Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: [1] 2 ]
Pila
Boven De 18
Gepost door Pila op dinsdag 20-02-2007 om 10:36:44
Een 17-jarige Nederlander uit Heusden in de Nederlandse provincie Noord-Brabant heeft woensdagavond een bekeuring gekregen in Nieuwkuijk omdat hij een jas droeg met op de voor- en achterzijde het politielogo. Naast het logo was een poppetje afgedrukt dat erover stond te urineren. Dat meldt de politie donderdag. Het dragen van het kledingstuk op de openbare weg wordt door het Openbaar Ministerie als beledigend gemerkt.

De verdachte zou de jas voor zestig euro op het internet hebben gekocht. De jas is in beslag genomen. Op 3 april zou in Drunen (eveneens Noord-Brabant) al een soortgelijke jas in beslag zijn genomen.

bron

GRONINGEN - De politie heeft in Groningen een 15-jarige jongen uit Veenhuizen aangehouden wegens het dragen van een jas met een beledigend logo. Op de voor- en achterkant van de jas is te zien hoe een mannetje plast op het logo van de politie. De politie beschouwt het beeld op de jas als beledigend en heeft proces-verbaal opgemaakt tegen de jongen. De Veenhuizer verklaarde de jas op internet te hebben gekocht.



Fokking onzin dit....

maar vooral allemaal SP en PvdA blijven stemmen..


----------------------------------------
maak je koud als ijs en steek je met een lepel
Critical Gepost door Critical op dinsdag 20-02-2007 om 10:39:52
hahah die trui is dope
----------------------------------------
zelfs de sky is geen limit voor mij
Pila
Boven De 18
Gepost door Pila op dinsdag 20-02-2007 om 10:40:45
ik ga checken waar ik die kan kopen..


----------------------------------------
maak je koud als ijs en steek je met een lepel
Critical Gepost door Critical op dinsdag 20-02-2007 om 10:42:41
stickers
http://www.alldots.nl/site/stickers.php?actie=product&p_id=1077

----------------------------------------
zelfs de sky is geen limit voor mij
-2DW-
Bosschenaar
Gepost door -2DW- op dinsdag 20-02-2007 om 10:45:43
mijn pa is wout en ik heb er zelf ook een zo, hij heeft er geen problemen mee.
Pila
Boven De 18
Gepost door Pila op dinsdag 20-02-2007 om 10:50:05
gaat om t feit dat de politie jou mag bekeuren als ze vinden dat jou kledingsmaak te betwisten valt

het ergtse is dat iedereen meer streeft naar communisme terwijl men daar openlijk zo faliekant tegen is
----------------------------------------
maak je koud als ijs en steek je met een lepel
Huussuh Gepost door Huussuh op dinsdag 20-02-2007 om 11:47:56
Het bekeuren om zo'n trui heeft echt nul komma nul met de SP of de PvdA te maken. Verder vindik het nog best redelijk dat je daarvoor een boete kunt krijgen, met zo'n trui geef je in principe ook aan dat je op onze (grond)wet pist, want die handhaaft de politie namelijk. Niet echt respectvol. Maar ik zal wel ouderwets zijn.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 20-02-2007 @ 12:10:50 ]

----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
Liquid
Gepost door Liquid op dinsdag 20-02-2007 om 12:09:46
Ik snap de link met de SP of PvdA ook niet echt. Maar verder vind ik het vrij logisch dat je een boete krijgt voor zo een puberale actie. En ga dan niet doen alsof dat zo dictoriaal is, want met zo een trui geef je (voor de buitenwereld) aan dat je een drol legt op de Nederlandse staat/grondwet/politie. Als we dat soort dingen moeten toelaten dan neemt niemand de politie nog serieus.


----------------------------------------
It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it.
djayen
de liefste
Gepost door djayen op dinsdag 20-02-2007 om 12:41:05
Quote:
Liquid schreef op 20-02-2007 @ 12:09
Ik snap de link met de SP of PvdA ook niet echt. Maar verder vind ik het vrij logisch dat je een boete krijgt voor zo een puberale actie. En ga dan niet doen alsof dat zo dictoriaal is, want met zo een trui geef je (voor de buitenwereld) aan dat je een drol legt op de Nederlandse staat/grondwet/politie. Als we dat soort dingen moeten toelaten dan neemt niemand de politie nog serieus.


