Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
Case-Dinero
SuperVisor, Baas boven Baas!
Gepost door Case-Dinero op woensdag 31-01-2007 om 14:49:05
Ai dus kijk. Bij mij in de buurt woont een kill he. Die kill lijkt op CHINGY he. Ik zeg je gewoon eerlijk. Als je hem van afstand ziet zou je bijna denken ey het is CHINGY. Serieus. maar wat het met die kill is. Veel mensen bij ons in de buurt noemen die kill sjow weetje omdat hij ontzettend veel op die kill lijkt. maar sommigen vinden ook alweer niet dat hij op CHINGY lijkt. Maar omdat veel mensen vinden dat hij op CHINGY lijkt vind die kill ook dat je hem CHINGY moet noemen. Echt lomp maja. Deze torie was sjow. Ik stapte vandaag in de bus tok. Opeens zie ik die kerel dus ik zeg: EY FA'KA CHINGY? DIe kill zegt: AI RUSTIG MAN. Ai. Maar hij zat een beetje voorin he. Ik ging meer naar achteren. Ai. Dus we reden verder tok met de bus.

En bij de volgende halte stapten er 5 tangas van onze buurt in. Maar ik herkende maar 4 van die 5 tangas. DIe andere tanga herkende ik niet. Ik heb haar nog nooit gezien en ik moet zeggen ze was best wel een beetje UGLY en ook wel DIK. Ok. Maar die tangas kwamen bij mij in de buurt zitten. en toen hoorde ik ze praten over die CHINGY kill. 1 van die tangas zei: EY KIJK CHINGY DAAR. Toen zei een andere tanga: OOW HIJ HIJ DENKT ECHT HIJ LIJKT OP CHINGY. Toen gingen die andere tangas stuk en vroeg die dikke tanga wie ze bedoelde tok. Toen wezen die tangas hem aan en zeiden ze: DIE KILL DIE DAAR ZIT. MENSEN ZEGGEN HIJ LIJKT OP CHINGY EN HIJ NOEMT ZICH ZELF OOK SJOW. Toen stond die dikke tanga op en liep ze naar die kill toe tok. Toen zei ze: WIE??? HIJ HIER??? Toen zeiden die tangas: JA MAN HIJ JA.

Toen zei die dikke tanga: EY JONGEN JE LIJKT HELEMAAL NIET OP CHINGY EN HOE KUN JE JEZELF ZO NOEMEN KIJK NAAR JE ZELF JE BENT MILLENIUM LELIJK. Ey toen begon ik te lachen he. Maar die tangas hadden het ook gehoord en hun gingen helemaal stuk. Echt hard gingen ze lachen . Dus die CHINGY kill begon toen te stotteren en zei: EY WE WIE BEN JIJ EN WA WAT KOM JIJ PRATEN? Toen zei die kike tanga: NEE JE MOET JEZELF GEEN CHINGY NOEMEN EN JE LIJKT HELEMAAL NIET OP HEM. KIJK NAAR JEZELF. JE LIJKT NIET EENS OP EEN MENS. JE SNUIT IS ZO LANG JE MOEDER LIJKT ZEKER OP EEN EZEL HE. Hahah ey en toen ik die hoorde schoot ik wel in een lach mang.

Want als een lelijke dikke tanag die je niet kent je zomaar komt kraken dan ben je het wel aan het verliezen. Hoor die CHINGY kill: EY WAT KOM JE OVER M'N MOEDER PRATEN? JOU MOEDER LIJKT ZEKER OP VETZILLA. Maar toen was het opeens stil. Toen schreeuwden die tangas van achteren: BOE!!!!!!!!!!!!!!!!!! Toen zei die dikke tanga: EY SORRY MAAR DIE IS WEL DROOG. MAAR NOEM JE ZELF ALSJEBLIEF GEEN CHINGY MEER HOOR WANT CHINGY IS MOOI EN SPANG EN JIJ BENT DAT ALLE TWEE NIET. En toen liep ze weer naaar achteren. En die CHINGY kill keek echt para en draaide z'n hoofd weer om en bleef toen weer rustig zitten. Ai. dus toen kwam die dikke tanga weer bij die andere tangas zitten en zei ze: EY WAT DENKT DIE KILL WEL, KIJK NAAR HEM, Z'N HOOFD LIJKT OP EEN BAKSTEEN. HAHA .

Toen gingen die tangas nog stuk en gingen ze nu gewoon over andere dingen praten. Ey ik zeg je wel mang. Ik heb wel genoten mang. Want die dikke tanga zette hem wel op z'n plaats mang. Dit keer is er wel iemand in de kuil gevallen en niet degene die die kuil gegraven heeft.
Hahahahahha. echt werie mang.
----------------------------------------
Ask yo mama how ugly she really is!
And its a fact I'm tha king!
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op woensdag 31-01-2007 om 14:56:35
1
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0103 sec.