Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Sport, hobby en vrijetijd /   [Pagina: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ]
omebob
AFCA
Gepost door omebob op zaterdag 03-03-2007 om 14:06:14
Saensche tifo nieuwjaar 2006/2007!

Klik op dit plaatje om op ware grootte te zien.


Klik op dit plaatje om op ware grootte te zien.


Quote:
MaffeDodo schreef op 03-03-2007 @ 14:06
https://www.youtube.com/watch?v=5fp-ZpfTI6k

https://www.youtube.com/watch?v=AiIm2G7W-Mg

PRACHTIGE filmpjes.. is niet allemaal tifo maar wel mooi


..gaat me nog wat tijd kosten al die andere filmpjes te kijken


zeker mooie filmpjes maffe dodo! deze ontbreekt nog in je lijstje: https://www.youtube.com/watch?v=qFXtFYjXFZU
[ Dit bericht is gewijzigd door op 03-03-2007 @ 14:09:27 ]

----------------------------------------
forever young! afca cbs..
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op maandag 05-03-2007 om 14:06:56
https://www.youtube.com/watch?v=8ZTrdYbFJOw




allemaal leuk trouwens:

https://www.youtube.com/watch?v=08UNsMEEOpk
https://www.youtube.com/watch?v=ENJdzrPPd50
https://www.youtube.com/watch?v=X9Lmhr-TfBE
https://www.youtube.com/watch?v=UssQ-lZSbFA
https://www.youtube.com/watch?v=DB7MWzxEny8&mode=user&search=
[ Dit bericht is gewijzigd door op 05-03-2007 @ 14:23:07 ]

----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
omebob
AFCA
Gepost door omebob op maandag 05-03-2007 om 16:50:03
hehe heerlijk die oldskool nummertjes, nice post dodo
---
persoonlijk afscheid bij mauro thuis door enkele van de kern op 410 http://www.vak410.nl/fotos/0607/heerenveenthuis.html

mauro bedankt, wat een gozer!
[ Dit bericht is gewijzigd door op 05-03-2007 @ 16:52:54 ]

----------------------------------------
forever young! afca cbs..
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op maandag 05-03-2007 om 16:54:03
hehe dope bob, ben je ook bij he4m thuis geweest
?
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
omebob
AFCA
Gepost door omebob op maandag 05-03-2007 om 17:08:34
nou ik heb 3,5 uur slaap gehad 8 uur thuis van trance energy en half 12 weer op.. ben na de match geljik weggegaan depressief kapot en moe.. weet niet of ik er anders wel had heen gegaan daar niet van.. maar weet wie er heen waren als ik het had gevraagd had het best gekund
super man van de jongens en helemaal van mauro
----------------------------------------
forever young! afca cbs..
djayen
de liefste
Gepost door djayen op maandag 05-03-2007 om 17:09:39
hij is toch nog niet vertrokken bij ajax ofwel?
----------------------------------------
joden
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op maandag 05-03-2007 om 17:10:45
ja het is net rond ofzo.. het is nu in ieder geval zeker. Maar dat hoort meer in t voetbaltopic thuis


kan iemand mij die Horto Magiko in audio bezorgen?
[ Dit bericht is gewijzigd door op 05-03-2007 @ 17:17:57 ]

----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
omebob
AFCA
Gepost door omebob op maandag 05-03-2007 om 18:00:04
zal vanavond even voor je rondvragen dodo, weet het niet zeker ben um zelf nog niet tegengekomen.. moet deze gewoon ff kwijt tevez viert ze goal met het publiek, geweldig die man https://www.youtube.com/watch?v=V0rHzq3UAHs
----------------------------------------
forever young! afca cbs..
TC rapper SVA
dodelijke shit mijn teksten dan he
Gepost door TC rapper SVA op maandag 05-03-2007 om 19:24:01


https://www.youtube.com/watch?v=cjVJETz7lfk

liverpool geen woorden nodig verder dan he[/quote]

