Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 [2] 3 4 ] | ||
Finger![]() |
![]() | ![]() |
Nah eerst een kado'tje dan pas seks replay. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Schaduw schreef op 04-02-2007 @ 22:34 Ik stuur je wel een kaartje Replay.. Hier stond eerst wat anders, griezel! | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
Huh? | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
livio spaced hem![]() ---------------------------------------- .... | ||
Seubie | ![]() | ![]() |
kapot ![]() | ||
strijker Van 0 tot 10 ![]() |
![]() | ![]() |
Ik vind het iets voor kalverliefde, niet voor volwassenen. Kunstmatig opgedrongen, truttig gedoe. | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
strijker snnapt me! ---------------------------------------- .... | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
baf je vriend(in) voor de 1e keer op valentijnsdag | ||
Kapowski Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp |
![]() | ![]() |
Quote: MuSS070 schreef op 04-02-2007 @ 22:28 Kip Piri Piri? hahaha hier was vorig jaar ook een topic van zei ook iedereen commerciele shit enz, maar ik ga wel wat leuks voor me meisje kopen. | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
Ghehe word, Ik heb trouwens dit jaar geen vriendin met valentijnsdag jammer genoeg.. dus wordt niks dit jaar. als ik die wel had, had ik het trouwens echt nog niet geweten ofzo. [ Dit bericht is gewijzigd door op 05-02-2007 @ 00:50:33 ] ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
Able EX-P,you know the name ![]() |
![]() | ![]() |
officeel doe ik niets eraan ,6 dagen later heb ik ook weer 2,5 jaar feest gedoe zeg maar ![]() heb net dit gemaakt ,stuur ik wel effetjes naar haar op denk ik ![]() ---------------------------------------- rood de kleur dat zegt dat ik het niet heb haat dat accent,tis waarom ik op gratis biets rap | ||
revo Daarom ![]() |
![]() | ![]() |
hehe dope man | ||
![]() | ![]() |
ik ook naar mijn vriendin![]() | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Able,dope gedaan. ---------------------------------------- .... | ||
![]() | ![]() |
ik heb hem gestuurd![]() | ||
![]() | ![]() |
Quote: Kapowski schreef op 09-02-2007 @ 11:49 ik heb hem gestuurd ![]() haha nou ja das het risico van zoon ding op het forum plaatsen ,..maar hoe mensen er iets aan hebben des te beter toch ? denk ik dan maar ![]() revo,replay:bedankt [ Dit bericht is gewijzigd door op 09-02-2007 @ 13:12:38 ] ---------------------------------------- rood de kleur dat zegt dat ik het niet heb haat dat accent,tis waarom ik op gratis biets rap | ||
LayD Space![]() |
![]() | ![]() |
wat moet ik halen voor mn vriend ik weet het niiiieeeettttt ---------------------------------------- ja.. leven is een ding die je moet leven.. | ||
Kipman Tilberuchtst ![]() |
![]() | ![]() |
leuk pakje om m mee te verassen in de slaapkamer ---------------------------------------- Kiphop baby! | ||
JF project blurr ![]() |
![]() | ![]() |
able, plaats jij niet op verzoek namen in dat plaatje?![]() ik vind em ziekelijk mooi namelijk ![]() ---------------------------------------- www.boomr.nl/ferry | ||
![]() | ![]() |
Quote: JF project schreef op 09-02-2007 @ 15:59 able, plaats jij niet op verzoek namen in dat plaatje? ![]() ik vind em ziekelijk mooi namelijk ![]() p.m me maar jf ---------------------------------------- rood de kleur dat zegt dat ik het niet heb haat dat accent,tis waarom ik op gratis biets rap | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
anonieme kaarten sturen moet sowieso afgeschaft worden ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Kipman Tilberuchtst ![]() |
![]() | ![]() |
shit is niet moeilijk gewoon kijken wat t vrouwke ammel doet in r leven en dan een grappig kadootje wat er iets mee te maken heeft vraag JF ik ben koning in die shit ---------------------------------------- Kiphop baby! | ||
![]() | ![]() |
Quote: Huussuh schreef op 07-02-2006 @ 11:13 Ik heb mn vriendin ook uit eten gevraagd, maar ze weigert te erkennen dat ze mn vriendinnetje is. Kutwijven ook altijd. hehehe king, trouwens wel spannend morgen | ||
