Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: 1 [2] 3 4 ]
Dopoloog
Onbedwaald present
Gepost door Dopoloog op maandag 26-02-2007 om 22:00:58
Quote:
Vent schreef op 26-02-2007 @ 21:52
(...)
Dude.. jonkel? get the fuck outta here


Lekker boeiend

@ ziek, dat kan natuurlijk ook. er zijn mensen heel erg gevoelig voor drank.
----------------------------------------
Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet.
Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet
Ziek
gombeat
Gepost door Ziek op maandag 26-02-2007 om 22:04:56
Kapow, wat vind je erg aan de topics, door dit forum verandert echt niet de hele jeugd als er een smoke of drank topic is.
Je zegt je te ergeren aan de mensen die drank&drugs verheerlijken, check het topic dan niet, ik kijk ook niet in topics waar ik me aan erger.

verder vind ik dit topic wel grappig.
Replay
...
Gepost door Replay op maandag 26-02-2007 om 22:06:03
Mensen moeten niet egt gaan huilen om dat soort topics
maar het mag zeker wel een x ter sprake komen dat die topics eigenlijk niet zo goed zijn.
ze zijnn de laatste tijd erg veel actieve topics lijst.
en dat zegt ook wat over de nlhiphop users, dat er dus veel zijn die aann de drank en drugs zijn.
en in hun eigenn sociaal leven zo tekort komen dat ze het er maar op internet ook nog maar eenns over gaan hebben.
das gewoon zielig.
maar dat kinderen die op dit forum zitten, dan gaan denken van hmm moek uitproberen...hmm daar geloof ik niet zo inn, wat ik wel geloof is dat elk verhaal dat gedropt word door mensen lekker word aangedikt.
en zoiezo geloof ik vann de helft die zegt dat die drinkt en blowd nie eens dat ze het gebruiken

gewoon stoerdoenerij op het forum, ZIELIGE SHIT ZOU VERBODEN MOETEN WORDEN!!

dusja, kawops heeft ergens wel een punt, naar mijn mening.
----------------------------------------
....
Kapowski
Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp
Gepost door Kapowski op maandag 26-02-2007 om 22:07:16
Ik heb alle recht zo'n topic te starten. Jij ook om mijn anti topic te starten uiteraard.
Maar mensen lezen ff snel en denken : Kapo anti drugs
pappies die lezen zien idd meteen dat ik iets tegen het verheerlijken heb en niet tegen het gebruik zelf.

@ ziek Het erge omdat ik dagelijks dat soort jongens/meisjes mannen/vrouwen zie en die in msn hebben: Lekker lam dit weekend. Dit vind ik verschrikkelijk en ik ga graag in discussie met dat soort figuren

BTW geef ik toe dat me beginpost misschien een beetje anti is bij deze wil ik dat ff goedpraten dat het niet zo was bedoeld anti drugs meer de verheerlijking.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 26-02-2007 @ 22:10:23 ]
brutus_barrakus
creative crew guy
Gepost door brutus_barrakus op maandag 26-02-2007 om 22:09:46
mensen kunnen in dat spul een uitweg vinden uit het kutleven dat ze hebben i dont blame them
----------------------------------------
men riding dragons trowing wolves at maggots
Leyla
Gepost door Leyla op maandag 26-02-2007 om 22:10:16
Roken/smoken/drinken is slecht voor je gezondheid. Als jullie eens zouden weten hoe focked up je lichaam erdoor wordt...

...zou het jullie nóg geen moer schelen. En waarom? Omdat jullie toch doen wat jullie zelf willen!
Dus dat geldt ook voor topics waar drinken/smoken zo verheerlijkt wordt. Als je het sowieso
al wil, dan doe je het, als je er sowieso niets mee hebt, dan doe je het niet, zo'n topic heeft echt geen waarde...
----------------------------------------
Life's not a bitch - Aesop Rock
Ziek
gombeat
Gepost door Ziek op maandag 26-02-2007 om 22:10:33
alles wordt steeds meer gecontroleerd these days, en iedereen bepaalt voor een ANDER of iets goed voor hem of haar is, of niet.

raar. niet zo zeiken toch, kies de topics die je wil, en die je niet wilt daar doe je niks mee.
Ik ga ook niet voor de macdonalds pleiten voor n macboycot. Ook niet als ik vlees eet met mn vrienden maar nooit in die macdonalds kom, net zoals kapow in dat topic niet.
Schaduw Gepost door Schaduw op maandag 26-02-2007 om 22:10:36
Ik vind ook dat kapowski een punt heeft. Niet zozeer voor op dit forum, maar wel over dat msn gedoe en over de maatschappij. Wat mij betreft wordt alle lichte alcohol naar 18+ gedaan en sterkere drank naar 21+.

