Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 ]
Eppo
de Hersendode
Gepost door Eppo op dinsdag 12-06-2007 om 14:27:35
ik kan enig zins genezen
maar gebruik het niet omdat als ik het doe bij iemand
de pijn alleen over neem dus hij heeft geen pijn meer maar ik wel
ik kan ook voelen waar iemand pijn heeft en shit

maar voor geesten moet je bij mij zus en mijn moeder zijndie praten allebei nog met mijn opa

maar in welk opzicht bedoel je engelen
want mijn moeder die praat met een beestje (vaak een egel)
en dat is haar bescherm iets

is het bij jou dan een persoon of ook een dier

[ Dit bericht is gewijzigd door op 12-06-2007 @ 14:29:05 ]

----------------------------------------
jews, moslims, christians, what the fuck's the diffrence
we all want money drugs and bitches
Replay
...
Gepost door Replay op dinsdag 12-06-2007 om 14:29:17
Quote:
LayD Space schreef op 12-06-2007 @ 14:20
ai dope dope


Ik kan ze zien soms en voelen en hoor ze soms praten tegen me..

En praat ook met me engelen kan jijook met je engelen praten en ze zien?

wat kun jij?



WHUHAHAHAHAHAAHAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHA!
----------------------------------------
....
GIANT
Troetel Turk
Gepost door GIANT op dinsdag 12-06-2007 om 14:30:28
Quote:
LayD Space schreef op 12-06-2007 @ 14:20
ai dope dope


Ik kan ze zien soms en voelen en hoor ze soms praten tegen me..

En praat ook met me engelen kan jijook met je engelen praten en ze zien?

wat kun jij?


Ik zie geen ene reet.. soms zie ik plotseling duizenden kleine zwarte balletjes.. maar dat kan gewoon aan m'n ogen liggen.. volgens mij ben ik nachtblind en gevoelig voor zonlicht (felle licht).. anyhow.. ik heb heel vaak dat gevoel. dat ik koude rillingen voel in m'n nek.. of vanaf m'n tenen tot aan ongeveer net onder m'n knie. En dat ene wat ik eerst had gepost.. mijn verhaaltje (staat hier boven ergens).. ik ben er nog steeds van overtuigd dat dat íets was.. en soms lijkt het alsof ik wel iets zie.. vanuit m'n ooghoeken.. zo'n schimmig geval.. dat dan vaag heen en weer zweeft zeg maar.. Ik heb jouw verhaal net ff tot op de helf gelezen, moet het laatste stukje nog even lezen, tot nu toe geloof ik het wel, maar ergens.. ook weer niet.. maar in procenten; 80% geloof ik 't wel.. 20% getwijfel/niet.. Dat zal iedereen wel hebben denk ik. Hoe oud ben je?
Bigfoot
Wack
Gepost door Bigfoot op dinsdag 12-06-2007 om 14:30:44
Quote:
Ko-eN schreef op 12-06-2007 @ 14:20
ik geloof wel in geesten, maar niet in god.
kan dat?


Wat hebben geesten nou met God te maken

Anyway, LayD, je zegt het echt alsof het een anime hitserie is, ik krijg meer de indruk dat je schizofreen bent stiekem geloof ik het wel een beetje maar zeker weet ik het niet
----------------------------------------
argh
GIANT
Troetel Turk
Gepost door GIANT op dinsdag 12-06-2007 om 14:33:17
Quote:
Eppo schreef op 12-06-2007 @ 14:27
ik kan enig zins genezen
maar gebruik het niet omdat als ik het doe bij iemand
de pijn alleen over neem dus hij heeft geen pijn meer maar ik wel
ik kan ook voelen waar iemand pijn heeft en shit

maar voor geesten moet je bij mij zus en mijn moeder zijndie praten allebei nog met mijn opa

maar in welk opzicht bedoel je engelen
want mijn moeder die praat met een beestje (vaak een egel)
en dat is haar bescherm iets

is het bij jou dan een persoon of ook een dier



Dat eerste stuk over jou geloof ik zo..want 'n vriendin van mn moeder kon dat ook. Dan legde ze haar hand op m'n arm oid.. en deed ze haar ogen dicht.. en dan zou ze me genezen oid.. liet ze ruften enzo.. boertjes.. klinkt misschien wel vies.. maar ze geloofde er echt in.. Ik voelde m'n arm dan echt compleet warm worden.. zo'n tintelingetje kwam er in. Maar verder voelde ik niet echt, ik was niet minder gestresst oid.