Tanya Bla ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: V.I.P. schreef op 09-02-2007 @ 16:53 anonieme kaarten sturen moet sowieso afgeschaft worden WORD! ik krijg er net 1 via de post met een groot vraagteken erin en een handschrift op de enveloppe die ik niet ken.. grr wil weten waar die vandaan komt! ---------------------------------------- bla | ||
![]() | ![]() |
nou vast verkeerd gestuurd whahahahah | ||
Tanya Bla ![]() |
![]() | ![]() |
HA-HA-HA ---------------------------------------- bla | ||
![]() | ![]() |
![]() ![]() ![]() | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
haha ik ook![]() ---------------------------------------- .... | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
ohjah.... morgen weer he.... welk vriendinnetje zal ik dit jaar eens tot slachtoffer bombarderen ![]() @able... ziet er nice uit btw ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
Tanya Bla ![]() |
![]() | ![]() |
repeat: HA-HA-HA ---------------------------------------- bla | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Tanya je hoeft niet mee te lache hoor... ---------------------------------------- .... | ||
SLM040 Wat nou!? Geen kusje!!? ![]() |
![]() | ![]() |
hehehehe.. vrienden voor de gek houden zo rond valentijn is leuk man.. ![]() | ||
Tanya Bla ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Replay schreef op 13-02-2007 @ 17:37 Tanya je hoeft niet mee te lache hoor... - [ Dit bericht is gewijzigd door op 13-02-2007 @ 17:49:38 ] ---------------------------------------- bla | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
SPAAAHAAAAADE!!! Tanya fokt de lay out! ![]() ---------------------------------------- .... | ||
Tanya Bla ![]() |
![]() | ![]() |
boehoehoe![]() ---------------------------------------- bla | ||
Noedels DE GRW IS GAAF ![]() |
![]() | ![]() |
Ik heb net douchegel van Axe leeggegoten over mn kaartje voor die sexy mannengeur je weet toch maar nu is t een plakkerig smerig kaartje geworden ![]() hij ruikt wel lekker though ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
![]() | ![]() |
wat een kinderachtige shit weer hier.. | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Wat boeit het je SLM?![]() ik vind wel droog [ Dit bericht is gewijzigd door op 13-02-2007 @ 17:48:49 ] ---------------------------------------- .... | ||
![]() | ![]() |
boeit niet veel.. maar ik dacht iemand moet het zeggen.. misschien dringt het door en ga je er over nadenken ofzo.. | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Hahahaha SLM![]() probeer je volwassen te doen, zodat je misschienn wat meer gediggt word hier ofwatsmetjou?! ---------------------------------------- .... | ||
![]() | ![]() |
hey nou ik ben geen stoeprand heh.. ik ben gewoon mezelf.. maar jou Spade roepen acties zijn gewoon echt blij.. | ||
BigSam Vitamine-E ![]() |
![]() | ![]() |
lol alsof dat serieus was, ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
![]() | ![]() |
áls ze serieus waren geweest was het nog erger idd! | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Hahahahaha, ik mag spade roepen wanneer enn waar ik dat wil. bevalt het je niet, dan kijk je niet naar mijnn post ![]() je ziet precies waar en wanneer ik gepost heb, dusja.. doejezelf eenn plezier, en kijk erniet naar! ---------------------------------------- .... | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
post nog eens ?! @ slm.... lol... dat slaat nergens op ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 13-02-2007 @ 17:56:06 ] ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
![]() | ![]() |
en jij gaat een kind opvoeden.. succes.. ik ben weg.. roosje kopen.. hehehe.. later.. | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Auw!![]() ---------------------------------------- .... | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
slm sjappie [ Dit bericht is gewijzigd door op 14-02-2007 @ 09:09:51 ] ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
Niet rellen in mijn topic aub! hehe..... alvast hartelijk dank. Uw valentijns-coach @ jspr... jij krijgt een uitzondering... [ Dit bericht is gewijzigd door op 13-02-2007 @ 18:00:11 ] ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
Noedels DE GRW IS GAAF ![]() |
![]() | ![]() |
Valantijn is zo'n a-romantisch lelijk iets ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 [2] 3 4 ] |