Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: [1] 2 ]
De Gevallen Engel Gepost door De Gevallen Engel op maandag 19-02-2007 om 23:18:24
Aaighhtt,

* Schrijftalent der lage landen , verenig U! *

Met die gevleugelde woorden wijd ik dit vernieuwende topic gaarne in.

Op deze webstek kan het Nlhiphopiaanse plebs hun diepste gedachtenkronkels delen met de rest van Nlhiphop met de nodige aandacht voor de Nederlandse taal en de zuivere, pure schoonheid der letteren.

Ik wil geen 4 zinnen tellende kattenbelletjes, maar gefundeerde proza dat aanzet tot denken.

Met vriendelijke groeten,

DGE.
----------------------------------------
aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22
waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel
Huussuh Gepost door Huussuh op maandag 19-02-2007 om 23:19:41
Edit:
hehe zeg het dan meteen als je dit topic gewoon wilt wijden aan jouw eeuwige zelfverheerlijking
[ Dit bericht is gewijzigd door op 19-02-2007 @ 23:24:19 ]

----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
De Gevallen Engel Gepost door De Gevallen Engel op maandag 19-02-2007 om 23:19:50
DGE - open brief

Beste jeugd,

De laatste tijd wordt er heel wat gehaat op mij, mijn arrogantie en vrijwel egocentrisch gedrag. Is het misschien een of andere jaloerse repliek voortvloeiende uit het feit dat ik standaard de meeste reacties krijg van al die audiopappies op heel deze nlhiphopsite? Of is het misschien omdat jullie niet opgewassen zijn tegen mijn meesterlijke flow, creatieve rijmschema's en heldere duidelijke mening.

Misschien kunnen jullie het gewoon niet verkroppen dat een Belg stande pede de voorste gelederen binnendringt, het heft in eigen handen neemt en de plak zwaait met enige nuance in doen en handelen. Wat jullie goed recht is natuurlijk.

Het feit dat ik verder sta dan de gemiddelde Nlhiphopiaan uit zich ook in andere vormen. Natuurlijk heb ik last van pikrijders, maar dat is ook normaal als je zo torenhoog boven de rest uitsteekt qua intelligentie en manipulatief gedrag. Natuurlijk heb ik last van wannabeeDGE's die mijn mening trachten te staven met 'Word' en dergelijke, maar ik weet wel beter dan dat.

Ik ben ten slotte dé gevallen engel, meer dan 1000 dagen lid, Geel is inmiddels een mekka geworden voor jullie nietswetende bedevaarders, die om een handtekening komen vragen tijdens de zomervervakantie (jullie weten wie jullie zijn..). En neen, ik grijp geen anektdotes uit de lucht, ik wil alleen maar aantonen hoe ziekelijk ik aanbid word door sommige Nlhiphopianen.

Heel nlhiphop denkt in Zwart-wit en nooit in grijswaarden. Langs de ene kant word ik vergoddelijkt door een stelletje piemels , kutten en kringspieren; langs de andere kant word ik bestookt met haatreacties en haatPM's, waar ik mezelf toch boven zet. Jullie kunnen uiteindelijk nog veel leren van mij; ik ben altijd bescheiden, praat nooit over mezelf en ben flowtechnisch de meest onderlegde van heel Nlhiphop.

Als ik mensen terecht wijs op dit forum doe ik dat met de nodige doeltreffenheid en vastberadenheid waar de meeste baldadige snodaards van Nlhiphop maar kunnen van dromen. Natuurlijk stoot dat sommige nitwits tegen de borst. Tracht dan in de tegenaanval te gaan met de nodige polemiek en zin voor confrontatie.

Ik hoop dat ik het debat over mezelf in gang heb gestoken en dat deze materie de nodige stof tot nadenken te werkstelligt.

