Index / Sport, hobby en vrijetijd / | ||
overdrEEFen GEEN LEVEN 4 LIFE ![]() |
![]() | ![]() |
Ik kan best goed tekenen, heb daarover veel respect! Ik heb natuurlijk zelf ook inspiratie, maar soms is dat op en ik vind het wel leuk om soms wat anders te tekenen, dus ik wil vragen of jullie nog wat ideen hebben voor 1 of meer tekeningen maar natuurlijk ook voor stijlen? (ps: ik teken zelf vooral Manga en strips) ---------------------------------------- GEEN LEVEN 4 LIFE TELL A FRIEND BITCH | ||
MTijn whut!? ![]() |
![]() | ![]() |
Ga smoken ---------------------------------------- Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be. | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Nee Mtijn, we gaan de jeugd niet aansporen tot ongezond gedrag! ![]() Je kan hier trouwens wel wat inspiratie opdoen denk ik? https://forum.nlhiphop.nl/showtopic.php?id=18041 [ Dit bericht is gewijzigd door op 05-03-2007 @ 20:43:36 ] ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
Pummety040 Wie zijn moerrrrrr? ![]() |
![]() | ![]() |
Eerst wou je teksten gaan schrijven en nu tekenen, wees creatief en verzin zelf iets, dat is altijd doper dan met de ideeen van een ander | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Ik kan best goed tekenen, heb daarover veel respect! ![]() maar ff ontopic: gewoon, dingen om je heen, dingen die je aanspreken, iets wat je op het nieuws hoort, iets wat je gedroomd hebt, je favoriete vakantiebestemming enzovoort enzovoort ik zag dat je ook al moeite had met inspiratie vinden voor teksten, daar geldt hetzelfde voor [ Dit bericht is gewijzigd door op 05-03-2007 @ 20:45:44 ] ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Hij kan toch door ideeen van een ander zelf dope ideeen krijgen? Heb ik ook vaak, dat iets dopes aanleiding is voor iets anders dopes. ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
https://forum.nlhiphop.nl/showtopic.php?id=18787 FREE SLUGGER ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
Speur op internet, kijk wat dope is en maak daar je eigen variant van. Of kijk naar andere ''artiesten'' wat hun tekenen en hun inspiratie vandaan halen. | ||
![]() | ![]() |
Quote: Leyla schreef op 05-03-2007 @ 20:44 Hij kan toch door ideeen van een ander zelf dope ideeen krijgen? Heb ik ook vaak, dat iets dopes aanleiding is voor iets anders dopes. ja, klopt. Dat heb ik ook vaak! maar ik vind het gewoon leuk als iemand mij een idee geeft en dat ik t zelf dan helemaal kan uitwerken! ---------------------------------------- GEEN LEVEN 4 LIFE TELL A FRIEND BITCH | ||
Mizou OWJAHJOH??! ![]() |
![]() | ![]() |
ik vind dit topic wel een goed inspiratie topic https://forum.nlhiphop.nl/showtopic.php?id=18622 ---------------------------------------- www.serife.nl | ||
Nathaliie Fok jou! ![]() |
![]() | ![]() |
Jonge, heb je alle stylen al gehad of wat? Ik noem maar iets.. Ga jezelf dope proberen te tekenen ![]() Uhm.. emoties.. boos, blij, verdrietig, lief, schattig etc. Tribal, mooie meiden ![]() Suc6 ![]() ---------------------------------------- Show me who you really are. | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
Geen manga tekenen man, dat is played en shit, doe wat nieuws ---------------------------------------- argh | ||
aprofourz Ojajoh?! ![]() |
![]() | ![]() |
Haal een paar Dali boeken (veel plezier) ---------------------------------------- http://soundcloud.com/aprofourz | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
Woord naar apro! | ||
Mizou OWJAHJOH??! ![]() |
![]() | ![]() |
wat misschien een goeie is om rond te kijken en 2 willekeurige voorwerpen te nemen uit je omgeving een vork en een stoel, ik noem maar wat. die vork en stoel ga je dmv een verhaal, vorm van de voorwerpen of misschien juist wel de vergelijking/tegenstellingen aan elkaar verbinden, goed voor je creatief denken en zo kom je vast op dope beelden om te tekenen snappie? ---------------------------------------- www.serife.nl | ||
LayD Space![]() |
![]() | ![]() |
gewoon jonko roken.. papier en tekenmateriaal voor je neerleggen een streep op je papier zetten en daar fix je gewoon een of ander iets uit... tussendoor gewoon door blijven smoken ![]() komt wel goed dan... en maak je eigen tekenstijl fok die manga bullshit die iedereen al tekent.. zorg ook voor goeie potloden hoor! Bruynzeel Design kleurpotloden zijn heel goed en niet TE duur.. en haal grijze potloden met verschillende hardheden... B5 t/m H5 is van zacht dik en donker naar hard dun en heel licht.. daarmee kun je mooi schaduwen maken en dingetjes iets meer vorm geven enzo.. [ Dit bericht is gewijzigd door op 06-03-2007 @ 10:11:11 ] ---------------------------------------- ja.. leven is een ding die je moet leven.. | ||
Able EX-P,you know the name ![]() |
![]() | ![]() |
post is wat shit van je dan ! ---------------------------------------- rood de kleur dat zegt dat ik het niet heb haat dat accent,tis waarom ik op gratis biets rap | ||
ROCKA Baas |
![]() | ![]() |
vreet paddo's | ||
genocide y'all know ![]() |
![]() | ![]() |
![]() 1 eis geen respect, is een beetje overdrEEFen 2 het feit dat je moet vragen om ideeën is nogal dom, hoeveel keer kan je gewoon een persoon teken en nooit dat hetzelfde lijkt voor de bijdehandjes, dit was een retorische vraag, ken da hier Edit: ff normaal doen [ Dit bericht is gewijzigd door op 06-03-2007 @ 18:37:52 ] ---------------------------------------- heavy weight bomber | ||
![]() | ![]() |
Quote: Nathaliie schreef op 05-03-2007 @ 21:21 Jonge, heb je alle stylen al gehad of wat? Ik noem maar iets.. Ga jezelf dope proberen te tekenen ![]() Uhm.. emoties.. boos, blij, verdrietig, lief, schattig etc. Tribal, mooie meiden ![]() Suc6 ![]() Eeyz, dat vind ik wel een goed idee, dankje! ---------------------------------------- GEEN LEVEN 4 LIFE TELL A FRIEND BITCH | ||
![]() | ![]() |
Quote: Able schreef op 06-03-2007 @ 17:56 post is wat shit van je dan ! Oke! Zal ik doen, het zal je bevallen! ![]() ---------------------------------------- GEEN LEVEN 4 LIFE TELL A FRIEND BITCH | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
Woah eigendunk ---------------------------------------- argh | ||
![]() | ![]() |
Quote: Bigfoot schreef op 06-03-2007 @ 19:15 Woah eigendunk nee, zelfkennis ![]() ---------------------------------------- GEEN LEVEN 4 LIFE TELL A FRIEND BITCH | ||
Able EX-P,you know the name ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: overdrEEFen schreef op 06-03-2007 @ 19:13 (...) Oke! Zal ik doen, het zal je bevallen! ![]() hahaha tering ![]() ![]() ---------------------------------------- rood de kleur dat zegt dat ik het niet heb haat dat accent,tis waarom ik op gratis biets rap | ||
Index / Sport, hobby en vrijetijd / |