Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: [1] 2 3 4 ]
L2N
twezus
Gepost door L2N op donderdag 08-02-2007 om 01:32:13
Aaight ik kom hier dus al een lange tijd, tjek maar op me profiel hoe lang, als het je boeit. En toen ik begon, begonnen de meeste die hier nu een beetje beschouwd worden als de betere,(chester, jfproject surya begon internet te tjekken enz) Toen werden er nog geen audio's hier gedropt, en ik denk op bijna geen andere forums, behalve theblazzz weet ik zeker. toen deden we het met alleen teksten tot er toch audio's begonnen te ontstaan, kan me een chester tegen surya herinneren, en een battle van mij tegen chester. Toen was die shit nieuw, iedereen die teksten schreef kwam tjekken, en hoewel ze het niet beter konden, gaven ze altijd prachtige feedback.
Volle verhalen van wat niet goed is, van wat wel goed is van wat beter kan, en van je sterke punten.

Dge mx-fortune en kipman en nogwat mensen begonnen toen te komen, ook leuke dingen nog allemaal het werd druk en er begonnen al wat bullshit posts te komen bij elke track, maar de rest gaf nog gewoon mooie feed.
Nlhiphop begon toen een toernooi, daar was de feed denk ik op zijn hoogtepunt. Dikke rijen van vooral dge en surya mx fortune en verantwoord(komik sanz whaddup!).

Toen was die shit aan, Twerd heel druk, pascool begon te rocken wijzen kwamen angelix was al weer op de weg terug, tim-ow rockte, en heeeeeel veeel pratende toys, die 1 tekst droppen en dan alle audios komen kraken.
Shit escaleerde, goeie feed was geen zin meer in ofzo.
een post als , dope , wack , leuk , niet leuk noem maar op.
tuurlijk zeggen mensen het soms in 4 of 5 zinnen maar komop tis nogsteeds eigenlijk niets, en je vraagt je bij de helft van de posts nog af wat ze precies bedoelen.

Mischien denken jullie van ja l2 zegt dat omdat ie gierig is voor feedback, en ja dat klopt ook wel, maar t heeft me altijd veel geholpen of ik nou wou of niet, en ik weet zeker dat het anderen ook helpt.
Dus als iedereen nou ff gewoon niet zo zeikt, en wat langer naar een track kijkt, zal er uiteindelijk van de track af meer plezier komen, omdat je dan gewoon de tekst snapt en de punches en alles, en de makers van die shit zullen er veeeeel meer aan hebben dan nu.

Dus gooi eens die volle 16 bars in je post, en sta bij elke line eens stil, luister eens aandachtig naar een track.
Laten we dat nou met zijn allen doen, dan wordt het audio's maken ook weer chiller.

Tweezer jeweetut
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
Ko-eN Gepost door Ko-eN op donderdag 08-02-2007 om 01:35:45
-

[ Dit bericht is gewijzigd door op 08-02-2007 @ 01:46:43 ]
Xflipit
Listen To Me
Gepost door Xflipit op donderdag 08-02-2007 om 01:36:29
Dude l2n heeft overschot van gelijk.
----------------------------------------
Sean is a rapper but rapping is lame.
Jos de Boss
Jops
Gepost door Jos de Boss op donderdag 08-02-2007 om 01:36:45
euj opzig heb je wel gelijk, al geef ik zelf ook altijd bar weinig tot geen feed, ik ben er vaak te lui voor of vind dat ik er beter niet over kan oordelen, zoals bij pappies als DGE of l2 of de wijzen ofzo. Maar je hebt inderdaad wel een punt
----------------------------------------
Jos de Boss
L2N
twezus
Gepost door L2N op donderdag 08-02-2007 om 01:41:04
bullshit jos, je kan toch al die lines lezen, en erbij zeggen. leuke punch mindere punch enz, enz je kant toch horen of de flow op een stuk minder is dan op een ander stuk.
je kan alles zelf tjekken. en dat luie fok jou als je nou eens gebanned werd als je niet anders deed?snapje wat ik bedoel

-
[ Dit bericht is gewijzigd door op 08-02-2007 @ 01:47:00 ]

----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
Jos de Boss
Jops
Gepost door Jos de Boss op donderdag 08-02-2007 om 01:45:08
ja je hebt ook een punt dat zeg ik ook, het zou ook een stuk beter zijn als iedereen gewoon echt goede feed geeft waar je wat aan hebt zonder gewoon te zeggen tis kut of tis dope ofzo en verder niks. Ik zal d'r eens aan denken bij de volgende audio's.

tevreden l2?
----------------------------------------
Jos de Boss
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op donderdag 08-02-2007 om 01:45:12
Ik ben het met L2N een op dit punt. Trek het mezelf ook aan omdat ik hetzelfde als Joss altijd had.

