Index / [arch] Eredivisie Tekst / | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
Volgende week vrijdag gaat deze van start. Er wordt deze keer GEEN samplesong gegeven. Dus iedereen zo creatief mogelijk!! ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
Finger![]() |
![]() | ![]() |
Finger in. | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
Aight, maar je stond al ingeschreven. Als je al ingeschreven staat blijf je in voor de volgende week. Als je niet wil moet je je uitschrijven. Eigelijk best een dom systeem ( no offence naar de vorige beheerders ![]() ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
WEBs | ![]() | ![]() |
oke dus ik moet me nu uitschrijven als ik niet wil deze week.. bij deze WEBs doet niet mee ---------------------------------------- sono ubriaco? | ||
Halve_Zool tot de schijt ons dood ![]() |
![]() | ![]() |
gewoon een eigen beat dus? doe ik ook wel een keer mee ---------------------------------------- Uit verscheidene onderzoeken is gebleken dat ik hoogbevaagd ben. | ||
aprofourz Ojajoh?! ![]() |
![]() | ![]() |
aprofourz in. ---------------------------------------- http://soundcloud.com/aprofourz | ||
brutus_barrakus creative crew guy ![]() |
![]() | ![]() |
brutus is in ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
tisjongek gek! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Halve_Zool schreef op 10-02-2007 @ 14:12 gewoon een eigen beat dus? doe ik ook wel een keer mee tis geen wedstrijd wie de mooiste biet kan uitkiezen nee ![]() ---------------------------------------- Hou je niet van langharige duitse mannuh? | ||
![]() | ![]() |
kan je niet lezen? ik zeg toch een eigen beat ---------------------------------------- Uit verscheidene onderzoeken is gebleken dat ik hoogbevaagd ben. | ||
tisjongek gek! ![]() |
![]() | ![]() |
ja dat snap k ookwel maaar j bracht ut so lackwekkend![]() ---------------------------------------- Hou je niet van langharige duitse mannuh? | ||
RijmPiet Hoe wou je dat doen? ![]() |
![]() | ![]() |
IN! ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
Finger![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Xflipit schreef op 10-02-2007 @ 13:36 Volgende week vrijdag gaat deze van start. Er wordt deze keer GEEN samplesong gegeven. Dus iedereen zo creatief mogelijk!! Is dit wel gewoon weer 1 vs 1 of iedereen tegen elkaar? | ||
FreakyFreek Teringhond & Co. ![]() |
![]() | ![]() |
in ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
Devill | ![]() | ![]() |
Quote: Xflipit schreef op 10-02-2007 @ 13:39 Als je al ingeschreven staat blijf je in voor de volgende mensen lezen niet ---------------------------------------- [url]http://soundcloud.com/zakalulu[/url] | ||
Brandt Nextschool ![]() |
![]() | ![]() |
ben benieuwd of dit gaat lukken is lastig met verschillende stijlen, maar goed ik doe wel mee, deadline is 2 weken? ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
![]() | ![]() |
wat is de opdracht dan? een subgenre? een acapella? ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Aight, props naar Xflipit sowieso. Eeehm, de mensen die al ingeschreven staan, blijven in zoals aangegeven staat. Samplesongs misschien handiger om toch wel te doen, maar dat iedereen voor z'n eigen poule in overleg met zijn tegenstander een samplesong kiest? Lijkt me handig, en scheelt mij weer kenkerveel tijd. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
RijmPiet Hoe wou je dat doen? ![]() |
![]() | ![]() |
je kan ook remixes doen of dat je een thema moet uitdrukken met je beat wat freek zegt eigelijk dus [ Dit bericht is gewijzigd door op 12-02-2007 @ 23:26:57 ] ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Hmmm, oke, dat thema is ook wel een strak plan inderdaad. Die doen we, ik zal met wat originele thema's komen. @Rijmpier: Die battle tussen ons drop ik nog neger. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
![]() | ![]() |
thema doe ik niet meer mee ![]() ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Pssssh, mietje. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
![]() | ![]() |
jongen ik heb geen software meer en shit en als we gewoon een beat mochten droppen haalde ik er wel een uit mijn database die niemand ooit nog gehoord heb ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
![]() | ![]() |
ik ook niet haha sorry man maar dat werkt niet voor mij ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Oja, das waar. ![]() Ik kan fl wel voor je hosselereen. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
![]() | ![]() |
nee fruity is kanker als je nou reason op een cdtje naar me toe stuurt ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
boswottels in | ||
Finger![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Brandt schreef op 12-02-2007 @ 23:20 ben benieuwd of dit gaat lukken is lastig met verschillende stijlen, maar goed ik doe wel mee, deadline is 2 weken? Met een sample song hoor je ook altijd verschillende stijlen. Dus dat gaat niet op vind ik. | ||
![]() | ![]() |
ja als we de regels opeens gaan veranderen ben ik uit hoor, dan kan ik me beat die ik al had klaarliggen niet meer gebruiken, hehe ---------------------------------------- Uit verscheidene onderzoeken is gebleken dat ik hoogbevaagd ben. | ||
![]() | ![]() |
Quote: Finger schreef op 13-02-2007 @ 17:02 (...) Met een sample song hoor je ook altijd verschillende stijlen. Dus dat gaat niet op vind ik. vind ik niet, dan hoor je namelijk nog de kunst van wie dr t beste de samplesong gebruikt en zo'n sample geeft je al een bepaalde sfeer en richting mee als ik bijvoorbeeld mijn beat tegen een fonky beat van jou of ff zet wordt t slechts een kwestie van smaak, tenzij de ene beduidend slechter is dan de ander meer om ff als voorbeeld te geven dit he ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
![]() | ![]() |
door een sample te pitchen kan je opzich heel verschillende sferen zetten, maar ik gebruik samples vaak niet gepitched. maar anyway, het lijkt me wel tof om de battles wat gevarieerd te houden. bijvoorbeeld een routine van: samplebattle - aca - thema/sfeer [ Dit bericht is gewijzigd door op 13-02-2007 @ 19:48:25 ] ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
EY OUWE kan ik me nog inschrijven voor week 2? Want ik zal je zeggen die pc van mij werkt gewoon als een moeder he, dit is niet te geloven. I'm in biaaaatch. edit; Word @ Freek.. en ik heb nog stapels acapella's liggen voor remixes dus swike moet mij maar ff contacten. Ik bloof jullie heb nog niks met die aca's gedaan want dat zou m'n deelname weer oneerlijk maken enz enz maar ben luie producer dus ik kan je verzekeren dat ik er nog geen remixes van gemaakt hebt. [ Dit bericht is gewijzigd door op 14-02-2007 @ 16:06:42 ] | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Ja man kan nog, zaterdag zorg ik ervoor dat de nieuwe topics er staan. Die acca's kunnen we gebruiken voor de volgende ronde mayne. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
038-RAZ Rage ![]() |
![]() | ![]() |
Ik wil ook best wel mee doen. ---------------------------------------- Je bent geen MC en niet technisch waardig. Je rapt ziek,. en ik bedoel het echt niet aardig. | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
SWIKE WAAR ZIJN DE TOPICS NOU? | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Shit komt morgen als ik wakker ben. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
Index / [arch] Eredivisie Tekst / |