als ik die spion kop liverpool dat nummer hoor/sie singen heb ik echt kriebels
heb het een keer echt gehoord en het was zzooo mooi
----------------------------------------
overdedreven dang
omebob
AFCA
Gepost door omebob op maandag 05-03-2007 om 19:44:47
tis ook fucking mooi hehe
----------------------------------------
forever young! afca cbs..
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op maandag 05-03-2007 om 21:11:55
met Tevez is idd prachtig jammer dat 'ie geel krijgt na zo'n goal.. mindere regel
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op maandag 05-03-2007 om 22:54:24
ik sprak gister tijdens uitgaan met Robbert Schilder van Heracles (Ajax), hij is ook een echte Ajacied en hoopt volgend jaar terug te keren. Nog wel tijdje met hem over 410 gepraat, hij was super positief daarover. Lijpe gast die Schilder, hoop dat hij volgend jaar terugkeert.
----------------------------------------
beng!
Seubie Gepost door Seubie op maandag 05-03-2007 om 22:59:33
trouwens gister bij Talpa, hadden ze het erover hoe stil het altijd is in de ArenA, en ook was in de Meer..
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op maandag 05-03-2007 om 23:32:56
Quote:
Gaucho schreef op 05-03-2007 @ 22:54
ik sprak gister tijdens uitgaan met Robbert Schilder van Heracles (Ajax), hij is ook een echte Ajacied en hoopt volgend jaar terug te keren. Nog wel tijdje met hem over 410 gepraat, hij was super positief daarover. Lijpe gast die Schilder, hoop dat hij volgend jaar terugkeert.


Tof dat je zo iemand tegen t lijf loopt! Goeie speler, maar kan nog wel wat spelervaring gebruiken.. hij is geen basis als 'ie zo teruggaat. Net als Boakye en die was al bang helemaal niet terug te mogen keren



Quote:
omebob schreef op 05-03-2007 @ 18:00
zal vanavond even voor je rondvragen dodo, weet het niet zeker ben um zelf nog niet tegengekomen..


tof maar laat maar, kheb em al. stuur em nog wel

maar ik wil daarnaast 'Ajax uit Mokum' nog op audio, heb er nu alleen een filmpje van. Lijkt me wel toffe ringtone
[ Dit bericht is gewijzigd door op 06-03-2007 @ 00:15:56 ]

----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op maandag 05-03-2007 om 23:58:57
-overbodigepost-
[ Dit bericht is gewijzigd door op 06-03-2007 @ 00:15:05 ]

----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
KRStarr
Back in business
Gepost door KRStarr op dinsdag 06-03-2007 om 00:58:08
Omebob, gaat 410 dit hele jaar niets meer mogen doen qua sfeeracties?
----------------------------------------
BBRRAAPPPP!!!!
omebob
AFCA
Gepost door omebob op dinsdag 06-03-2007 om 16:26:35
Quote:
KRStarr schreef op 06-03-2007 @ 00:58
Omebob, gaat 410 dit hele jaar niets meer mogen doen qua sfeeracties?


waarschijnlijk sfeeracties al helemaal niet niet.. en al mogen we het, dan nog is de sfeer aardig verpest dit seizoen.. de sfeer op het vak is nogal cynisch en sarcastisch geworden, hoop amsterdamsche humor etc RKC thuis voor de beker zal nog wel knallend worden zoals elke bekerwedstrijd ( kijk haarlem thuis, geweldig! ) en de eventuele finale in de kuip zal ook weer een hele ervaring worden, maar wat de competitiewedstrijden betreft zal het niet veel meer worden dit seizoen.. Het bestuur voelt het ook wel en heeft dat ook aangegeven maar verder hebben ze nog geen positieve stappen ondernomen, heerenveen thuis was ook zonder trommels, zonder capo, zonder vlaggen, zonder ballustradedoeken, zonder alles! ziehier de foto tijdens de opkomst van de spelers geplukt van ajaxfotoside.nl met als onderschrift: wederom een sfeerloos sfeervak:



-----------

Quote:
Gaucho schreef op 05-03-2007 @ 22:54
ik sprak gister tijdens uitgaan met Robbert Schilder van Heracles (Ajax), hij is ook een echte Ajacied en hoopt volgend jaar terug te keren. Nog wel tijdje met hem over 410 gepraat, hij was super positief daarover. Lijpe gast die Schilder, hoop dat hij volgend jaar terugkeert.


hehe dope gaucho leuke gozer die schilder idd
[ Dit bericht is gewijzigd door op 06-03-2007 @ 16:31:08 ]

----------------------------------------
forever young! afca cbs..
KRStarr
Back in business
Gepost door KRStarr op dinsdag 06-03-2007 om 17:50:54
JA idd was er ook bij Haarlem, na afloop was het te dope...jammer dat ME t btje verpestte want was nog helemaal niets aan de hand
----------------------------------------
BBRRAAPPPP!!!!
omebob
AFCA
Gepost door omebob op dinsdag 06-03-2007 om 17:57:52
horto magiko in audiovorm: http://www.megaupload.com/?d=SVFXGO0Y

----------
voor de geinteresseerde, een column geschreven op het ajax netwerk forum:

Vak 410 en het zwaard van Ajax

Ajax ontwarende, vroeg toen de grijsaard, ten derde male:
"Wie is daarginds nu die andere grote en edele Griek toch,
Die boven allen met hoofd en brede schouderen uitsteekt?"
Helena antwoordt, nauwsluitend van peplos, godin onder vrouwen: "Dat is Ajax, de reus, de muur en de borstweer der Grieken!"
Homerus, Ilias, Boek VII.

Toen in 2001 Vak 410 opgericht werd, leek het er op dat de ArenA weer een stapje dichterbij het supportersideaal kwam: een écht Ajaxstadion. In de periode 1996-2001 was het qua sfeer kommer en kwel in onze thuisbasis. De sfeer - voor zover die er was - werd gemaakt door die idioten van het Coooldown café, vage wannabe superstar-huppelkutjes die een optreden in de ArenA als springplank zagen voor een succesvolle loopbaan, winnaars van talentenjachten en een drumband die - hoewel ze mooie muziek maakten - de verkoop van asprientjes en andere hoofdpijnverlichtende middelen onder Ajacieden behoorlijk gestimuleerd heeft. En er was Vanessa Mae, een muzikante die hartje winter met een kort rokje en lange laarzen een miniconcert in de rust gaf. Ik vrees dat degenen die erbij waren de muziek afdeden als kattengejank en het vergeten, maar het beeld van de hupsende lichaamsdelen van de begaafde violiste nog vol op het netvlies hebben zien staan. Hoe dan ook, de bewering van voormalige ArenA-directeur Jan Gaasterland dat de ArenA een plaats is 'waar ook gevoetbald zou kunnen worden' werd iedere week tot afgrijzen van velen bewezen. En dus niet alleen omdat het voetbal vanaf het ontslag van Morten Olsen Ajaxonwaardig was.

Was het dan zo erg? De voormalige F-side werd verspreid over het stadion en datgene wat er bleef staan liet zich horen als zij vonden dat het moest. Maar dat is een andere manier van uiten en beleven dan de manier die er vanaf 2001 bij kwam, toen Vak 410 opgericht is. Pré-2001 kan ik me alleen de anti Jan Wouters-spreekkoren voor de geest halen. Daarna: bandieri, enorme en indrukwekkende sfeeracties, spandoeken en ludieke liedjes. Toegegeven, dan kán het het minutenlang hetzelfde liedje zingen behoorlijk vervelend en irritant zijn, dan kan je de doeken afdoen als vingerverf en dan kan je allerlei soorten al dan niet gefundeerde kritiek hebben, maar dat staat los van de waardering voor wat 410 doet, waardering die volgens mij vanzelfsprekend moet zijn voor mensen die iets méér voor de club Ajax doen dan enkel kaartjes kopen, op een stoel gaan zitten, fluiten, schelden en vervolgens gefrustreerd de zondagse kookkunsten van moeder de vrouw af gaan kraken.

