Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Sport, hobby en vrijetijd /
PoisonIvy Gepost door PoisonIvy op zaterdag 10-02-2007 om 11:33:16
Weet iemand waar ik grafifity spuitbussen kan kopen die geschikt zijn om op kleding te spuiten, en die niet uitwasbaar zijn ?
Ik woon in Amsterdam, maar als je ook ergens anders een adres weet of nog beter ergens op internet.....
Duck-MC
Gepost door Duck-MC op zaterdag 10-02-2007 om 11:37:04
Moet je ff bij Henx kijken en anders daar vragen..
----------------------------------------
Whahahaha
L2N
twezus
Gepost door L2N op zaterdag 10-02-2007 om 12:36:26
graffiti is verf enz, dat gaat niet van je kleren af. Speciale bussen om op kleren te spuiten??? dan zijn het geen graffiti bussen maar gewoon textielbullshits.
Als je trouwens wilt gaan spuiten op je kleren, maar je weet niet eens waar je blikken moet halen wordt het een hopeloos ding. Tis 1000 moeilijker dan je denkt, en je zal nooit binnen de lijntjes blijven.
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
BigSam
Vitamine-E
Gepost door BigSam op zaterdag 10-02-2007 om 12:40:49
zoiezo,
als je graff op textiel of iets spuit,
zuigt het textiel heel de verf op en word het 1 viezi kliederboel,
----------------------------------------
Ik zit vast in een lift
Duck-MC
Gepost door Duck-MC op zaterdag 10-02-2007 om 12:41:40
of je moet airbrush ofzo hebben
----------------------------------------
Whahahaha
Jspr
Gepost door Jspr op zaterdag 10-02-2007 om 12:41:48
je moet het toch leren, ik zet ook niet in 1x een dope piece ofzo.
----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
BigSam
Vitamine-E
Gepost door BigSam op zaterdag 10-02-2007 om 12:43:42
Quote:
Duck-MC schreef op 10-02-2007 @ 12:41
of je moet airbrush ofzo hebben

maar dat gaat je knaken kosten toch
----------------------------------------
Ik zit vast in een lift
Habibi
EL CAPITANO
Gepost door Habibi op zaterdag 10-02-2007 om 12:44:42
automat en shit verkopen spuitbussen met textiel verf.. dat heb je nodig.. staat ook in die autostyle gids....

----------------------------------------
i don't claim to be the best rapper alive.. but bring me the best rapper alive and i'll eat him alive.. thats right:P
L2N
twezus
Gepost door L2N op zaterdag 10-02-2007 om 12:44:56
jah, maar ga dan op houte platen in je tuin oefenen, en niet op je kleren. zo leer je nooit wat.
Zelfde als dat je wilt leren voetballen, maar dan ga je voetballen op de snelweg
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
brutus_barrakus
creative crew guy
Gepost door brutus_barrakus op zaterdag 10-02-2007 om 12:47:28
als ik leer voetballen op de snelweg weet ik wel dat ik een nivo boven babel zit
----------------------------------------
men riding dragons trowing wolves at maggots
BigSam
Vitamine-E
Gepost door BigSam op zaterdag 10-02-2007 om 12:50:19
maar ze zegt toch nergens dat ze graffiti sprayer wilt worden,
ze wilt alleen speciaal spuitverf hebben voor op haar
shirt
----------------------------------------
Ik zit vast in een lift
Schaduw Gepost door Schaduw op zaterdag 10-02-2007 om 12:52:58
Quote:
L2N schreef op 10-02-2007 @ 12:36
graffiti is verf enz, dat gaat niet van je kleren af. Speciale bussen om op kleren te spuiten??? dan zijn het geen graffiti bussen maar gewoon textielbullshits.
Als je trouwens wilt gaan spuiten op je kleren, maar je weet niet eens waar je blikken moet halen wordt het een hopeloos ding. Tis 1000 moeilijker dan je denkt, en je zal nooit binnen de lijntjes blijven.


sjablonen l2, heel makkelijk om te doen dan
L2N
twezus
Gepost door L2N op zaterdag 10-02-2007 om 13:00:09
@ schaduw helemaal gelijk, nog niet aan gedacht. alleen ik zie sjablonen meer als streetart(waar ik me van distancieer).