----------------------------------------
joden
Noedels
DE GRW IS GAAF
Gepost door Noedels op dinsdag 20-02-2007 om 13:00:59
Die trui is lelijk

Maar ik snap het wel, die klerewouten kunnen me ook echt het bloed onder de nagels vandaan halen. Het zijn voor 80% machtswellustige zielepoten die thuis met de deegroller krijgen....
----------------------------------------
clonebabybeats baby
Brandt
Nextschool
Gepost door Brandt op dinsdag 20-02-2007 om 13:01:45
zo vet is die trui toch al niet
Master Of Disaster
Gepost door Master Of Disaster op dinsdag 20-02-2007 om 13:03:32
als je zon trui of jas draagt ben je echt een sjonnie
----------------------------------------
Wie ben je wel niet dat je denkt?!
KevinR
010
Gepost door KevinR op dinsdag 20-02-2007 om 13:05:08
Quote:
Liquid schreef op 20-02-2007 @ 12:09
Ik snap de link met de SP of PvdA ook niet echt. Maar verder vind ik het vrij logisch dat je een boete krijgt voor zo een puberale actie. En ga dan niet doen alsof dat zo dictoriaal is, want met zo een trui geef je (voor de buitenwereld) aan dat je een drol legt op de Nederlandse staat/grondwet/politie. Als we dat soort dingen moeten toelaten dan neemt niemand de politie nog serieus.



nja ze worden al bijna niet meer serieus genomen om eerlijk te zijn
Noedels
DE GRW IS GAAF
Gepost door Noedels op dinsdag 20-02-2007 om 13:06:54
Zie ik dat goed en is dat Casper, van Casper en Hobbes? Die daar staat te plassen?
----------------------------------------
clonebabybeats baby
Jspr
Gepost door Jspr op dinsdag 20-02-2007 om 13:07:33
jup

Quote:
Master Of Disaster schreef op 20-02-2007 @ 13:03
als je zon trui of jas draagt ben je echt een sjonnie


word naar dat, t zijn meestal niet de eehh "slimste" figuren die daarin lopen. evenals tattoos met ACAB op je lichaam, wat ik ook wel es zie.



[ Dit bericht is gewijzigd door op 20-02-2007 @ 13:11:40 ]

----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
Duck-MC
Gepost door Duck-MC op dinsdag 20-02-2007 om 14:01:58
Vind die trui wel grappig maar zou em zelf niet dragen ofzo
----------------------------------------
Whahahaha
Sadar
Gepost door Sadar op dinsdag 20-02-2007 om 14:27:17
Haten op politie is zooo cliché.
----------------------------------------
son get wrec
D_Original
Sjawel Sjeweet
Gepost door D_Original op dinsdag 20-02-2007 om 14:36:16
Quote:
Sadar schreef op 20-02-2007 @ 14:27
Haten op politie is zooo cliché.


WORD. maar als ik ze dan met 3 man sterk een bruggertje die door rood rijdt zie aanhouden, dan snap ik het wel
----------------------------------------
boys dragen uggs, afgezakte skinny jeans
voelen zich hip hop in een played out urban scene
Huussuh Gepost door Huussuh op dinsdag 20-02-2007 om 14:37:59
alsof dat aan de politie ligt. Die gasten voeren ook alleen maar orders uit hoor, je moet de oorzaak daarvan toch bij de overheid zoeken.
----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
D_Original
Sjawel Sjeweet
Gepost door D_Original op dinsdag 20-02-2007 om 14:42:10
de politie gedraagt zich zo machtswellustig. dat is toch te triest om met z'n 3en op een bruggertje of te gaan. ze waren met z'n 2en, maar de motoragent die langs kwam wilde zich er ook nog ff mee bemoeien.
----------------------------------------
boys dragen uggs, afgezakte skinny jeans
voelen zich hip hop in een played out urban scene
Nieroth
Coneijn, Kip & Dirk zijn bazen!
Gepost door Nieroth op dinsdag 20-02-2007 om 15:14:23
Quote:
Huussuh schreef op 20-02-2007 @ 14:37
alsof dat aan de politie ligt. Die gasten voeren ook alleen maar orders uit hoor, je moet de oorzaak daarvan toch bij de overheid zoeken.