Vandaar: hoe cynisch je ook naar 410 kan kijken, je kunt niet ontkennen dat het vak een meerwaarde heeft voor Ajax en de ArenA. Niet alleen vanwege de soms fantastische sfeeracties, maar ook omdat Vak 410 via het springen, de pogo, het dansen en het zingen een soort vitaliteit in de ArenA brengt. Die vitaliteit zorgt ervoor dat het stadion leeft, een positieve vitaliteit die overslaat op de spelers en dus indirect in positieve zin een wedstrijd kan beïnvloeden, zeker als die vitaliteit overslaat op de andere delen van het stadion.

Tijdens Ajax - feyenoord was er op[ vak 410 een bijzonder fout spandoek te bewonderen. Natuurlijk wordt daar de nodige aandacht aan gegeven en natuurlijk legt Ajax sancties op. Zonder overleg. Zonder echt onderzoek. Fout is fout en daarmee basta. Het is typerend voor een bestuur dat van alles wil, maar op essentiële momenten niet thuisgeeft als er naar de wensen van supporters moet worden geluisterd. De gang van zaken rondom het klassieke Ajaxlogo is daar slechts één voorbeeld van. Dan kan Ajax wel een supportersforum op gaan richten om een soort klankbord te hebben, het komt er ondanks alles toch op neer hoe de club zich in roerige tijden tegenover de supporters opstelt. Daarmee bedoel ik niet dat Ajax zich kritiekloos en volgzaam achter de supporters moet scharen. Daarmee bedoel ik dat Ajax zorgvuldig en realistisch moet zijn jn de contacten met de supporters. In het geval van het spandoek zou het normaler zijn geweest als Ajax eerst het gesprek was aangegeaan en dan pas iets zou hebben gedaan. Dan kan het wel zo zijn dat eerdere afspraken geschonden zijn, maar wat is de relevantie van dat punt als slechts één van de genoemde punten daadwerkelijk met 410 te maken hebben en de rest met zaken te maken hebben waar 410 volledig buiten staat? Met zorgvuldigheid en realisme heeft het weinig te maken.

Het gebeurt vaker: Ajax reageert overspannen, wil graag een signaal afgeven en een hoop mensen praten langs elkaar heen. Jaakke in de Sneijder/Perez-zaak, bijvoorbeeld. In het streven om correct te willen zijn wordt de balans correct-zijn en rekening houden met de belangen van de club behoorlijk verstoord. Vak 410 is disproportioneel gestraft voor iets wat op zich fout was, maar waarvan niet vaststaat dat de verantwoordelijkheid voor de volle 100% bij het vak lag. Had dat eerst gedaan, Ajax, dan was het tijdelijk ten gavre dragen van al degenen die uren en dagen kwijt zijn aan sfeeracties een stuk geloofwaardiger geweest. Als Ajax straks de bekerfinale haalt, wordt die sanctie dan 'voor de gelegenheid' opgeheven, net zoals dat tegen Werder Bremen het geval was? Dat is een hypocriete houding. Ajax weet dat de vitaliteit die Vak 410 in de ArenA brengt onontbeerlijk is. Des te vreemder dat er zonder wederhoor en nietsontziend sancties worden opgelegd. Het staat mooi voor de buitenwereld, dat dan weer wel. En wellicht is het typerend voor de huidige marketingstrategie van Ajax: image is everything.

De Griekse held Ajax pleegde zelfmoord nadat hij in een vlaag van waanzin een kudde schapen had gedood. In zijn waanzin zag hij ze aan voor vijanden. Volgens de grote Romeinse dichter Ovidius waren de laatste woorden van Ajax, alvorens hij zichzelf in zijn zwaard wierp uit schaamte vanwege de slachting die had aangericht: "Niemand zal Ajax ooit verslaan behalve Ajax zelf!"