@BigFoot: geesten en God zijn wel degelijk hetzelfde.. de 1 geloofd het, de ander niet. Ik geloof zelf echt helemaal niet in God.. ze lullen ook altijd dat God 'n man is enzo.. misschien was 't wel 'n vrouw niemand vraagt zich ook af waarom er nu niet zomaar ff 'n gozer opstaat en mensen van kankergeneesd oid.. en over water kan lopen zonder truucage..
[ Dit bericht is gewijzigd door op 12-06-2007 @ 14:35:03 ]
Hof van Jaeden
Koning der Armen
Gepost door Hof van Jaeden op dinsdag 12-06-2007 om 14:39:27
Quote:
GIANT schreef op 12-06-2007 @ 14:17
(...)

Wat voor gaves kan 'n mens allemaal hebben?
Is dit 'n gave;
je komt in 'n willekeurige ruimte... maar voelt daar 'n sterke spanning, dat gevoel geeft je het idee dat er iets niet pluis is.. alsof je moet weggaan.. alsof er iets is.. < dat heb ik vaak
en ehm.. dat je bijvoorbeeld gewoon tv kijkt.. en plotseling zo'n spanning in je lichaam voelt zovan; er gaat iets gebeuren.. iets ergs.. iets waar ik bang voor ben.. < ook dit heb ik vaak
en meerdere dingen zoals dat.

begint onderhand schijtirritant te worden.


Spidersense

Edit; Iedereen maakt wel eens onverklaarbare shit mee... en ik dat mensen iets een naam willen geven zodat ze een gevoel van controle hebben ofzo.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 12-06-2007 @ 14:42:54 ]

----------------------------------------
Check www.hofvanjaeden.com!
LayD Space
Gepost door LayD Space op dinsdag 12-06-2007 om 14:44:03
-late reactie..



@ Eppo
Hm ja nou ik denk dat dat bij jou ook nog wel gaat gebeuren.. Is maar een vermoeden hoor beloof niks..
Dat je ermee kan praten

Ik vind het wel dope hoor dat je dat kan Je moet wel iets ermee doen eigenlijk misschien kan jij het weer doorgeven aan iemand anders? Als diegene vervelend is ofzo =P
haha nee doe maar niet das gemeen je mag geen misbruik maken van je gaven..

Bij mij is het gewoon een man Geen vleugels ofzo..
Hij is uit een vorig leven en uit dit leven

Hij was de tweelingbroer van me moeder en hij was overleden en toen was ik net geboren en ik kende hem ook uit het leven dat ik daavoor heb gehad, mijn moeder heb ik toen ook al gezien een keer..


en ik ben weg.. rustig
[ Dit bericht is gewijzigd door op 12-06-2007 @ 14:52:40 ]

----------------------------------------
ja.. leven is een ding die je moet leven..
SimonS
SimonSays
Gepost door SimonS op dinsdag 12-06-2007 om 15:09:20
whahah, mijn moeder gaat ook naar zo'n soort medium iets
vind dat wel gaar want dat wijf zei dus ook tegen haar dat ik allemaal
dingen deed waar ze niks van wist, o.a blowen
die mediums fokken je volgens mij alleen op, ze helpen je om onbewuste angsten te overwinnen zegt mijn moeder
maar als die onbewust zijn wil ik ze graag zo houden ja tog
----------------------------------------
joahh
AceInc
Breaking Atoms
Gepost door AceInc op dinsdag 12-06-2007 om 18:00:38
dat de mens maar 30% van zn hersenen gebruikt is kinklare onzin.
----------------------------------------
hate when wack rappers say they hate wack rappers
Bigfoot
Wack
Gepost door Bigfoot op dinsdag 12-06-2007 om 18:03:25
Quote:
AceInc schreef op 12-06-2007 @ 18:00
dat de mens maar 30% van zn hersenen gebruikt is kinklare onzin.