@Brutus ja? als jij de 1e3 keer een bal aanraakt op de snelweg? Hoger dan babel?
dat is ook nog een punt he, mensen hebben aanleg of niet. ik bedoelde alleen maar dat het niet het makkelijkste is om mee te beginnen. Alleen idd zegt ze nergens dat ze sprayer wilt worden
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
brutus_barrakus
creative crew guy
Gepost door brutus_barrakus op zaterdag 10-02-2007 om 13:05:59
als je 3 keer een bal aanraakt kan je nog niet voetballen

----------------------------------------
men riding dragons trowing wolves at maggots
bboyL-mo
Gepost door bboyL-mo op zaterdag 10-02-2007 om 23:21:52
nee je leert het pas na de 8e keer ofzo
----------------------------------------
gij zult niet stelen de overheid duldt geen concurrentie
genocide
y'all know
Gepost door genocide op zondag 11-02-2007 om 10:46:22
gewone spuitbussen al zou ik beter voor kleding gaan voor montana aliens, zit evenveel verf in alleen minder gas zo heb je minder druk en zul je minder underspray (dat er onder het papier gaat) hebben, ook zou ik bij t-shirts gewoon stencils gebruiken. want om met de vrije hand te doen zijn t-shirts gewoon te fakkin klein

als je echt iets dope op je t-shirts wil volg gewoon dit
----------------------------------------
heavy weight bomber
chester
www.leonchester.nl
Gepost door chester op zondag 11-02-2007 om 21:23:02
Montana!
----------------------------------------
onderschrift
shortylee
Ondertitel
Gepost door shortylee op woensdag 28-02-2007 om 21:07:34
heb weleens paar t shirts gemaakt met montana gold gaat best . je verwacht toch ook geen druk kwaliteit ofzo ZELFS niet met textielverf
[ Dit bericht is gewijzigd door op 28-02-2007 @ 21:08:06 ]
Schaduw Gepost door Schaduw op woensdag 28-02-2007 om 21:10:31
Quote:
_JRN_ schreef op 28-02-2007 @ 20:43
Oke ff luisteren slimmerds je kan geen graffiti op je kleren spuiten maak niet uit welk merk of het nou montana,belton of van de focking HEMA is.
Voor dit soort shit heb je textiel verf nodig.


Wedden dat teer in je shirt blijft?
Mizou
OWJAHJOH??!
Gepost door Mizou op donderdag 01-03-2007 om 09:43:31
je kunt wel de zelfde verf gebruiken waarmee je een piece zet, montana, montana-gold, belton...misschien zijn die alien blikken er idd wel t meest geschikt voor maar dat heb ik verder nooit geprobeerd.
zelfs met stencel is het de vraag of t gaat lukken t is moeilijker dan je denkt om t goed strak op een shirt te krijgen. ik zou t toch eerst proberen op een oud shirt met de zelfde stof.


edit: trouwens gewoon met latex kun je ook dope dingen maken op kleding met stencels
[ Dit bericht is gewijzigd door op 01-03-2007 @ 09:45:43 ]

----------------------------------------
www.serife.nl
Antwoord
Life Your Life
Gepost door Antwoord op donderdag 24-05-2007 om 22:19:43
Hier mij eerste shirt & Sneakers van ongeveer een jaar terug gemaakt met Montana Gold & Stencils ziet er niet als top kwaliteit uit maar heb je wel mooi je eigen Frehscotton shit
Waneer het ship met geld komt koop ik mij een Airbrush
Kijkt voor tutorials op www.stencilrevolution.com forum/tutorials
(let niet te veel op het te mooie masker)
http://i203.photobucket.com/albums/aa110/Shinmonu/pattas2.jpg

http://i203.photobucket.com/albums/aa110/Shinmonu/Afbeelding11495036560.jpg
 Index / Sport, hobby en vrijetijd /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0068 sec.