Index / Drop je eigen audio / [Pagina: [1] 2 ] | ||
RijmPiet Hoe wou je dat doen? ![]() |
![]() | ![]() |
Teringhond en CO, bekend van acts als: ''de Wijzen uit het oosten, Mr Tostiman, de Teddyberenpellers, VreemdeFreek, Reimpeit, Maatschappijleer, de OG bomenclica, Freakyfreek, FBR-Onderzoek, Het bolwerk reloaded, Rijmpiet en ZelfmoordZuivel'' komt nu met de nieuwste sensatie... W.O.E ![]() jawel W.O.E komt met die omin spange single G's jullie weten hoe het zit, sowieso sowieso. Rijmpiet op de beat, Petfles op die boeng lauwe h00k, dat is hoe we het doen. W.O.E = Wajow Ojow Ejew!!! check die shit HIER! ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
brutus_barrakus creative crew guy ![]() |
![]() | ![]() |
tiss die freek edit die het afmaakt maar ik zeg die tosti die komt er wel ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Po po po po po!! ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
![]() | ![]() |
willemz onder enkels ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
Swerious_Linez Oh shit |
![]() | ![]() |
hard ---------------------------------------- "Ze spelen vals, maar toch verliezen ze" - Supadupah | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Keihard zelfs. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
![]() | ![]() |
kneiterhard ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Hehehe dit is knetterdroog, komt op precies goede moment. | ||
![]() | ![]() |
ZEKEEER!!! Verspreid die lauwnes aan je vriendjes en vriendinnetjes waar je 't komende weekend mee naar den club gaat! en de 16-ers onder ons moeten 'm branden op een cdtje en aan de dj van de kinderdisco geven! [ Dit bericht is gewijzigd door op 08-03-2007 @ 00:14:02 ] ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
poppekontje | ![]() | ![]() |
aaaiit ! ik ga checken. dope dat petfles er nu ook bij zit , ik vond hem altijd al het lekkertje van de click. ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
haha zoals ik zei op msn prachtig fout ![]() Petg ik verwacht binnenkort wel ene track van jullie met ook ff ene stukkie rap van jou.. pz | ||
![]() | ![]() |
aight aight sowieso komt er meer lauwnes van Wajow Ojow Ejew met Petg op de mic, maar we promoten eerst die single goed zodat we goed die aandacht hebben. dit is trouwens goed te combineren met ganzen, bankjes en clips [ Dit bericht is gewijzigd door op 08-03-2007 @ 00:25:10 ] ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
hehehe true | ||
![]() | ![]() |
tosti's watervallen mouw loze shirts en klappende kaken ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
![]() | ![]() |
sowieso die close-ups gaan op die kaken met sandalen en bergklimsokken ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
Iminic DE LAUWREAAT ![]() |
![]() | ![]() |
25e eeuw shit. Fokking Jamba-materiaal, je weet toch. ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
Hoe gestoord is dit xD Geniaal ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
![]() | ![]() |
dat is 't zeker! ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
KevinR 010 ![]() |
![]() | ![]() |
hmmm... lijkt tropical danny ofso wel z0mfg! edit: 3RGUH STYL0 HO0WR.. D4T W3L [ Dit bericht is gewijzigd door op 08-03-2007 @ 13:26:19 ] | ||
![]() | ![]() |
petfles is een aka van kanye west ff dat jullie weten ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
tisjongek gek! ![]() |
![]() | ![]() |
ben ik de enige die dit wack vind?![]() ---------------------------------------- Hou je niet van langharige duitse mannuh? | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Meneer de tostiman had een wat prominentere rol in deze track mogen hebben. | ||
Kapowski Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp |
![]() | ![]() |
niks aan niet grappig, doe mij lexxxie maar | ||
FreakyFreek Teringhond & Co. ![]() |
![]() | ![]() |
yo ik ben niet vies van een beetje oldskool klikjes, maar hier is t best erg. ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
poppekontje | ![]() | ![]() |
lauw man haha ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Je weet wat ik ervan vind, weeral ript petfles de track. ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
![]() | ![]() |
jongens ongezouten kritiek leveren is hier toch helemaal niet toegestaan ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
![]() | ![]() |
Quote: livio schreef op 08-03-2007 @ 13:38 Meneer de tostiman had een wat prominentere rol in deze track mogen hebben. ja achteraf had tostiman meer ruimte moeten krijgen, maar dat zou oneerlijk zijn tegenover petfles die toch wel grotendeels het concept heeft geleverd. de demo komt eraan W.O.E - Woeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoe Wieieieieieieie ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
Halve_Zool tot de schijt ons dood ![]() |
![]() | ![]() |
mwhaha, mafketels kan hier wel om lachen, kijk maar ---> ![]() ---------------------------------------- Uit verscheidene onderzoeken is gebleken dat ik hoogbevaagd ben. | ||
Petfles Teringhond & Co. |
![]() | ![]() |
Quote: Kapowski schreef op 08-03-2007 @ 13:40 niks aan niet grappig, doe mij lexxxie maar dit valt helemaal niet in dezelfde catogorie als lexxxie, lexxxie maakt gangsterr-rap, wij maken die echte urban-hitzz ![]() | ||
![]() | ![]() |
ja en ik vind het niks. | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
aardig gek ![]() ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
![]() | ![]() |
Teringhond & CO is back!!! ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
rete strak boys! ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
![]() | ![]() |
Quote: die ene kerel schreef op 08-03-2007 @ 23:22 rete strak boys! dat klinkt een beetje fag vriend | ||
![]() | ![]() |
de term vriend op die manier gebruiken is fag ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
![]() | ![]() |
ik wou ff in zijn straatje blijven. | ||
![]() | ![]() |
het is die hit voor een dag als deze ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
![]() | ![]() |
word ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
![]() | ![]() |
of een dag als deze ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
Halve_Zool tot de schijt ons dood ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Kapowski schreef op 09-03-2007 @ 07:22 ik wou ff in zijn straatje blijven. nog zo'n gay opmerking! ---------------------------------------- Uit verscheidene onderzoeken is gebleken dat ik hoogbevaagd ben. | ||
![]() | ![]() |
!!!z0mG W.O.E komt binnenkort met een demo, de volgende tracks zijn in de maak W.O.E - Hakkebillen! (knieheffen remix) W.O.E - Oh ja! (clip is ook in de maak) W.O.E - Woeoeoe. ft Pascool W.O.E - Speculaasbrokken W.O.E - Yom Kippoer met zoetzure saus dus maak je klaar, want je kinderdisco wordt veroverd door deze shit! [ Dit bericht is gewijzigd door op 20-03-2007 @ 17:24:18 ] ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Dat wordt weer schuren dus bij chicks van 7! ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
![]() | ![]() |
i.p.h. taferelen op je madderfakkin dansvloer ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
![]() | ![]() |
sowieso! ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
boeker_T Keihard |
![]() | ![]() |
kijk eens uit je raam met deze track op ---------------------------------------- Sambal is ook een bal | ||
![]() | ![]() |
W.O.E ft. Martijn - Aooohollaaaaa Vanuit het niets slaan we terug!!! ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
Seubie | ![]() | ![]() |
Euhm ? hehe | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
stijlloze verwijdering van de caps in de titel, beetje laat, maar wel lekker ![]() ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
![]() | ![]() |
en je ziet het, gelijk minder hits! ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
Index / Drop je eigen audio / [Pagina: [1] 2 ] |