Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Optredens, festivals en parties /   [Pagina: 1 2 3 4 5 [6] ]
KRStarr
Back in business
Gepost door KRStarr op maandag 16-07-2007 om 20:01:58
http://www.statemagazine.nl/forum.php/nieuws#article2960
----------------------------------------
BBRRAAPPPP!!!!
Mip
Gepost door Mip op maandag 16-07-2007 om 20:34:01
tja dat gedoe met die boy op t balkon was echt belachelijk

waarom betaal je zoveel geld om daar een beetje te gaan stoken?
en waarom moeten ze zo tof doen.. stuur de beveiliging erop af en laat em eruit gooien! ERG onprofessioneel

ik was iets van kwart voor 9 binnen, en t was mij niet erg duidelijk of er nou een voorprogramma was of al dan niet al was geweest of niet..
de crowd was erg live, af en toe was het echt TE erg vooraan idd.. lekker klevende lijven tegen je aan hmmm..

maare ik vond het optreden erg vet. jammer alleen dat ze hun beste tracks zowat allemaal in t begin deden. kruit was een beetje verspilt. ondanks dat en dat wacke gedoe met die vrouwen op t podium vond ik t koel, en ben ik blij dat ik de Wu eindelijk on stage heb gezien!
rame
Gepost door rame op maandag 16-07-2007 om 20:37:45
Haha ja die klevende lijven voelden wel gay, al die rijdende lichamen.

Maar je moet er wat voor over hebben natuurlijk.
KRStarr
Back in business
Gepost door KRStarr op maandag 16-07-2007 om 20:39:20
Quote:
rame schreef op 16-07-2007 @ 20:37
Haha ja die klevende lijven voelden wel gay, al die rijdende lichamen.

Maar je moet er wat voor over hebben natuurlijk.


Shit true, nog nooit was iedereen zo wild
Shit klinkt echt fout zo....maar het was gewoon dope...
Zou dit hun laatste tour ooit samen geweest zijn, en dus laatste x gezamelijk in NL?
----------------------------------------
BBRRAAPPPP!!!!
rame
Gepost door rame op maandag 16-07-2007 om 20:44:09
RZA heeft gezegd dat ze weer ''bij elkaar'' zijn, misschien voorgoed.

Verder waren ze ook echt bezig als groep. Ze doen weer dingen samen.

Dat zou kunnen betekenen dat ze vaker terug gaan komen.
KRStarr
Back in business
Gepost door KRStarr op maandag 16-07-2007 om 20:58:06
Heeft U-god eigenlijk geen album? Iedereen kan ik wel een album van noemen maar die van hem (als hij dus dus wel heeft), beetje gegoogled etc.

Golden Arms Redemption October 5, 1999
U-GODZILLA presents the Hillside Scramblers March 16, 2004
Mr. Xcitement September 13, 2005

deze vindt die, maar heb die werkelijk nog nooit ergens zien liggen?
[ Dit bericht is gewijzigd door op 16-07-2007 @ 20:58:58 ]

----------------------------------------
BBRRAAPPPP!!!!
rame
Gepost door rame op maandag 16-07-2007 om 21:02:32
Golden Arms redemption wordt niet meer gemaakt, heb ik zelf via marktplaats bemachtigd.
U-Godzilla is met z'n groepje, the Hillside Scramblers, die lag tot voor kort nog bij Fame, de laatste tijd alleen niet meer gezien.
Mr. Xcitement moet nog wel te vinden zijn.

Als je het idee krijgt iets van zijn myspace te bestellen, daar staan ze allemaal geloof ik, niet doen, die dingen komen vaak niet aan.
Finger
Gepost door Finger op maandag 16-07-2007 om 21:38:26
als ie niet meer te krijgen is betekend dat dan dat ik hem hier mag posten?

U God - Golden Arms Redemption rapidshare

U God - Golden Arms Redemption megaupload
[ Dit bericht is gewijzigd door op 16-07-2007 @ 22:11:25 ]
KRStarr
Back in business
Gepost door KRStarr op maandag 16-07-2007 om 22:22:30
Shit ik check nu Redemption, fucking wholy...Leatha Face vind ik zwaar dope...stemgebruik etc...Glide is echt n tight track...

Altijd vond ik U-God een van de mindere (niet dat ik nu al veel van hem ken), maar in het algemeen op de wu-tang cds gewoon...maar live had hij me echt verrast in ieder geval tijdens de show..