Alsof zo'n agent niet gewoon ff de andere kant op kan kijken, als iemand een t-shirt draagt met: I pee on Nieroth, dan kan ik zo'n iemand toch ook niet bekeuren.. en dat zal de politie ook niet doen dan, kwestie van machtsmisbruik dit.
Vind het echt diep triest dat ze dit bekeuren, en de link met pvda/SP slaat als een kut op dirk natuurlijk -.-


----------------------------------------
Doutzen Kroes naakt.
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op dinsdag 20-02-2007 om 15:41:58
Ik haat de politie omdat als je even stil gaat staan om te smsen bij een portiek je dan een boete kan krijgen wegens portiek hangen. Of dat ze iemand aanrijden terwijl ze zelf zonder sirenes door rood rijden. Of dat ze honden op een oude opa afsturen die met zijn kleinkinderen probeert weg te komen van rellen rond een voetbalstadion en hem met een knuppel neerslaan als hij niet harder gaat lopen.

Maar er zijn natuurlijk ook goede agenten en die trui is onzin. Van mij mogen ze die mensen wel beboeten.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 20-02-2007 @ 15:42:30 ]

----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
Sadar
Gepost door Sadar op dinsdag 20-02-2007 om 15:55:45
pff, alsof dat het enige is wat ze doen.
----------------------------------------
son get wrec
Noedels
DE GRW IS GAAF
Gepost door Noedels op dinsdag 20-02-2007 om 15:58:34
Ze maken mijn drugs duurder!
----------------------------------------
clonebabybeats baby
Monn-E
Vitamine E
Gepost door Monn-E op dinsdag 20-02-2007 om 15:59:05
Haten op de politie is zinloos, je hebt ze nodig en zo niet gaat alles regelrecht de verkeerde kant op...Haten op de manier waarop ze dingen doen kan wel, maarja je staat niet in de positie om dat te veranderen. Mensen zijn toch nooit 100% tevreden en dat kan ook niet
----------------------------------------
Vitamine E:
Twitter
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op dinsdag 20-02-2007 om 16:29:05
Dat zijn slechts een aantal van de ervaringen die ik heb met de politie in negatieve zin. Daardoor kan ik mij voorstellen dat je haat op de politie. Ik haat niet op de politie door domme dingen tegen ze te gaan roepen en dergelijk, maar ik vermijd ze het liefst als de pest.

Mijn punt was eigenlijk precies wat Monn-E zegt. Je hebt de politie toch nog wel een keer nodig en hoe dom voel je je dan als je met zo'n trui of jas loopt?
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
Bru-Taal1989
Gepost door Bru-Taal1989 op dinsdag 20-02-2007 om 16:39:03
Ik haat niet op de politie in het algemeen. Wel op een hoop politieagenten, voorbeeld: er stopt een politie auto voor een kroeg. Jongen zegt als grap: "Agent hier mag u niet parkeren". Niet zo brutaal bla bla. Die jongen zegt doe rustig was grapje. 5 minuten later staan er 3 busjes word de jongen tegen de grond gehouden door 3 politie agenten, die alleen maar roepen hou je rustig. Het is gewoon duidelijk dat een hoop politieagenten gewoon mannetjes zijn die vroeger gepest werden op school en vaak misbruik maken van hun macht.
Oh ja en die trui is bullshit, prima dat ze die verbieden.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 20-02-2007 @ 16:40:57 ]

----------------------------------------
[url]http://www.last.fm/user/Bru-Taal/[/url]
Aigyptos
WAT
Gepost door Aigyptos op dinsdag 20-02-2007 om 17:04:25
Precies, van die wraaknemende chappies.. en ik vind 't ook zo'n onzin dat ze zo snel een boete geven, en niet gewoon een paar dagen waarschuwingen, en een paar dagen boetes.

