Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
Tanya
Bla
Gepost door Tanya op vrijdag 09-02-2007 om 12:23:25
Wie o wie kan mij helpen??
Ik wil mmsen met mijn motorola V3i maaaaarrr... het werkt niet, heb die mms instelling al via sms ontvangen en geinstalleerd.. maar kan nog steeds niet mmsen..
Iemand met een motorola en een telfort abo die me kan helpen?? (google al geprobeerd vind alleen maar wat ik dus al had)
Help help help
----------------------------------------
bla
Kapowski
Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp
Gepost door Kapowski op vrijdag 09-02-2007 om 12:23:47
motorla
Tanya
Bla
Gepost door Tanya op vrijdag 09-02-2007 om 12:24:23
ja zag et nu ook haha dom dom
----------------------------------------
bla
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op vrijdag 09-02-2007 om 12:32:52
@kapowski, als je niet inhoudelijks iets te zeggen hebt, ga dan niet over typo's zeiken... als we dat bij jou zouden doen, kunnen we over 3/4 van jou berichten opmerkingen gaan maken...

topictitel aangepast...
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Kapowski
Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp
Gepost door Kapowski op vrijdag 09-02-2007 om 12:35:28
Ik weet wel dat ik een telefoon had waar het ook nooit bij deed, het kan ook aan de andere tel liggen. Anders zou hij het ''normaal'' moeten doen.
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op vrijdag 09-02-2007 om 12:51:54
http://www.telfort.nl/productinfo/mobielinternet/instellingen/

Daar staat ook hoe je hem eventueel handmatig in kan stellen. en dat je MMS naar 500 moet smsen ofzo
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
LayD Space
Gepost door LayD Space op vrijdag 09-02-2007 om 12:52:55
mij tel doet ook niet mmsn.. als ik eentje krijg dan stata er je hebt een mms ontvangen ga naar ww. nogwatblabalbabalba om hem te bekijken
----------------------------------------
ja.. leven is een ding die je moet leven..
L2N
twezus
Gepost door L2N op vrijdag 09-02-2007 om 12:53:44
ja wurd, ik kan me mssen nooit zien. denk trouwens niet dat ik er wat mee mis.
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op vrijdag 09-02-2007 om 13:05:15
je moet eerst een mms hebben verzonden voor je telefoon ze ook kan ontvangen heb ik me laten vertellen.

Bij mij doet die het wel trouwens. Alleen ik heb HI
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
L2N
twezus
Gepost door L2N op vrijdag 09-02-2007 om 13:07:03
hmm ik zit hier wel fout zegt, T-mobile nokia hahaha
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
Tanya
Bla
Gepost door Tanya op vrijdag 09-02-2007 om 14:19:50
ja maar die telfort site word ik niet wijzer van heb alles ingesteld via die site ook handmatig maar in me telefoon staan allemaal invulvelden die bij hun niet staan en anersom..
----------------------------------------
bla
livio
Oldschool
Gepost door livio op zaterdag 10-02-2007 om 01:04:51
Werkte bij mij ook niet, moest eerst mijn provider (Orange) bellen om het te laten activeren.



Tanya
Bla
Gepost door Tanya op zaterdag 10-02-2007 om 12:01:34
ga dat ook maar eens doen idd
----------------------------------------
bla
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0078 sec.