Oh?
----------------------------------------
argh
BigSam
Vitamine-E
Gepost door BigSam op dinsdag 12-06-2007 om 18:04:24
Quote:
Bigfoot schreef op 12-06-2007 @ 18:03
(...)

Oh?


acelnc gebruikt maar 10 daarom begrijpt hij het niet
----------------------------------------
Ik zit vast in een lift
AceInc
Breaking Atoms
Gepost door AceInc op dinsdag 12-06-2007 om 18:04:35
dat is net zon fabeltje als dat je lichaam voor 90% uit water bestaat.
----------------------------------------
hate when wack rappers say they hate wack rappers
BigSam
Vitamine-E
Gepost door BigSam op dinsdag 12-06-2007 om 18:04:59
70% en dat is ook zo
----------------------------------------
Ik zit vast in een lift
AceInc
Breaking Atoms
Gepost door AceInc op dinsdag 12-06-2007 om 18:08:29
Je gebruikt per keer ongeveer 30% maar je het ligt eraan op welke manier je denkt. Je maakt wel gebruik van al je hersenen die je hebt.

70% dat kan wel ja maar 90% is onmogelijk.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 12-06-2007 @ 18:11:52 ]

----------------------------------------
hate when wack rappers say they hate wack rappers
Jakyman Gepost door Jakyman op dinsdag 12-06-2007 om 18:11:44
Quote:
GIANT schreef op 12-06-2007 @ 14:17
(...)
en meerdere dingen zoals dat.
.


Zoals dat je het gevoel hebt dat je iets bent vergeten
Nickert
boss
Gepost door Nickert op dinsdag 12-06-2007 om 18:16:37
Quote:
AceInc schreef op 12-06-2007 @ 18:08
Je gebruikt per keer ongeveer 30% maar je het ligt eraan op welke manier je denkt. Je maakt wel gebruik van al je hersenen die je hebt.



Dus je hersenen werken als een Dual Core processor, energiezuinig als je niet echt moeilijk denkt.
livio
Oldschool
Gepost door livio op dinsdag 12-06-2007 om 18:17:39
Ik heb gehoord dat iemand een keer fokte met een geest en dat de volgende dag het hart op was gegeten van die man, door die geest!!
AceInc
Breaking Atoms
Gepost door AceInc op dinsdag 12-06-2007 om 18:19:05
Quote:
Nickert schreef op 12-06-2007 @ 18:16
(...)

Dus je hersenen werken als een Dual Core processor, energiezuinig als je niet echt moeilijk denkt.


nee want je hersenen werken niet als een computer. dat is wat het onderscheid maakt tussen machine en mens.


Quote:
Het lichaam van vrouwen bestaat gemiddeld voor 52 procent uit water en dat van mannen voor 63 procent.


bron
----------------------------------------
hate when wack rappers say they hate wack rappers
Vince
420
Gepost door Vince op dinsdag 12-06-2007 om 18:24:02
Quote:
livio schreef op 12-06-2007 @ 18:17
Ik heb gehoord dat iemand een keer fokte met een geest en dat de volgende dag het hart op was gegeten van die man, door die geest!!


Dat lijkt me niet waar , maarja, ik heb ook geen verstand van die geestenshit, houd me dr niet mee bezig
livio
Oldschool
Gepost door livio op dinsdag 12-06-2007 om 18:27:00
Dat is echt wel echt gebeurd want de gast van wie ik hoorde kende een vriend van de achterneef van die gast bij wiens buurman het is gebeurd!

N*ggah wat weet je van die geestshit!
BigSam
Vitamine-E
Gepost door BigSam op dinsdag 12-06-2007 om 18:28:32
ja man spoken door je deuren
----------------------------------------
Ik zit vast in een lift
Mc-V Gepost door Mc-V op dinsdag 12-06-2007 om 18:33:41
Quote:
livio schreef op 12-06-2007 @ 18:27

N*ggah wat weet je van die geestshit!



