Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
n2dalrecordz
EA BeatZ
Gepost door n2dalrecordz op woensdag 28-02-2007 om 12:33:57
http://www.soundclick.com/bands/songInfo.cfm?bandID=515687&songID=5058138

De kick en snare enzo is nog standaard FL..
Maar heeft iemand nog een idee toe te voegen ofzo
----------------------------------------
N. Nanuru ( EA BeatZ )
Vent
Gepost door Vent op woensdag 28-02-2007 om 12:38:37
De bassnoot, komt die uit een red hot chili pepper nummer? Around the world ofzo? dat was het eerste waar ik aan dacht iig. Ik zou proberen wat meer energie erin te stoppen, moeilijk uit te leggen maar hij lijkt me nu nog wat kaal. Zeker in het begin. Probeer bv de bassnoot langer door te laten lopen want waar de hat inkomt hoor je nu slechts de hi-hat. Je kunt ook proberen wat meer variatie in de bas te stoppen want nu is hij 1 noot die zich steeds herhaalt. Verder heb ik niet zoveel verstand van beats en probeer ik altijd maar wat dus ik hoop dat ik een beetje geholpen heb hiermee.
n2dalrecordz
EA BeatZ
Gepost door n2dalrecordz op woensdag 28-02-2007 om 12:44:00
Quote:
Vent schreef op 28-02-2007 @ 12:38
De bassnoot, komt die uit een red hot chili pepper nummer? Around the world ofzo? dat was het eerste waar ik aan dacht iig. Ik zou proberen wat meer energie erin te stoppen, moeilijk uit te leggen maar hij lijkt me nu nog wat kaal. Zeker in het begin. Probeer bv de bassnoot langer door te laten lopen want waar de hat inkomt hoor je nu slechts de hi-hat. Je kunt ook proberen wat meer variatie in de bas te stoppen want nu is hij 1 noot die zich steeds herhaalt. Verder heb ik niet zoveel verstand van beats en probeer ik altijd maar wat dus ik hoop dat ik een beetje geholpen heb hiermee.


Red hot chilli.. ik weet neit.. luister dat nooit..
Voor de rest heb je gelijk.. Ik vroeg mensen ook om meer iedeen bij zo'n soort beat.. kaal idd.. Achja.. Thnx for the goede feed
----------------------------------------
N. Nanuru ( EA BeatZ )
Vent
Gepost door Vent op woensdag 28-02-2007 om 12:45:28
OK dan, nee die noot kwam me gewoon bekend voor, dus zou kunnen dat je hem daarvandaan had. Ideeen heb ik eigenlijk niet zo dus ik zal verder maar me bek houden dan kunnen mensen die wel ideeen hebben hier iets posten.
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0119 sec.