Zal er persoonlijk meer op gaan letten.

Hoop dat meer mensen dit checken en er ook wat mee doen.
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
L2N
twezus
Gepost door L2N op donderdag 08-02-2007 om 01:47:12
ja man, gewoon iedereen die een beetje bezig is enz, ik bedoel tis logisch dat die gappies die eens in de 3 weken posten, of kindertoys alsnog geen feed gaan geven, maar als de heads nou gewoon ff meewerken.
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
Jos de Boss
Jops
Gepost door Jos de Boss op donderdag 08-02-2007 om 01:47:20
eyo wat is dat trouwens dat iedereen jos met dubbel s typt
----------------------------------------
Jos de Boss
Xflipit
Listen To Me
Gepost door Xflipit op donderdag 08-02-2007 om 01:48:22
hehe ik weet nog dat ik elke tekst die ik ging feeden ging kopieren in kladblok om dan bij elke line feed te kunnen geven, en zo te kopieren op nlhh.
Shit is wel veel werk, maar zeker een goede hulp.
----------------------------------------
Sean is a rapper but rapping is lame.
L2N
twezus
Gepost door L2N op donderdag 08-02-2007 om 01:50:45
woord naar xflipit, dat deed ik ook.

https://forum.nlhiphop.nl/showtopic.php?id=19244

daar deed ik het voor het laatst, al werd het door slm verpest. maja
[ Dit bericht is gewijzigd door op 08-02-2007 @ 02:00:30 ]

----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
SLM040
Wat nou!? Geen kusje!!?
Gepost door SLM040 op donderdag 08-02-2007 om 03:27:11
natuurlijk werd het door SLM verpest ik ben een hater.. dude enige dat ik daar aangaf en hier nu ook weer is dat de pot de ketel verwijt dat die zwart ziet, want je komt zelf ook vaak genoeg met die onzin posts..

ik ben het verder overigens wel met je punt eens en ik zal er persoonlijk op gaan letten..
----------------------------------------
Thomas schreef op 06-03-2008 @ 21:52
hihi, piemel, hihihi vagina! oooh noh! hihi
Jos de Boss
Jops
Gepost door Jos de Boss op donderdag 08-02-2007 om 03:35:32
beter blijven mensen dit topic af en toe kicken, morgenmiddag zie je er niks meer van namenlijk.
----------------------------------------
Jos de Boss
BigSam
Vitamine-E
Gepost door BigSam op donderdag 08-02-2007 om 03:47:06
ff een plaspauze,

dikke word L2
maar weet je wat het ook is,
als je op dit forum een DGE bent,
of een Freaky Freek,
en je dropt iets, dan krijgt het topic
1000de hits, allemaal feed en verhalen hoe goed het wel niet is,
maar ben je een nieuweling, (of vinden ze je irritant)
dan zijn er weinig tot geen reacties,
doordat dat bij mij weinig was/is
feed ik zelf ook voor geen reed,
en dat vertel ik gewoon eerlijk,
want het begint me erg te irriteren
dat gedickride
----------------------------------------
Ik zit vast in een lift
L2N
twezus
Gepost door L2N op donderdag 08-02-2007 om 04:10:34
ja tuurlijk dat werkt ook mee als niemand bij jou ook feed, maar daarom moet iedereen het gewoon gaan doen, niets aan de hand dan.
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
Critical Gepost door Critical op donderdag 08-02-2007 om 08:21:07
wooord naar l2 zomaar
maar moet bij tekst ook zo zijn, niet alleen audio
ik probeer wel veel feed te geven de laatste tijd
maar dat doe ik meestal gewoon in verhaaltjes vorm trouwens
niet met 16 bars kopieren enzo, dat kan ik ook wel is doen
----------------------------------------
zelfs de sky is geen limit voor mij
Ziek
gombeat
Gepost door Ziek op donderdag 08-02-2007 om 08:34:14
Ik geef niet zo vaak feed, maar als ik t doe probeer ik wel wat inhoud eraan te geven, als ik 1 zin heb te zeggen zeg ik beter niks. Ik heb zelf ook 2 topics geopend met teksten, geen enkele reactie. In de post zelf staat al dat t niet hoogstaand is maar dat ik een beetje feed wel waardeer, word naar bigsam dus. zeg dan op zn minst WAT niet goed is.
fat-nexus
Ja zoiets denk ik ook
Gepost door fat-nexus op donderdag 08-02-2007 om 10:49:55
hehehe back 2 tha good old days inderdaad.
je zei deze shit nog tegen me op msn maar wist niet dat je een heel topic erover zou openen.