Met vriendelijke groeten,

ik.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 19-02-2007 @ 23:35:30 ]

----------------------------------------
aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22
waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel
strijker
Van 0 tot 10
Gepost door strijker op maandag 19-02-2007 om 23:28:28
Hier in Nederland nemen wij het heft in handen, Vlaamsch rapalje. Ik zwijg nog over de diverse spel- en grammaticale fouten in je uiterst narcistische betoog.
De Gevallen Engel Gepost door De Gevallen Engel op maandag 19-02-2007 om 23:29:16
Quote:
Huussuh schreef op 19-02-2007 @ 23:19
Edit:
hehe zeg het dan meteen als je dit topic gewoon wilt wijden aan jouw eeuwige zelfverheerlijking


ik wil het niet wijden aan, ik wil het inwijden met
----------------------------------------
aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22
waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel
die ene kerel
SLMEARV
Gepost door die ene kerel op maandag 19-02-2007 om 23:36:37
- offtopic
[ Dit bericht is gewijzigd door op 20-02-2007 @ 01:11:29 ]

----------------------------------------
smooth criminal on beatbreaks
De Gevallen Engel Gepost door De Gevallen Engel op maandag 19-02-2007 om 23:51:16
Mijn spel- en grammaticale fouten kan men onder de noemer ' dichterlijke vrijheid' herleiden.

Ik ben in ieder geval benieuwd naar de andere columnisten.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 19-02-2007 @ 23:51:55 ]

----------------------------------------
aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22
waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel
brutus_barrakus
creative crew guy
Gepost door brutus_barrakus op dinsdag 20-02-2007 om 00:03:02
-
[ Dit bericht is gewijzigd door op 20-02-2007 @ 01:13:45 ]

----------------------------------------
men riding dragons trowing wolves at maggots
Pila
Boven De 18
Gepost door Pila op dinsdag 20-02-2007 om 00:08:45
edit:.. niet eens meer nodig
[ Dit bericht is gewijzigd door op 20-02-2007 @ 00:23:26 ]

----------------------------------------
maak je koud als ijs en steek je met een lepel
Huussuh Gepost door Huussuh op dinsdag 20-02-2007 om 00:12:09
Beste DGE,

Het feit dat je eigenhandig een debat over jouw persoon opent zegt al genoeg over je egocentriek. Er is immers geen sprake van een enorme haat op jou, al zou je dat zelf erg graag willen. Wanneer iemand als Stoeprand het uiten van kritiek/haat op jou gebruikt om zijn nieuwe, zelfgezegd serieuze, houding vorm te geven wil dat niet zeggen dat het gehele forum zich druk maakt. Verder is er inderdaad sprake van een scheve verhouding wat betreft het aantal posts en reacties in het audiogedeelte, maar jouw topics staan daarin absoluut niet alleen. Sterker nog, als je het aantal posts wat niet dient als omhoogkickpost of als gelul over randzaken van je topicreacties afhaalt, hou je niet zo bijzonder veel nuttige reacties over. Verder zijn de redenen die je aanhaalt om aan te tonen dat jij in de voorste gelederen van nlhiphop de scepter zwaait ronduit belachelijk. Je komt welgeteld aan drie redenen; je 'meesterlijke flow' (waarvan je het nodig vond deze twee keer te vermelden in je bijdrage) en je creatieve rijmschema's. Aangezien je teksten verder als een tang op een varken slaan, afgezien van die geforceerde pogingen tot diepzinnigheid van de laatste tijd, moet je deze twee factoren toch met een flinke korrel zout nemen. Anders verval je wat de kwalificatie van skills betreft al gauw in het door jou zo verfoeide zwart-wit denken; Bij een koning denk ik namelijk aan een allround MC, die op elk gebied zijn mannetje staat. Met alle respect DGE, allround kan ik je niet noemen. De derde reden, die ik het meest vermakelijk vond, is je benoeming van je woonplaats als bedevaartsoord. Damn, vertel alsjeblieft dat Timo je heeft opgezocht afgelopen zomer, dan kan ik m daarmee meedogenloos dissen in mijn competitiebattle.

Hoe dan ook, ik wens je in de toekomst veel haat toe, het lijkt er namelijk erg op dat je daarvan in je nopjes raakt.
Als het je echter werkelijk mocht raken is het ook een goede zaak, misschien rolt er dan ooit nog eens een venijnige punchline uit je pen.

