Index / Drop je eigen audio / | ||
RijmPiet Hoe wou je dat doen? ![]() |
![]() | ![]() |
Reimpeit op de beat en ik op de vocalen! en we hebben de hook samen gezet. ohmaifakkinggaaad ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
revo Daarom ![]() |
![]() | ![]() |
Flow is lekker, beat vind ik ook relax vind um wel chill | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
ja hij is wel chill om te horen ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
Halve_Zool tot de schijt ons dood ![]() |
![]() | ![]() |
wel chill flowtje, vooral na dat "zang" stukje.. maar tekstueel heb ik beter van je gehoord ![]() ---------------------------------------- Uit verscheidene onderzoeken is gebleken dat ik hoogbevaagd ben. | ||
Huussuh | ![]() | ![]() |
nice, zitten wel dope rijmstukken in alleen is het onderwerp kankersaai hehe ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
tisjongek gek! ![]() |
![]() | ![]() |
dope baslijntje... ---------------------------------------- Hou je niet van langharige duitse mannuh? | ||
brutus_barrakus creative crew guy ![]() |
![]() | ![]() |
piet hoe zit het met die boulimia waar je altijd last van krijgt als je teveel gezopen hebt ? ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
FreakyFreek Teringhond & Co. ![]() |
![]() | ![]() |
haal die wijzen niet door elkaar ouwe.. ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
![]() | ![]() |
doe ik niet ik vraag het alleen niet aan jou ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
Jakyman | ![]() | ![]() |
Diepzinnige tekst man, props! | ||
Naadz | ![]() | ![]() |
hahaha. dit is vet. ![]() | ||
![]() | ![]() |
aight bedankt voor de reacties piepels @huusuh: ja het onderwerp is misschien wat zwaar maar ik vond dat het toch een keer gezegd moest worden, want eten is zwaar underrated @brutus barakkus: geen commentaar, ik drink nooit te veel ![]() @ halve zool: de tekst gaat gewoon zo diep dat ie voor de leken oppervlakkig en nonsense lijkt [ Dit bericht is gewijzigd door op 17-02-2007 @ 16:46:19 ] ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
![]() | ![]() |
ik heb het ook niet over drinken ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
![]() | ![]() |
oh ja als ik teveel zuip zit het meestal wel goed met m'n boulimia [ Dit bericht is gewijzigd door op 17-02-2007 @ 16:56:08 ] ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
Naadz | ![]() | ![]() |
als je een keer wat meer niveau in een trek pompt, wordt dat echt playlist shit lijktmehhh. | ||
![]() | ![]() |
naadz dan moet je de andere shit van de piet luisteren ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
Bizzy_D silly bitch ![]() |
![]() | ![]() |
word, maar Piet heeft veel veel dopere tracks gemaakt, en wat Huus zegt, ik digg het onderwerp ook niet. Flow is wel nice! Peau | ||
Tanya Bla ![]() |
![]() | ![]() |
klinkt chill...![]() slette die leven op crackers ![]() ---------------------------------------- bla | ||
SLM040 Wat nou!? Geen kusje!!? ![]() |
![]() | ![]() |
de flow is lekker.. beat is aight.. wel leuk.. als het nu over iets ging behalve eten was beter.. | ||
poppekontje | ![]() | ![]() |
onderwerp is wel dope , heel dope. Alleen het is niet zo dope uitgewerkt. Maar de rest is gewoon relaxed ,dat kan je wel aan rijmpiet overlaten. ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
Petfles Teringhond & Co. |
![]() | ![]() |
kaaaaaankerchill | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
eten is idd wel chill ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
dope, maar laat laidbackshit aan anderen over. grapje, strak trackie maar ik verwacht een strakkere track morgen ![]() ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Halve_Zool tot de schijt ons dood ![]() |
![]() | ![]() |
toch vind ik kankerchill opzich best een tegenstrijdig woord ---------------------------------------- Uit verscheidene onderzoeken is gebleken dat ik hoogbevaagd ben. | ||
![]() | ![]() |
is het ook ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
Finger![]() |
![]() | ![]() |
Het is niet echt een track die ik vaker zal luisteren zoals andere tracks van je. Het heeft wel wat maar is het net niet vind ik. | ||
Index / Drop je eigen audio / |