Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
FlexMasterA
GEEF MIJ DIE GEILE MOEDERS!!!!!!
Gepost door FlexMasterA op maandag 29-01-2007 om 09:44:12
De Wu-Tang Clan dropt deze zomer eindelijk hun langverwachte album ‘8 Diagram’. Na vele jaren met tegenslagen, valse starts en uitstel wordt het album extra bijzonder door een nooit eerder uitgebrachte track van de overleden Ol’Dirty Bastard en een track waarin de rapper geëerd wordt.
De groep kwam weer bij elkaar tijdens het ‘Rock The Bells Festival’ in 2004. Hun laatste album werd echter in 2001 gedropt.

“Mensen zoeken naar datgene wat ze een adrenalinekick kan geven. Wij hopen dat we dat met dit album bereiken. Hoe kan hip-hop dood zijn als Wu-Tang het eeuwige leven heeft? Wij willen die spirit weer terugbrengen en de energie van vroeger weer terugbrengen”, aldus RZA.

RZA roept al jaren dat Wu-Tang weer de studio in moet, maar elke keer waren er obstakels waardoor dit niet mogelijk was.

“Ik weet dat iedereen zichzelf moet onderhouden. Een Wu-Tang album is toch wel een paar miljoen dollar waard. Als je dit moet verdelen, wordt dat natuurlijk een stuk minder, maar dan is het nog best veel. Sommige van de leden hebben een bepaalde lifestyle die ze graag willen blijven hebben en daar hebben ze minstens 500.000 tot 600.000 dollar per jaar voor nodig. Kijk, met Wu-Tang kun je dat geld verdienen, maar als je iets alleen doet, is al dat geld voor jou. Maar, ik wilde toch het verleden in ere houden en het met minder geld doen dan ik nu gewend ben”, aldus RZA.

Om de fans alvast warm te maken voor het album, droppen de Wu-Tang Clan op 6 februari ‘Wu-Tang Clan & Friends’. Deze set is nog nooit eerder uitgebracht en bestaat uit 20 tracks

hopelijk wordt dit dope ...ben benieuwd na onuitgebrachte sjit van ODB ...hij is meester

peace Flex

BRON:JUIZE.FM
----------------------------------------
Ik Ben Was en Blijf een motherfucking MoederNeuker!!!!!1
Angelix
jeweetwie
Gepost door Angelix op maandag 29-01-2007 om 09:50:07
https://forum.nlhiphop.nl/showtopic.php?id=18639


----------------------------------------
Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
maar omdat ik mezelf geweldig vind.
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0126 sec.