Met vriendelijke groet,

Huus
[ Dit bericht is gewijzigd door op 20-02-2007 @ 12:01:18 ]

----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
RijmPiet
Hoe wou je dat doen?
Gepost door RijmPiet op dinsdag 20-02-2007 om 00:16:00
- offtopic
[ Dit bericht is gewijzigd door op 20-02-2007 @ 01:12:06 ]

----------------------------------------
Jonkonize!
Pila
Boven De 18
Gepost door Pila op dinsdag 20-02-2007 om 00:20:05
-
[ Dit bericht is gewijzigd door op 20-02-2007 @ 01:12:20 ]

----------------------------------------
maak je koud als ijs en steek je met een lepel
die ene kerel
SLMEARV
Gepost door die ene kerel op dinsdag 20-02-2007 om 00:22:21
-
[ Dit bericht is gewijzigd door op 20-02-2007 @ 01:12:44 ]

----------------------------------------
smooth criminal on beatbreaks
Critical Gepost door Critical op dinsdag 20-02-2007 om 00:24:43
-
[ Dit bericht is gewijzigd door op 20-02-2007 @ 01:12:53 ]

----------------------------------------
zelfs de sky is geen limit voor mij
brutus_barrakus
creative crew guy
Gepost door brutus_barrakus op dinsdag 20-02-2007 om 00:24:45
-
[ Dit bericht is gewijzigd door op 20-02-2007 @ 01:13:06 ]

----------------------------------------
men riding dragons trowing wolves at maggots
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op dinsdag 20-02-2007 om 00:28:31
als we er een discussie topic van gaan maken of dge de held van nlhh is of niet dan ga ik hem sluiten. Ik hoop dat er ook nog wat serieuze posts komen. Vinddit zelf wel interessant, maar mocht het zo verder gaan ben ik genoodzaakt hem te sluiten.
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
Pila
Boven De 18
Gepost door Pila op dinsdag 20-02-2007 om 00:39:05
dge lokte een reactie uit.. welke hij nu heeft gekregen..

nu columns enzo
----------------------------------------
maak je koud als ijs en steek je met een lepel
Xflipit
Listen To Me
Gepost door Xflipit op dinsdag 20-02-2007 om 00:48:56
-
[ Dit bericht is gewijzigd door op 20-02-2007 @ 01:13:16 ]

----------------------------------------
Sean is a rapper but rapping is lame.
Huussuh Gepost door Huussuh op dinsdag 20-02-2007 om 00:49:18
Quote:
MuSS070 schreef op 20-02-2007 @ 00:28
als we er een discussie topic van gaan maken of dge de held van nlhh is of niet dan ga ik hem sluiten. Ik hoop dat er ook nog wat serieuze posts komen. Vinddit zelf wel interessant, maar mocht het zo verder gaan ben ik genoodzaakt hem te sluiten.


hoezo? dge nodigt uit tot polemiek, en daar wordt op gereageerd. Is de onderwerpkeus voor jou als mod een reden om dit topic te sluiten? dat gaat bijna op censuur lijken dan.

ik stel voor geen eisen te stellen aan het onderwerp, maar gewoon posts die de inhoud verloederen of te veel van het originele onderwerp afwijken te verwijderen/weg te editten.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 20-02-2007 @ 00:53:38 ]

----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op dinsdag 20-02-2007 om 01:10:58
Ik had het ook niet over jouw stuk Huus, aar het lijkt me duidelijk dat de reacties daarna overbodig zijn.. En daar doelde ik ook op. Ik zal de overige posts wel even editten idd. Nu verder geen discussies, maar columns
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
Ko-eN Gepost door Ko-eN op dinsdag 20-02-2007 om 01:40:44
-offtopic.. begrijp je het nou nog niet?
[ Dit bericht is gewijzigd door op 20-02-2007 @ 01:41:07 ]
SLM040
Wat nou!? Geen kusje!!?
Gepost door SLM040 op dinsdag 20-02-2007 om 01:50:01
beste DGE

ten aller eerste wil ik mededelen dat het aanhalen van het zwart wit gedachtengang op dit forum van jou slaat als een non op een koelkast, ikzelf ben namelijk een van de personen die, als je jou arrogantie zou matigen en je kwaliteit zou verscherpen, zou vinden dat jij een goede bijdrage zou leveren aan het forum en de muziekstroom die deze vertegenwoordigd. anders te noemen, ik denk in het grijs.

daarnaast vind ik het zo dat Huus al aardig heeft weergegeven waarom hij vind dat je te hoog van de toren blaast, en ik ben het met hem eens. een echte hiphop held is allround en op elk front bovengemiddeld geskilled wat jij naar mijn mening nog niet half bent. natuurlijk heb je wel skills maar jou veel te groot opgeblazen ego, je bijdehante én vaak kinderachtige posts maken jou tot een hooguit gemiddeld internet MC.

natuurlijk zeg je in jou column dat je manipulatief bezig bent dat zou ik ook doen want men zou gaan nadenken is het zo? nou ik kan je zeggen, ja, het is zo maar zo ook word jij, met enige regelmaat gemanipuleerd en trap je er elke keer weer in.

daarnaast wil ik nog kwijt, dat jou intelligentie hooguit gemiddeld te noemen is, want iemand die werkelijk intelligent zou zijn zou beter weten dan het openen van dit soort narcistische topics, en zou betere en slimmere manieren vinden om zijn eigen zo waardevolle ego te strelen.