Mizou
OWJAHJOH??!
Gepost door Mizou op dinsdag 12-06-2007 om 19:10:24
pff te veel om op te reageren...en over die ketting die heb ik toen meteen weggegooit er was altijd al iets mee...goed was het zeker niet..

pijn voelen van andere kan ik ook..maar niet op commando teminste dat heb ik eigenlijk nooit geprobeerd..
ik weet alleen als t niet van mezelf is...t is een ander soort pijn...wel pijn maar met een ander bijgevoel..mjah moeilijk uitlggen

ik heb ook een aantal voorspellende tekeningen gemaakt..niet bewust...maar dat bleek later...

en nog vele andere shizz.

alleen wazig dat het bijna altijd over narigheid gaat.

al heb pas geleden weer iets heel moois meegemaakt! weet alleen niet of ik t hier moet zeggen

beschermengelen..ik geloof het zeker! ik denk dat ik er inmiddels een hoop heb




----------------------------------------
www.serife.nl
SimonS
SimonSays
Gepost door SimonS op dinsdag 12-06-2007 om 21:02:37
het gaat allemaal om de ballaaaaaaáns.. daarom heb ik een bio stabiel aangeschaft
----------------------------------------
joahh
GIANT
Troetel Turk
Gepost door GIANT op dinsdag 12-06-2007 om 23:58:23
Je weet dat biostabiel fake is?

--
anyHO'..
pijn van anderen kan ik ook voelen, denk ik dan..

ik voel dan altijd zo'n spanning in m'n borstkas/maag en hoofd en nek.. tintelent gevoel.. echt 'n heel sterk gevoel. Ik voel dan meestal van waar het komt. M'n moeder's vriend heeft iets met z'n hersenen.. iets werkt niet goed.. er hapert iets waardoor ie zo nu en dan 'n in lichte shock ofzo raakt.. dan begint ie te trillen.. en te doen.. heel vaag.. maar hij heeft er pillen voor..
Maar dat heeft hij dan dus wel eens als ie te gast is.. ik zit achter de pc.. en ikv oel het meteen. Ik kijk dan altijd de juiste richting op.. zie ik hem daar spastisch doen..
--
nog iets!
ik heb vroeger toen ik 'n jaar of 5/6 was een droom gehad waarin mijn vader voorkwam terwijl het witte van z'n ogen gloeiend rood was.. je zag z'n pupillen alleen, z'n iris (de kleur zeg maar,, weet niet hoe het heet..) zag je niet. Hij stond dan ongeveer 6 meter van me af.. en stond achter 'n matras die hij zijwaarts op de grond had liggen.. was zoooo fucking! eng! dat het me al die tijd is bijgebleven gewoon. Wat de fok wou die droom mij zeggen? (bij mij in de familie geloven ze dat zulke dromen altijd bedoelingen hebben.. dat ze je iets willen vertellen oid.)
Ziek
gombeat
Gepost door Ziek op woensdag 13-06-2007 om 09:33:27
Quote:
AceInc schreef op 12-06-2007 @ 18:08
Je gebruikt per keer ongeveer 30% maar je het ligt eraan op welke manier je denkt. Je maakt wel gebruik van al je hersenen die je hebt.

70% dat kan wel ja maar 90% is onmogelijk.


"Wetenschappers gebruiken dus ook niet al hun hersenen, dus wie zegt dat dit feitje waar is?"

Hehe thanks voor die reactie layd, kom er wel op terug.
Jspr
Gepost door Jspr op woensdag 13-06-2007 om 10:25:31
Als ik langs een radio loop stoort ie.
----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
Mizou
OWJAHJOH??!
Gepost door Mizou op woensdag 13-06-2007 om 10:41:53
ja en als er hier een bus langs komt beweegt het huis
[ Dit bericht is gewijzigd door op 13-06-2007 @ 10:42:23 ]

----------------------------------------
www.serife.nl
Jspr
Gepost door Jspr op woensdag 13-06-2007 om 10:43:04
hehe ik meen het
----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
Tha_Bre
Ondertitel
Gepost door Tha_Bre op woensdag 13-06-2007 om 10:46:22
Ik praat wel is met spoken, vooral met eentje zijn naam is Casper.
----------------------------------------
I ain't in this just to rhyme great
Eppo
de Hersendode
Gepost door Eppo op woensdag 13-06-2007 om 11:28:20
Quote:
LayD Space schreef op 12-06-2007 @ 14:44
-late reactie..