Zijn er niet meerdere filmpjes? Vind er tot nu toe echt weinig, ook op sites nog geen reviews etc.
----------------------------------------
BBRRAAPPPP!!!!
rame
Gepost door rame op maandag 16-07-2007 om 22:26:23
Ja Leatha Face is erg dope, vooral op Rumble (1 van mij favoriete wu-tracks), maar ze hebben nu beef.

Bij U-God kan het altijd 2 kanten op, hij heeft hele goede maar ook hele slechte tracks.



State heeft een review.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 16-07-2007 @ 22:26:47 ]
KRStarr
Back in business
Gepost door KRStarr op maandag 16-07-2007 om 22:33:22
Hmm kan me er gedeeltelijk in vinden, vond het persoonlijk wel wat doper als daar omschreven is, maar kan natuurlijk ook zijn omdat k gewoon "fan" ben.


----------------------------------------
BBRRAAPPPP!!!!
Finger
Gepost door Finger op maandag 16-07-2007 om 22:44:44
ik vond het ook doper ik had alleen dat gevecht graag gezien.
En als je de tracks kent hoef je niet alle teksten letterlijk te verstaan dat weet je wel wat er gerapt wordt.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 16-07-2007 @ 22:45:45 ]
melle
Gepost door melle op maandag 16-07-2007 om 22:52:46
KRStarr ik vind U-God ook niet zo dope, had ooit een album van hem op mn computer staan Mr. Xcitement en daarvan kan ik me alleen het nummer Jenny nog herinerren omdat het zo bizar is (op een dope manier wel).

Denk dat je in je met z'n albums bestellen beter even kan wachten tot je weer wat bent bijgekomen van de show
----------------------------------------
[url]www.soundcloud.com/wnm[/url]
KRStarr
Back in business
Gepost door KRStarr op maandag 16-07-2007 om 22:54:35
Bestel ook niets
Maar moet wel bekennen dat ik positief verrast was, en het album Golden Arms Redemption (mede dankzij goede feautres) zeker niet slecht vind.
----------------------------------------
BBRRAAPPPP!!!!
melle
Gepost door melle op maandag 16-07-2007 om 22:56:24
haha oke merk bij mezelf dat ik vaak in m'n enthousiasme allemaal cd's wil bestellen die achteraf toch niet zo bijzonder zijn, gelukkig kan ik me meestal inhouden.

Wel echt jammer dat ik hier niet bij kon zijn klinkt dope allemaal maar wie weet komen ze nog eens terug.
----------------------------------------
[url]www.soundcloud.com/wnm[/url]
KRStarr
Back in business
Gepost door KRStarr op maandag 16-07-2007 om 23:02:07
@ Rame: rumble is echt mad dope ja....Meth komt te dope.

@ Melle:
haha ik herken het zekers te weten ja, maar ik heb nu zoveel cd's...en als ik iets echt echt wack vind koop ik het heus niet. Maar als ik soms collecties van andere zie, ben ik nog echt een noob. Pas als je echt met cds bezig bent, en verzamelt...merk je pas hoeveel GOEDE dope cds er zijn die je gewoon wil hebben. Althans,

dat merk ik vooral persoonlijk bij mijzelf dan. Ik heb nu heel veel artiesten, maar ik kan zo 10 artiesten opnoemen diei k dope vind en n cd van wil hebben. Mn collectie blijft heus groeien weet je, maar er is echt zooooveel gewoon!


ONTOPIC:
Waarom is GZA eigenlijk in godsnaam die liquid swords show gaan doen, meer geld ofzo? Was hij er in belgie wel bij?
Ik bdoel achteraf baal ik er wel een beetje van, ik bedoel "touren met je crew en n wu-tang show geven" ...of "je eigen niet zo goede live-reputatie verkopen in de usa"..


----------------------------------------
BBRRAAPPPP!!!!
rame
Gepost door rame op maandag 16-07-2007 om 23:04:50
Hij is er overal bij geweest, behalve in Amsterdam.
dap
038
Gepost door dap op dinsdag 17-07-2007 om 16:26:41
Manager Wu-Tang Clan gaat concertganger te lijf
Uitgegeven: 17 juli 2007 15:51

AMSTERDAM - De politie heeft afgelopen vrijdagavond in Amsterdam de manager van de Wu-Tang Clan opgepakt nadat hij een man in elkaar zou hebben geslagen.

Dat gebeurde tijdens een optreden van de Amerikaanse hiphopgroep in de concertzaal Paradiso. Een politiewoordvoerster heeft dat dinsdag gezegd.