Maarja, je hebt ze nodig he, zoals er al werd gezegd.. dus altijd gewoon vriendelijk aankijken en allesk omt goed.. :\
----------------------------------------
LOL QUE?
mixxman
Gepost door mixxman op dinsdag 20-02-2007 om 17:09:39
nah zou echt niet met zo'n jas gaan lopen en tot nu toe heeft de politie mij gematst of ben ik net ontkomen dus haten doe ik ze ook niet. Niet dat ik zo zwaar crimineel ben ofzo achterop zitten zonder helm en toen zagen ze het door de vingers vond ik wel tof en keertje aanhangen dat ze negeerde en dat soort kleine dingetjes en in een dronken bui een keer wat gesloopt maar toen kon ik nog net een paadje inrijden dus toffe jongens.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 20-02-2007 @ 17:15:27 ]

----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
Dopoloog
Onbedwaald present
Gepost door Dopoloog op dinsdag 20-02-2007 om 20:29:30
Als ik zo'n mannetje doe met iemand zijn naam eronder i.p.v de politie, is dat dan niet strafbaar of wat?

wat een abrukte(ruk) regel zeg
----------------------------------------
Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet.
Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet
Schaduw Gepost door Schaduw op dinsdag 20-02-2007 om 20:31:13
Die sterke verhalen over de negatieve blijf je altijd houden.. Als er een het water in springt om iemand uit een auto te halen zijn ze de volgende dag weer vergeten. Als je een boete krijgt zal dat toch echt meestal aan jezelf liggen. Als je zo stoer bent om te bijv. snel te rijden, wees dan ook een man om het te accepteren als je eens gepakt wordt..
brutus_barrakus
creative crew guy
Gepost door brutus_barrakus op dinsdag 20-02-2007 om 20:35:28
nee maar een gewone man kan ook in het water springen om je uit de auto te halen
maar die geeft je geen boete
----------------------------------------
men riding dragons trowing wolves at maggots
Schaduw Gepost door Schaduw op dinsdag 20-02-2007 om 21:00:09
Ook die normale man is dan na een dag weer vergeten, t gaat ff om t idee
brutus_barrakus
creative crew guy
Gepost door brutus_barrakus op dinsdag 20-02-2007 om 21:01:09
nee want die normale man komt bij hart van nederland
en is de held van de dag
----------------------------------------
men riding dragons trowing wolves at maggots
Dopoloog
Onbedwaald present
Gepost door Dopoloog op dinsdag 20-02-2007 om 21:14:10
hij wordt gehuldigd..
[ Dit bericht is gewijzigd door op 20-02-2007 @ 21:14:28 ]

----------------------------------------
Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet.
Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet
revo
Daarom
Gepost door revo op woensdag 21-02-2007 om 08:32:17
Whaha in beijum mag je met meer dan 2 mensen lopen omdat het daar al zo crimineel is
En me broer liep er met 2 vrienden, krijgt ie een boete wegens samenzwering of hoe dat ook heet

echte onzin man..
Jspr
Gepost door Jspr op woensdag 21-02-2007 om 08:36:40
dat is idd wel bullshit, ik dacht dat beijum nog wel enigszins meeviel en paddepoel, vinkhuizen en leeuwenborg wel wat crimineler waren.
----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
Pila
Boven De 18
Gepost door Pila op woensdag 21-02-2007 om 09:59:36
ok..

link met sp en pvda... alles moet socialer.. enz enz enz.. lang verhaal..
sp en pvda zijn ongeveer communistisch.. of iig die richting..
alles bannen ze uit enz enz
en zeg nou zelf.. fok het als zij zich beledigd voelen.. ik wil ze niet respecteren dus draag ik die trui
vrijheid van meningsuiting, vrije woord.. al die zaken worden ingeperkt door links.. m.a.w. sp en pvda.. en telkens wel natuurlijk die 50% meerderheid shit in parlement.. mja
genoeg links daar
wil jij een stuk van je vrijheid inleveren..? IK NIET


Quote:
Huussuh schreef op 20-02-2007 @ 14:37
alsof dat aan de politie ligt. Die gasten voeren ook alleen maar orders uit hoor, je moet de oorzaak daarvan toch bij de overheid zoeken.


oja.. zag ik net pas... dit heb ik dus direct gedaan, zonder omweg
[ Dit bericht is gewijzigd door op 21-02-2007 @ 10:04:01 ]

----------------------------------------
maak je koud als ijs en steek je met een lepel
Stoeprand
WHITE TRASH!
Gepost door Stoeprand op woensdag 21-02-2007 om 10:10:09
Ik ook niet, fuck SP en PVDA, die stickers zijn trouwens ook vet voorop je vaders auto!
----------------------------------------
Door de razernij voel ik haast geen pijn
Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij
TC rapper SVA
dodelijke shit mijn teksten dan he
Gepost door TC rapper SVA op woensdag 21-02-2007 om 15:30:15
beetje triest dat dit word verboden
maar k kan het wel beetje snappen popo krijgt al veel over zich heen(terecht vaak).
dan snap ik dat ze beetje streng op dit soort shit zijn
maar andere kant vrijheid van meningsuiing en shit.
altijd maar zeggen Nederland is vrij, maar heus niet

word naar dit:

Ik haat niet op de politie in het algemeen. Wel op een hoop politieagenten, voorbeeld: er stopt een politie auto voor een kroeg. Jongen zegt als grap: "Agent hier mag u niet parkeren". Niet zo brutaal bla bla. Die jongen zegt doe rustig was grapje. 5 minuten later staan er 3 busjes word de jongen tegen de grond gehouden door 3 politie agenten, die alleen maar roepen hou je rustig. Het is gewoon duidelijk dat een hoop politieagenten gewoon mannetjes zijn die vroeger gepest werden op school en vaak misbruik maken van hun macht.
Oh ja en die trui is bullshit, prima dat ze die verbieden.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 21-02-2007 @ 15:33:54 ]

----------------------------------------
overdedreven dang
L2N
twezus
Gepost door L2N op woensdag 21-02-2007 om 15:46:58
tis alleenmaar strafbaar, omdat hetzelfde logo van de politie wordt gebebruikt.
daar zal vast wel een copyright op zitten. voor de rest is het bullshit want feitelijk mag je dus wel gewoon een man in een politiepak op je tshirt drukken die wordt neergestoken.

voor de rest word! : Het is gewoon duidelijk dat een hoop politieagenten gewoon mannetjes zijn die vroeger gepest werden op school en vaak misbruik maken van hun macht.
Soms worden ze ook op een forum gepest
----------------------------------------
L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla
Stoeprand
WHITE TRASH!
Gepost door Stoeprand op woensdag 21-02-2007 om 15:48:38
@ L2n doel je nu op schaduw haha?
----------------------------------------
Door de razernij voel ik haast geen pijn
Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij
Huussuh Gepost door Huussuh op woensdag 21-02-2007 om 16:00:14
Quote:
Pila schreef op 21-02-2007 @ 09:59
ok..

link met sp en pvda... alles moet socialer.. enz enz enz.. lang verhaal..
sp en pvda zijn ongeveer communistisch.. of iig die richting..
alles bannen ze uit enz enz
en zeg nou zelf.. fok het als zij zich beledigd voelen.. ik wil ze niet respecteren dus draag ik die trui
vrijheid van meningsuiting, vrije woord.. al die zaken worden ingeperkt door links.. m.a.w. sp en pvda.. en telkens wel natuurlijk die 50% meerderheid shit in parlement.. mja
genoeg links daar
wil jij een stuk van je vrijheid inleveren..? IK NIET


(...)

oja.. zag ik net pas... dit heb ik dus direct gedaan, zonder omweg


De laatste 6 jaar is er geen meerderheid geweest op links hoor, dus ik snap niet waarom de pvda en de sp verantwoordelijk zouden zijn voor 'inperking van de vrijheid van meningsuiting'. Verder heeft dat ook niets met communisme te maken, maar gewoon met goed fatsoen. Zoals ik al zei, met die trui geef je aan dat je pist op de wet in dit land, dus zo vreemd vindik het niet dat je daarvoor een bekeuring kunt krijgen. Als je zo nodig moet zeiken op de politie kun je dat ook op een beschaafde manier doen.
----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
Angelix
jeweetwie
Gepost door Angelix op woensdag 21-02-2007 om 16:04:52
aso trui, wie wil daar nou mee lopen


Trouwens iedereen loopt alleen maar te zeiken op politie, maar ik ben blij dat er politie is. Mensen bekijken alles uit hun eigen perspectief. Als ik een gezin zou hebben met jonge kinderen en er zouden van die pubers in de speeltuin blowen en bier drinken. Zou ik wel blij zijn dat daar politie kwam om die rotjongetjes te bekeuren.

Mensen onthouden echt alleen maar negatieve ervaringen met de politie, en lopen altijd te schreeuwen kk politie dit en dat.

Maar zitten ze zelf in de penarie dan komen ze wel ineens aangifte doen en klagen over dat er iets van hun gejat is of omdat ze klappen hebben gekregen van een dronken idioot.
Maar als ze zelf iets jatten en ze worden gepakt, dan is de zelfde politie ineens vervelend.

