Index / Radio, televisie en film / [Pagina: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 ] | ||
Mizou OWJAHJOH??! ![]() |
![]() | ![]() |
tering dit is wel leiP maar goed kun je verwachten vage shizzle ---------------------------------------- www.serife.nl | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
Sylvia is trouwens naar huis gegaan lees ik net ---------------------------------------- beng! | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Seubie | ![]() | ![]() |
haha damn man wat een gekkenhuis | ||
Angel-eyez Kanye West is the best! |
![]() | ![]() |
die jaap moet nagekeken worden | ||
Kapowski Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp |
![]() | ![]() |
wie gaan daar vechten dan wie zitten te neuken? | ||
BigSam Vitamine-E ![]() |
![]() | ![]() |
silvia woont in oosterhout gek ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
![]() | ![]() |
leg eens uit | ||
![]() | ![]() |
nou ze heeft een huis in oosterhout, en daar woont ze in ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
![]() | ![]() |
hahaha sukkel ben je ook![]() maar huub heeft me de schoonmaakster? maar hij neukt de vriendin van para brotha/ | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
wat kk irritant ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
haha dammm deze is idd irritant haha | ||
![]() | ![]() |
echt als ik brian was, zou ik die huub gewoon uitdagen voor een kick boks wedstrijd, net zoals ze eerst gingen rap battlen, dan zullen we zien wie het sterkts/stoerst is ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
haha, ik ben blij dat ik dit niet live kijk maar gewoon via youtube | ||
![]() | ![]() |
chick is spang, ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
![]() | ![]() |
hey is lieke weer terug? of is dat een oud filmpje dap? | ||
![]() | ![]() |
---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
GIANT Troetel Turk ![]() |
![]() | ![]() |
wooooooooooooooot! dát zien we nooit op tv! LOL edit: dat wijf heeft 'n lelijk hoofd.. Jaap is lol.... Brian is ook tof.. hij lijkt wel dat wijf van the exorcist.. dat zwarte wijf is vet irritant.. en maar gillen en schreeuwen.. die homo is een dombo.. en de rest is ook wack [ Dit bericht is gewijzigd door op 02-05-2007 @ 10:33:29 ] | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Brian tof? grapjas ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
![]() | ![]() |
Quote: MaffeDodo schreef op 02-05-2007 @ 11:17 Brian tof? grapjas Jaap is ook tof.. ¬¬ | ||
![]() | ![]() |
Jaap begint nu mijn favoriet te worden, haha wat een koning ---------------------------------------- beng! | ||
![]() | ![]() |
XD die foto dat ie naakt op de grond zit en naar boven kijkt.. LOL!!! die is zooo wreed! | ||
omebob AFCA ![]() |
![]() | ![]() |
w00t, sloeg huub um nou? ![]() ---------------------------------------- forever young! afca cbs.. | ||
![]() | ![]() |
Quote: omebob schreef op 02-05-2007 @ 19:41 w00t, sloeg huub um nou? ![]() HAHAHAhHA JA GEK ! Huub heeft Amanda liggen neukent toch?? Hij zegt van niet.. maar volgens mij wel hoor.. ik heb geen zin om tot morgen te wachten ![]() ik word helemaal parra brother [ Dit bericht is gewijzigd door op 02-05-2007 @ 20:13:25 ] | ||
omebob AFCA ![]() |
![]() | ![]() |
tuurlijk heb ie dr wel geneukt hahaha die vieze sloerie ---------------------------------------- forever young! afca cbs.. | ||
![]() | ![]() |
ik snap niet dat brian zo para kan worden van die amanda, dat kind loopt alles te neuken daaro, daar ga je toch niet over janken, wat een baby!!! | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Brian is gewoon parra ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
Jaap is de bom joh, iedereen ruzie maken tijdens ontbijt, hij zit daar een beetje te schranzen ![]() ---------------------------------------- argh | ||
![]() | ![]() |
hahaha ja gek LOL brian is para brother.. want heeft hij dan? adhdh? dan beheerst ie zich nog goed man. kanker huub met z'n rothoofd lokt hem elke keer uit man.. maar ik lach in een deuk toen brian op het eind moest huilen tegenover jaap hahaha!! zoood rogo man.. dat wijvestemmetje van 'm hahahaha ![]() ![]() | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