In de praktijk is wel vaak genoeg bewezen dat 13/14 jarige aan drank komen en dan lam in de goot liggen. Verschil tussen 18 en 14 is makkelijker als 16/14 en met 18 krijg je het vast ook wel mee als 16-jarige , net zoals je het meekrijgt als 14-jarige.
Pummety040
Wie zijn moerrrrrr?
Gepost door Pummety040 op maandag 26-02-2007 om 22:10:44
Quote:


@ ziek Het erge omdat ik dagelijks dat soort jongens/meisjes mannen/vrouwen zie en die in msn hebben: Lekker lam dit weekend. Dit vind ik verschrikkelijk en ik ga graag in discussie met dat soort figuren



Brag and boast
Buitengewoon Gepost door Buitengewoon op maandag 26-02-2007 om 22:11:27
yo ff zonder grappen, er is evenveel recht op een anti smoke/drink topic als op een smokers topic enz.

ik vind dit persoonlijk kaka, maar dat doet er niet toe
----------------------------------------
ya diggg
Huussuh Gepost door Huussuh op maandag 26-02-2007 om 22:13:25
een centraal smoke of centraal drink topic hoeft toch niet perse te betekenen dat je drugs- en alcoholmisbruik moet verheerlijken? het kan net zo goed gebruikt worden om ervaringen uit te wisselen, tips te geven aan elkaar. Sterker nog, ik kan me herinneren dat Slugger ooit ergens postte dat je geen teennagels moet roken, dat is zelfs een vorm van voorlichting! Je moet niet alleen de kwade kant van zulke topics belichten, de voordelen zijn er namelijk ook in overvloed.
----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
ja-ejaculatieopje-ma
Gepost door ja-ejaculatieopje-ma op maandag 26-02-2007 om 22:14:05
kapow heeft helemaal gelijk door het rokers en drank topic worden deze onderwerpen wel verheerlijkt. Dan kan je wel zeggen van laat ze lekker hun gang gaan, maar zo worden mensen wel gestimuleerd het te gaan doen. Ken mensen op school die eerst zeiden nooit te gaan roken, maar nu blowen en roken de normaalste zaak van de wereld vinden. Ook drinken met mate is er vaak niet meer bij en word @ shadow er word steeds eerder alcohol gebruikt. Alleen is het moeilijk deze grens nu opeens te verleggen, dan zou je een soort aankondiging moeten maken dat het over een aantal jaar gebeurt anders krijg je veel klachten van jeugd.
----------------------------------------
I fight for desire, Even when I might retire,
I still light your ass on fire.
Kapowski
Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp
Gepost door Kapowski op maandag 26-02-2007 om 22:15:27
Quote:
Huussuh schreef op 26-02-2007 @ 22:13
een centraal smoke of centraal drink topic hoeft toch niet perse te betekenen dat je drugs- en alcoholmisbruik moet verheerlijken? het kan net zo goed gebruikt worden om ervaringen uit te wisselen, tips te geven aan elkaar. Sterker nog, ik kan me herinneren dat Slugger ooit ergens postte dat je geen teennagels moet roken, dat is zelfs een vorm van voorlichting! Je moet niet alleen de kwade kant van zulke topics belichten, de voordelen zijn er namelijk ook in overvloed.


Hier heb je gelijk in, maar het gebeurd niet en dat weet jij ook huussuh, zo;n topic is cool maar als mensen gaan praten hoeveel ze op kunnen (wat gebeurd) heeft dat niks meer met ervaringen uitwisselen te maken maar met stoerdoenerij.
MTijn
whut!?
Gepost door MTijn op maandag 26-02-2007 om 22:15:57
Huussuh goed dat je het zegt man. Ik had al een keer vingernagels gerookt en het leek me nu wel spannend om teennagels te roken.