@ Eppo
Hm ja nou ik denk dat dat bij jou ook nog wel gaat gebeuren.. Is maar een vermoeden hoor beloof niks..
Dat je ermee kan praten

Ik vind het wel dope hoor dat je dat kan Je moet wel iets ermee doen eigenlijk misschien kan jij het weer doorgeven aan iemand anders? Als diegene vervelend is ofzo =P
haha nee doe maar niet das gemeen je mag geen misbruik maken van je gaven..

Bij mij is het gewoon een man Geen vleugels ofzo..
Hij is uit een vorig leven en uit dit leven

Hij was de tweelingbroer van me moeder en hij was overleden en toen was ik net geboren en ik kende hem ook uit het leven dat ik daavoor heb gehad, mijn moeder heb ik toen ook al gezien een keer..


en ik ben weg.. rustig



ik hoop dat het niet gaat gebeuren, ik hoef geen geesten te zien.
word ik alleen para van, dus ik sluit me daar heel erg voor af.
en ik heb ooit gehoord van zon gast die ook met geesten praat als je jezelf er heel erg vanaf sluit dan laten ze je met rust.
Dus dat doe ik maar

En wat betreft dat genezen, ik moet leren om het van me af te "schudden"
maar ik zou me god niet weten hoe ik dat zou moeten leren
de een doet het zo en de ander weer anders snap je
ik moet dus mijn eigen manier vinden,
maar ik ben er niet zo mee bezig dus ik kom het wel ooit een keer tegen (denk ik)

En dan nog een vraagje over je engel
Ik vind het wel apart dat het iemand is die je kent
die je dus egt in levende lijven hebt gezien
en dan ken ik dat char het medium fenomeen
dat er iemand in je familie is overleden en die nu over je waakt
(wat lijkt op een troostend slap praatje van haar)
maar is dat bij jou dan egt zo
want ik heb dat nooit egt geloofd
en was hij er al toen hij nog in leven was?
en dan nog een vraagje
wat doet jou engel voor jou
behoud hij je voor het kwaad
dat er iets slegts gaat gebeuren


----------------------------------------
jews, moslims, christians, what the fuck's the diffrence
we all want money drugs and bitches
LayD Space
Gepost door LayD Space op woensdag 13-06-2007 om 11:53:50
Nee hij vertelt me dingen die ik moet weten over anderen bijvoorbeeld iemand vraagt me geld te lenen dan zegt hij ja het kan of hij zegt niet doen want je krijgt het niet terug

Hij geeft me allemaal tips en adviesen bijvoorbeeld gisteren 'Laat dat geld niet op die plek liggen leg het ergens anders neer' Ik negeerde dit en guess what?? Geld weg Hij geeft me gewoon allemaal tips en adviesen maar ik ben zelf degene die de keuze maakt en daar laat hij me vrij in.. Als ik de verkeerd ekeuz eheb gemaakt zegtie 'zie je nou wel ik zei het toch nou goedzo het geeft niet van je fouten moet je leren' Hij kan niks voor mij beslissen hij kan me alleen bijsturen.

