Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
Huussuh Gepost door Huussuh op maandag 12-02-2007 om 19:58:30
Quote:

Jurassic dispute

February 08, 2007 01:11pm
Article from: Gold Coast Bulletin

JURASSIC 5, one of the most respected acts in hip-hop, will soon be no more, according to one of the group's founding MCs.

Soup (aka Zaakir) says the crew's future is uncertain beyond their upcoming tour of Australia and Japan, which includes a Gold Coast show at the Good Vibrations Festival, at Doug Jennings Park, on February 11.

"After the tour, that's basically it," says Soup.

"I don't want to sit here and fake around with it - we're not seeing eye-to-eye right now."

Jurassic 5 formed in Los Angeles in the early 1990s and last year released their fourth album, Feedback. They made their name with a pronounced old-school style - upbeat themes, inventive lyrics and tag-team, harmonised rhyming.

"People see us as a harmonising, loving group, but that's far from the truth," says Soup.

"I'd like to keep it going, but you can't force grown men to do what they don't want to do."

Even with the band's future in jeopardy, Soup says their legendary live shows won't suffer during what is shaping as their final tour.

"I'm hoping people are professional enough to do what they have to do. I think it'll be all right."

Online reviews of the band's recent shows in the UK are strong enough to back his confidence in the fragmenting unit.

According to Soup, members of the group are citing 'all sorts of reasons' for the likely break-up.

"Some people may say it's a creative thing, but I'm not buying it. Some might say business, some might say merchandising, whatever, there's some really stupid s*** - some really childish things - happening," he says.

He says proposed solo projects for various members of the group are also playing a part.

"When it comes down to it, some people here want their own shine, their own thing. If that's what you want, I say 'more power to you'.

"I hope it works out for you - just don't come up with lame excuses (for J5's demise)."

Communication problems are at the heart of the rift, says Soup, who never understood how bands couldn't resolve their internal struggles until he was mic-deep in his band's own.

"I though we'd be a bit better at handling it, but we're not. We're only human," he says.

"Even though we do what we do doesn't mean we're the best communicators. For certain members it's been brewing for a while - I've heard in passing there are things that could have been brought up a long time ago about how people were feeling that weren't said."


http://www.news.com.au/entertainment/story/0,23663,21191980-10388,00.html


Hehe en ik altijd maar denken dat het van die goodfellas waren die alles met een smile deden. Opzich wel jammer, maar dat laatste album kon me nou niet echt bekoren. Beter gaat Chali 2na in ieder geval nog solo door, die man is een held.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 12-02-2007 @ 20:00:01 ]

----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
die ene kerel
SLMEARV
Gepost door die ene kerel op maandag 12-02-2007 om 19:59:47
ik lig er niet wakker van, klein kans dat ze een dope album zouden droppen nog.. gezien dat laatste album.
----------------------------------------
smooth criminal on beatbreaks
Huussuh Gepost door Huussuh op maandag 12-02-2007 om 20:03:20
Oja, ik bedenk me nu dat er sowieso al een soloplaat van Chali2na aankwam, Fish Outta Water. Bennik benieuwd naar.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 12-02-2007 @ 20:03:48 ]

----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
dap
038
Gepost door dap op maandag 12-02-2007 om 20:04:32
goodfellas hehe, gister ook gecheckt? Zou zonde zijn van J5
mafcase
zie signature
Gepost door mafcase op maandag 12-02-2007 om 20:13:39
opzich wel jammer.. ze hebben 3 hele goeie cd's gemaakt vind ik, maar ik heb idd weinig vertrouwen dat ze nog zo'n cd zouden kunnen maken. dus ik lig er ook niet wakker van gehe
----------------------------------------
BEATS!
Tha_Bre
Ondertitel
Gepost door Tha_Bre op maandag 12-02-2007 om 20:30:57
Ik denk dat ik vanavond mezelf in foetus vorm in slaap huil. Net als toen de Backstreet Boy's uit elkaar gingen. =(

