Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 ] | ||
MTijn whut!? ![]() |
![]() | ![]() |
@Rijmpiet: Ik heb laatst Dave Chappelles block party gezien en ik was kk gefrustreerd en toen moest ik er aan denken hoe grappig t was toen hij dat zei. @Finger: Nee kijk: In een bepaalde folder zegt de folder zelf dat er 850 nummers zijn maar als ik ze selecteer dan zijn het er 650. Als je t niet snapt zeg t ff dan maak ik screenshot. ---------------------------------------- Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be. | ||
Finger![]() |
![]() | ![]() |
Omdat er meerdere mappen inzitten afbeelding map enzo? Ik weet niet bij welke map je rechtermuis doet. | ||
MTijn whut!? ![]() |
![]() | ![]() |
Screenshot dan maar: http://img262.imageshack.us/img262/3782/arghhqt4.jpg [ Dit bericht is gewijzigd door op 26-02-2007 @ 18:51:46 ] ---------------------------------------- Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be. | ||
Finger![]() |
![]() | ![]() |
Hmm geen idee kan het bij mij ook niet echt testen heb al mijn mp3's in mappen per artiest en dan weer per cd. | ||
MTijn whut!? ![]() |
![]() | ![]() |
Ja dap dacht het te weten maar toen was die map dus ineens verdwenen. Ik heb nu in 2 uur meer gepost dan de afgelopen week. Trouwens, waarom is Drenthse droge worst zo lekker ![]() ---------------------------------------- Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be. | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
er zit al een file in .pk misschien zit er meer van dat soort shit tussen ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
MTijn whut!? ![]() |
![]() | ![]() |
Sorry dat snap ik niet helemaal. Ik heb nu dus namenlijk verborgen bestanden weergeven en nog zie ik niks nieuws ---------------------------------------- Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be. | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
op je screenshot staat in die lijst met nummers een PK-bestand. Deze zul je in winamp inderdaad niet vinden omdat het niet een muziekbestand is. kijk maar, 10e van onder ofzo. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
BRENDAN JE INBOX ZIT VOL, ZO KAN IK JE DIE INFO NIET STUREN LEES DIT OUWE | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
vandaag overwerken, oftewel, veel zuipen en een shoarma pizza op kosten van de baas.. helaas ook nog enkele werkzaamheden hehe vanavond ook salarisonderhandelingen hehe dus extra veel bier voor mijn baas gehaald vanmiddag ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
MTijn whut!? ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Jspr schreef op 26-02-2007 @ 19:03 op je screenshot staat in die lijst met nummers een PK-bestand. Deze zul je in winamp inderdaad niet vinden omdat het niet een muziekbestand is. kijk maar, 10e van onder ofzo. Ja ok die zie ik maar daar heb ik er geen 200 van ![]() ---------------------------------------- Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be. | ||
Ko-eN | ![]() | ![]() |
ik wil eeen jonkoooo | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Grootte van totaal is bij beide wel hetzelfde. Raar dat het aantal bestanden dan niet hetzelfde is... ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
Ko-eN | ![]() | ![]() |
omg ga ict doen ofso. die discussie is al heel de dag bezig | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Ja, kom, laten we het lekker over meisjes hebben die het uitmaken via de telefoon! ![]() ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
MTijn whut!? ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Leyla schreef op 26-02-2007 @ 20:02 Grootte van totaal is bij beide wel hetzelfde. Raar dat het aantal bestanden dan niet hetzelfde is... Hmm nee die rechter is net wat groter zie je? paar kb ofzo ---------------------------------------- Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be. | ||
ja-ejaculatieopje-ma![]() |
![]() | ![]() |
ik heb precies hetzelfde, heb 621 bestanden in de map muziek en 615 als ik ze allemaal selecteer ---------------------------------------- I fight for desire, Even when I might retire, I still light your ass on fire. | ||
KayC Back in Town! |
![]() | ![]() |
Rustug bij gtst hahaha wtf ---------------------------------------- Zwolle | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Leyla schreef op 26-02-2007 @ 20:05 Ja, kom, laten we het lekker over meisjes hebben die het uitmaken via de telefoon! ![]() Lame! ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Huussuh | ![]() | ![]() |
AAARGH opeens verscheen die omgedraaide versie van K3's Oma's aan de top in mn playlist ik schrok me echt dood, die shit freakt me echt ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
ja-ejaculatieopje-ma![]() |
![]() | ![]() |
als ik eigenschappen bekijk van de map, dan worden de bestanden van de vorige map meegerekent ofzo heel vreemd maar daar ligt het waarschijnlijk aan, de mappen van de vorige map worden meegeteld ofzo ---------------------------------------- I fight for desire, Even when I might retire, I still light your ass on fire. | ||
