Index / Drop je eigen audio / | ||
cutler![]() |
![]() | ![]() |
Ik heb een nieuwe collabo gemaakt met L-eric samen, het is even anders dan de doorsnee tekst. Ben benieuwd hoe zoiets ontvangen wordt door anderen.. Laat het even weten!! http://www.soundclick.com/bands/pagemusic.cfm?bandID=596181 Het nummer "Gruwe(lijk)". Bedankt, Sense en L-eric Eigenwijze bitch, je gaat voelen wat pijnlijk is Ik vraag het je hoe is ie nou met het eind in zicht Ik vraag je wat, heb je nog laatste woorden Oh shit je hebt geen tong meer, nou goed ik praat wel voor je Het is allemaal begonnen met die klap op je kop Je krabbelde op en werd nog harder geschopt Ik zei pas nou maar op kerel, want ik trap je verrot en ik pakte een stok die in je gat werd gestopt Ik lachte me rot, dit was nog maar het begin Want eenmaal thuis spoot ik zure melk je aderen in Je werd wit en bleek toen ik in je vinger beet En ik ineens je achillespees doormidden sneed Nu lig je in het zweet ik heb je in de greep Ik zeg dat je dit overleefd waar ik niks van meen Dit is m�n hinderlaag en je pik is in gevaar Je voelt hoe het prikkeldraad naar binnengaat Bereid je maar voor op de verdrinkingsdood Ik gaf een knipoog en knipte in je linkeroog Dit is mooi, met je rechteroog kon je mij zien Met een ijspriem die ik fijn in je lijf spies Ik geniet ervan en snij voldaan In je maag ja dit is hoe ik mij vermaak Ik kijk graag naar een kerel die van de pijn vergaat Ik blijf gaan en pak een hete ijzerstaaf Daarmee neem ik je goed onder handen Met dat ding ga ik de zolen van je voeten verbranden Ik boor een schroef in je handen en trek je nagels eruit En maak je geluid, breek ik je kaak met m�n vuist Ben het geraaskal zat je wordt ten val gebracht Nu lig je daar te spartelen op halve kracht Ik snij je romp van je kop, hoe mal is dat Je bloedt langzaam dood je wordt halal geslacht Ik ben gek op je bitch, zeg verder niks Ga er maar van uit dat ik gekker dan jack the ripper rip Prik de flikker in zijn pik met een dikke kick Met je nepgezicht pak ik je chick in d�r kinderclit Ik wil zaad op dit gezicht, vraag aan haar hoe lik je dit Lik die dikkie dick, baby just a little bit Terwijl ik aan je billen zit, word jij later redelijk Vreselijk, mee geplukt en zeg jij zeker fuck Want je ziet je vriendje� al in de martelstoel Ik ben een freak je ziet het, nu kijk eens wat ik doe Ik houd man hartje koel, weet zeker dat ik rule En nack de boel als ik wat met zijn ballen doe Dus ik pak de bankschroef en ik plet ze plat De spons is al door me gepakt de stoel is kleddernat Ik roep je zaad is huidig vers want je zak is uitgeperst Doe maar lekker gek, snuif het op en dan ruik je het Wat vind je van m�n woning, een beetje donker niet Ik ben de martelkoning, dit is nou mijn zolder vriend Zie jij die hete oven, daar in het hoekje staan Zaken die zeker mogen, zijn zoals die voeten daar Die waren afgedankt, afgetrapt, later afgehakt Wat is dat, oh ja, toen was ik ladderzat Dat is een stripfiguur, gemaakt van kindervet Dit was een kinderbuurt, nu niet en heb ik binnenpret Het is vet veelzijdig wat je met een kind kan doen Gaat het uit de keel krijsen, geef je het een dikke zoen En na de kellog�s smack, smack je het voor de bek Spuit het oor vol goor en roept knettergek� hoor je het?? Ik sneed in de vingers tot ze vielen in de melk Want ik eet ze als pringlels, want ik friemel tot de elf Het kindermenu is toch mijn lievelingsgerecht Ook al vind je het cru, maar hans en grietje is echt | ||
KRStarr Back in business |
![]() | ![]() |
whuaat ik moet zeggen dat ik dit best wel gruwelijk vind ghehehe dope dope ---------------------------------------- BBRRAAPPPP!!!! | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Klinkt best dope inderdaad, tekst is lauw. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
Index / Drop je eigen audio / |