daarom in Huub ook mijn held, jaagt iedereen op stang. alleen dat smerige gevuns met Erik gaat met veel te ver.. maar Japie neemt die rol nu een beetje van em over. ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
![]() | ![]() |
Quote: MaffeDodo schreef op 02-05-2007 @ 22:45 daarom in Huub ook mijn held, jaagt iedereen op stang. alleen dat smerige gevuns met Erik gaat met veel te ver.. maar Japie neemt die rol nu een beetje van em over. Da's lame. Huub heeft echt 'n rothoofd man!! ![]() Ik lag net dubbel om dit: http://goudenjaap.web-log.nl/photos/uncategorized/naakt.jpg HAHHAA geweeeldig hoe ie erbij zit ![]() | ||
![]() | ![]() |
Lieke nieuwe bewoonster haha ---------------------------------------- beng! | ||
![]() | ![]() |
Wie is Lieke? | ||
![]() | ![]() |
ex schoonmaakster + de ex van Huub ---------------------------------------- beng! | ||
![]() | ![]() |
Quote: Gaucho schreef op 02-05-2007 @ 23:13 ex schoonmaakster + de ex van Huub ah.. die | ||
![]() | ![]() |
die lieke vind ik ook maar irritant..dat zal palma leuk vinden whhahahah wat is dat ook voor wijf ---------------------------------------- www.serife.nl | ||
![]() | ![]() |
ik irriteer me aan haar rauwe visstem... (Palma dus). En Lieke vind ik een dom wijf, voegt niets toe ---------------------------------------- beng! | ||
KayC Back in Town! |
![]() | ![]() |
Kijken jullie dit nog steeds? ik ben er allang mee gestopt, na een tijdje besefte ik dat het niveau zwaar onder de mijne ligt! ---------------------------------------- Zwolle | ||
![]() | ![]() |
ja die stem man volgens mij rookt ze fokking veel ofzo iig is ze aandachtsgeil als wat ---------------------------------------- www.serife.nl | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
huub is geweldig man.. ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
![]() | ![]() |
fok jouuu ![]() Maar ik snap eigenlijk niet waarom ik nu zo veel kijk.. ik volg het als 'n mothafucka o_O ! Ik vond het eerst echt wack.. vriendinnen van mij lulden er dondersveel over, dat het spannend was etc. etc.. dat Erik Huub had afgetrokken terwijl Huub lag te pitten? (kenkergoor! o_O) Wanneer is dat gebeurd eigenlijk? Ik kijk momenteel live ![]() www.kanalenkiezer.nl en dan in het lijstje aan de linkerzijde van de site op Speciaal klikken (oftewel nummer 14) | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
woord KayC.. eigenlijk ligt t ver beneden t niveau van een beetje helderdenkend mens.. en GIANT je bent zelf een etter ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
![]() | ![]() |
Quote: MaffeDodo schreef op 03-05-2007 @ 11:12 woord KayC.. eigenlijk ligt t ver beneden t niveau van een beetje helderdenkend mens.. en GIANT je bent zelf een etter Waar bemoei jij je mee? Als je niet fan bent van Gouden Kooi... waarom post je hier dan? Edit: dit >>> ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 03-05-2007 @ 13:47:13 ] | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
ik ben fan van de mooie momenten die ik op youtube kijk ![]() ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
![]() | ![]() |
Quote: MaffeDodo schreef op 03-05-2007 @ 13:48 ik ben fan van de mooie momenten die ik op youtube kijk ![]() BOEIEN Loop mensen die gouden koooi wel kijken, niet af te kraken dan. | ||
Seubie | ![]() | ![]() |
wat gevoelig nu zeg gossie | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Verbazend dat er trouwens met die Tien fanaten hier niet eens een Geer & Goor topic bestaat! ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
![]() | ![]() |
geer en goor vind ik toch echt zo irritant ik akn daar echt geen minuut naar kijken ---------------------------------------- www.serife.nl | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Mee eens ![]() ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
Index / Radio, televisie en film / [Pagina: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 ] |