brutus_barrakus creative crew guy ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Leyla schreef op 26-02-2007 @ 20:05 ik hoorde laatst ook dat daar een tijdslimiet aan zit als je langer dan een maand iets heb gehad ofzo dan zou het niet meer mogen daarvoor maakt het niet uit terwijl dat wel de bedoeling is Ja, kom, laten we het lekker over meisjes hebben die het uitmaken via de telefoon! ![]() ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Huussuh schreef op 26-02-2007 @ 20:25 AAARGH opeens verscheen die omgedraaide versie van K3's Oma's aan de top in mn playlist ik schrok me echt dood, die shit freakt me echt yo, Die heeft een maat van me gemaakt. Ik zat erbij toen hij dat in elkaar zette ![]() ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
gehehe, diabolische matties heb je dan en ik kwam er net achter dat er mensen op forums zijn die zich als mij voordoen ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
als ik ns pizza had [ Dit bericht is gewijzigd door op 26-02-2007 @ 20:37:58 ] ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Quote: brutus_barrakus schreef op 26-02-2007 @ 20:32 (...)ik hoorde laatst ook dat daar een tijdslimiet aan zit als je langer dan een maand iets heb gehad ofzo dan zou het niet meer mogen daarvoor maakt het niet uit terwijl dat wel de bedoeling is Wat ik heb gehoord is dat de eerste twee maanden vrijblijvend zijn en je per direct via sms kunt uitmaken, zonder consequenties! Misschien verschilt dit per regio, ik zal het moeten navragen bij de gemeente. *zucht* Hoezo verveling... Edit: Ik ga wel een nieuwe avatar zoeken ofzo, ik vind Damien een beetje eng worden [ Dit bericht is gewijzigd door op 26-02-2007 @ 20:49:21 ] ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
![]() | ![]() |
the omen is een kutfilm ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Ik vond 'm echt eng, ik ben al fockin bang voor grote zwarte honden (slechte ervaring), na die film kon ik bijna niet meer slapen man ![]() ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
![]() | ![]() |
heb je de originele of the remake gekeken ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Originele natuurlijk! Woehahhah, zo vet, ik zocht naar plaatje van DuvelDuvel, kom ik Liquid tegen ![]() Z'n foto op mijn myspace, woehahah, en het ergste is nog dat ik eerst dacht, hey, die komt me bekend voor ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 26-02-2007 @ 21:00:17 ] ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
![]() | ![]() |
de remake is namelijk nog slechter ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
De orginele is altijd de beste.. heb nog nooit gezien dat een remake beter is. ( of het moet een film zijn natuurlijk) ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
zijn de cartoon avatars terug in de mode? ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Nee, allang weer uit, dus ik begin er nu aan! ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
Kapowski Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp |
![]() | ![]() |
Koolhydraten! | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
fred grim is wel al een behoorlijke tijd uit de mode ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
AAAARGH! Ga weg met je koolhydraten, klootzak! ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
Kapowski Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp |
![]() | ![]() |
haha grapje leyla![]() | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Kapowski schreef op 26-02-2007 @ 21:13 Koolhydraten! juist, hierbij sluit ik mij aan... 2 tegen 1 ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Huussuh schreef op 26-02-2007 @ 20:35 gehehe, diabolische matties heb je dan en ik kwam er net achter dat er mensen op forums zijn die zich als mij voordoen Ey, hij las het ook maar ergens, alsof hij alle K3 tracks achterstevoren gaat beluisteren voor een conspiracy theory ![]() ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
KevinR 010 ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Huussuh schreef op 26-02-2007 @ 20:25 AAARGH opeens verscheen die omgedraaide versie van K3's Oma's aan de top in mn playlist ik schrok me echt dood, die shit freakt me echt Wat krijg je dan? Grote massamoord ofso tog? | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
word ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
KevinR 010 ![]() |
![]() | ![]() |
khad het gezien op youtube eens.. die shit freaked me ook.. was ook een nummer van jay-z dat ze omgedraaid hadden, kreeg je iets van 666 devil murder jezus :S | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
load es up? | ||
KevinR 010 ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Schaduw schreef op 26-02-2007 @ 21:22 load es up? Sec even zoeken https://www.youtube.com/watch?v=6oRyrhJdwCw [ Dit bericht is gewijzigd door op 26-02-2007 @ 21:23:59 ] | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
Goddamn, wat een bullshit! | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Haha, kerkgangers ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Ziek gombeat ![]() |
![]() | ![]() |
t enige wat eng is, zijn de gasten die de tracks omdraaien. | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Ik wil ook tracks met verborgen boodschappen maken, het zal wel een maand duren ofzo maar het is pure lawness ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Quote: Schaduw schreef op 26-02-2007 @ 21:29 Goddamn, wat een bullshit! WURD! ---------------------------------------- .... | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 ] |