Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
Seubie Gepost door Seubie op zaterdag 03-03-2007 om 09:40:52
Weetniet of ie hier moet maartoch;

Probleem:
Geluid doet het niet meer , gister de koptelefoon eruit gehad, nu er weer ingedaan, weg geluid.

Ik heb: Geluid in (licht)groene rondje, Microfoon in Roze (doet er niet toe, maar toch)
Als ik ze er in doe, krijg ik Realtek HD Audio Manager, die vraag dan wel apparaat ik heb aangesloten in het groene rondje, Lijningang (?), microfoon ingang, hoofdtelefoon, lijnuitgang(?), achterluidsprekeruitgang (galgjee), centrum/subwoofer uitgang, uitgang voor zijluidsprekers. welke hiervan moet ik kiezen dan ? lijnuitgang staat al aangevinkt automatisch maar geen flauw idee of dat goed is, het is een headset trouwens, die het nog hoort te doen.

iemand?
Seubie Gepost door Seubie op zaterdag 03-03-2007 om 10:35:43
Fixed, als je het kabeltje 1x in de verkeerde poort hebt gedaan, zet Realtek HD Audio Manager hem automatisch op mute, wat je dus handmatig uit met zetten, na wat onderzocht eindelijk gevonden, kan dicht dus
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0105 sec.