Ikzelf tsja ik was nog een baby toen hij me vasthield in dit leven.. Mijn vorige leven daar ben ik nog niet helemaal over uit maar daar waren hij en mijn moeder dierbaar voor mij en ik voor hun, na mn dood ben ik wedergeboren als de dochter van mn moeder. Ik heb ook al heel vaak dood moeten zijn maar elke keer stond mn oom in de weg.. De eerst ekeer toen was ik 1 jaar en hij was in die week overleden en hadden we snachts brand in huis en toen schrok mn moeder wakker omdat mn oom tegen haar stond te schreeuwen dat er brand was en dat ze ons (mij en mn zus) uit bed moest halen.. Toen zag ze hem naar de gang rennen en rende ze erachteraan. Hij bleef staan bij een schilderij dat naast mijn kamer hing, en de brand bleef wel aan maar het ging niet verder dan het schilderij. De tweede keer had ik moeten verdrinken, toen was ik 3 jaar oud ik was in de sloot gevallen en niemand had het door en ik lag daar leuk te verdrinken.. Toen zag ik mn oom boven het wateroppervlak en werd ik gegrepen bij mn hand maar het was alleen geen hand het waren tanden en die trokken mehet water uit en het was dus een hond, gewoon zomaar een hond die in zn eentje was er was geen eigenaar niks. Toen kwam me ma eraan rennen en rende die hond weg (never to be seen again). Zo heb ik ook een keer een stroomschok gehad toen was ik 4 en het was teveel volt voor zo een klein meisje ik had op zn minst bewusteloos moeten zijn maar dat gebeurde niet het enige wat ik eraan overhield was een zwarte vlek op mn hand in de vorm van een hartje.
Ook een keer ben ik door het ijs gezakt gewoon helemaal koppie onder en ik zat dus onder dat ijs en ik kon het wak niet vinden nou dan voel je je kut hoor.. Er kwam ook niemand voorbij schaatsen ofzo en in mn laatste secondes werd ik op een of andere manier naar het wak toe getrokken en voor k het wist zat ik weer bovenop het ijs zonder dat ik er zelf uitgeklommen was..
En dan nog het ziekenhuis dat ik op het IC lag. Ik lag kapot te gaan in bed en toen voelde ik opeens helemala niks meer soort verlamd ofzo was ik en er was een licht boven mn bed dat nergens vandaan kwam niet uit de gang niks het was een wit/goud licht en ik hoorde mn oom zeggen maak je geen zorgen alles gaat goedkomen ga nu maar lekker slapen. Toen viel ik dus in slaap en droomde ik dat mn oom met mij in zn armen over de regenboog liep en toen legde hij me op een wolk neer en toen werd ik wakker en ik was helemaal hersteld helemaal topfit ik kon alles doen wat ik wou doen, de dokters vonden het fenomenaal maar ik wist wel beter ik snapte de hint wel die man was mn beschermengel, Diezelfde middag werd ik ontslagen uit het ziekenhuis.
Dan nog dat ik op de zoldertrap stond en de vriezer wou openen en toen achterover viel. Ik bleef horizontaal in de lucht hangen eventjes, en toen voelde ik helemaal warmte in mn rug en werd ik langzaam weer omhoog geduwd ofzo..

Ik ben elke dag dankbaar voor mn leven =)
[ Dit bericht is gewijzigd door op 13-06-2007 @ 12:04:40 ]

----------------------------------------
ja.. leven is een ding die je moet leven..
LayD Space
Gepost door LayD Space op woensdag 13-06-2007 om 12:14:02
Quote:
Jspr schreef op 13-06-2007 @ 10:25
Als ik langs een radio loop stoort ie.


Heeft te maken met je energie.. Je hebt veel energie en radio's zijn daar gevoelig voor omdat de antennen jouw trillingen opvangt en daardoor je radio gaat storen. Heb je ene ligbad?? Je moet ontspannen.. Neem een bad met lavendel en doe een beetje zeezout in het bad (gewoon ff voor de reiniging) en was jezelf met zout, dan spoelen al je negatieve energieen weg en ben je weer lekker jezelf..



Shit hey ik voel me echt Shar -.-"
[ Dit bericht is gewijzigd door op 13-06-2007 @ 12:14:45 ]

----------------------------------------
ja.. leven is een ding die je moet leven..
Jspr
Gepost door Jspr op woensdag 13-06-2007 om 12:14:53
ik ben mezelf eigenlijk al wel, maar het zijn dus negatieve energiën. das niet zo best ofwel.
----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
Ziek
gombeat
Gepost door Ziek op woensdag 13-06-2007 om 12:15:49
nou die char ziet er soms uit alsof ze zich niet wast hoor.

Ik heb dat ook met de radio, maar dat hebben veel mensen.
LayD Space
Gepost door LayD Space op woensdag 13-06-2007 om 12:16:41
iedereen heeft het

Komt door spanning, ruzies, van alles wat er gebeurd met je.
Energie blijft hangen dus heb jij ruzie gehad in je kamer ofzo dan blijft de energie daarvan in je kamer hangen..

