Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
Case-Dinero
SuperVisor, Baas boven Baas!
Gepost door Case-Dinero op woensdag 31-01-2007 om 14:56:00
Ey ik ga echt dood van het lachen mang. DIt gebeurde allemaal gisteren. DUs gisteren stond ik ff bij de snackbar in de buurt tok.Met een paar boys en een paar tangas tok. We stonden gewoon fatoes te bossen ensjow maar ik at patat tok. Maar die snackbar is zo tegenover een bushalte tok. Ai dus we stonden sjow. En we zagen een bus aanrijden tok. Maar toen zagen we ook 3 kils rennen voor die bus tok. AI dus ze renden ons voorbij. Opeens horen we: BRIEB BRAB!!! en kijken om. EN hahaha 1 kill is tantu hard op de grond gevallen. Maar wat ik zo faya vond en nog steeds niet begrijp. 1 van die kils was gevallen tok. Maar die andere 2 kils bleven gewoon doorrennen. Ik wist niet of ze het hadden gezien. Maar toen die ene kill was gevallen tok.

TOen lachte die tangas tok. Maar 1 van die tangas lachte die kill keihard uit en wees naar hem tok. Want het zag er echt fa2 uit. Je zag echt dat die kill pijn had want hij hield z'n knie echt vast. En die tanga bleef maar naar hem wijzen en hard lachen en toen zag hij dat ook tok. en toen keek hij vet bad . TOen stond hij op en wou hij onze richting lopen tok. Maar nu komt het he. Toen die kill naar ons toe wou komen is die kill weer GEVALLEN. WHauhahahaha . Want z'n knie functioneerde blijkbaar nog niet goed weetje. Maar dit keer niet zo hard want hij stond gelukkig snel weer op. Ai en dus toen liep hij naar die tanga toe die hem het hardst ging uitlachen en die naar hem wees tok. En hij zei tegen d'r: NAAR WIE KOM JE AANWJZEN EN UITLACHEN HE.

Maar hij hield z'n hand bij d'r gezicht tok. En die tanga zei: EY BEGIN JE HAND WEG TE HALEN UIT M'N GEZICHT. TOen wou hij nog wat zeggen maar 1 van die kills met wie we waren en die naast die tanga stond zei: EY KILL LAAT DIE TANGA MET RUST ZIJN HAAR TANDEN ZE MAG JE UITLACHEN IS JE EIGEN KOAULO PROBLEEM!. TOen duwde hij die kill nog weg van die tanga he. Hahah en nu komt het grappigste deel he. Die kill die was gevallen ging toen een beetje naar achteren maar STRUIKELDE helaas over iemand z'n voet die net wou langslopen he. Dit keer viel hij op z'n rug en hoorde je weer BRAB!!!. Hhaha en dit keer ging iedereen gewoon helemaal uit z'n dak . Want 3 keer vallen op een dag gaat wel een beetje te ver he. Dus toen stond die kill weer op tok. Toen was hij die tanga voor wij hij ging flashen helemaal vergeten en zei hij tegen die kill die hem geduwd had: EY JIJ GAAT SCHIJTEN IK GA NAAR OSO OM M'N PIPPA TE HALEN ALS IK TERUGKOM GA JE SCHIJTEN.

Maar toen zei weer een andere kill met wie we daar waren tegen die kill : EY BETR DOE JE RUSTIG WANT JE WEET DAT JE NIKS HEBT. Toen zei hij: OOW WACHT MAAR IK HEB NIKS NOH HIJ GAAT ZIEN. Toen ging hij denk ik richting oso tok. Hij liep vet snel. Maar ik dacht echt van deze kill hij gaat het niet zo laten en terugkomen. Maar we bleven daar nog een tijdje staan met z'n allen en die kill is nooit meer terug gekomen. TOen vroeg ik aan die ene kill die tegen hem had gezegd dat hij beter rustig kon doen of hij hem kende tok. En die kil zei toen: JA MAN VAAGJES EEN BEETJE. IEDEREEN KLAPT HEM.

WAAROM DENK JE DAT Z'N MATTIES ZIJN DOORGEREND ZE WISTEN HEUS WEL DAT DIE KILL WAS GEVALLEN. HIJ DURFT OOK ALLEEN MAAR VOOR TANGAS TE FLASHEN. ECHT EEN MIETJE MANG. TOen moest ik weer lachen maja. Die torie klaarde me echt hoor. GEWOON 3 KEER GEVALLEN OP EEN DAG. En toen hij de eerste keer was gevallen gingen z'n matties hem niet eens helpen of op hem wachten. Ze gingen gewoon weg met de bus mang. hahah lastig voor hem hoor.

----------------------------------------
Ask yo mama how ugly she really is!
And its a fact I'm tha king!
Crunx Gepost door Crunx op woensdag 31-01-2007 om 14:56:38
woow man tantuspang!
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op woensdag 31-01-2007 om 14:56:59
3
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0086 sec.