Volgens de zegsvrouw gooide iemand vanaf het balkon onder meer glas, plastic en water op het podium. De band legde de muziek stil, waarop twee rappers en de manager naar boven gingen.

Die laatste zou het slachtoffer hebben geslagen. De man moest met onder meer een verwonding aan zijn lip naar het ziekenhuis.

Boete

De manager kreeg een "behoorlijk hoge" boete en moest een schadevergoeding aan het slachtoffer betalen, aldus de politiewoordvoerster.

De in elkaar geslagen man weigerde echter het geld aan te nemen, omdat hij ontkent iets naar het podium te hebben gegooid. De Wu-Tang Clan heeft Nederland inmiddels weer verlaten.
(c) ANP
D_Original
Sjawel Sjeweet
Gepost door D_Original op dinsdag 17-07-2007 om 16:28:16
als hij niet heeft gegooid zou ik het geld al helemaal aannemen
----------------------------------------
boys dragen uggs, afgezakte skinny jeans
voelen zich hip hop in een played out urban scene
KRStarr
Back in business
Gepost door KRStarr op dinsdag 17-07-2007 om 16:40:46
Ik ook wel, en losgegaan op wu-tang en even klappen gevangen en duiznden euries cashen
----------------------------------------
BBRRAAPPPP!!!!
Liquid
Gepost door Liquid op dinsdag 17-07-2007 om 16:42:43
Het lijkt me sterk dat ze de verkeerde hebben gepakt, het hele publiek kon zien wie het was.
----------------------------------------
It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it.
rame
Gepost door rame op dinsdag 17-07-2007 om 20:54:20
Een of andere sjappie naast hem wees hem nog aan.
Quisha
Son of the soul
Gepost door Quisha op woensdag 18-07-2007 om 11:44:45
Ik las het net ook in het NRC.

Om even in te gaan op wat dit zou kunnen betekenen.
Het zou het volgende kunnen betekenen:

Geen Wu Tang meer in Paradiso

Het zou kunnen dat er mensen van de muziekwereld zijn die dit beschouwen als vuistslag tegenover Europese HipHop. ( zo zei een
Franse maat van mij dat gister, die dat basseerde opp uitspraken van weer een franse vriend van hem)

Dat U God een berechting krijgt in NL
[ Dit bericht is gewijzigd door op 18-07-2007 @ 11:46:16 ]

----------------------------------------
"Don't mind your competitiors, just do what you wanna do and what feels good!"
Skarjan
eu
Gepost door Skarjan op woensdag 18-07-2007 om 13:15:16
Als zijn tourmanager em inmekaar heeft gemept ?
Quisha
Son of the soul
Gepost door Quisha op woensdag 18-07-2007 om 13:21:17
NRC:

Volgens vele omstanders was U God degene die het slachtoffer het meest toetakelde. De rest van de rapgroep is al vrijuit...
----------------------------------------
"Don't mind your competitiors, just do what you wanna do and what feels good!"
WilleWa
JK
Gepost door WilleWa op woensdag 18-07-2007 om 14:12:22
ja wat een gast... als je het toch NIET gedaan hebt heb je toch alleen maar meer recht op schadevergoeding.. fucking tjap ik zou alleen nog meer meer eisen als ik niks had gedaan, had ik t wel gedaan hield ik mn bek en nam ik het aan :p
----------------------------------------
Check voor beats >> http://microphone-colossus.hyves.nl
Quisha
Son of the soul
Gepost door Quisha op woensdag 18-07-2007 om 14:19:40
word
----------------------------------------
"Don't mind your competitiors, just do what you wanna do and what feels good!"
KRStarr
Back in business
Gepost door KRStarr op woensdag 18-07-2007 om 15:58:02
Wat is RZA eigenlijk een legend voor de hiphop, al je alle classicalbums van wu-tang (solo's) checkt, in zulke korte tijd, qua producties etc. etc....
wholy hell
----------------------------------------
BBRRAAPPPP!!!!
Liquid
Gepost door Liquid op woensdag 18-07-2007 om 18:13:14
Ja word!

Enter The Wu-Tang, Tical, Liquid Swords, Return to 36 Chambers, Only Built For Cuban Linx...
Allemaal in een tijdsbestek van twee jaar.
----------------------------------------
It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it.
FreakyFreek
Teringhond & Co.
Gepost door FreakyFreek op zondag 22-07-2007 om 01:11:50
Black Milk had een stukkie geschreven en (oa) via Myspace doorgestuurd, wel lauw, toffe gast moet t zijn:


Was in Europe for the first time and the whole run was crazy.
First day of the tour we were in Norway, no performance but that night was wild, was a off the hook G-unit party wit Who Kid djing. Day 2 in Norway, finally got to perform, the show was dope, but the real fun didnt start til later on that night where i found myself at one of the craziest parties i ever been too.