Het is niks ergs ofzo hoor wat je hebt Ik heb t ook wel eens..

Dat je jezelf bent dat snap ik wel, maar als je al die overige energie ff weghaalt dan heb je alleen nog je eigen energieen en daarme ebedoel ik jezelf zijn
----------------------------------------
ja.. leven is een ding die je moet leven..
Bigfoot
Wack
Gepost door Bigfoot op woensdag 13-06-2007 om 12:19:41
Quote:
Jspr schreef op 13-06-2007 @ 10:25
Als ik langs een radio loop stoort ie.


Heb ik ook, niks speciaals, heeft iedereen

@LayD, wat jij beschrijft als beschermengel, van hij zegt wat ik moet doen, is gewoon instinct, maar jij geeft er een stem en gedaante aan, je mindfucked jezelf, ik weet ook wanneer ik iets moet doen en wanneer niet, dat is gewoon instinct en meestal klopt dat gewoon, dat heeft niks met beschermengelen te maken
[ Dit bericht is gewijzigd door op 13-06-2007 @ 12:23:19 ]

----------------------------------------
argh
GIANT
Troetel Turk
Gepost door GIANT op woensdag 13-06-2007 om 12:23:06
vaag..
Want ik heb vorige week de antenne van m'n radio eraf gerost! Dat ding liep de stoeren als 'n modderfokker.. ik houd m'n hand erboven.. hij doet het.. hand weg.. stoort ie.. was het zat.. toen maar radio op m'n mobiel aangezet..
LayD Space
Gepost door LayD Space op woensdag 13-06-2007 om 12:23:30
Ziek je moet me wel ff toevoegen he
----------------------------------------
ja.. leven is een ding die je moet leven..
Jspr
Gepost door Jspr op woensdag 13-06-2007 om 12:24:02
je werkt zelf ook als antenne.
----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
Bigfoot
Wack
Gepost door Bigfoot op woensdag 13-06-2007 om 12:24:49
Je bent zelf ook een beetje radioactief
----------------------------------------
argh
GIANT
Troetel Turk
Gepost door GIANT op woensdag 13-06-2007 om 12:26:52
.. dat slaapt op...................... ?
jonge, als je niet in paranormale gebeurtenissen geloofd, kap je maar met posten in die topic.

-

LayD!
Ik wil ook geesten zien !!


dat lijkt me zo dope.
LayD Space
Gepost door LayD Space op woensdag 13-06-2007 om 12:26:55
Quote:
Bigfoot schreef op 13-06-2007 @ 12:19
(...)

Heb ik ook, niks speciaals, heeft iedereen

@LayD, wat jij beschrijft als beschermengel, van hij zegt wat ik moet doen, is gewoon instinct, maar jij geeft er een stem en gedaante aan, je mindfucked jezelf, ik weet ook wanneer ik iets moet doen en wanneer niet, dat is gewoon instinct en meestal klopt dat gewoon, dat heeft niks met beschermengelen te maken


Haha wat jij hebt zou instinct kunnen zijn kan ook je engel zijn Grappig hoe jij ertegen aan kijkt het geeft niets schat
Misschien laat je engel zich ook wel ooit aan jou zien..

Darryl is gewoon mijn engel ik heb gesprekken met hem en lach me soms stuk met hem, we geven elkaar zelfs boks =D

Jij bent gewoon nuchter en daar is helemaal niks mis mee. Je bent jezelf en dat is goed.


----------------------------------------
ja.. leven is een ding die je moet leven..
GIANT
Troetel Turk
Gepost door GIANT op woensdag 13-06-2007 om 12:27:52
Geesten kun je toch niet aanraken?
Jspr
Gepost door Jspr op woensdag 13-06-2007 om 12:28:04
layd even een SERIEUZE vraag he. had jij dit ook al voor je smookte?
----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
LayD Space
Gepost door LayD Space op woensdag 13-06-2007 om 12:28:28
Quote:
GIANT schreef op 13-06-2007 @ 12:26
.. dat slaapt op...................... ?
jonge, als je niet in paranormale gebeurtenissen geloofd, kap je maar met posten in die topic.