Maar nee ff serieus ik ben niet echt bekend met hun werken, die ene single van hun laatste album was wel dope. Meer ken ik niet van die gozers. Wat is hun beste album dan down ik die wel ff van albumbase.
----------------------------------------
I ain't in this just to rhyme great
Sadar
Gepost door Sadar op maandag 12-02-2007 om 20:31:00
In mijn ogen waren ze al uit elkaar toen cut chemist vertrok.
----------------------------------------
son get wrec
mafcase
zie signature
Gepost door mafcase op maandag 12-02-2007 om 20:32:23
Quote:
Tha_Bre schreef op 12-02-2007 @ 20:30
Ik denk dat ik vanavond mezelf in foetus vorm in slaap huil. Net als toen de Backstreet Boy's uit elkaar gingen. =(

Maar nee ff serieus ik ben niet echt bekend met hun werken, die ene single van hun laatste album was wel dope. Meer ken ik niet van die gozers. Wat is hun beste album dan down ik die wel ff van albumbase.


die laatste cd iig niet

zoals ik al zei, hun eerste 3 zijn alle 3 dope.

horen alle 3 in je collectie hoor, dus eerst ff downloaden, en dan kopen die handel
----------------------------------------
BEATS!
RijmPiet
Hoe wou je dat doen?
Gepost door RijmPiet op maandag 12-02-2007 om 20:32:25
Quote:
Sadar schreef op 12-02-2007 @ 20:31
In mijn ogen waren ze al uit elkaar toen cut chemist vertrok.


word
[ Dit bericht is gewijzigd door op 12-02-2007 @ 20:32:42 ]

----------------------------------------
Jonkonize!
Tha_Bre
Ondertitel
Gepost door Tha_Bre op maandag 12-02-2007 om 20:34:32
Quote:
mafcase schreef op 12-02-2007 @ 20:32
(...)

die laatste cd iig niet

zoals ik al zei, hun eerste 3 zijn alle 3 dope.

horen alle 3 in je collectie hoor, dus eerst ff downloaden, en dan kopen die handel


Ja maar ik weet dus niet hoe die laatste CD heet, dus hiermee schiet ik niet op.

En ik koop altijd de CD als ik download doop vind.
----------------------------------------
I ain't in this just to rhyme great
mafcase
zie signature
Gepost door mafcase op maandag 12-02-2007 om 20:35:44
jurassic 5 LP
Quality control
Powe in numbers

die moet je hebben
----------------------------------------
BEATS!
Monn-E
Vitamine E
Gepost door Monn-E op maandag 12-02-2007 om 20:39:07
Quote:
Sadar schreef op 12-02-2007 @ 20:31
In mijn ogen waren ze al uit elkaar toen cut chemist vertrok.

Ja dat dus...en over die Chali 2Na plaat, ik heb al wel een mixtape die Fish Outta Water heet volgens mij, kan dat?

Verder is het wel zonde natuurlijk, Jurassic 5 is voor mij zo'n beetje de ''meer rappende'' versie van The Roots, maar het laatste album was al iets minder ja dat wel, alhoewel ik die ook wel een aantal keer heb gedraaid...
----------------------------------------
Vitamine E:
Twitter
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op maandag 12-02-2007 om 20:59:52
Quote:
Hehe en ik altijd maar denken dat het van die goodfellas waren die alles met een smile deden.


hahaha idd
maar wel jammer als ze uit elkaar zouden gaan
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
rame
Gepost door rame op maandag 12-02-2007 om 21:06:08
Zonde
Thomas
: 9
Gepost door Thomas op maandag 12-02-2007 om 21:13:04
Hmm jammer.
Mizou
OWJAHJOH??!
Gepost door Mizou op maandag 12-02-2007 om 21:24:12
Quote:
Sadar schreef op 12-02-2007 @ 20:31
In mijn ogen waren ze al uit elkaar toen cut chemist vertrok.


wOrd!

toch vind t ik t jammer.die laatste plaat is mwah maar live rocken ze de pan uit. ik ken weinig acts die zulke dope shows geven.

die shows waren wel met cut chemist zonder heb ik ze nooit gezien.

