Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Studio- en audiotechniek /
TheUntouchable
Real power is never given...It\'s taken
Gepost door TheUntouchable op zondag 25-02-2007 om 12:52:47
Goedemiddagg,
Ik kwam een paar dagen geleden op deze site terecht en ik vond het master wat jullie allemaal doen eigen raps posten en eigen beats. Dus ik heb gister een keyboard gehaakd (M- Audio 49e) en ik heb Reason 3.0 op me computer staan. Ik heb nu dat keyboard aangesloten (de software nog niet geinstalleerd) omdat het een plug en play keyboard is. Maaaaar Reason kan hem niet vinden en ik heb het zelfde probleem bij Fl studio. Heeft 1 van jullie ook dit keyboard en kan mij uit de brand helpen? Bij aparaat beheer staat dat hij geinstalleerd is. Alvast bedankt
Dadre
Dus dat
Gepost door Dadre op zondag 25-02-2007 om 12:57:00
In Reason, edit->preferences->Control surfaces and keyboards Kan je dan je keyboard selecteren?
----------------------------------------
Professioneel webdesign, tegen redelijke prijs.
http://www.websitenow.nl
TheUntouchable
Real power is never given...It\'s taken
Gepost door TheUntouchable op zondag 25-02-2007 om 12:58:04
Ja, dat kan maar dan geeft ie aan dat ik een signaal vanaf mn keyboard moet sturen (maakt niet uit welke toets) maar er gebeurt dan niks...
 Index / Studio- en audiotechniek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0105 sec.