-

LayD!
Ik wil ook geesten zien !!


dat lijkt me zo dope.


Je moet het niet willen lieve schat..
Zulke dingen moeten je gewoon overkomen
en je moet er ook niet naar opzoek gaan beloof je me dat? ik ga even roken x
----------------------------------------
ja.. leven is een ding die je moet leven..
Bigfoot
Wack
Gepost door Bigfoot op woensdag 13-06-2007 om 12:28:54
Ghehe oke, respect voor dat, ik vind stiekem dat je kei gestoord bent maar ja, mooi dat je een eigen mening hebt
----------------------------------------
argh
Swike
Newskool
Gepost door Swike op woensdag 13-06-2007 om 12:30:27
LayD, hoe zie je die geesten dan, doorzichtig, of gewoon als mensen?
Zat laatst toevallig iets te kijken op tv, reportage geloof ik, over amityville, ook sick, denk dat de meeste dat verhaal ook wel kennen?

De beschermengel van mijn halfbroertje is mijn opa van mijn vaders kant, die dus helemaal niets met mijn halfbroertje te maken heeft, aangezien dat kind van mijn moeder en een nieuwe man is, en hij drie jaar is en mijn opa al 17 jaar is overleden.
Dat vindt ik vaag...
Onverklaarbare dingen zijn bij mij ook wel eens gebeurd, zat een keer boven op zolder bij mn pa, beetje muziek te checken enzo, lekker hard, ineens voel ik echt een keiharde ruk aan mn hoodie, net alsof iemand met een vinger in mn hoodie me mee wou trekken ofzo, teringvaag.
Was naar beneden gesprint en heb op de bank geslapen die nacht.
Dat soort shit vindt ik wel creepy moet ik zeggen.
Op mijn kamer hier heb ik ook elke nacht last van kankergeluiden, soms wordt ik midden in de nacht wakker en dan voel ik iets keihard drukken op mn borst, en op het moment dat ik ook maar een beetje "verzet" ertegen, gaat het weg.
Supervaag, en altijd als ik dat gevoel op mn borst heb, heb ik daarvoor altijd een droom gehad over iets paars, een soort noorderlicht maar dan niet aan de hemel en knalpaars.
Zulke dingen creepen me toch wel de fok uit af en toe, maarja, tot nu toe nog niks verschrikkelijks gebeurd, dus zal wel goed zitten.
----------------------------------------
He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees.
GIANT
Troetel Turk
Gepost door GIANT op woensdag 13-06-2007 om 12:31:22
Beter zet je even 'n camera in 'n ruimte waar jij het vaakst contact met geesten hebt.. (ook geluidsrecorders).. dan zet je dat op je pc, ff opslaan als mp3/avi bestandjes en uploaden die boel!

Ik ben zo fucking benieuwd he..
=
in de tijd dat ik smokede heb ik 'n paar keer tegen mezelf gepraat.. kdacht zelfs 1 keer dat ik contact had met 'n geest
------
Amityville ja.. dat heb ik ook gezien, bleek uiteindelijk toch fake te zijn toch? En ik maak ook wel 's vage shit mee in m'n huis in Stinkwijk.. vanaf het eerste moment dat ik daar kwam wonen voelde het al niet goed man.. die spanningen die ik voelde maakten me zorgen. Horo je wel eens 'n geluid wat klinkt als.. iemand die z'n vinger over de kachel sleept zeg maar? Ik wel.. en ben ook wel eens aan m'n voet getrokken.. alsof iemand me wil laten struikelen! LayD.. kan je 'n keer zo'n Char Shar Cher Sher (hoe je 't ook typt) actie uitvoeren bij mij thuis?
[ Dit bericht is gewijzigd door op 13-06-2007 @ 12:34:18 ]
Ziek
gombeat
Gepost door Ziek op woensdag 13-06-2007 om 12:31:32
Quote:
Jij bent gewoon nuchter en daar is helemaal niks mis mee. Je bent jezelf en dat is goed.


Nuchtere instelling neem ik aan? Want jij was toch gestopt..

Ik voeg je wel toe, maar ik zit nu op mn werk, vanaf half 8 al niks te doen, moet maar eens beginnen.
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0149 sec.