Ze zijn hard op weg.

[ Dit bericht is gewijzigd door op 06-03-2007 @ 18:04:44 ]

----------------------------------------
forever young! afca cbs..
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op dinsdag 06-03-2007 om 22:42:08
prachtig net weer! kippenvel

YOU'LL NEEEEEVER WALK ALOoooNE
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
KayC
Back in Town!
Gepost door KayC op dinsdag 06-03-2007 om 22:43:19
Omebob als ik jou was zou ik een leven zoeken, pubertje
----------------------------------------
Zwolle
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op dinsdag 06-03-2007 om 22:50:12
Quote:
KayC schreef op 06-03-2007 @ 22:43
Omebob als ik jou was zou ik een leven zoeken, pubertje


jij nut
----------------------------------------
beng!
omebob
AFCA
Gepost door omebob op woensdag 07-03-2007 om 16:17:39
Quote:
KayC schreef op 06-03-2007 @ 22:43
Omebob als ik jou was zou ik een leven zoeken, pubertje


haha hou ook van jou kk ventje
-----

panathinaikos basketballll
heerlijk filmpje

https://www.youtube.com/watch?v=9mw8Hg6ADqY&mode=related&search=GATE%2013%20ULTRAS

chaossss:
https://www.youtube.com/watch?v=QtQAJH_JoXM&mode=related&search=GATE%2013%20ULTRAS
[ Dit bericht is gewijzigd door op 07-03-2007 @ 16:28:49 ]

----------------------------------------
forever young! afca cbs..
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op woensdag 07-03-2007 om 19:01:40
HORTO MAGIKOOOOO

https://www.youtube.com/watch?v=WkjGWkE9RFI&mode=related&search=
https://www.youtube.com/watch?v=9vHWYywPuu0
https://www.youtube.com/watch?v=YA1NddiaQP8
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op woensdag 07-03-2007 om 19:08:50
dat lied is knetterlijp man, invoeren bij Ajax zou ik zeggen, alleen is 410 klein vergeleken de Panatinaikos fans
----------------------------------------
beng!
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op woensdag 07-03-2007 om 19:15:46
Zou alleen leuk zijn als je dan Noord het ene deel tegen Zuid die herhaling hebt ofzo
Of F tegen de 2e ring boven hun haha
[ Dit bericht is gewijzigd door op 07-03-2007 @ 19:16:21 ]

----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op woensdag 07-03-2007 om 19:20:58
F tegen boven zou niet goed gaan... ik heb paar keer boven F-side gezeten maar je hoort het gezang van de F-side dan heel gedempt
----------------------------------------
beng!
omebob
AFCA
Gepost door omebob op woensdag 07-03-2007 om 20:12:26
hehe we hebben het tijdens haarlem kleinschalig getest, ging wel geinig.. ook bij basketbal gedaan ging ook wel grappig alleen valt het uiteraard in het niets vergelegeken met
----------------------------------------
forever young! afca cbs..
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op woensdag 07-03-2007 om 20:13:42
welke tekst?
----------------------------------------
beng!
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op woensdag 07-03-2007 om 21:35:09
wat heeft Arsenal ook een bitch-ass schijtsupporters.. dat blijkt wel weer.. iedereen rent weg in de 85e minuut En dat bij zo'n mooie club
[ Dit bericht is gewijzigd door op 07-03-2007 @ 22:41:26 ]

