Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 ] | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
doei dge! ---------------------------------------- .... | ||
Kapowski Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp |
![]() | ![]() |
ik ga ook slapen ben niet lekker, ben zieker dan dap op een hardcore feest | ||
De Gevallen Engel | ![]() | ![]() |
woops [ Dit bericht is gewijzigd door op 12-02-2007 @ 22:22:21 ] ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
ja die was al gedropt in het goede topic![]() ---------------------------------------- .... | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
Hehe dit Spelletje blijft echt dope. | ||
brutus_barrakus creative crew guy ![]() |
![]() | ![]() |
20270 ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
10 altijd al skills gehad in dit soort spelletjes ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
KevinR 010 ![]() |
![]() | ![]() |
550 POPO! | ||
![]() | ![]() |
Hehe met mn stonede hoofd een paar week terug. En ja het is 20 over 3.. [ Dit bericht is gewijzigd door op 12-02-2007 @ 22:41:40 ] | ||
RijmPiet Hoe wou je dat doen? ![]() |
![]() | ![]() |
20950 ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
Huussuh | ![]() | ![]() |
Quote: Thomas schreef op 12-02-2007 @ 22:34 Hehe dit Spelletje blijft echt dope. eigenlijk wel jammer dat dat konijntje niet tepletter valt en uit elkaar spat ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Noedels DE GRW IS GAAF ![]() |
![]() | ![]() |
akelige vader dat je bent ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
in je area bitch! ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Noedels DE GRW IS GAAF ![]() |
![]() | ![]() |
Wij hebben beiden Xflipit quotes in onze signature G ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Wat lief! Jullie zijn voorbestemd. ![]() ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
that's right nugga! | ||
als we m zouden combineren zou ie luiden: Freddy Mercury was eigenlijk best wel een goede homo om je dag mee te beginnen. ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
hehe. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Dusja.. ---------------------------------------- .... | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Slowchat is dood g | ||
![]() | ![]() |
Inderdaad, replay vertel es wat leuks. | ||
![]() | ![]() |
al sinds dat het next gen moet heten ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
laten we dan ehh leven in de brouwerij blazen hoe de fok zouden ze nou ooit op dat gezegde zijn gekomen? ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
KWAM EEN MAN BIJ DE BAKKER ZEGT DE BAKKER "HEY, WAT DOE JE NNOU!!!" ---------------------------------------- .... | ||
![]() | ![]() |
elke keer als er een feestje op komst was moeten ze de brouwerij weer op gang helpen en dan blazen slaat op de vuren aansteken [ Dit bericht is gewijzigd door op 12-02-2007 @ 23:01:43 ] ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Nou huussuh eh.. ik wou hier een bullshit verhaal typen maar ik kan niet eens iets bedenken wat nergens op slaat. | ||
![]() | ![]() |
bel livio! ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
![]() | ![]() |
Quote: Replay schreef op 12-02-2007 @ 22:57 KWAM EEN MAN BIJ DE BAKKER ZEGT DE BAKKER "HEY, WAT DOE JE NNOU!!!" Hmm leuk! | ||
Quote: Vent schreef op 12-02-2007 @ 22:59 Nou huussuh eh.. ik wou hier een bullshit verhaal typen maar ik kan niet eens iets bedenken wat nergens op slaat. jongeh ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
Huussuh check: Kijk, in een brouwerij brouwen ze bier. Bier drink je uit een glas. Glazen worden geblazen. Het blazen wordt gedaan door mensen. Mensen die in leven zijn. Levende mensen blazen glazen voor het bier uit de brouwerij dus. Er wordt leven in de brouwerij geblazen is een verbastering van de taal. ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
heb je ook zo'n izn in de periode van 8 tot 10 maart ronald? | ||
hahaha ja valt dat niet ergens in de buurt van een weekend ofzo? beter gooien we dan een miniparté? ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Gezien mijne op zaterdag valt he.. en de jouwe op donderdag, behoort dat zeker tot de opties! | ||
lawness![]() Respecognize Our Gangstafication! ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Iminic DE LAUWREAAT ![]() |
![]() | ![]() |
Poepdoos ![]() ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
waar lach je om? ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Nieroth Coneijn, Kip & Dirk zijn bazen! ![]() |
![]() | ![]() |
niggah stole my bike ><![]() ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Huussuh schreef op 12-02-2007 @ 23:16 lawness ![]() Respecognize Our Gangstafication! ghehehe, ik vergeet nooit meer dat ik die dvd van sean price voor het eerst keek en rock voor het eerst zag, ik zag hem altijd voor me als een hele dikke brede neger, zie je dat ineens ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 13-02-2007 @ 00:09:36 ] ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
Iminic DE LAUWREAAT ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Huussuh schreef op 12-02-2007 @ 23:17 waar lach je om? Om de poepdoos. Nee, gewoon even wat leven in de brouwerij brengen. ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
pappies al sean p interview gelezen op state? Klik ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
![]() | ![]() |
interview met brutus is ook lachen ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
Po.... P.W.S net afgerond... die dingen lijken wel op veldslagen man... ik word er kranke van... tijd om mijn bed hoi te zeggen [ Dit bericht is gewijzigd door op 13-02-2007 @ 00:31:13 ] ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
ga ik nu checken ![]() ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Haha, genakt. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
SLM040 Wat nou!? Geen kusje!!? ![]() |
![]() | ![]() |
Amerikanen ![]() | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
ik snap de humor niet ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
SLM040 Wat nou!? Geen kusje!!? ![]() |
![]() | ![]() |
hij word aangehouden met een laser gun.. speelgoed dus.. | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
achja ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
op zulk soort momenten moet ik denken aan het slugger-d "rol met je hoofd over je toetsenbord en kijk wat er staat" spel, ik deed het sirrieus (![]() ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 ] |