ik zal zeggen waarom ik nooit uitgebreide feed geef.
een hele lange tijd geleden toen waren de meeste van nu nog niet in the game op nlhh toen dropte ik me eerste track samen met nog wat mensen.
het enige wat ik als feed toen kreeg(op me andere account) was( opkankeren hiero wacke tjappies, wat denken jullie wel, enz enz)
als nieuwelingen hiero komen en krijgen zulke feed (of geen feed) dan gaan ze of weg of gaan ze haten hiero.
Maar me punt is als we allemaal normaal feed geven zoals l2 ook zei aan de nieuwe mensen en de vaste kliek kan dit een mega goed forum worden.

Want zoals ik het nu zie is er alleen maar haat naar iedereen die nieuw en nog niet goed is volgens jullie.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 08-02-2007 @ 10:54:40 ]
brutus_barrakus
creative crew guy
Gepost door brutus_barrakus op donderdag 08-02-2007 om 11:11:36
brutus zal nog wel even rebelleren maar daarna doet ie ook poezelige mee
----------------------------------------
men riding dragons trowing wolves at maggots
BigSam
Vitamine-E
Gepost door BigSam op donderdag 08-02-2007 om 11:41:18
ik was vorige keer weer gebannedm
en toen kwam ik op een ander forum
waar ze alleen maar beats maken (hiphop, jump, trance, van alles eigenlijk wel) en daar kreeg ik gelijk allemaal dikke feed, waar ik erg veel aan heb, binnen 1 dag.
En daar stond ik echt van te kijken,
dat het ook zo kan,
----------------------------------------
Ik zit vast in een lift
Huussuh Gepost door Huussuh op donderdag 08-02-2007 om 12:39:18
Feed geven is belangrijk, maar het is nog belangrijker dat je het aan de juiste personen geeft. Dat er vroegah zoveel beter gefeed werd was denk ik voor een groot deel zo omdat die mensen ook echt fanatiek waren, nu komen er elke week weer nieuwe mennekes met een tekst van likmevestje om feed vragen, terwijl ze zich nul komma nul hebben verdiept in tekstschrijven. Als ik iets check en ik zie dat er schot in de zaak zit zal ik wel feed geven, of het nu een bekend forumlid is of een nieuweling (zo ben ik ook met Offensief in contact gekomen), maar ik denk dat het grote crapgehalte van gasten die toch nooit dope zullen komen ook wel een beetje ontmoedigt om anderen te checken.
Verder vind ik ook dat feed alleen kan bijsturen, het grootste deel zul je gewoon zelf moeten doen door middel van de kunst af te kijken en ook echt naar verbetering streven. Talent wil daar wel bij helpen. (die laatste zin was een understatement)
----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
Angelix
jeweetwie
Gepost door Angelix op donderdag 08-02-2007 om 12:46:17
vroegah ja!

Nee maar je hebt wel gelijk.
Maar er zijn zo veel topics met teksten en alles. Tis niet meer bij te houden.
Teksten check ik niet meer, de meeste audio's luister ik wel, maar om in al die topics
zo veel feed te geven is echt niet bij te houden. Tis gewoon te druk geworden.
Eerst waren er iets van 12 gasten ofzo, die allemaal wel redelijk serieus bezig waren
en die elkaar ook allemaal feed gaven. maarja tis zoals t is
----------------------------------------
Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
maar omdat ik mezelf geweldig vind.
De Gevallen Engel Gepost door De Gevallen Engel op donderdag 08-02-2007 om 13:18:53
Ey L2, kwas er al bij in de tijd van de eerste 'drop je 4 lines' hoor, kipman en MX waren nog een generatie later.

