Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Radio, televisie en film /
Borderline
Revolution Of The Open Mind
Gepost door Borderline op zaterdag 03-02-2007 om 16:32:25
A Scanner Darkly, een film met Robert Downey Jr., Keanu Reeves, Winona Ryder, Woody Harrelson en meer. Naar mijn mening, één van de betere films van dit moment.

IMDB.com

"The L.A. of a not-too-distant future suffers a surge of drug abuse involving a new ultra-addictive and eventually brain-damaging substance simply named "D". Bob Arctor is an undercover narc leading a double life, dutifully reporting to his superiors while effectively having abandoned whatever normal existence he had for a "D" user/dealer career. But this schizophrenic situation and the drug-induced memory and concentration lapses put Bob under mounting stress."

Trailer

Wie heeft hem al gezien? En wat vond je ervan?
Able
EX-P,you know the name
Gepost door Able op dinsdag 06-02-2007 om 19:38:19
moet hem nog een keer opnieuw gaan kijken ik hou van animatie,tekenwerk etc. maar kwam er niet door heen .goed dat je me er aan herrinerd...vanavond of morgen maar eens kijken
----------------------------------------
rood de kleur dat zegt dat ik het niet heb
haat dat accent,tis waarom ik op gratis biets rap
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op dinsdag 06-02-2007 om 19:49:01
ziet er dope uit
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
strijker
Van 0 tot 10
Gepost door strijker op donderdag 08-02-2007 om 22:16:27
Heb hem net gezien (download), vond hem erg dope. Het thema is niet vernieuwend, maar de vormgeving (zowel de dialogen als de leipe animatie) maakt het origineel. Robert Downey jr is hilarisch, Woody Harrelson is ook humor, Keanu Reeves overtuigt genoeg. Verwacht geen actie en spektakel omdat het animatie is, het is een film waarin vooral veel gepraat en hardop gedacht wordt.

De schrijver van het verhaal, Philip K. Dick ( http://nl.wikipedia.org/wiki/Philip_K._Dick ), was zowiezo een vader in diepzinnige sci-fi.
 Index / Radio, televisie en film /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0093 sec.