Picture this, Questlove on the turntables, Black Thought, Kamal, Kweli, Frank n Dank, Killer Mike, and me all on this small ass stage at the same time wildin, surrounded by nothing but bottles, blunts and broads, and to top it all off Tony Yayo grabin the mic screaming out everybody name thats there, and this was only the second day and one of the most memorable nights off the whole tour.

Every venue was off the hook tho, over seas its a whooooole nother breed of fans, in the states the shows are dope, but over there those mutherfuckers are intense, some of the shows i even felt like i needed a hype man cuz the crowd gave so much energy the whole 25-30 minutes of my set, especially places like Amsterdam( damn i miss the Dam, good times lol ), and the livest spot of them all, i would have to say was the MOTHERFUCKIN DOUR FESTIVAL in Belgium, YOOO!!! imagane rockin for 4 to 5000 people, hearing yo shit bang through these big ass stage speakers, i had an addias track jacket on, but by the middle of the set i had to take that bitch off cuz the crowd had me workin out running back and fourth on that big ass stage, the mosh pit(wow), people wildin pushin each other off of one another fall in mud and shit(white boys is crazy lol), i thought about stage diving on Sound The Alarm but then I was like naw, i aint that drunk yet, maybe next year. You can see the Dour show on YOUTUBE, just search
Black Milk Dour Festival

So shout out to all the people that came out and supported ya boy at all the different shows we rocked in Euroupe, yall got me so inspired im bout to get in the studio and make some shit for the next few weeks fo'real. Shout out to Frank n Dank that was bodyin the crowds right along wit me, and Dank rollin up every 5 minutes, alright one.
----------------------------------------
http://www.wijzenuithetoosten.nl
Mizou
OWJAHJOH??!
Gepost door Mizou op zondag 22-07-2007 om 12:12:41
MOTHERFUCKIN DOUR FESTIVAL, je weet t toch
[ Dit bericht is gewijzigd door op 22-07-2007 @ 12:13:30 ]

----------------------------------------
www.serife.nl
Shogun
Gepost door Shogun op zondag 22-07-2007 om 15:32:43
Aight dan ff een dope shoutout naar Amsterdam

Was echt een vette avond
----------------------------------------
Van dat lijpe gekwek van die twee droplullen daar wordt je toch achterlijk van?
Arihasj
skip mijn eigen intro's
Gepost door Arihasj op zondag 29-07-2007 om 12:51:32
Quote:
Cath schreef op 14-07-2007 @ 21:35
haha wat een motherfuckers!! Echt heel erg, die jongen is helemaal in elkaar geslagen met een stoel.. Ik heb hem backstage bebloed zien liggen..Echt niet fijn! maar U-God zal er wel problemen mee krijgen denk ik. Volgens RZA was Method Man er niet omdat er iets met zijn vader was, ik verstond niet goed wat
(some inside news haha)

Anyways, het optreden was wel leuk, vond alleen dat op sommige momenten ze een beetje inzakten en een paar niet genoeg energie gaven. Ook na het beker-gooien incident waren ze meteen helemaal van slag, niet zo profesioneel. Maja de chill met hun was alles waard, Ghost (mijn vroegere liefde) was echt een arrogante ass!! Hij zocht alleen wat tieten om te signeren en ik in mijn grote biggie shirt kon geen normaal gesprek van hem verwachten. Raekwon daarentegen was kk chill Vet lang met hem gepraat, die gast is heel aardig net als RZA en GZA (die behoorlijk stoned waren haha). Dus dat




ghehe voor het optreden heb ik volgens mij met jou nog gepraat en met die gast met wie je was. ik wist alleen niet dat jij op dit forum zat.

optreden was te ill, ik was helemaal gebroken
----------------------------------------
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain
rame
Gepost door rame op zondag 29-07-2007 om 21:11:14
Ik had eigenlijk een biertje met je moeten drinken, niet aan gedacht.

Waar stond je?
Arihasj
skip mijn eigen intro's
Gepost door Arihasj op zondag 29-07-2007 om 21:27:03
ja idd, uhm ik stond in het begin rechtsvoor en naarmate het ruiger werd stond ik eigenlijk overal vooraan z'n beetje op en neer aan het bouncen van rechts naar links
----------------------------------------
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang
Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain
rame
Gepost door rame op zondag 29-07-2007 om 21:28:38
Ait, niet gezien, ik was ook vooraan.