----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op woensdag 07-03-2007 om 22:43:37
Ik vond het uitvak van PSV ook niet echt daverend...
bijna niet gehoord...
Ajax hoor je bijna altijd bij uitwedstrijden Europees
----------------------------------------
beng!
KayC
Back in Town!
Gepost door KayC op woensdag 07-03-2007 om 22:44:51
ajax laat me niet lachen, pet en sjaal supporters.
de enigste club die vaak met grote aantallen aanwezig zijn in het buitenland is feyenoord.
----------------------------------------
Zwolle
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op woensdag 07-03-2007 om 22:45:48
jij nut
----------------------------------------
beng!
BattleCat
Je weet toch.
Gepost door BattleCat op woensdag 07-03-2007 om 22:49:04
Ja, om de boel te vernielen, mooie supporters man.
KRStarr
Back in business
Gepost door KRStarr op woensdag 07-03-2007 om 22:49:59
Quote:
KayC schreef op 07-03-2007 @ 22:44
ajax laat me niet lachen, pet en sjaal supporters.
de enigste club die vaak met grote aantallen aanwezig zijn in het buitenland is feyenoord.


en toch heeft Gaucho gelijk, aantallen misschien meer op de een of andere manier hoor je die ajacieden altijd bij uitwedstrijden (lijkt wel alsof ze dan meer zin hebben dan thuis)
----------------------------------------
BBRRAAPPPP!!!!
KayC
Back in Town!
Gepost door KayC op woensdag 07-03-2007 om 22:52:04
Quote:
KRStarr schreef op 07-03-2007 @ 22:49
(...)

en toch heeft Gaucho gelijk, aantallen misschien meer op de een of andere manier hoor je die ajacieden altijd bij uitwedstrijden (lijkt wel alsof ze dan meer zin hebben dan thuis)


Nee, integendeel zelfs ik hoor ze juist nooit.
Feyenoord daar in tegen wel, ben geen echte feyenoord fan maar heb veel respect voor de supporters.
misschien niet altijd braaf maar wel een echte volksclub en ajax niet.
----------------------------------------
Zwolle
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op woensdag 07-03-2007 om 22:52:42
Ajax supporters komen er altijd wel boven uit. In Zulte Waregem was helemaal lachwekkend, waren ze de enige die er te horen vielen..
en dat psvuitvak was waardeloos totdat die goal van hun viel toen ineens waren ze er wel.. en dan hoorde je ze ook alleen maar omdat de rest stil verbaasd zat te wezen..

en kayc je moet je bek houden
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
KayC
Back in Town!
Gepost door KayC op woensdag 07-03-2007 om 22:53:50
Quote:
MaffeDodo schreef op 07-03-2007 @ 22:52
Ajax supporters komen er altijd wel boven uit. In Zulte Waregem was helemaal lachwekkend, waren ze de enige die er te horen vielen..
en dat psvuitvak was waardeloos totdat die goal van hun viel toen ineens waren ze er wel.. en dan hoorde je ze ook alleen maar omdat de rest stil verbaasd zat te wezen..

en kayc je moet je bek houden


en anders, niet groot praten als je niks voorsteld.
vak 410 sukkeltje.
----------------------------------------
Zwolle
Seubie Gepost door Seubie op woensdag 07-03-2007 om 23:02:43
Quote:
MaffeDodo schreef op 07-03-2007 @ 22:52
Ajax supporters komen er altijd wel boven uit. In Zulte Waregem was helemaal lachwekkend, waren ze de enige die er te horen vielen..
en dat psvuitvak was waardeloos totdat die goal van hun viel toen ineens waren ze er wel.. en dan hoorde je ze ook alleen maar omdat de rest stil verbaasd zat te wezen..

en kayc je moet je bek houden


Zulte waregem staat dan ook bekend als dé club op het gebied van fanatieke supporters. en begin alsjeblieft niet over supporters, die juichen als het goed gaat, en met zakdoekjes zwaaien als het slecht gaat, als je begrijpt wat ik bedoel
Do-P
!Ongelegen!
Gepost door Do-P op woensdag 07-03-2007 om 23:12:44
Quote:
MaffeDodo schreef op 07-03-2007 @ 19:01
HORTO MAGIKOOOOO

https://www.youtube.com/watch?v=WkjGWkE9RFI&mode=related&search=


Naar deze zocht ik zo lang!!! Ik vind het echt te vet!!

