Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Sport, hobby en vrijetijd /
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op donderdag 29-03-2001 om 00:51:44
Ging het voetballen tegen Portugal (I think) niet zo goed ?? Ahhhhhhhhhh geen EK ? of Wk wat is het gezeik ????

Ik durf het bijna niet te zeggen.......
YES! geen oranje gekte bij EK/WK !!!

-SA-
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Deathlock
FreeBSD Powered
Gepost door Deathlock op donderdag 29-03-2001 om 09:40:47
YEAH!!!!!

EINDELIJK EEN NORMAAL EK/WK (weet ik ut) waabij we niet de hele avond voetbal opgedrongen krijgen door die &#(*! tv
----------------------------------------
"I have often regretted my speech, never my silence."
- Xenocrates (396-314 B.C.)
limon
Gepost door limon (Oldschool) op donderdag 29-03-2001 om 10:32:19
Nee het is niet waar. Portugal gaat van Ierland nog winnen en wij winnen ook van Ierland, net als tegen Estland, Cyprus etc. Dan gaan we als beste nr. 2 nog naar het WK! Anders... anders....*snif* *snif* *snif*.....
----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
P8a Gepost door P8a op vrijdag 06-04-2001 om 17:31:18
Voetbal is koellllllllllllllllll!!!!!!!!!!!!!!!!!

hehe als ze nou s ook echt gingen voetballen!
nasibal
DaFungUs!
Gepost door nasibal op dinsdag 10-04-2001 om 16:45:40
Death... jij ging vorig jaar OOK uit je dak bij die 6-0...

Of weet je dat niet meer?

In ieder geval gaat het WK halen moeilijk worden..

Maar ja.. Japan.. Extreem tijdsverschil.. ergens zou ik blij zijn als we het niet halen, hoef ik ook niet net als in Amerika in 94 snachts mijn bed uit om de voetbal te zien
[ Dit bericht is gewijzigd door op 10-04-2001 @ 16:47:16 ]

----------------------------------------
nlhiphopper sinds 2001 :P
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op dinsdag 10-04-2001 om 17:11:12
Ach oranje moet voorbeeld nemen aan die Aussies die speelden 22-0 tegen Tonga. Dat zie ik oranje nog niet doen.

Von het ook wel erg overdreven overigens. Zal ook geen leuke wedstrijd zijn geweest gok ik zo, noch voor de kijker noch voor het team van Tonga.

-SA-
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Deathlock
FreeBSD Powered
Gepost door Deathlock op dinsdag 10-04-2001 om 17:52:58
nasi > een voetbalwedstrijd kijken met vrienden is ook gezellig en dan doe je vanzelf wel mee, maar het opgedrongen krijgen door de televisiezenders vindt ik iets anders dan ook gezellig meedoen bij het kijken naar de voetbal
----------------------------------------
"I have often regretted my speech, never my silence."
- Xenocrates (396-314 B.C.)
nasibal
DaFungUs!
Gepost door nasibal op woensdag 11-04-2001 om 12:35:15
Death: jah.. ik las je commentaar nie goed. Sorry

Spade: Winnen met grote cijfers is idd niet zo kewl als een spannende wedstrijd waar op het laatste moment gewonnen wordt, maar 2 of 3 van die wedstrijden tijdens een eindtoernooi, het liefst in de play-offs, scheelt wel een hoop hartverzakkingen enzo
[ Dit bericht is gewijzigd door op 11-04-2001 @ 12:35:41 ]

----------------------------------------
nlhiphopper sinds 2001 :P
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op woensdag 11-04-2001 om 16:29:51
22-0 was niet goed genoeg als record vonden de aussies.

Ze hebben zich zelf even verbeterd in een wedstrijd tegen Samoa ze wonnen met 31-0 Gaat het WK leuk worden ? Ik ga spontaan voor de aussies worden iig

-SA-
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
creech
Limited Edition
Gepost door creech op donderdag 12-04-2001 om 11:51:29
Spade die Aussies winnen van landen waar ze niet eens iets dat op een competitie lijkt kennen.
Zelfs Cypress kan namelijk winnen van die landen waar Australië nu van heeft gewonnen en dat zegt veel
----------------------------------------
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai.
 Index / Sport, hobby en vrijetijd /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0084 sec.