Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / [arch] Computers en Techniek /
mhr-zip
*gaap*
Gepost door mhr-zip op donderdag 29-03-2001 om 22:46:12
Mij windows (98se) hangt erg vaak, zo niet heel erg vaak. Ook al heb ik net een verse format c: Dus ik denk niet dat het hangen aan windows ligt. Maar maybe aan me live player 1024, want ik had wel eens gehoord dat daar een hoop probs mee zijn. Is dat ook zo, of is dat gelul. Ik heb wel andere drivers geinstalled omdat ik bij de standaard drivers, gelijk een blauw scherm kreeg. Weet iemand hier wat op!?!?!? Verdere specs Abit BE6 v2, PIII 500 coppermine, asus 7100 (met creative tnt2 m64 had ik het ook), 2X128 mb, 1 100 mhz en 1 133 mhz. Maar met alleen die 100 mhz deed tie het ook. Ik word hier echt moe van. Moet die geluidskaart maar in de kast?? Want dit is echt niks.
Deathlock
FreeBSD Powered
Gepost door Deathlock op vrijdag 30-03-2001 om 08:56:51
welke driverversie van Creative gebruik je ?
----------------------------------------
"I have often regretted my speech, never my silence."
- Xenocrates (396-314 B.C.)
mhr-zip
*gaap*
Gepost door mhr-zip op vrijdag 30-03-2001 om 10:52:41
De originele en daaroverheen een patch die ik er bij kreeg. Maar zijn er geen andere onderdelen die problemen kunnen geven. Of moet ik eens gewoon w2k proberen, of geeft dat ook een hoop problemen???
[ Dit bericht is gewijzigd door op 30-03-2001 @ 10:56:51 ]
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op vrijdag 30-03-2001 om 10:58:09
Mja er zijn 1001 orginele Welk revisi nummer staat op die CD of in de setup ? En welk patch revisie nummer. Er worden ongeveer elke maand zeker wel niewe patches, drivers of updates uit gegeven. Die zijn allemaal officieel

Er staat vast wel ergens revision 1.23 of versie 1.23 of v1.23 oid.

-SA-
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
mhr-zip
*gaap*
Gepost door mhr-zip op vrijdag 30-03-2001 om 11:05:44
http://gathering.tweakers.net/showtopic.php/9835 Hoe maak ik die sleutel aan??? Snap er geen hol van
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op vrijdag 30-03-2001 om 11:12:07
Sja duidelijker als het daar staat kan ik het niet uitleggen. Overigens is dat iets dat als je het niet snapt het een kwestie van AFBLIJVEN is.

Als je in het register zit te kutten als je niet weet wat je doet. Konden er nog wel is meer problemen kunnen gaan ontstaan als dat je op lost.

-SA-
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
 Index / [arch] Computers en Techniek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0101 sec.