Index / Drop je eigen audio / | ||
revo Daarom ![]() |
![]() | ![]() |
Doorgaan als je moeder in een fucking mustang check hoor je moeder! http://www.soundclick.com/bands/pagemusic.cfm?bandID=599747 muwhaha | ||
Kapowski Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp |
![]() | ![]() |
beetje d-neger achtig intro'tje van dit topic jammer man. | ||
BigSam Vitamine-E ![]() |
![]() | ![]() |
ja dat wel ja, wel grappig trackje hoor, ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
revo Daarom ![]() |
![]() | ![]() |
ok kvind zelf de kwaliteit wel crap Verder nog wat reacties aub | ||
brutus_barrakus creative crew guy ![]() |
![]() | ![]() |
de kwaliteit is crap ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
BigSam Vitamine-E ![]() |
![]() | ![]() |
lijkt wel veel op lexx, ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
revo Daarom ![]() |
![]() | ![]() |
Mag hopen van niet | ||
brutus_barrakus creative crew guy ![]() |
![]() | ![]() |
beter front je niet op je moeder en drink je wat meer whiskey en ga je zware sjek roken en ga je niet dickriden in je eigen tracks haha kankerpauper ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
![]() | ![]() |
Doorgaan als je moeder in een fucking mustang Lex biter | ||
SLM040 Wat nou!? Geen kusje!!? ![]() |
![]() | ![]() |
wtf is met dat helium stemmetje in je intro.. tekst is vrij inhoudloos.. je rijd door bij rood en je blijft staan bij groen.. als je voor me staat rij ik je van je fietsje af.. | ||
revo Daarom ![]() |
![]() | ![]() |
Thnx ik vind um ook dope | ||
![]() | ![]() |
wegwezen, je disst lexxxie maar komt wel met: Doorgaan als je moeder in een fucking mustang Viespeuk! | ||
revo Daarom ![]() |
![]() | ![]() |
Wat heeft dat nou met lex te maken hij heeft geen mustang | ||
![]() | ![]() |
jonge je weet wat ik bedoel, je bent jong dus ik neem je niks kwalijk. - [ Dit bericht is gewijzigd door op 08-02-2007 @ 17:22:20 ] | ||
revo Daarom ![]() |
![]() | ![]() |
thnx man | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
hehehe, vage track, je kan wel beter tog? ---------------------------------------- .... | ||
revo Daarom ![]() |
![]() | ![]() |
Jewel, Ik kreeg alleen ineens de kwaliteit nie beter, kweet niet waarom | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
ik doel meer op jou kwaliteit, niet die van de aparatuur ---------------------------------------- .... | ||
revo Daarom ![]() |
![]() | ![]() |
Jah das waar dat kan idd ook wel beter Ik weet zelf eigenlijk niet meer wat voor soort tracks mensen tegenwoordig aanspreekt wat vinden jullie beetje leuk om naar de luisteren ( onderwerp) | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
een onderwerp die je zelf hebt uitgekozen en zelf hebt uitgewerkt. wordplay, multie's mooie eindrijm.. als de track maar iets van jezelf is, van mij part rap je over koekjes, als je het maar leuk uitwerkt. mooie articulatie hebt, verder ook duidelijkstem gebruik. ---------------------------------------- .... | ||
Do-P !Ongelegen! ![]() |
![]() | ![]() |
- [ Dit bericht is gewijzigd door op 08-02-2007 @ 17:22:00 ] ---------------------------------------- L2N: "quoten is voor homo's" | ||
revo Daarom ![]() |
![]() | ![]() |
Had je iets verkeerds gezegt ofzo? wat vinden jullie trouwens van de beat | ||
Bizzy_D silly bitch ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: revo schreef op 07-02-2007 @ 22:25 Doorgaan als je moeder in een fucking mustang je gapt lex zn stijl vriend. straks krijg je een diss haha [ Dit bericht is gewijzigd door op 08-02-2007 @ 17:28:45 ] | ||
Do-P !Ongelegen! ![]() |
![]() | ![]() |
Neej, ik had het goed gezegd en recht voor zijn raap. Maar dat mocht niet.... ---------------------------------------- L2N: "quoten is voor homo's" | ||
Majestics Hell Squad 101 ![]() |
![]() | ![]() |
veel multies enzo erin gooien [ Dit bericht is gewijzigd door op 08-02-2007 @ 17:57:36 ] | ||
revo Daarom ![]() |
![]() | ![]() |
- [ Dit bericht is gewijzigd door op 08-02-2007 @ 17:58:24 ] | ||
![]() | ![]() |
- [ Dit bericht is gewijzigd door op 08-02-2007 @ 17:58:08 ] | ||
Poco Marquez Music |
![]() | ![]() |
mja je nakt idd lex ze stilo maar haat wel op hem... oke ontopic, tekst klinkt opzich wel goed zo te horen wel binnerijm en multi's.. lekker snel gespit en 2de stem is ook wel nice gedaan.. onderwerp vind ik alleen echt helemaal niks, klinkt beetje wannabe-dhc shit zulke onderwerpen.. (geen haat naar dhc heaur)... stemgebruik ook wel oke, alleen je praat als een ongelooflijke kakker.. die T's van jou lijken net op een hihat, dat klinkt zo.. on-dope vind ik.. probeer daar op te letten.. voorderest, steek es meer tijd in je onderwerpen.. net zoals die kakkerlakken-track was ook echt nix aan.. ok? enneee schijt aan kwaliteit, shit komt later wel [ Dit bericht is gewijzigd door op 08-02-2007 @ 18:43:48 ] | ||
![]() | ![]() |
-offtopic- [ Dit bericht is gewijzigd door op 08-02-2007 @ 19:04:47 ] | ||
revo Daarom ![]() |
![]() | ![]() |
Ai thnx poco dit is de beter feedback Ik zal dr wel aan denken Kan idd zijn dat het kakkerig klinkt maar dat is helaas nou eenmaal hoe ik praat maar bedankt he | ||
revo Daarom ![]() |
![]() | ![]() |
Heb ut anders afgemixt vind het nu wel wat lekkerder klinken Intro is trouwens ook weg Beetje, echo int refrein [ Dit bericht is gewijzigd door op 16-02-2007 @ 15:27:15 ] | ||
Index / Drop je eigen audio / |