Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
ecsample
Gepost door ecsample op donderdag 15-02-2007 om 20:15:47
iemand wat feedback???
vooral technische aanmerkingen zou ik veel aan hebben
4 nieuwe demo-trackz, en wil graag checken of ik op de goeie weg zit...

alvast bedankt
peace, ecsample

link:
http://www.myspace.com/ecsample

mafcase
zie signature
Gepost door mafcase op donderdag 15-02-2007 om 20:22:14
je hebt echt lekkere samples gebruikt.. klinkt echt goed man! Ik hoor niet vaak zulke goeie beats op nlhiphop
ik vind alleen bij de eerste beat de drums neit echt passen.. die snare vind ik een beetje kaal ofzo... kan het niet echt uitleggen

maar props man ga zo door!
----------------------------------------
BEATS!
Marsman Gepost door Marsman op donderdag 15-02-2007 om 20:48:25
Niet mijn ding, maar technisch zit het wel goed!
Ziek
gombeat
Gepost door Ziek op donderdag 15-02-2007 om 21:17:55
New demo track > wel nice, alleen teveel lage tonen

project demo x > Ook wel lekker, alleen dat herhalen begint me nu wel te vervelen, wat ook in de vorige snip zat.

Laxican demo version > leuk geluid, maar ik denk weer dat dat herhalen me niet zo goed bevalt, het is soms passend om een stilte in te lassen voor 1 beat, maar dat 'truukje' hoor ik te vaak.

blast demo version > beste beat denk ik. Again, de stijl die je gebruikt verveelt me snel.


Niet zoveel feed, maar het zijn korte stukjes. Het zijn wel leuke stukjes maar zoals ik al zei begint de stijl ervan snel te vervelen.
Marsman Gepost door Marsman op donderdag 15-02-2007 om 21:19:56
Ben ik eigenlijk wel helemaal met ziek eens..
Maar dat is juist waarom het niet mijn stijl is. ofzo..
scottymang
Gepost door scottymang op vrijdag 16-02-2007 om 12:34:49
he ecs,

weer " 2 " nieuwe zien ik

je kent mn mening wel en dr is niets aan veranderd

----------------------------------------
noem me architekt want ik bouw me raps
anderen rennen naar ikea en halen een bouwpakket
livio
Oldschool
Gepost door livio op vrijdag 16-02-2007 om 12:37:24
eczeemple.

Klinkt wel netjes. Je moet alleen die pauzes in je beats proberen te vermijden, die dingen zijn best wel bitches.


Vette samples tussen man.

[ Dit bericht is gewijzigd door op 16-02-2007 @ 12:38:25 ]
FreakyFreek
Teringhond & Co.
Gepost door FreakyFreek op vrijdag 16-02-2007 om 15:39:20
new demo track: redelijk, lekker ruig gecut, lekkere sample.

prjct x: eigenljk weer 't zelfde wel

flaxican: krijg 't gevoel dat deze erg gelooped is, tevens wel een chille sound.

blast: bass lijkt me wat te laag ofzo. wel een vd lekkerste, die vocalsample doet.

overall: ik hoor dat je veel 't zelfde met samples omgaat, hoort vaak dat ze prompt aflopen, opzich is dit niet erg('t kan een stijl zijn), maar als je dat 4 beats achter elkaar hebt, valt 't wel mad op. in mijn oren klinken ze ook nog wat raar geEQd. probeer elke sound apart te EQen en zo alle frequenties te vullen laat maar zeggen.

keep it up, ik digg je samples iig wel erg!
----------------------------------------
http://www.wijzenuithetoosten.nl
Monn-E
Vitamine E
Gepost door Monn-E op vrijdag 16-02-2007 om 15:49:03
Ja joh ik heb die Teardrop beat nog liggen hier kom ik net achter, binnenkort maar 'es aan gaan werken denk ik

Nieuwe beats klinken echt nice man, alleen Project X vind ik niet zo, die New Demo Track & Flaxican Demo Version klinken het best
----------------------------------------
Vitamine E:
Twitter
Iminic
DE LAUWREAAT
Gepost door Iminic op vrijdag 16-02-2007 om 16:20:54
Die beats klinken echt wel dik. Ik ben fan.
Het EQ'en valt wel mee; ik denk dat je, als je echt gaat afmixen met stem en alles, je het beter per spoor kan afmixen.
----------------------------------------
It's a celebration, bitches, I just got back.
Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss
ecsample
Gepost door ecsample op vrijdag 16-02-2007 om 16:44:42
haha thanx voor de response mensen,
hier heb ik tenminste wat aan
veel dingen die ik hoor heb ik zelf ook gemerkt bijvoorbeeld dat project x en de nieuwe demo track precies hetzelfde intro hebben, daar moet ik nog aan gaan werken..ben een beetje aan het experimenteren met opbouw enzo en deze beats komen uit dezelfde invalshoek...

de pauzes in de beats zou je een stijl kunnen noemen maar vaak komen dat soort dingen toch omdat ik het met FL studio maak en ik op dit moment geen goeie reverb heb om ze af te laten lopen zeg maar..

Alle tracks zijn iig nog niet afgemixt en bij sommige tracks komt er ook nog een refrein die ik er nu uitgelaten heb in verband met gasten die myspace beats rippen enzo, schijnt tegenwoordig heel makkelijk te zijn...

iig bedankt voor de feedbackz
peace, ecsample
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0067 sec.