Volgende keer krijg je een biertje van me haha.
Cath
Gepost door Cath op zaterdag 04-08-2007 om 00:41:35
aah ik heb eindelijk mijn wu-tang filmpjes upgeload..
check ze allemaal hier!. Je voelt gewoon weer die energie.. Bij Bring Da Ruckus daaamn!

Oh en dit filmpje haha, had ik gefilmd van het podium.. een dronken Ghost die zijn sap leeg gooit

----------------------------------------
Alot of kids were busting rhymes, but they had no taste. Some said Guest was wack, but now is that the case?!?
KRStarr
Back in business
Gepost door KRStarr op zaterdag 04-08-2007 om 01:39:13
gruuuwelijke filmpjes
Bring Da Ruckus
dope cath
----------------------------------------
BBRRAAPPPP!!!!
Liquid
Gepost door Liquid op zaterdag 04-08-2007 om 10:37:05
Ik zag je daar al op het podium staan hehe, dope filmpjes!
Respect dat je Bring The Ruckus hebt kunnen filmen zonder je mobiel kwijt te raken
[ Dit bericht is gewijzigd door op 04-08-2007 @ 10:39:39 ]

----------------------------------------
It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it.
Jspr
Gepost door Jspr op zaterdag 04-08-2007 om 10:50:27


gewoon een meth filmpje, wist niet waar ik het anders moest droppen.

haha deze hoort erna

https://www.youtube.com/watch?v=WWFL-lrgVgM&NR=1
[ Dit bericht is gewijzigd door op 04-08-2007 @ 10:52:04 ]

----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
KRStarr
Back in business
Gepost door KRStarr op zaterdag 04-08-2007 om 12:18:35
http://youtube.com/watch?v=XOXoWGhKG9w&mode=related&search=

Hun show in 1997
even die getallen van welke part veranderen in welke je iwl
en je hebt een hele live wutang show uit 97 in amsterdam.
dope

----------------------------------------
BBRRAAPPPP!!!!
Cath
Gepost door Cath op zaterdag 04-08-2007 om 13:21:44
Quote:
Arihasj schreef op 29-07-2007 @ 12:51
(...)

ghehe voor het optreden heb ik volgens mij met jou nog gepraat en met die gast met wie je was. ik wist alleen niet dat jij op dit forum zat.

optreden was te ill, ik was helemaal gebroken


eeeuy was jij dat! haha.. die gast was mijn broer Het was wel lang wachten voordat ze kwamen, ik weet nog dat we daarover zaten te zeiken haha.
----------------------------------------
Alot of kids were busting rhymes, but they had no taste. Some said Guest was wack, but now is that the case?!?
Timsko
Gepost door Timsko op zondag 05-08-2007 om 19:32:30
komt het nog op Fabchannel, of niet?
Snaba_Dog
Crack!
Gepost door Snaba_Dog op maandag 06-08-2007 om 01:52:49
haha dope hoor cath, chill dat je op het podium stond eigenlijk
----------------------------------------
Ik ben kort door de bocht als Sven Kramer
KRStarr
Back in business
Gepost door KRStarr op maandag 06-08-2007 om 02:18:23
Quote:
Timsko schreef op 05-08-2007 @ 19:32
komt het nog op Fabchannel, of niet?

werd niet gefilmt...denk het niet
----------------------------------------
BBRRAAPPPP!!!!
Nickert
boss
Gepost door Nickert op maandag 06-08-2007 om 18:36:08
Bovenin stond wel een mannetje met een camera enzo. Was wel professioneel. Maar dat zou ook voor een dvd van hun tour kunnen zijn.

Weet iemand wanneer dat album uitkomt?
NoSleep
Dennis
Gepost door NoSleep op dinsdag 21-08-2007 om 21:09:34
Ergens in november.

Oja die fittie staat op youtube.. wel onduidelijk.

Excuses voor het opgraven
Quisha
Son of the soul
Gepost door Quisha op donderdag 23-08-2007 om 20:21:37
damn man. Echt zo gefokt dat m'n verstandskiezen net die dag ervoor getrokken waren.

Ziet er echt dope uit man.

shit


Peace
----------------------------------------
"Don't mind your competitiors, just do what you wanna do and what feels good!"
 Index / Optredens, festivals en parties /   [Pagina: 1 2 3 4 5 [6] ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0226 sec.