SLM
[ Dit bericht is gewijzigd door op 20-02-2007 @ 02:00:01 ]

----------------------------------------
Thomas schreef op 06-03-2008 @ 21:52
hihi, piemel, hihihi vagina! oooh noh! hihi
L2N
twezus
Gepost door L2N op dinsdag 20-02-2007 om 02:43:14
-
[ Dit bericht is gewijzigd door op 20-02-2007 @ 15:34:24 ]

----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
Kapowski
Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp
Gepost door Kapowski op dinsdag 20-02-2007 om 07:49:00
De ochtend voor de chirurg.

Vandaag was het dan zo ver, Kapowski jullie kennen hem moest een bezoek brengen aan de kaakchirurg. Voor anderen was dit een normale Dinsdag, maar voor de K to the apo wel wat anders. Hij dacht: Zal ik eeuwig met een bitje en een maskertje lopen?. Natuurlijk is dit allemaal nog niet uitgekomen en horen we dat later, maar ik weet nu al dat het een zware dag voor de ook al zo lieve, vriendelijke, populaire Nlhiphop member wordt.

Xflipit
Listen To Me
Gepost door Xflipit op dinsdag 20-02-2007 om 08:54:35
Dude slm, jij gaat gewoon huussuh zijn stijl een beetje kopieren.
Bij elke nieuwe zin komt er een hoolfdletter

Of moeten we hier niet feeden
----------------------------------------
Sean is a rapper but rapping is lame.
Diesel
Geschikt
Gepost door Diesel op dinsdag 20-02-2007 om 11:10:54
Waar is het begonnen?

Waar is de tijd gebleven vraag ik mij wel eens af. Waar is het begonnen. Sinds wanneer gaan sletjes van een jaar of 13 om 5 voor 22.00 nog even naar de winkel om liquer te halen, op een doordeweekse dag. 's avonds was het bij mij altijd zo dat ik netjes op tijd thuis moest zijn om voorral me huiswerk te maken. De rijtjes franse woordjes werden overhoort, wist ik ze niet, moest ik weer verder leren.

Je m'appelle Robin. Je habite au Zoetermeer.

Tegenwoordig schijnt dat volkomen onnodig te zijn, op tijd thuis zijn. Ligt dit misschien aan de ouders, of is alle jeugd veranderd in proletariaat wat zich zelf wil laten zien, promoten en verkopen. Waar is het begonnen? Is het stoer om al 13 jarig meisje je zelf vol te gooien met rode wodka, goedkoop merk merk natuurlijk want werken doen ze niet, om vervolgens (vaak nep) dronken over straat te lopen?

Is het stoer dat jongens je uit maken voor hoer of slet, is dat stoer? Moeten deze mensen de volgende dag niet naar school? Wat voor school doen ze? Hoe zal dat komen? Hoe kan dit? Wordt dit niet gecontroleerd? Waar zijn die ouders? Waar is het begonnen?

Ik moet echt diep na denken over waar het nou echt begonnen is, of wat de oorzaak is? Mensen zeggen dat het tijdperk van te tmf cultuur is aangebroken. Teveel tieten en asses zouden van slechte invloed zijn op de Jeugd van tegewoordig. Is dat misschien de reden? Zou kunnen...dan zou het ook samen gaan met het feit dat meisjes en jongens graag stoerder willen zijn dan de ander. Jonger drinken, jonger roken, jonger neuken alleen maar voor 1 kick. 1 kick . De kick om de eerste te zijn. Dan ben je namelijk stoer. Als je maar kan vertellen dat je liters wodka drinkt, dat je 10 peuken per dag rookt en dat je elke weekend een anders sletje balt. Dan ben je stoer.

