Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 ] | ||
Kapowski Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp |
![]() | ![]() |
dan moet je niet zeggen dat je al bezig bent | ||
aprofourz Ojajoh?! ![]() |
![]() | ![]() |
je vraagt wat gaan we doen vandaag. ---------------------------------------- http://soundcloud.com/aprofourz | ||
![]() | ![]() |
oohja | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
hahaha ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
![]() | ![]() |
![]() | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
haha de tijden dat mensen al op nlhiphop zitten | ||
![]() | ![]() |
nlhiphop je staat er mee op en gaat er mee slapen, ik ga een topic maken vandaag over de definitie van nlhh bezoekers, dat we een apart soort volk zijn op hiphop gebied | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Joey Suzanne De prinses van het rijk dat me dromenland heet zegt: maar Joey Suzanne De prinses van het rijk dat me dromenland heet zegt: jesper Joey Suzanne De prinses van het rijk dat me dromenland heet zegt: wat is witte bonen in het engels Jspr Triple Trouble zegt: ehhhm Jspr Triple Trouble zegt: white beans? Jspr Triple Trouble zegt: nee daar is wel speciale naam voor Joey Suzanne De prinses van het rijk dat me dromenland heet zegt: nee dat is neuken in het gronings Joey Suzanne De prinses van het rijk dat me dromenland heet zegt: waid biens ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
![]() | ![]() |
![]() | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Kapowski schreef op 09-03-2007 @ 09:05 nlhiphop je staat er mee op en gaat er mee slapen, ik ga een topic maken vandaag over de definitie van nlhh bezoekers, dat we een apart soort volk zijn op hiphop gebied je moet een boek gaan schrijven, is helemaal in. | ||
![]() | ![]() |
maar het is wel zo dap, en als hier mensen met een andere visie komen worden ze weg geplaagd, of ze worden omgeschoold echt grappig, wees er trots op dat je forum niet verurbaniseert in deze dagen dap, ook props voor jou natuurlijk dus dat topic komt er ![]() | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
omscholen of heropvoeden is een mooi woord, wegjagen doen jullie wel.. vooral als het meisjes zijn, tssj.. | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
hey ik vind limewire maar otnzettend kut, wat is nou echt een goed programma voor mp3s te downloaden, limewire geeft zoveel kutresultaten. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
ik doe gewoon alles met azureus ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
![]() | ![]() |
Quote: dap schreef op 09-03-2007 @ 09:26 omscholen of heropvoeden is een mooi woord, wegjagen doen jullie wel.. vooral als het meisjes zijn, tssj.. ik niet hoor, ik zeg gewoon is kut wat hij er van vind moet hij zelf weten. maar sowieso wel grappig dat mensen ook zeggen: op nlhh zitten echt van die rare gasten die aparte smaak hebben enz. Ja tock ja tock | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
ik heb soulseek en bittorent al, ik moet gewoon een goed programma dat niet zoveel kuthits geeft als limewire. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
![]() | ![]() |
Huiswerk tijd nlhiphop | ||
![]() | ![]() |
Oe kapowski is lekker bezig vandaag, als je goed met je huiswerk bezig bent geeft dat een goed gevoel en motivatie voor je opleiding. Ook dat valt goed bij de stof waar ik nu mee bezig ben: Human resource management. | ||
brutus_barrakus creative crew guy ![]() |
![]() | ![]() |
ik lees een boek moet er 2 lezen voor maandag en dan moet ik er ook nog een verslag over maken ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Ik krab aan mijn zak. | ||
![]() | ![]() |
aah dat had ik vorig jaar livio lastig onderdeel | ||
De Gevallen Engel | ![]() | ![]() |
Ik ben nog altijd wakkerrr. ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
brutus_barrakus creative crew guy ![]() |
![]() | ![]() |
als je jeuk hebt moet je ... ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Douchen inderdaad, goed idee. | ||
poppekontje | ![]() | ![]() |
ik had vroeger jeuk poeder, leuk spul was dat. ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
yes waarschijnlijk werk in het weekend bij de kaasfabriek in marum, uurloon 200%, en dat ligt rond de 20 euries per uur![]() ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Mindstate![]() |
![]() | ![]() |
Quote: poppekontje schreef op 09-03-2007 @ 12:10 ik had vroeger jeuk poeder, leuk spul was dat. Poepspray was leuker ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 09-03-2007 @ 12:14:04 ] | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
hahaha we hadden iemand een keer helemaal ondergespoten met strontspray, hij zegt wat ruikt het hier naar bloemetjes. edit: noujah in zn jas enzo, hij had het zelf niet door. [ Dit bericht is gewijzigd door op 09-03-2007 @ 12:15:51 ] ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Mindstate![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Jspr schreef op 09-03-2007 @ 12:15 hahaha we hadden iemand een keer helemaal ondergespoten met strontspray, hij zegt wat ruikt het hier naar bloemetjes. edit: noujah in zn jas enzo, hij had het zelf niet door. Ghehe wij hadden het in iemand zn tas en kluisje gespoten, hij ging haast over zn nek ![]() | ||
![]() | ![]() |
![]() | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Ik bond vroeger kinderen vast met hun sjaal aan het fietsenhok. | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
Wij met touwen aan paaltjes, sommigen waren ook nog zo aardig om met takken te gaan slaan | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Ik denk dat ik zo maar eens naar een basisschool rijd om me uit te leven. | ||
Mindstate![]() |
![]() | ![]() |
![]() | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Ik zat altijd op de rand van de zandbak, wachtend totdat ik ouder zou zijn .. (L2n, je inbox is vol) ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Huussuh | ![]() | ![]() |
ik zat altijd bij de juf op schoot ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
![]() | ![]() |
Wat zal ik doen, ff middagje chillen of doorklappen? | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
nou zeg, check ik net uit het raam zie ik een kind met een volle postkar lopen met daarachteraan een luie postbode (kinderarbeid to the fullest) @ Huus, zij niet bij jou? [ Dit bericht is gewijzigd door op 09-03-2007 @ 12:41:55 ] | ||
![]() | ![]() |
waarom eet ik sinaasappel als ik net me tanden heb gepoetst? | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
Soms is staan het hoogst haalbare ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
![]() | ![]() |
muss hoe was je etentje | ||
![]() | ![]() |
ja heel gezellig.. maar ik voel me nu echt zwaar belabberd Me benen voelen aan als een waterbed ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
![]() | ![]() |
nou dan worden ze iig niet moe![]() | ||
![]() | ![]() |
hehe ik ging slapen toen de wekker ging van de vrienden waar ik bleef slapen hehe ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
![]() | ![]() |
hahaha, shiiiiiiiiiiiiiiiiit ga ik ff naar benden zit me moeder lingo te kijken: 2 kandidaten die gewoon fokkin 0 punten hadden op het einde ![]() | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
da's jammer ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
![]() | ![]() |
hehehe dan ga je af voor heel 45+ Nederland die die shit bekijkt | ||
![]() | ![]() |
Gvd tel rekening van 435 euro :S | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
hahahah, goddamn, hoe doe je dat? | ||
![]() | ![]() |
veel bellen? | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 ] |