Wat ongelofenlijk flauw van mij he...
----------------------------------------
Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be.
Schaduw Gepost door Schaduw op maandag 26-02-2007 om 22:16:27
Quote:
ja-ejaculatieopje-ma schreef op 26-02-2007 @ 22:14
kapow heeft helemaal gelijk door het rokers en drank topic worden deze onderwerpen wel verheerlijkt. Dan kan je wel zeggen van laat ze lekker hun gang gaan, maar zo worden mensen wel gestimuleerd het te gaan doen. Ken mensen op school die eerst zeiden nooit te gaan roken, maar nu blowen en roken de normaalste zaak van de wereld vinden. Ook drinken met mate is er vaak niet meer bij en word @ shadow er word steeds eerder alcohol gebruikt. Alleen is het moeilijk deze grens nu opeens te verleggen, dan zou je een soort aankondiging moeten maken dat het over een aantal jaar gebeurt anders krijg je veel klachten van jeugd.


Het kan nu opeens wel, dan maar klachten. Het is tenslotte voor hun eigen bestwil en als ze ouder worden snappen ze het ook wel. Maar het zal wel wat gezeik krijgen ja. Maar het is, naar mijn mening, erger dat alcohol reclames op TV verschoven worden naar na 21.00 omdat ze anders teveel aanzetten tot alcohol gebruik.
ja-ejaculatieopje-ma
Gepost door ja-ejaculatieopje-ma op maandag 26-02-2007 om 22:17:54
Quote:
Kapowski schreef op 26-02-2007 @ 22:15
(...)

Hier heb je gelijk in, maar het gebeurd niet en dat weet jij ook huussuh, zo;n topic is cool maar als mensen gaan praten hoeveel ze op kunnen (wat gebeurd) heeft dat niks meer met ervaringen uitwisselen te maken maar met stoerdoenerij.


word, ik vind het ook niet erg dat ze een rokers en drinkers topic maken maar zo word het wel stoer doen ja. En andere mensen denken dat wil ik ook dan ben ik ook stoer.
----------------------------------------
I fight for desire, Even when I might retire,
I still light your ass on fire.
brutus_barrakus
creative crew guy
Gepost door brutus_barrakus op maandag 26-02-2007 om 22:18:14
als er sprake is van grootdoenerij mooidoenerij nadoenerijen stoerdoenerij (is geen woord) word er wat van gezegd
----------------------------------------
men riding dragons trowing wolves at maggots
Huussuh Gepost door Huussuh op maandag 26-02-2007 om 22:19:12
Quote:
Kapowski schreef op 26-02-2007 @ 22:15
(...)

Hier heb je gelijk in, maar het gebeurd niet en dat weet jij ook huussuh, zo;n topic is cool maar als mensen gaan praten hoeveel ze op kunnen (wat gebeurd) heeft dat niks meer met ervaringen uitwisselen te maken maar met stoerdoenerij.


hehe ja maar als je alle topics waarin stoer wordt gedaan zou moeten uitbannen ben je nog wel even bezig. ik zie niet in waarom een smoke topic op internet kids zou aanzetten om te gaan blowen of om meer te gaan blowen. Als je dat werkelijk gaat doen benje gewoon een battie en benje toch al niet meer te redden.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 26-02-2007 @ 22:21:26 ]

----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
Kapowski
Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp
Gepost door Kapowski op maandag 26-02-2007 om 22:19:20
@ Eja nog wat idd, smoken doet iedereen om me heen nogmaals, maar ze gaan niet praten wat ze opkunnen of mij sissy noemen dat ik niet smoke of drink, drank vind ik 10 x erger dan smoken maar dat terzijde.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 26-02-2007 @ 22:19:56 ]
Ziek
gombeat
Gepost door Ziek op maandag 26-02-2007 om 22:20:51
Kapow je had t over mn posts bijv. Als ik uitleg hoe je salvia gebruikt, en vooral niet moet gebruiken, is dat toch mooi meegenomen, in t topic is niet alleen verheerlijking.

Ik vind ook dat de jeugd steeds jonger aan dingen begint, is niet goed nee. Kan goed zijn dat t over een aantal jaren voorkomt dat de basisscholen er uitzien als de middelbare van nu. Maar dat komt niet door de leeftijdsgrenzen, de wereld verandert gewoon, stop je niet.

Ik denk eerder dat het steeds vroegere gebruik komt doordat kids zich willen onderscheiden/meedoen (ligt dicht bij elkaar ze), en je kunt tegenwoordig overal aan komen, er is ook geld genoeg. Jeugd grijpt dan naar dingen die niet voor iedereen voor de handliggend zijn. Dat was kleding, uiterlijk enzo, "vroeger". Dat is nog steeds erg zo als je bijv. scholen bekijkt, maar het groeit steeds meer naar andere dingen die niet voor de hand liggend zijn voor iedereen.