Vergeet trouwens niet vertellen dat je door dat je elke avond drinkt je de volgende dag niet optijd op school kan zijn. Dat je daarom slechte cijfers haalt en een slechte kans van slagen hebt. Dat is namelijk stoer? Vertel ook even dat omdat je zonder rubber balt met die sletjes je waarschijnlijk binnen 3 jaar wel een soatje zal hebben. Dat is namelijk stoer? Vertel ook even dat je volop op taakstraf hebt door dronkenschap in het openbaar. Dat is namelijk stoer?

Wat hoop je dat ze zeggen, die vrienden van je? Wat hoop je dat ze zeggen? Of wat wil je er mee bereiken. Ik zie jongetjes kokhalzen als ze bier drinken, dus zeg niet dat je het lekker vind. Ik zie mensen hoesten en kuchen bij peuken dus zeg niet dat je het lekker vind.

Nee vriend je doet het om stoer te zijn. Nou bijdeze,


Je bent stoer.


----------------------------------------
"Op een aangename avond volgt vaak een onaangename morgen"
Xflipit
Listen To Me
Gepost door Xflipit op dinsdag 20-02-2007 om 13:32:30
-serieus blijven
[ Dit bericht is gewijzigd door op 20-02-2007 @ 15:33:33 ]

----------------------------------------
Sean is a rapper but rapping is lame.
Özcan
cum suis!
Gepost door Özcan op dinsdag 20-02-2007 om 13:37:10


http://www.ozcanakyol.nl

check het dan!
[ Dit bericht is gewijzigd door op 20-02-2007 @ 13:37:27 ]

----------------------------------------
Sekstape van mij met je moeder
Özcan
cum suis!
Gepost door Özcan op dinsdag 20-02-2007 om 15:02:52
nog niet helemaal af trouwens ^^
----------------------------------------
Sekstape van mij met je moeder
Ko-eN Gepost door Ko-eN op dinsdag 20-02-2007 om 15:04:09
de lay out ziet er al best profi uit.
iets meer nieuws en bullsjit er op zou miss wel leuk zijn.
BigSam
Vitamine-E
Gepost door BigSam op dinsdag 20-02-2007 om 15:11:22
Quote:
Het grootste voorrecht van een domoor is dat hij wordt geboren in een familie van VVD’ers.


----------------------------------------
Ik zit vast in een lift
Özcan
cum suis!
Gepost door Özcan op dinsdag 20-02-2007 om 15:20:41
Quote:
Ko-eN schreef op 20-02-2007 @ 15:04
de lay out ziet er al best profi uit.
iets meer nieuws en bullsjit er op zou miss wel leuk zijn.


Ja, er komt nog een foto rechts...
en er is straks een mogelijkheid om te reageren op blogs en zo .. er mankeert nog wel het een en ander aan ... maar thanks voor je reactie
----------------------------------------
Sekstape van mij met je moeder
Bru-Taal1989
Gepost door Bru-Taal1989 op dinsdag 20-02-2007 om 15:35:55
Dope blog ozcan, wanneer krijgen we trouwens weer stukjes van jou te lezen op State?
----------------------------------------
[url]http://www.last.fm/user/Bru-Taal/[/url]
Özcan
cum suis!
Gepost door Özcan op dinsdag 20-02-2007 om 15:37:01
voorlopig gaan we bloggen .....
----------------------------------------
Sekstape van mij met je moeder
Bru-Taal1989
Gepost door Bru-Taal1989 op dinsdag 20-02-2007 om 16:11:41
Aight
----------------------------------------
[url]http://www.last.fm/user/Bru-Taal/[/url]
mixxman
Gepost door mixxman op dinsdag 20-02-2007 om 19:17:35
ZELFRESPECT.

“Hallo ik ben Jan den Hartog en zal het nummer Angel van Robbie Williams gaan zingen. Jan zet een paar stappen en staat op de stip. Voor hem zitten 4 mensen die hem aankijken op een manier waarop een jager naar zijn prooi kijkt. Hij kijkt ze aan en het zweet breekt hem uit en vervolgens begint hij hakkelend met z’n “show’. De ene noot is nog valser dan de ander, maar na zijn optreden kijkt hij de jury hoopvol aan. Deze zit lachend tegenover hem en maakt op een harde manier duidelijk dat hij beter vis kan blijven verkopen, want een muzikale carrière is absoluut niet voor hem weg gelegd. Nee beter nog kan hij helemaal stoppen met het maken van muziek en een make over zou ook geen slecht idee zijn. Volledig vernederd druipt Jan af met weer een droom minder.”