----------------------------------------
www.serife.nl
melle
Gepost door melle op maandag 12-02-2007 om 21:31:21
Quote:
Monn-E schreef op 12-02-2007 @ 20:39
(...)
Ja dat dus...en over die Chali 2Na plaat, ik heb al wel een mixtape die Fish Outta Water heet volgens mij, kan dat?


Mixtape heet Fish Market geloof ik, hoop dat zijn solo album snel komt want hij heeft echt een van de aller dikste flow en stem.
----------------------------------------
[url]www.soundcloud.com/wnm[/url]
Sadar
Gepost door Sadar op maandag 12-02-2007 om 21:36:42
Quote:
Mizou schreef op 12-02-2007 @ 21:24
(...)

wOrd!

toch vind t ik t jammer.die laatste plaat is mwah maar live rocken ze de pan uit. ik ken weinig acts die zulke dope shows geven.

die shows waren wel met cut chemist zonder heb ik ze nooit gezien.


Dan had ik toch moeten gaan laatst in oktober denk ik dan nu.
----------------------------------------
son get wrec
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op maandag 12-02-2007 om 21:42:35
Quote:
melle schreef op 12-02-2007 @ 21:31
(...)

Mixtape heet Fish Market geloof ik, hoop dat zijn solo album snel komt want hij heeft echt een van de aller dikste flow en stem.


die mixtape is al een tijdje uit
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
melle
Gepost door melle op maandag 12-02-2007 om 21:48:10
Ja daarom hoop ik ook dat z'n echte solo album snel komt.
----------------------------------------
[url]www.soundcloud.com/wnm[/url]
Swike
Newskool
Gepost door Swike op maandag 12-02-2007 om 22:24:30
Spijtig.
----------------------------------------
He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees.
Huussuh Gepost door Huussuh op maandag 12-02-2007 om 22:27:05
Quote:
melle schreef op 12-02-2007 @ 21:48
Ja daarom hoop ik ook dat z'n echte solo album snel komt.


wordup, en dan hoop ik niet dat dat album volstaat met Black Eyed Peas en Linkin Park beats, maar dat het gewoon een straight up hiphop album wordt.
----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
mafcase
zie signature
Gepost door mafcase op maandag 12-02-2007 om 22:29:02
hun shows zijn wel legendarisch idd.. kon er afgelopen jaar niet bij zijn, maar het jaar daarvoor wel geweest.. uitverkocht, en echt de hele tent ging los
----------------------------------------
BEATS!
Mizou
OWJAHJOH??!
Gepost door Mizou op maandag 12-02-2007 om 22:41:04
ik heb ze in, ik denk uhm 2005 voor t laatst gezien die shit was zoooo dope he in 97 zag ik ze voor t eerst toen rockte ze al te gruwelijk hard. in 2005 dacht ik hmmm... ik ben benieuwd of ze zoveel jaar later nog net zo rockten als toen in 97. t was een totaal andere show maar damn ze rockte weer net zo hard!!

ik denk dat beide optredens in mijn top 10 staan van vetste optredens ever.
----------------------------------------
www.serife.nl
Swike
Newskool
Gepost door Swike op maandag 12-02-2007 om 22:43:28
Tot mijn spijt heb ik ze nog nooit live gezien.
Zou eigenlijk naar het eerstvolgende optreden in nl gaan, maar dat zit er waarschijnlijk niet meer in nu.
----------------------------------------
He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees.
Bru-Taal1989
Gepost door Bru-Taal1989 op dinsdag 13-02-2007 om 00:57:15
Over 2 jaar is er een reunion tour, dus maak je geen zorgen.
Uit betrouwbare bron
----------------------------------------
[url]http://www.last.fm/user/Bru-Taal/[/url]
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0104 sec.