Straks gebeurt t met wapens?

bla
[ Dit bericht is gewijzigd door op 26-02-2007 @ 22:23:42 ]
Dopoloog
Onbedwaald present
Gepost door Dopoloog op maandag 26-02-2007 om 22:21:32
Quote:
Kapowski schreef op 26-02-2007 @ 22:15
(...)

Hier heb je gelijk in, maar het gebeurd niet en dat weet jij ook huussuh, zo;n topic is cool maar als mensen gaan praten hoeveel ze op kunnen (wat gebeurd) heeft dat niks meer met ervaringen uitwisselen te maken maar met stoerdoenerij.


Inderdaad, ken genoeg mensen die hun toekomst kapot maken door te smoken.
----------------------------------------
Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet.
Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet
dap
038
Gepost door dap op maandag 26-02-2007 om 22:22:07
ach door te smoken kan je je toekomst niet kapot maken, door TEVEEL te smoken ..
Kapowski
Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp
Gepost door Kapowski op maandag 26-02-2007 om 22:22:09
Ja dat zijn toch goede posts ziek, maar ik durf te zeggen dat 80 % van die posts bullshit is in dat topic en miss 20 % posts waar ziek en huussuh op aansturen

en wie zegt dat ik nu ouwehoer en dat ik zelf ook bullshit post kan me niks schelen ik zeg me mening en wat jullie ermee doen laat me koud.
De Gevallen Engel Gepost door De Gevallen Engel op maandag 26-02-2007 om 22:23:26
Quote:
Replay schreef op 26-02-2007 @ 22:06
Mensen moeten niet egt gaan huilen om dat soort topics
maar het mag zeker wel een x ter sprake komen dat die topics eigenlijk niet zo goed zijn.
ze zijnn de laatste tijd erg veel actieve topics lijst.
en dat zegt ook wat over de nlhiphop users, dat er dus veel zijn die aann de drank en drugs zijn.
en in hun eigenn sociaal leven zo tekort komen dat ze het er maar op internet ook nog maar eenns over gaan hebben.
das gewoon zielig.
maar dat kinderen die op dit forum zitten, dan gaan denken van hmm moek uitproberen...hmm daar geloof ik niet zo inn, wat ik wel geloof is dat elk verhaal dat gedropt word door mensen lekker word aangedikt.
en zoiezo geloof ik vann de helft die zegt dat die drinkt en blowd nie eens dat ze het gebruiken

gewoon stoerdoenerij op het forum, ZIELIGE SHIT ZOU VERBODEN MOETEN WORDEN!!

dusja, kawops heeft ergens wel een punt, naar mijn mening.


Eum, ik zag net in dit topic (op't einde) dat je zelf aan't fronten was dat je aan het smoken was enzo:

https://forum.nlhiphop.nl/showtopic.php?id=9381&m=50&p=2

niet om je aan te vallen fzo
----------------------------------------
aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22
waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel
Dopoloog
Onbedwaald present
Gepost door Dopoloog op maandag 26-02-2007 om 22:23:56
Quote:
dap schreef op 26-02-2007 @ 22:22
ach door te smoken kan je je toekomst niet kapot maken, door TEVEEL te smoken ..

dat bedoel ik ook, anders had ik dat wel apart vermeld.

dankje voor de correctie
[ Dit bericht is gewijzigd door op 26-02-2007 @ 22:24:20 ]

----------------------------------------
Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet.
Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet
Huussuh Gepost door Huussuh op maandag 26-02-2007 om 22:28:16
het blijft gewoon overdreven, dit topic. Als mensen stoer willen doen op forums door te zeggen dat ze veel smoken moeten ze dat doen toch. Mij vertel je niet dat mensen gaan blowen of teveel gaan blowen omdat ze andermans posts hebben gelezen waarin staat dat ze kankahveel smoken. Als je dat echt doet benje een enorme loser en is er toch al geen hoop meer voor jou.
----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
Vent
Gepost door Vent op maandag 26-02-2007 om 22:28:48
SEAN P!
Kapowski
Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp
Gepost door Kapowski op maandag 26-02-2007 om 22:29:39
Nou ik kijk er niet raar van op huussuh en als die zinspelingen van loser enz aan mij bedoeld zijn moet je dat zeggen, zoniet heb ik niks gezegd.