Ooh ja, en fok deze kritiek.

Ik heb echt geen zin om bij rappers die nog niet eens de basis van flow beheersen (Joey bvb) te feeden.
Die dingen leer je maar door veel te doen en als je geboren bent met nihil ritmegevoel dan helpt dat beetje feed niet.
Dat is ook de reden dat Kipman en Angelix nog altijd niet deftig kunnen flowen.

Vroeger was het anders natuurlijk.
In de tijd dat JF1 nog kwam zaniken om feed op MSN, de tijd dat Osiris zich oppermachtig voelde, de tijd dat Surya de DGE van die tijd was, de tijd dat ik en xflipit in elke battle voor elkaar votede, de tijd dat ik alleen maar naar de battlecorner keek, enzovoort enzovoort. Maar ja, tijden veranderen, ondertussen zijn er zoveel G-Kwon's en ongemotiveerde battlemoderatoren dat die dingen niet meer zijn wat het geweest is.

Vroeger tijdens de competitie begon elke kerel hier van 0. Dus wij gaven soms feed, alsof we er iets van af wisten terwijl dat niet altijd zo was (dat verklaart waarom osiris vroeger gewonnen was tegen Surya in die schaamlijke audiobattle). Dus daarom waren die tijden nog niet beter toen.

Sorry voor het namedroppen, ik heb niet echt lang nagedacht om mijn mening te formuleren.
----------------------------------------
aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22
waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel
Stoeprand
WHITE TRASH!
Gepost door Stoeprand op donderdag 08-02-2007 om 13:33:01
Ja vorig jaar toen ik hier kwam werden er ook nog pagina's vol feedback gegeven maar nu niks meer! Dikke woord hiernaar!
----------------------------------------
Door de razernij voel ik haast geen pijn
Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij
De Gevallen Engel Gepost door De Gevallen Engel op donderdag 08-02-2007 om 13:33:34
stoeprand , toen was het hier al lang verwaterd hoor
----------------------------------------
aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22
waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel
Prow
Rechtvoorjeraaprap
Gepost door Prow op donderdag 08-02-2007 om 13:36:25
goede oude tijden, toen ik nog geen leven had,

af en toe denk ik er over na om eens overal wat feedback te geven hoe slecht dingen ook zijn maarja zodra ik hier dan op index klik is dat gevoel meteen weer verdwenen

@ DGE niet om aan tevallen op ongemotiveerde battlemods, maar we worden dan ook weer niet gemotiveerd door battlelaars, als ik een FAQ maak waarin staat dan je een tekst dropt met als topic titel je naam en titel van tekst snap ik nog steeds niet waarom er zo veel mensen zich daar niet aanhouden. bedoel als de regels hier beetje gevolgd worden zullen moderators ook gemotiveerder zijn! want zeg nou zelf, ga jij eent tekst/audio van feedback voorzien van iemand die jou (normale) regeltjes aan zijn laars lapt, zo gek ben ik ook weer niet.

----------------------------------------
Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit
Stoeprand
WHITE TRASH!
Gepost door Stoeprand op donderdag 08-02-2007 om 13:37:34
DGE als ik hier terugkijk een jaar geleden zag ik nog een hele lap feed van MX Fortune.
----------------------------------------
Door de razernij voel ik haast geen pijn
Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij
Huussuh Gepost door Huussuh op donderdag 08-02-2007 om 13:40:23
hehe sorry hoor prow, maar dat vindik wel een hele slappe reden om ongemotiveerd te zijn. "de regels voor de topictitels worden niet nageleefd"
----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
Prow
Rechtvoorjeraaprap
Gepost door Prow op donderdag 08-02-2007 om 13:43:33
ja dat is eigenlijk nog maar de opgedroogde laag van de beerput huussuh, maar ik wilde L2n's lap tekst niet overtreffen