Dit zou zo 1 van de vele x-factor kandidaten kunnen zijn. Natuurlijk zitten er talenten tussen, maar het gros zou met enige zelfkennis toch tot de conclusie moeten komen dat het muzikale talent ver te zoeken is. Toch besluiten ze de stap te zetten, terwijl ze er geen moment rekening mee houden dat ze compleet kunnen worden vernederd voor het oog van miljoenen mensen. Sommigen zullen dit lef noemen, maar ik noem het een gemis aan zelfrespect. De omgeving gaat ze beschouwen als een lachertje en daar zit toch niemand op te wachten? Helaas beperkt dit gebrek aan zelfrespect zich niet tot dit programma. Het komt tegenwoordig steeds vaker voor en in verschillende vormen.
Zo ging ik twee weken terug een avondje stappen met een groep vrienden. We waren wat aan het drinken toen mijn oog viel op een mooie brunette. Ik besloot erop af te gaan en we praatte wat. Vervolgens werd er wat gezoend, je weet hoe die dingen gaan. Na een tijdje op de dansvloer te hebben gestaan ging ik even wat te drinken halen. Toen ik daarna terug kwam trof ik de mooie brunette aan, maar tot mijn stomme verbazing stond ze met een ander te zoenen. Niet leuk natuurlijk, maar goed ik kende haar toch nauwelijks. Ik loop weer terug naar mijn vrienden en nog geen half uur later staat onze brunette gewoon alweer een ander af te werken. Op dat moment had ik echt pure afgunst, dat een vrouw zo met zichzelf te koop loopt! Je kunt het ouderwets vinden, maar ik vind dat je respect moet hebben voor je eigen lichaam en waardigheid vind ik een belangrijk iets.
En wat te denken van David Beckham? Een goede voetballer met een zeer goed gevulde portefeuille. Hij is bij Real Madrid niet gelukkig en kan zo naar een andere goede club in een sterke competitie. Toch verkiest hij een matige club in een matige competitie boven het voetbal op top niveau. Ik snapte er niks van totdat ik van het salaris hoorde. Maar liefst 180 miljoen euro in 4 jaar tijd en dan heb ik het nog niet gehad over alle nevenactiviteiten die deze filmster, voetballer kun je hem toch moeilijk noemen, naast zijn voetbalcarrière heeft. Het lijkt me duidelijk dat hij het puur voor het geld doet en dat het voetbal voor hem slechts een bijzaak is. Geen pure liefhebber en geen pure sportman, maar gewoon een aasgier die de geur van roem en geld ruikt.

Zo zijn er nog veel meer voorbeelden te noemen van gevallen waarin iemand zijn zelfrespect is verloren. Ik vind het een kwalijke zaak, want tegenwoordig lijken normen en waarden zaken die totaal niet meer belangrijk zijn en het zelfrespect valt weg zodra er verleidingen om de hoek komen kijken. Misschien is het ook wel iets van deze tijd, een tijd waarin men kijkt naar het doel en niet naar de weg die je bij het doel brengt.

----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
mixxman
Gepost door mixxman op woensdag 21-02-2007 om 19:40:16
leest iemand die shit eigenlijk wel. Ben toch wel benieuwd wat jullie ervan vinden. Ik vind schrijven leuk, maar weet niet of ik aanleg heb. Heb hier niet lang aan gewerkt en weet dat een goede tekst wel wat tijd vergt als je nog niet goed bent, maar je kan er wel wat uit afleiden denk ik.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 21-02-2007 @ 19:42:09 ]

----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
Critical Gepost door Critical op woensdag 21-02-2007 om 19:46:47
Je springt een beetje van de hak op de tak, maar ik vind je schrijfstijl wel dope
Vind het wel goed geschreven dus


heb er verder weinig verstand van, hehe
[ Dit bericht is gewijzigd door op 21-02-2007 @ 19:47:40 ]

----------------------------------------
zelfs de sky is geen limit voor mij
Dopoloog
Onbedwaald present
Gepost door Dopoloog op woensdag 21-02-2007 om 19:48:22
Je bent te omslachtig, je moet kort en krachtiger zijn vind ik persoonlijk. Het moeten geen lappen tekst zijn, maar duidelijke krachtige zinnen. Denk ik, maar ik ben niet de expert.