Ik ben uit
Huussuh Gepost door Huussuh op maandag 26-02-2007 om 22:31:07
je zegt net zelf dat je niet smookt dus ik zou niet weten waarom die post voor jou was bedoeld. maar je wou toch echt niet gaan beweren dat kids door een forumtopic beginnen met smoken?
----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
Brandt
Nextschool
Gepost door Brandt op maandag 26-02-2007 om 22:33:25
ik heb er persoonlijk een schurfthekel aan als een meisje t doet, blowen dan hehe, teminste als ze t net zoveel doet als ik

@huus, het is wel is voorgekomen dat ik door het lezen van het smokers topic mezelf betrapte op t bouwen van een ongelooflijk dikke snaak
[ Dit bericht is gewijzigd door op 26-02-2007 @ 22:35:20 ]

dap
038
Gepost door dap op maandag 26-02-2007 om 22:34:07
Quote:
Brandt schreef op 26-02-2007 @ 22:33
ik heb er persoonlijk een schurfthekel aan als een meisje t doet, blowen dan hehe, teminste als ze t net zoveel doet als ik


zeker weten?
Xflipit
Listen To Me
Gepost door Xflipit op maandag 26-02-2007 om 22:34:33
Quote:
Vent schreef op 26-02-2007 @ 22:28
SEAN P!


Word
----------------------------------------
Sean is a rapper but rapping is lame.
Brandt
Nextschool
Gepost door Brandt op maandag 26-02-2007 om 22:38:14
Quote:
dap schreef op 26-02-2007 @ 22:34
(...)

zeker weten?


hmmm nee nu ik er langer over nadnek niet meer, ja maakt me in de war dap...EIKEL
[ Dit bericht is gewijzigd door op 26-02-2007 @ 22:38:29 ]

ja-ejaculatieopje-ma
Gepost door ja-ejaculatieopje-ma op maandag 26-02-2007 om 22:39:09
Quote:
Huussuh schreef op 26-02-2007 @ 22:31
maar je wou toch echt niet gaan beweren dat kids door een forumtopic beginnen met smoken?


Nee, niet ALLEEN door een forum, meestal ook door vrienden en omgeving. Maar je kan wel gaan uitleggen hoe je sommige dingen niet moet doen en hoe je sommige dingen juist moet doen en dat kan je nuttige informatie noemen, maar je kan het ook zien als verdere stimulatie.
Eerst word je aangespoord door je vrienden en als je dan op een forum ook nog ervaringen leest die je grappig vind dan wil je het soms zelf ook proberen, je bent dan wel een tjap vind ik maargoed. Je word dus het meest door je vrienden aangespoord maar als je tips gaat geven en ervaringen deelt dan kan dit ook tot stimulatie leiden. Het is natuurlijk leuk om ervaringen te delen maar anderen zien dit als stimulatie je kan het gewoon op 2 manieren bekijken. Ik vind gewoon dat je stoerder bent als je kan weigeren dan dat je ook begint met roken omdat je er zogenaamd bij wilt horen.


----------------------------------------
I fight for desire, Even when I might retire,
I still light your ass on fire.
Huussuh Gepost door Huussuh op maandag 26-02-2007 om 22:47:21
daar hebje wel een punt, maar ik vind het geen reden om een topic over smoken te gaan verbieden. als jij zelf al in een omgeving zit met vrienden die smoken kan zo'n topic misschien het laatste duwtje in je rug zijn, maar dan hebje in principe zelf al het juiste 'klimaat' gekweekt om te gaan beginnen. Je kunt op zoooveel manieren in aanraking komen met blowen, daarvan is een topic op een internetforum zeker niet de gevaarlijkste
----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
dap
038
Gepost door dap op maandag 26-02-2007 om 22:49:00
een topic over smoken verbieden, in Nederland... dat zou wat zijn. Eigen verantwoordelijkheid.
MTijn
whut!?
Gepost door MTijn op maandag 26-02-2007 om 22:50:37
Ik vind het altijd zo raar als mensen praten over kinderen (vooral als ze zelf ook niet zo oud zijn) alsof kinderen schapen zijn (oke er zijn veel van dat soort kinderen in nederland). Blowen is niet 1 2 3 verslavend dus kiddos hebben echt wel een keuze. Het grootste deel van de kinderen zal heus wel een keer een jonko proberen maar iedereen reageert er anders op en sommige kiezen er zelf voor dat ze doorgaan.