nee maar dat is gewoon voorbeeld zo kan ik er meer noemen. zoals bepaald gedrag van members die op het forum gewoon de stoere jongen uit hangen, die ga ik geenfeedback geven want of het nut heeft is dan de vraag.. en vroeg had ik wat meer tijd
----------------------------------------
Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit
Angelix
jeweetwie
Gepost door Angelix op donderdag 08-02-2007 om 13:44:00
alsof dat de enige reden zal zijn!
----------------------------------------
Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
maar omdat ik mezelf geweldig vind.
Stoeprand
WHITE TRASH!
Gepost door Stoeprand op donderdag 08-02-2007 om 13:46:11
Nee dat zal vast niet de enige reden zijn, maar feedback geven is niet heel veel moeite lijkt me. Maar ik vind ook dat er de laatste tijd heel weinig gevote word bij battles.
----------------------------------------
Door de razernij voel ik haast geen pijn
Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij
Prow
Rechtvoorjeraaprap
Gepost door Prow op donderdag 08-02-2007 om 13:47:08
Quote:
Angelix schreef op 08-02-2007 @ 13:44
alsof dat de enige reden zal zijn!


eenmaal niet meer gemotiveerd zijn leidt snel tot helemaal geen zin hebben.
----------------------------------------
Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit
Huussuh Gepost door Huussuh op donderdag 08-02-2007 om 13:48:59
dan snap ik niet waarom jullie nog battlemod zijn. Ik kan me nog herinneren dat er destijds toen ik nog mod was een verkiezing was voor een nieuwe battlemod en dat er genoeg kandidaten waren die graag battlemod wilden worden.
----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
Stoeprand
WHITE TRASH!
Gepost door Stoeprand op donderdag 08-02-2007 om 13:50:08
Ja Huussuh je haalt me de woorden uit me mond, alleen zijn wij natuurlijk niet degene die dat beslissen denk ik.
----------------------------------------
Door de razernij voel ik haast geen pijn
Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij
Huussuh Gepost door Huussuh op donderdag 08-02-2007 om 14:00:07
naja voor mij zijn de battlemods juist de mensen bij uitstek die de battlecorner, en dus ook het feedgebeuren, een positieve impuls moeten geven. ik kan het fout hebben hoor, maar als zelfs de battlemods er geen zin meer in hebben is het wel een erg trieste zaak.
----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
Prow
Rechtvoorjeraaprap
Gepost door Prow op donderdag 08-02-2007 om 14:00:44
op die opmerking zat ik zal te wachten,

maar ik weet niet of andere battlemods zo feedback gevend zijn want op moment zijn er maar heeel weinig mense die feedback geven. maar ik zal meer feedback gaan geven

[ Dit bericht is gewijzigd door op 08-02-2007 @ 14:04:56 ]

----------------------------------------
Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit
Xflipit
Listen To Me
Gepost door Xflipit op donderdag 08-02-2007 om 14:01:31
Ik denk niet dat dit topic bedoeld was om de battlemods af te kraken.
Gewoon om aan te sporen dat iedereen meer feed moet geven.
----------------------------------------
Sean is a rapper but rapping is lame.
Huussuh Gepost door Huussuh op donderdag 08-02-2007 om 14:03:02
ik lees nergens terug dat ik battlemods afkraak hoor, ik zet alleen wat vraagtekens bij sommige dingen
----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
De Gevallen Engel Gepost door De Gevallen Engel op donderdag 08-02-2007 om 14:03:16
en die eredevisiemederatoren moeten ook aftreden!
aftreden , zeg ik u

een maand moderator en de competitie en de eredevisie zijn al dood
----------------------------------------
aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22
waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel
Xflipit
Listen To Me
Gepost door Xflipit op donderdag 08-02-2007 om 14:03:40
Ik probeer er gewoon de vrede een beetje in te houden
----------------------------------------
Sean is a rapper but rapping is lame.
Prow
Rechtvoorjeraaprap
Gepost door Prow op donderdag 08-02-2007 om 14:05:26
@ huussuh maar vind jij de sfeer op nlhiphop nou zo motiverend? als ik zie dat er zoveel mensen geband worden en dat er telkens mensen zijn die denken door zoveel mogelijk irritante/lullige/net-niet-grappige opmerkingen te maken op te vallen en een soort naamsbekeheid te krijgen dan hoef ik me niet schuldig tevoelen omdat ik toevallig geen feedback geef..


