Index / Drop je eigen teksten / | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
Ik kijk eens goed om heen en zie overal vage dingen Blagen spinnen jointjes terwijl ze net met praatjes beginnen Een zwerver is bang voor de winter maar niemand steekt een poot uit Want ja je zit gewoon thuis en heb schijt als hij zich in zn poot spuit Of coke snuif, je loopt schuin om ze heen verder negeren Kijk niet op of om want hij moet zichzelf maar beheersen Hoe die kerel daar komt wordt niet gevraagd of bekeken Je voelt je beter dan hem en denk te weten wat straatjoch betekend Een beetje hangen en stoer doen en dan naar huis want t regent Terwijl die zwerver vergeten in de regen in een plas wordt gesmeten Zn paspoort versleten en de man die daar staat is al lang overleden Hij had een hoop gegeven maar voor de meeste niet genoeg Behandeld als een boef maar hij handelde met moed En is bedroefd over het systeem dat zich vreselijk misdroeg met haat in zn bloed kijkt hij ook naar jou en naar mij Omdat wij net als het systeem ook verschrikkelijk zijn Tim was 22 jaar en zat in het leger Uitgezonden naar Bosnië zn vriendin zwanger achtergebleven Kleine jongens trachtte te leven met wapens in hun handen Hij zag ze sterven en met zn maten werd hij afgebrand in de kranten Ze konden niet anders en verbitterd kwam hij weer terug Hij zag zn zoon en verbeelde hem met een been afgerukt Van binnen helemaal stuk en hij mocht tegen zijn vrouw niks vertellen Wat leidde tot slechte gesprekken en uiteindelijk zei ze nu wil ik vertrekken Dat was de druppel die de emmer toch echt over deed lopen Daardoor ging de drank stromen en maakte zo het leed groter Tot hij onder een kleed woonde en kroop als een rat door de steden Maar waar Tim ook was werd altijd achtervolgd door zn verleden Moorden,stelen gelukkig slechts woorden voor de meesten Tim hoorde vele kreten en smoorden er ook vele Dus kom je Tim tegen ga hem dan niet laf uit de weg Toon geen onbegrip maar wees jezelf en handel uit respect moet nog ff een refrein maken en tekst mis nog wat aanpassen voor audio, maar benieuwd naar wat jullie ervan vinden. ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
anyone? ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
K-Splendid Roffa ![]() |
![]() | ![]() |
dope ![]() ![]() | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
hehe dank u ...ga helemaal goed komen geloof me![]() ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
schop ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
Critical | ![]() | ![]() |
Opzich wel nice gedaan, die tweede verse als aansluiting op de eerste maar het loopt niet overal even lekker ---------------------------------------- zelfs de sky is geen limit voor mij | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
ait thnx. Ja moet voor de audio paar aanpassingen doen. ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
schop ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
oh deze moest ik feeden? deze heb ik niet veel op aan te merken, ik vond het echt tof om te lezen. en dat is neit om me er gemakkelijk van af te maken, heb er alleen geen aanmerkingen op. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
hehe thnx man ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
dope tekst man, je bent vooruit gegaan alleen een beetje kromme zinsbouw soms, dat moet je eruit halen ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
thnx man...ja klopt. ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
Nathaliie Fok jou! ![]() |
![]() | ![]() |
Mooie tekst, props! Naja alles wat er zo'n btj op aan te merken valt is gezegt dus tjaa.. suc6 met tapen ![]() ---------------------------------------- Show me who you really are. | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
Zoals ik gister al zei, goeie shit maat. Let wel op de puntjes die ik je al als kritiek gaf, kan je misschien op een gegeven moment mooi mee uit de voeten. Je gaat de goede kant op man. Ik hoor 't wel als je recc klaar is, maken we er wat moois van. Ga zo door ! | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
thnx. Ik vergeet de feed niet ferry maar was bezig en toen ging het eigenlijk vanzelf. Onthoud het zeker maar moet het ff afleren. Je hoort nog van me over het reccen. ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
Stoeprand WHITE TRASH! ![]() |
![]() | ![]() |
Nice man erg dope onderwerp ook. ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
Offensief Mokum!!! |
![]() | ![]() |
Dopeness ---------------------------------------- Voor die rappers is het als Big Diet één grote afvalrace. | ||
eliyanna I love hiphop ![]() |
![]() | ![]() |
ik vind het niet vet ---------------------------------------- www.berrybleck.nl | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
ok dat kan. ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
je multie's verneuken klein beetje het gevoel, want er zit nog meer in. Het is bijna supernetjes en daarom digg ik dit wel..omdat k weet dat het er ook uitkomt ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
ait thnx ja beetje teveel met multies bezig gehouden. Wat bedoel je eigenlijk met "omdat ik weet dat het er ook uitkomt"? [ Dit bericht is gewijzigd door op 15-03-2007 @ 08:57:48 ] ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
Index / Drop je eigen teksten / |