----------------------------------------
Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet.
Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet
poppekontje Gepost door poppekontje op woensdag 21-02-2007 om 19:48:57
ik vind de vergelijkingen om aan te duiden dat mensen hun zelfrespect zijn veloren een beetje ver gezocht.

er zijn meer redenen om bij je oude club te blijven dan alleen het geld.

en idioten bij idols doen het of voor de grap , als dat het geval is spat dat er ook van af. Andere zijn er heilig van overtuigd dat ze wel skills hebben ze missen idd zelf kennis maar toch niet vanzelfsprekend zelfrespect ?

het sletje is de beste vergelijking alleen zegt 1 dronken sletje natuurlijk weinig zeggen over mensen en hun zelfrespect
----------------------------------------
www.joeyvankoningsbruggen.nl
livio om 22:17:37 :
Joey is een baas.
@Koningsbruggen
mixxman
Gepost door mixxman op woensdag 21-02-2007 om 19:55:31
ja daar hebben jullie gelijk in de voorbeelden zijn niet goed dat vind ik zelf ook. Ik had er gewoon langer over na moeten denken over hoe ik het ging aanpakken dus zoals ik al zei heb ik er eigenlijk niet genoeg tijd voor genomen.Maar buiten die voorbeelden wat vinden jullie ervan?
[ Dit bericht is gewijzigd door op 21-02-2007 @ 19:58:09 ]

----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
poppekontje Gepost door poppekontje op woensdag 21-02-2007 om 19:57:35
gewoon standaard shit , niks speciaals. Dat hoeft ook niet het gaat toch om wat erin staat.
----------------------------------------
www.joeyvankoningsbruggen.nl
livio om 22:17:37 :
Joey is een baas.
@Koningsbruggen
mixxman
Gepost door mixxman op woensdag 21-02-2007 om 20:00:45
ja dat is waar, maar vind het schrijven wel leuk dus een beetje ontwikkeling zou ik wel tof vinden. Heb tot nu toe ook niet echt veel geschreven, maar denk toch dat ik me er ff in ga verdiepen en er zitten hier wel wat mensen met schrijfskills en pappies die journalistiek volgen dus ik denk wel dat er gasten zijn die aardige teksten kunnen schrijven.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 21-02-2007 @ 20:01:09 ]

----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
Özcan
cum suis!
Gepost door Özcan op zondag 11-03-2007 om 17:55:30
check het uit, allemaal sexy verhalen
----------------------------------------
Sekstape van mij met je moeder
poppekontje Gepost door poppekontje op zondag 11-03-2007 om 18:12:59
pfff dat gaat me echt te ver , mad veel zinnen en woorden die ik totaal niet kan plaatsen.


hehe dat verhaal over je date was wel gaaf om te lezen .
het is knap , zeg het even als er een nieuwe staat.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 11-03-2007 @ 18:21:54 ]

----------------------------------------
www.joeyvankoningsbruggen.nl
livio om 22:17:37 :
Joey is een baas.
@Koningsbruggen
Replay
...
Gepost door Replay op zondag 11-03-2007 om 18:16:10
wel mooie site, alleen snap der niks van
----------------------------------------
....
brutus_barrakus
creative crew guy
Gepost door brutus_barrakus op zondag 11-03-2007 om 18:17:21
is gewoon een dronkelaps tekst zit geen boodschap in de anderen zijn wel ok
----------------------------------------
men riding dragons trowing wolves at maggots
Özcan
cum suis!
Gepost door Özcan op zondag 11-03-2007 om 18:20:29
Quote:
brutus_barrakus schreef op 11-03-2007 @ 18:17
is gewoon een dronkelaps tekst zit geen boodschap in de anderen zijn wel ok



dat noemen ze proza, die laatste, maar inderdaad is wel zware kost...
----------------------------------------
Sekstape van mij met je moeder
die ene kerel
SLMEARV
Gepost door die ene kerel op zondag 11-03-2007 om 18:20:45
ik heb dat retraite-stuk gelezen, best impressed eigenlijk
----------------------------------------
smooth criminal on beatbreaks
Özcan
cum suis!
Gepost door Özcan op zondag 11-03-2007 om 18:21:15
Quote:
die ene kerel schreef op 11-03-2007 @ 18:20
ik heb dat retraite-stuk gelezen, best impressed eigenlijk


dank je wel man.. die anderen zijn luchtiger..
----------------------------------------
Sekstape van mij met je moeder
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: [1] 2 ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0143 sec.