----------------------------------------
Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit
Xflipit
Listen To Me
Gepost door Xflipit op donderdag 08-02-2007 om 14:09:10
Quote:
De Gevallen Engel schreef op 08-02-2007 @ 14:03
en die eredevisiemederatoren moeten ook aftreden!
aftreden , zeg ik u

een maand moderator en de competitie en de eredevisie zijn al dood


eredivisie dood, daarom dat we nu vollop bezig zijn.
Competitie moetje de schuld niet alleen bij de mods leggen.
Het is goed georganiseerd, als pappies niet droppen is dat niet onze schuld.
----------------------------------------
Sean is a rapper but rapping is lame.
Huussuh Gepost door Huussuh op donderdag 08-02-2007 om 14:23:06
Quote:
Prow schreef op 08-02-2007 @ 14:05
@ huussuh maar vind jij de sfeer op nlhiphop nou zo motiverend? als ik zie dat er zoveel mensen geband worden en dat er telkens mensen zijn die denken door zoveel mogelijk irritante/lullige/net-niet-grappige opmerkingen te maken op te vallen en een soort naamsbekeheid te krijgen dan hoef ik me niet schuldig tevoelen omdat ik toevallig geen feedback geef..



ja, maar als mod hebje wel de 'macht' om daar iets aan te doen, het in goede banen te leiden. Je kunt kloteposts wegeditten, spade informeren over irritante kids (volgensmij worden er de laatste tijd meer bans uitgedeeld dan ooit, dus zo'n probleem moet dat ook weer niet zijn), corrigerende opmerkingen maken op kutgedrag. Als ik het goed heb is dat ook de taak van een mod, ik zou niet weten wat ze anders moeten doen. Ik zeg niet dat jullie een stelletje luie mongolen zijn ofzo, maar een niet-gemotiveerde mod is in dat opzicht eigenlijk gewoon geen mod, maar een normale member met een blauw kleurtje.
----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
Stoeprand
WHITE TRASH!
Gepost door Stoeprand op donderdag 08-02-2007 om 14:25:40
Ja ben ik het mee eens, maar die iritante kids zitten vooral in slowchat waar ik er ook een van was. Ik probeer nu ook serieuzer te reageren en over normale onderwerpen te praten. Ik vind dat er een aparte Moderator moet komen voor slowchat want als je ziet wat daarin gepost word, het is gewoon belachelijk!
----------------------------------------
Door de razernij voel ik haast geen pijn
Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij
Huussuh Gepost door Huussuh op donderdag 08-02-2007 om 14:28:41
hehe slowchat is inderdaad een bitch, maar ik betrap mezelf er wel op dat ik er zelf ook in post, vooral als ik savonds een lamme pappie ben. Ik heb het een tijdje geprobeerd met het Algemene subforum (en dus ook de slowchat) uit mn Actieve Topics, maar dan mis je ook weer een hoop andere topics die wel interessant zijn.
----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
Angelix
jeweetwie
Gepost door Angelix op donderdag 08-02-2007 om 14:29:08
Ik was tijdens mijn mod-periode niet echt populair ofzo vanwege dat ik wat te strenge beslissingen nam, maar het zou opzich niet echt verkeerd zijn om weer terror bewind te voeren in btl.
----------------------------------------
Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
maar omdat ik mezelf geweldig vind.
Huussuh Gepost door Huussuh op donderdag 08-02-2007 om 14:30:02
wordup
----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
Stoeprand
WHITE TRASH!
Gepost door Stoeprand op donderdag 08-02-2007 om 14:30:57
BTL en Slowchat moeten echt goed in de gaten gehouden worden, want daar komt al het gekloot vandaan, en ik denk dat het dichtgooien van slowchat ook niks helpt want dan gaan ze andere topics verzieken, maar een strengere aanpak is nooit verkeerd!
----------------------------------------
Door de razernij voel ik haast geen pijn
Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij
BigSam
Vitamine-E
Gepost door BigSam op donderdag 08-02-2007 om 14:32:13
maar wat heeft dit met feed te maken ?

----------------------------------------
Ik zit vast in een lift
Kapowski
Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp
Gepost door Kapowski op donderdag 08-02-2007 om 14:32:18
Ga weg jij bent een van de ergste stoeprand.
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: [1] 2 3 4 ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0122 sec.