Index / [arch] Eredivisie Tekst / | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Battle! Regels: Tekst moet battle zijn, inclusief punches, dus geen wacke shit. Eerste met drie votes wint. Deadline, 1 week, dus Woensdag 21 maart. Succes! ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
ROCKA Baas |
![]() | ![]() |
Quote: Regels: Tekst moet battle zijn, inclusief punches, dus geen wacke shit. vage regel dit... succes man, you'll need it | ||
Critical | ![]() | ![]() |
zie net pas dat jij hammerfall bent, hehe ---------------------------------------- zelfs de sky is geen limit voor mij | ||
ROCKA Baas |
![]() | ![]() |
be afraid... be very afraid | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
Niet belangrijk...... jij hebt toch geen ballen zie maar hoeveel lines je doet...... ik hoor het wel. suc6.. ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
ROCKA Baas |
![]() | ![]() |
16 | ||
ROCKA Baas |
![]() | ![]() |
dopoloog is 'n autist en da's zo wreed he, hij heeft slechts 'n schutting nodig om schuttingtaal te spreken jij wou mij ook echt verslaan? sorry man... flikker dan maar op, met je recensie naar de ochtendkrant incest is kut he, maar fak jou boeler, want als sportmerkpromotors loop je hele dagen kappa te roepen je battles zijn wack, je lines in topicals als prof tennissers gek, zie ik heb snaren om te raken maar ze raken het net niet jouw hele leven is 'n joke, tis geen porem, welke idioot wordt er nou mod op funny forum je kiest ervoor om je dikste bars in je huis te bewaren? als jij ooit dikke bars voor je hebt zit je in 't huis van bewaring hij had dikke verhalen over afgedroogd worden door chicks in bikini, big smile erbij huh.. maar hoe wack ben je als je verliest van chicks in bikini rip dopoloog, flikker op man mietje, je moet postbode zijn om lines bezorgend je winst te verdienen en nou optiefen | ||
ROCKA Baas |
![]() | ![]() |
beter drop je wel | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
Ik autist bitch? kan niet veranderen, Alsof jij dat nog niet wist Ik maak constante punchlines en geef je een constante facelift. ja, er zijn mensen die mij constant afkraken. waarom jij niet? Mensen willen geen woorden aan jou vuil maken No spang, Heb geen fans, intreseert mij niet wat jij als mens zegt Jij maakt meerdere ID's aan om te laten zien dat je ook fans hebt. Kenker, ik dacht een dis te krijgen, kom je aan met deze crap Jij raakt het maar net, maar je blijft verstrikt in mijn web. ik heb teminste nog over iets controle.. als je snapt wak bedoel? snapje? euh.. oke... Zelfs met een ingehouden adem zal je niet door een deur bij 2 meter breed passen. jij dikke lines? op zijn zeeuws wil ik ze niet eruut zuugen jij vreet je eest eigen vol om ze pas daarna uit te spugen. Shit... ik kijk niet naar vieze plaatjes, ben niet ziek ho ja, jij als chick op een foto ben je niet eens tietloos. Shit, ik hang je foto op de muren en gooi pijlen naar de muren *nah geen zin, oh ho", Bezorging is binnen, zal je lines wel retour terugsturen * zuugen = zeeuws voor zuigen ja... snelle reply anders werd rocka boos ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 20-03-2007 @ 22:40:32 ] ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
brutus_barrakus creative crew guy ![]() |
![]() | ![]() |
dopo noem eens een dikke punch van jou ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
Critical | ![]() | ![]() |
Rocka komt hier duidelijk een niveau hoger hij klaart al met die huis van bewaring line, al heb ik die in zo'nzelfde vorm op hiphopnet volgens mij ook gelezen (net als die kappa line) maargoed, dopoloog mist een beetje de harde punches, en rocka dropt gewoon wat beter Vote = Rocka ---------------------------------------- zelfs de sky is geen limit voor mij | ||
ROCKA Baas |
![]() | ![]() |
jup.. dat kappa concept was al van mij.. 1-0 | ||
brutus_barrakus creative crew guy ![]() |
![]() | ![]() |
ik vote ook rocka dopo mist punches teveel fillers enzo ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
Pila Boven De 18 ![]() |
![]() | ![]() |
incest is kut he, maar fak jou boeler, want als sportmerkpromotors loop je hele dagen kappa te roepen welke idioot wordt er nou mod op funny forum als jij ooit dikke bars voor je hebt zit je in 't huis van bewaring Jij maakt meerdere ID's aan om te laten zien dat je ook fans hebt. vote rocka ---------------------------------------- maak je koud als ijs en steek je met een lepel | ||
ROCKA Baas |
![]() | ![]() |
bedankt dopo .. blablabla. try harder | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
ja weurd rocka wint ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
tisjongek gek! ![]() |
![]() | ![]() |
popopo ---------------------------------------- Hou je niet van langharige duitse mannuh? | ||
Index / [arch] Eredivisie Tekst / |