Schijnheilige debieltjes.

Maarja agenten zijn inderdaad soms erg lullig bezig. 'S nachts aan het begin van de Diezerstraat in Zwolle gaan staan, en mensen een bekeuring geven omdat ze over voetgangers gebied fietsen terwijl er geen hond op straat is.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 21-02-2007 @ 16:14:53 ]

----------------------------------------
Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
maar omdat ik mezelf geweldig vind.
Iminic
DE LAUWREAAT
Gepost door Iminic op woensdag 21-02-2007 om 16:11:59
Woord naar Huussuh.
----------------------------------------
It's a celebration, bitches, I just got back.
Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss
Finger
Gepost door Finger op woensdag 21-02-2007 om 16:18:27
Gvd net een boete gehad voor het fietsen door rood waar geen auto's stonden die die kant op moesten.
KRStarr
Back in business
Gepost door KRStarr op woensdag 21-02-2007 om 16:38:09
Vind die shit spuuglelijk, en het topictitel is even schande als die trui zelf...
Dit is echt zo een trui van " hey-kijk-mij:-ik-haat-de-politie-ben-ik-nu-niet-stoer-trui"

overigens mening over trui staat los over de politie zelf, vind het meer een bron om inkomstne uit te halen dan een bron voor veiligheid of wat dan ook
[ Dit bericht is gewijzigd door op 21-02-2007 @ 16:40:40 ]

----------------------------------------
BBRRAAPPPP!!!!
Pila
Boven De 18
Gepost door Pila op woensdag 21-02-2007 om 16:42:55
Quote:
Huussuh schreef op 21-02-2007 @ 16:00
(...)

De laatste 6 jaar is er geen meerderheid geweest op links hoor, dus ik snap niet waarom de pvda en de sp verantwoordelijk zouden zijn voor 'inperking van de vrijheid van meningsuiting'. Verder heeft dat ook niets met communisme te maken, maar gewoon met goed fatsoen. Zoals ik al zei, met die trui geef je aan dat je pist op de wet in dit land, dus zo vreemd vindik het niet dat je daarvoor een bekeuring kunt krijgen. Als je zo nodig moet zeiken op de politie kun je dat ook op een beschaafde manier doen.


laatste 6 jaar is balkenende en co bezig geweest de rotzooi van links daarvoor op te knappen..
bureaucratie enzo..
wij nederlanders stemmen op iets.. degene die gekozen worden hebben schijt aan het volk
doen toch wat ze zelf willen.. misbruiken kiesprogramma alleen om aan de macht te komen..
sp en pvda zijn voorstanders van minder zetels in 2e kamer en zouden liever minder partijen zien
streven naar centralisatie van het bestuur van een land komt slechts voor binnen één levenswijze..
communisme

communisme is de oorsprong van politie.. vandaar dat de ussr voorheen ook wel een polititiestaat
genoemd werd.. alles wat met de politie te maken heeft is linksheid op zijn puurst.. helemaal als het
censureren betreft en het verbieden van minachting, tegenstrijden en eigen mening uitdragen

uw beurt
----------------------------------------
maak je koud als ijs en steek je met een lepel
Angelix
jeweetwie
Gepost door Angelix op woensdag 21-02-2007 om 16:48:05
Alsof communisme alleen het gene inhoud wat jij nu zegt.
Daarbij is het facking onmogelijk om in een land als Nederland communisme te handhaven.

En politie heb je overal, zelfs in het grootste kapitalistische, anti-communistische blok van de wereld, de Verenigde Staten.
En ik denk dat je daar nog twee keer zo hard bekeurd wordt als je daar met zo'n trui rondloopt en een agent komt je tegen.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 21-02-2007 @ 16:50:24 ]

----------------------------------------
Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
maar omdat ik mezelf geweldig vind.
Schaduw Gepost door Schaduw op woensdag 21-02-2007 om 16:54:01
Quote:
communisme is de oorsprong van politie.. vandaar dat de ussr voorheen ook wel een polititiestaat
genoemd werd.. alles wat met de politie te maken heeft is linksheid op zijn puurst.. helemaal als het
censureren betreft en het verbieden van minachting, tegenstrijden en eigen mening uitdragen


de nachtwakersstaat van de rechtse mensen hebben ook een politiedienst.
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: [1] 2 ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0229 sec.