Bovendien is het ook bullshit dat je door een forum o.a zou gaan blowen (dit bedoelde ik ook met schapen) ik spreek dan ook voor mijn omgeving en de kennis in de praktijk zegmaar. Meeste kids blowen pas als ze zelf nieuwsgierig zijn of als ze dat zelf willen.

Damn wat heb ik zojuist allemaal getypt?
----------------------------------------
Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be.
ja-ejaculatieopje-ma
Gepost door ja-ejaculatieopje-ma op maandag 26-02-2007 om 22:50:39
Ik zeg ook zeker niet dat zoon forum verboden moet worden. Ik laat jullie lekker je ervaringen delen. Maar voor sommige domme mensen is het een stimulatie. Je kan het gewoon op meerdere manieren bekijken daarom zijn er zoveel verschillende meningen over.
----------------------------------------
I fight for desire, Even when I might retire,
I still light your ass on fire.
dap
038
Gepost door dap op maandag 26-02-2007 om 22:52:56
uiteraard is er altijd iemand die ideeen opdoet waar hij normaal nooit op zou komen, maargoed dan kan je zowat alles op tv wel verbieden. Experimenteren moet kunnen, extreme gevallen moeten nog altijd door goede ouders gezien worden.

Eigen verantwoordelijkheid... het merendeel van de mensen is echt niet dom.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 26-02-2007 @ 22:54:04 ]
Huussuh Gepost door Huussuh op maandag 26-02-2007 om 22:53:19
ja het zou een stimulatie kunnen zijn, maar als je al door een topic gestimuleerd wordt om te gaan smoken kan elk ander wissewasje ook aanzet geven om te beginnen met smoken.

mn punt is dat dit een overdreven topic is
----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
Jos de Boss
Jops
Gepost door Jos de Boss op maandag 26-02-2007 om 22:53:49
hahaha wat een topic ey, dit is echt teveel om allemaal te checken
----------------------------------------
Jos de Boss
brutus_barrakus
creative crew guy
Gepost door brutus_barrakus op maandag 26-02-2007 om 22:54:18
z'n topic moet overdreven beginnen om de discussie op gang te helpen
----------------------------------------
men riding dragons trowing wolves at maggots
dap
038
Gepost door dap op maandag 26-02-2007 om 22:54:38
anti-dingen zijn meestal overdreven.
MTijn
whut!?
Gepost door MTijn op maandag 26-02-2007 om 22:55:40
Antilianen


ARGGHH nu doe ik ook al zo flauw

Weet niet of ik het goed geschreven heb.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 26-02-2007 @ 22:56:11 ]

----------------------------------------
Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be.
brutus_barrakus
creative crew guy
Gepost door brutus_barrakus op maandag 26-02-2007 om 22:58:33
dat zijn toch mensen die het niet eens zijn met tarzans hobby

ja overtreffende trap moet je ook hebben
[ Dit bericht is gewijzigd door op 26-02-2007 @ 22:59:23 ]

----------------------------------------
men riding dragons trowing wolves at maggots
Huussuh Gepost door Huussuh op maandag 26-02-2007 om 22:59:17
Quote:
dap schreef op 26-02-2007 @ 22:54
anti-dingen zijn meestal overdreven.


eigenlijk wel ja.
----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
die ene kerel
SLMEARV
Gepost door die ene kerel op maandag 26-02-2007 om 23:06:44
ff vraag aan de smokers hier, drinken jullie ook net zoveel als dat jullie smoken? of is dat juist meer/minder?
----------------------------------------
smooth criminal on beatbreaks
MTijn
whut!?
Gepost door MTijn op maandag 26-02-2007 om 23:07:52
Is moeilijk te vergelijken eigenlijk. Maar ik ben denkik vaker aangeschoten/dronken geweest dan stoned. De laatste tijd dan weer vaken smoken though.
----------------------------------------
Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be.
Huussuh Gepost door Huussuh op maandag 26-02-2007 om 23:07:54
als ik gebaapt heb hoef ik daarna minder te drinken om buckwild te geraken ja

maar over het algemeen drink ik niet zoveel, het is ook veel duurder dan smoken
----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
Schaduw Gepost door Schaduw op maandag 26-02-2007 om 23:08:41
Er is ook wel een verschil tussen alcohol en thc.
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: 1 [2] 3 4 ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0133 sec.