-Edit: deze eigenlijk, maar nu weet ik tenminste hoe het heet
https://www.youtube.com/watch?v=u0rMe2Vyb9E&mode=related&search=
[ Dit bericht is gewijzigd door op 07-03-2007 @ 23:15:01 ]

----------------------------------------
L2N: "quoten is voor homo's"
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op woensdag 07-03-2007 om 23:44:14
Quote:
Seubie schreef op 07-03-2007 @ 23:02
(...)

Zulte waregem staat dan ook bekend als dé club op het gebied van fanatieke supporters. en begin alsjeblieft niet over supporters, die juichen als het goed gaat, en met zakdoekjes zwaaien als het slecht gaat, als je begrijpt wat ik bedoel


haha tsja zo bedoelde ik het ook niet, maar (eerlijk toegegeven) in de ArenA zijn toch veel glory hunters te vinden over het algemeen. En dat is jammer. Bij uitwedstrijden zijn het de fanatieke supporters en die zijn dan overduidelijk aanwezig
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op donderdag 08-03-2007 om 16:12:20
https://www.youtube.com/watch?v=SDZHGdwsSlw
https://www.youtube.com/watch?v=39DMekfzfZU&mode=user&search=

en Werder thuis, na 30 min
https://www.youtube.com/watch?v=01q3mB1cuE4&mode=related&search=
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
omebob
AFCA
Gepost door omebob op donderdag 08-03-2007 om 16:22:39
Quote:
KayC schreef op 07-03-2007 @ 22:52
(...)

Nee, integendeel zelfs ik hoor ze juist nooit.
Feyenoord daar in tegen wel, ben geen echte feyenoord fan maar heb veel respect voor de supporters.
misschien niet altijd braaf maar wel een echte volksclub en ajax niet.


die echte volksclub AKA het legioen in eigen stadion stroomt anders aardig leeg als het slecht gaat.. en ga niet zeggen van niet.. en over ajax supporters bij uitwedstrijden haha man als je nergens wat van af weet waarom praat je er dan eigenlijk over? rot van dit topic af zou ik zeggen of post gewoon nuttige tifo links/fotos/filmpjes, groetjes het vak410 sukkeltje
[ Dit bericht is gewijzigd door op 08-03-2007 @ 16:25:58 ]

----------------------------------------
forever young! afca cbs..
KRStarr
Back in business
Gepost door KRStarr op donderdag 08-03-2007 om 16:35:52
Damn die panathinaikos doopeee

https://www.youtube.com/watch?v=pMIbCLfRAqw&mode=related&search=

heb trouwens n breif gehad, seizoensaanvraag is in behandeling, in juni of juli krijg ik bericht of er plek is.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 08-03-2007 @ 16:41:41 ]

----------------------------------------
BBRRAAPPPP!!!!
omebob
AFCA
Gepost door omebob op donderdag 08-03-2007 om 16:55:01
hehe toch maar even gebeld?
----------------------------------------
forever young! afca cbs..
KRStarr
Back in business
Gepost door KRStarr op donderdag 08-03-2007 om 22:17:11
yep en drie dagen later meteen een brief ghehe
----------------------------------------
BBRRAAPPPP!!!!
omebob
AFCA
Gepost door omebob op donderdag 08-03-2007 om 22:24:29
told you hoop je gauw tegen te komen
----------------------------------------
forever young! afca cbs..
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op maandag 12-03-2007 om 13:46:55
ik zoek me helemaal lam naar filmpjes of foto's van die sfeeracties bij Inter - AC en Barca - Real gister

iemand?
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
omebob
AFCA
Gepost door omebob op maandag 12-03-2007 om 16:26:33
die komen heus nog wel online hoor
----------------------------------------
forever young! afca cbs..
MuSS070
KNVB MAFIA!
Gepost door MuSS070 op maandag 12-03-2007 om 16:27:08
het was erg druk in Barcelona heb ik uit betrouwbare bron hehehe
----------------------------------------
life is just life, who the hell gives a fuck
 Index / Sport, hobby en vrijetijd /   [Pagina: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0145 sec.