Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 ] | ||
brutus_barrakus creative crew guy ![]() |
![]() | ![]() |
jazeker met wat aanpassingen ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
hahaha, eey wel ontopic gaan he ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
![]() | ![]() |
hehe neu ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
jezusss kapo lees je dat? pak je beat van hem af! ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
Kapowski Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp |
![]() | ![]() |
ik lees het. | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
TOYS!!!!!1 ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
![]() | ![]() |
ojé ik laat mij gaan in mijn dichterlijke vrijheden ik heb geen individu nodig die mij de weg gaat wijzen die ik moet bewandelen ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Jezus wat voel ik me beroerd. | ||
![]() | ![]() |
ik heb gister nog een dikke freestyle gebust terwijl ik tekken 5 speelde ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
KevinR 010 ![]() |
![]() | ![]() |
wrede wereld... me enige vis is dood gegaan vanochtend | ||
Poco Marquez Music |
![]() | ![]() |
gecondoleerd man.. | ||
![]() | ![]() |
ik mocht hem toch al niet | ||
![]() | ![]() |
in de kom pissen is doorgaans niet goed voor je vis ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
KevinR 010 ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: brutus_barrakus schreef op 11-03-2007 @ 14:23 in de kom pissen is doorgaans niet goed voor je vis en dat zeg je nu pas.. ! | ||
Poco Marquez Music |
![]() | ![]() |
aaight ik heb een nieuwe naam ![]() | ||
![]() | ![]() |
en een lauwe naam ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
Poco Marquez Music |
![]() | ![]() |
jaah tog :p | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
Lekker weertje he? | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
wat een heerlijk nummer die nieuwe van nelly furtado, jezus. echt zomershit, ik wil dat album maar die staat niet op albumbase![]() ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
Nelly_Furtado-Loose-2006-RNS | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
heb m al [ Dit bericht is gewijzigd door op 11-03-2007 @ 15:03:54 ] ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
De Gevallen Engel | ![]() | ![]() |
Wat hou ik toch van de zon. Ik bloei helemaal open ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
![]() | ![]() |
ik snap wat je bedoelt ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Quote: Pocowoco schreef op 11-03-2007 @ 14:25 aaight ik heb een nieuwe naam ![]() beetje lang vind je niet? die naam van bigsam is wel lelijk zo, met die hoofdletter S ---------------------------------------- .... | ||
BigSam Vitamine-E ![]() |
![]() | ![]() |
vind je? ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
ja ---------------------------------------- .... | ||
poppekontje | ![]() | ![]() |
ik heb de mooiste en de langste ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
BigSam Vitamine-E ![]() |
![]() | ![]() |
ahh kut zeg, ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
dappoza mag mijn naam ook wel veranderen hoor, wil hem graag roze hebben![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 11-03-2007 @ 16:30:36 ] ---------------------------------------- .... | ||
jottem dat wil ik ook! ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
is dat niet tamelijk gay voor een jongen? [ Dit bericht is gewijzigd door op 11-03-2007 @ 16:33:29 ] ---------------------------------------- .... | ||
ja blauw bestaat al. ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
ik heb het zo saai vandaag stomme kut | ||
me computer met me mic doet het niet , fokkop anders kon ik een rap liedje gaan maken. ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
Mindstate![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Boswottels schreef op 11-03-2007 @ 16:35 ik heb het zo saai vandaag stomme kut Woord, zeker met dit weer | ||
Ko-eN | ![]() | ![]() |
word het morgen ook mooi weer eigenlijk? | ||
![]() | ![]() |
dat weet je morgen pas ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
Ko-eN | ![]() | ![]() |
ik kijk wel ff op teletekst, bedankt | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Lekker weertje ouwe, zooomeeerrrrr komt eraan | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
wurd komt omdat ik bijna jarig ben![]() ---------------------------------------- .... | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
En omdat ik net jarig ben geweest natuurlijk. Shit is spontaan omgeslagen mensen. Trouwens eindelijk 18 zijn is wel redelijk king. | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
tot je de rekening van je zorgverzekering krijgt ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
![]() | ![]() |
hehe die moet ik ook nog krijgen ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
![]() | ![]() |
ik word vrijdag alweer 19 | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Ja maar daar denken we niet over na als we in de shop chillen of wel dan? | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
hehe precies, de voordelen overklassen de nadelen compleet. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
ik word pas 17![]() ---------------------------------------- .... | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
ow shit.... ben je nog maar zo jong.... ![]() ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
Ko-eN | ![]() | ![]() |
damn egt veel mensen zijn in maart jarig wtf:S als er maar niemand anders op de 23e jarig is..dat is mijn dag!! [ Dit bericht is gewijzigd door op 11-03-2007 @ 16:57:30 ] | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
of jij bent gewoon oud![]() ---------------------------------------- .... | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 ] |