Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 ] | ||
Finger![]() |
![]() | ![]() |
En daar zit ook lucht in ![]() | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
iemand ideen voor een teamnaam die de kleur blauw heeft? hasjblauw gaat niet lukken btw | ||
Stoeprand WHITE TRASH! ![]() |
![]() | ![]() |
Ja daar zit lucht in maar lucht weegt niks. ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
Finger![]() |
![]() | ![]() |
maar het klonk zo onlogisch dat het wel goed moest zijn. | ||
![]() | ![]() |
maar dat is het niet volgens mij! ![]() ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Schaduw schreef op 30-01-2007 @ 21:23 iemand ideen voor een teamnaam die de kleur blauw heeft? hasjblauw gaat niet lukken btw Bont & Blauw? KABLAOUW? ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
RijmPiet Hoe wou je dat doen? ![]() |
![]() | ![]() |
ja en dan als slogan '' het nieuwe groen'' ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: RijmPiet schreef op 30-01-2007 @ 21:28 ja en dan als slogan '' het nieuwe groen'' ![]() ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
![]() | ![]() |
Haha @ Rijmpiet! ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
Quote: Spirit schreef op 30-01-2007 @ 21:27 (...) Bont & Blauw? KABLAOUW? Yo, dat vind ik eik wel een goede.. | ||
Kapowski Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp |
![]() | ![]() |
Blauwvakkers | ||
![]() | ![]() |
Blauwness ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
![]() | ![]() |
Blauwhelmen, btw vanavond is mayday mayday nu we het toch over vliegtuigen hebben! ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
![]() | ![]() |
Quote: Kapowski schreef op 30-01-2007 @ 21:32 Blauwvakkers ![]() | ||
MTijn whut!? ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: RijmPiet schreef op 30-01-2007 @ 21:33 Blauwness Die is lauw ---------------------------------------- Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be. | ||
![]() | ![]() |
blauw op straat ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
Quote: RijmPiet schreef op 30-01-2007 @ 21:36 blauw op straat Had ik vorige keer al met mijn blauwe team gedaan. Smaakpolitie met oude politieoverhemden.. | ||
![]() | ![]() |
Wat is blauwe team? ![]() ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
Ziek gombeat ![]() |
![]() | ![]() |
blaaw | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Quote: Kapowski schreef op 30-01-2007 @ 21:34 (...) ![]() hahaha kutkind! ---------------------------------------- .... | ||
![]() | ![]() |
roze is voor meisjes ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
![]() | ![]() |
Haha het is dat jij het zegt Replay ik las er zo overheen hehehehe! ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- .... | ||
SimonS SimonSays |
![]() | ![]() |
Quote: RijmPiet schreef op 30-01-2007 @ 21:39 roze is voor meisjes opzich wel.. je ziet tegenwoordig zoveel van die studentjes met hun roze polotjes beetje tof doen blegh ---------------------------------------- joahh | ||
![]() | ![]() |
ja das waar, stelletje homo's. maar ik doelde op een naam voor schaduws blauwe team '' roze is voor meisjes'' ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
![]() | ![]() |
Haha nu snap ik hem ook pas haha, dat zou dope zijn! ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
SimonS SimonSays |
![]() | ![]() |
nja maar misschien is hoe jij roze ziet wel blauw voor mij he weet jij veel ---------------------------------------- joahh | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
zo mensen zijn laat vanavond! ---------------------------------------- .... | ||
![]() | ![]() |
SimonS jij bent echt een vage gozer jongen! ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
![]() | ![]() |
Groen is voor boswachters | ||
![]() | ![]() |
nee dat kan niet want groen lijkt niet op roze en blauw is het nieuwe groen ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
SimonS SimonSays |
![]() | ![]() |
paars beetje ---------------------------------------- joahh | ||
![]() | ![]() |
maargoed | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
hoe gay is een teamnaam. noem julliezelf gewoon blauw! vandaaaaag is blauw de kleur vann joouuu......(?) [ Dit bericht is gewijzigd door op 30-01-2007 @ 21:47:36 ] ---------------------------------------- .... | ||
![]() | ![]() |
Nee , dolfijntje | ||
![]() | ![]() |
Nee, smurf! ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
kawops, doet zoennen nu ook pijn? ---------------------------------------- .... | ||
![]() | ![]() |
''De poliwhirls'' en dan druk je deze op je t-shirt ![]() ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
![]() | ![]() |
ja dat ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
Teamnamen zijn niet gay, teamnamen verdien ik punten mee ![]() iig bedankt voor t meedenken! | ||
![]() | ![]() |
Quote: Replay schreef op 30-01-2007 @ 21:49 kawops, doet zoennen nu ook pijn? nou ik heb er weinig last van gehad maar me vriendin zie ik vrijdag weer dus tegen die tijd moet het weer lukken, dokter zei wel dat het neit goed was maarja dat doe ik dus echt wel ik hou ook van dolfijntjes en enveloppes | ||
![]() | ![]() |
Welke is het nou geworden schaduw? ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
ik verveel me! ---------------------------------------- .... | ||
![]() | ![]() |
ik ook! ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
gaan we der aan doen dan? [ Dit bericht is gewijzigd door op 30-01-2007 @ 21:53:09 ] ---------------------------------------- .... | ||
![]() | ![]() |
Een spelletje bedenken jij mag bedenken ik speel wel mee! ![]() ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
![]() | ![]() |
Quote: Replay schreef op 30-01-2007 @ 21:52 ik verveel me! dan had je ook nog ff ohja kunnen zeggen op mijn post ![]() Ik hou van dolfijntjes en enveloppes | ||
![]() | ![]() |
Uhmz we gaan doktertje spelen :$ ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
brutus_barrakus creative crew guy ![]() |
![]() | ![]() |
dan ga je lekker op nlhiphop ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
haha ik zie ik zie wat jij niet ziet en het isssss rood! ---------------------------------------- .... | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 ] |