Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Optredens, festivals en parties /   [Pagina: 1 [2] ]
Patreez
Gepost door Patreez op woensdag 16-05-2007 om 18:32:07

ik voel me gerippt...

zijn show was goed in elkaar gezet qua tracks, en het geluid was wel goed.. alleen nas maakte bijna GEEN EEN line af..
dat is opzich niet erg.. als er een goede back up mc is.. maar dat was dus ook totaal niet het geval.. zijn back up werd gedaan door een half gare DJ die af en toe verdween.
en ja, hij deed een hoop klassiekers.. maar wat heb ik eraan als hij de helft van de texten niet eens doet, en de andere helft fokking schor klinkt.
volgende keer als hij naar damsco komt zet ik gewoon illmatic thuis op en blijf ik op de bank hangen ofzo.. want dit was me geld echt alleen waard om de ''legendarische'' nas een keer live te kunnen zien... maar het was zeker geen legendarische show... ik vond nas echt alleen indrukwekkend door zijn dikkkkke chain, niet om zijn show... zijn show stelt DIKKK teleur!!

kortom: nas beweert dat hiphop dood is.. maar volgens mij is nas gewoon zelf een beetje af gestorven..
KRStarr
Back in business
Gepost door KRStarr op woensdag 16-05-2007 om 20:42:43
In het begin maakte hij zn lines juist wel af...zie hier gefilmd Hiphop is Dead:.

en tja er waren ook te veel mensen daar die de shit niet kende, ik zat daar mee te spitten en iedereen stond daar een beetje verbaasd als er geen 'nieuwe track' kwam ofzo...het verbaasde me echt dat niet iedereen los ging op Illmatic shit, ik had schijt en ging gewoon los daar neit van gelukkig genoeg andere mensen ook...


Nas - LIVE Hiphop Is Dead 15-05-2007 Melkweg

later kwamen de 'losgaantracks wat meer'..dus tja dan is het ook moeilijker om op het laatst nog je lines af te maken, dj was idd wat minder maar kon ik nou ook weer niet wakker om liggen

Schoorheid vond ik ook reuze meevallen, het was bij mij juist boven mij verwachtingen, maar ja iedereen zijn smaak en ding dan maar. Ik vond het hartstikke gruwelijk...de juiste tracks en vond hem een stuk meer zn best doen dan die Devin The dude ofzo, die gast maakt prima chillmuziek maar mede daardoor raakte ik in een te-chille-mood voordat Nas kwam, al maakte hij het weer helemaal goed.


----------------------------------------
BBRRAAPPPP!!!!
Patreez
Gepost door Patreez op woensdag 16-05-2007 om 21:45:16
''maar kon ik nou ook weer niet wakker om liggen''


ik viel er ook bijna van in slaap.... dat was het juist

dit was geen knallende show zoals je van nas hoort te verwachten.. ik kan nederlandse rappers noemen die een betere show dan dit neerzetten... en dan voor veel minder dan 40 eu'tjes

niet tevreden... en dan gaat het mij niet eens om of het publiek los gaat.. want ookal staan ze stil bij een goede show ga ik zoiezo los.


KRStarr
Back in business
Gepost door KRStarr op woensdag 16-05-2007 om 22:04:09
Die opmerking bedoelde ik dus van "ik merkte het me op, maar kon mij er niet aan ergeren"...

En tja NaS is toch een wereldnaam betreft hiphop. In andere genres betaal je soms 50 tot 100 euro voor een show. Ik vond het al vet geneog dat het in de melkweg was, en niet in HeinekenMusicHall. Het ging gewoon los en het was erg vet, NaS was op het laast wat schoor maar het was niet zo dat hij er geen zin in had ofzo.

Maar als jij het minder vond, dan vind ik dat opmerkelijk...argumentatie van ons beide is gewoon persoonsgebonden denk ik, ik vond het in ieder geval te gruwelijk!
[ Dit bericht is gewijzigd door op 16-05-2007 @ 22:04:59 ]

----------------------------------------
BBRRAAPPPP!!!!
mafcase
zie signature
Gepost door mafcase op woensdag 16-05-2007 om 22:28:09
nu maar hopen dat nas niet denkt dat het nederlandse publiek die ouwe shit niet diggt.. dalijk gaat ie in groningen alleen maar nieuwe tracks doen hehe
volgens mij is het sowieso kippevel als je nas live NY state of mind hoort spitten

dope foto's en filmpje iig
----------------------------------------
BEATS!
KRStarr
Back in business
Gepost door KRStarr op woensdag 16-05-2007 om 22:38:52
Gehehe hij had dat denk ik maar al te goed door "who wants to go way back to the oldskool shit" waarop iedereen los ging, en toen kwam ook beetje die illmatic shit...

maar ja de meningen zo te zien een beetje verdeeld, het is en blijft Nas dus het is sowieso wel een show waar je wat van kan verwachten, tracklist is dope en ik vond persoonlijk dus WEL dat nas dope kwam
----------------------------------------
BBRRAAPPPP!!!!
Seubie Gepost door Seubie op woensdag 16-05-2007 om 22:40:33
Ik zie de koppen al

"Nas met nek klachten afgevoerd na optreden in Amsterdam"

