Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Feedback /
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op woensdag 31-01-2007 om 23:19:15
Woensdag (31-01-2007) zijn er een behoorlijk aantal bans uitgedeelt. Gebanden mailen mij min of meer terecht dat het wel heel direct is in één keer een ban. En hoe en wat verder.

Even in het algemeen. Er wordt de laatste tijd te veel gebitcht, gejankt en gekut. Gaan we mensen op afrekenen. Als het gezien wordt, loop je kans op één reactie een ban te krijgen.

Moet je niet gelijk denken dat je weken weg bent. Zal wel bij een paar dagen (2 a 3) blijven. Krijg je herhaaldelijk een ban voor zo'n korte duur, spreekt het vanzelf dat de volgende bans langer gaan zijn.

Voor de mensen die vandaag een ban hebben ontvangen. Morgenmiddag zal ik is gaan kijken hoe en wat. Sommigen hebben daar mazzel mee, sommigen zijn misschien wat langer gebant als nodig was. Maarja, soms zit het mee en soms zit het tegen.

Ik ben nu pas thuis uit me werk, en heb morgenochtend geen tijd.

Voor iedereen geldt, wees gewaarschuwd, helaas is het nodig dat we weer een beter striker gaan zijn.

Op elkaar schelden gaat bans opleveren. Het zelfde geldt voor 'klikken' dat doen kleine kindertjes, laten we proberen op zijn minst een beetje volwassen te doen.
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
 Index / Feedback /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.009 sec.