Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
Doopro
Gepost door Doopro op donderdag 01-02-2007 om 23:30:02
jo, ik begin fruityloops net een uurtje te begrijpen en ik heb een test beat gemaakt. zit ik in de goeie richting of helemaal niet? http://www.soundclick.com/speklap
----------------------------------------
ik weet wat jij niet weet
Swike
Newskool
Gepost door Swike op donderdag 01-02-2007 om 23:31:23
Volgens mij begint iedereen met dat soort beats, gewoon net zo lang blijven proberen en doen tot je er zelf meer van snapt.
----------------------------------------
He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees.
L2N
twezus
Gepost door L2N op donderdag 01-02-2007 om 23:31:53
opzich wel geinig, in t eerste opzicht mischien een beetje lastig om op te flowen, maar naderhand denk ik ook wel dat er gek op te bossen valt.
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op donderdag 01-02-2007 om 23:36:54
ik heb je ff naar audio geschopt
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
Doopro
Gepost door Doopro op vrijdag 02-02-2007 om 15:56:53
en deze? (test 2) http://www.soundclick.com/bands/pagemusic.cfm?bandID=658081
----------------------------------------
ik weet wat jij niet weet
Finger
Gepost door Finger op vrijdag 02-02-2007 om 16:32:26
Eerst maar ff die fruityloops geluidjes kicken en vsti gebruiken of samplen.
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0111 sec.