Dope foto's overigens
MTijn
whut!?
Gepost door MTijn op woensdag 16-05-2007 om 23:18:22
shit ik kijk dat filmpje van illmatic medley wat een kankersaai publiek bij illmatic shit zou ik helemaal los gaan is mn favo album ever zo'n beetje
----------------------------------------
Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be.
Finger
Gepost door Finger op donderdag 17-05-2007 om 11:23:05
Ik zal hier wel net als overal voor gek verklaard worden maar ik vind It Was Written veel doper als illmatic.
D_Original
Sjawel Sjeweet
Gepost door D_Original op donderdag 17-05-2007 om 11:24:40
jij bent echt gek...
----------------------------------------
boys dragen uggs, afgezakte skinny jeans
voelen zich hip hop in een played out urban scene
Monn-E
Vitamine E
Gepost door Monn-E op donderdag 17-05-2007 om 11:43:23
Nas @ Melkweg, Amsterdam

Nas - Black Republican + Toespraak (Kwaliteit slecht)
https://www.youtube.com/watch?v=0Ph37Db5uwQ
Nas - Illmatic tracks
https://www.youtube.com/watch?v=8VPlB9N2s0c
Nas - HipHop Is Dead (Kwaliteit slecht)
https://www.youtube.com/watch?v=76SqDQNkpQ8
Nas - NY State Of Mind
https://www.youtube.com/watch?v=qqmzRd_rspg
Nas - Doo Rags e.a.
https://www.youtube.com/watch?v=iyLsqHHFUiE
Nas - One MIC
https://www.youtube.com/watch?v=qhZDKFD8wwo
Nas - If I Ruled The World
https://www.youtube.com/watch?v=NlDk-F7oiIs
Nas - Nas Is Like / Hate Me Now
https://www.youtube.com/watch?v=8sv5iVc8-YQ
Nas - Got Yourself A Gun
https://www.youtube.com/watch?v=85HUe7a8Oaw

...Bij sommige filmpjes zie je inderdaad dat ie buiten adem is enzo, toch is me dat tijdens het concert niet echt zo heel vaak opgevallen. Wel dat die DJ (die toch een beetje wack was) het een paar keer opving en dat ie inderdaad soms ineens weg was. Dat is dan weer wel een minpuntje inderdaad, ook zoals ik het op sommige filmpjes terugzie. Maar ik stond helemaal vooraan en daar ging het bij na genoeg elk nummer wel los dus ik heb niet heel veel op de rest gelet. Vond het persoonlijk zeker wel een gruwelijke avond...
----------------------------------------
Vitamine E:
Twitter
Bru-Taal1989
Gepost door Bru-Taal1989 op donderdag 17-05-2007 om 14:02:09
Quote:
Finger schreef op 17-05-2007 @ 11:23
Ik zal hier wel net als overal voor gek verklaard worden maar ik vind It Was Written veel doper als illmatic.

It was written is iig net zo dope als illmatic. Bijna elk nummer is master op dat album

Props voor al die filmpjes trouwens....
[ Dit bericht is gewijzigd door op 17-05-2007 @ 14:07:29 ]

----------------------------------------
[url]http://www.last.fm/user/Bru-Taal/[/url]
D_Original
Sjawel Sjeweet
Gepost door D_Original op donderdag 17-05-2007 om 16:13:17


Gangsta Rapper
----------------------------------------
boys dragen uggs, afgezakte skinny jeans
voelen zich hip hop in een played out urban scene
MTijn
whut!?
Gepost door MTijn op donderdag 17-05-2007 om 16:18:36
haha gangsta rapper

en It was written IS niet net zo goed als Illmatic, dat is jouw mening.

Ik vind It was written echt een kak album vergeleken met illmatic
----------------------------------------
Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be.
KRStarr
Back in business
Gepost door KRStarr op donderdag 17-05-2007 om 16:29:47
Nou ja vind de veiligheid van rappers sowieso swaki, vooral melkweg...kon rustig met mn volle tas doorlopen, wie weet zit er een gun in ofzo, niet dat het zal gebeuren denk ik, je payed geen geld om daar te fucken, maar alsnog...

En tja, dat hij het afzegt is inderdaad wel raar en jammer...vooral voor die eckte eckte in Croatie....

En ik vond het publiek ook tegenvallen bij Illmatic shit, maja k ging zelf wel los heb in ieder geval dope avond gehad, en dope movies.
----------------------------------------
BBRRAAPPPP!!!!
Spitfall
Gepost door Spitfall op vrijdag 18-05-2007 om 01:22:01
Quote:
Patreez schreef op 16-05-2007 @ 18:32

ik voel me gerippt...

zijn show was goed in elkaar gezet qua tracks, en het geluid was wel goed.. alleen nas maakte bijna GEEN EEN line af..
dat is opzich niet erg.. als er een goede back up mc is.. maar dat was dus ook totaal niet het geval.. zijn back up werd gedaan door een half gare DJ die af en toe verdween.
en ja, hij deed een hoop klassiekers.. maar wat heb ik eraan als hij de helft van de texten niet eens doet, en de andere helft fokking schor klinkt.
volgende keer als hij naar damsco komt zet ik gewoon illmatic thuis op en blijf ik op de bank hangen ofzo.. want dit was me geld echt alleen waard om de ''legendarische'' nas een keer live te kunnen zien... maar het was zeker geen legendarische show... ik vond nas echt alleen indrukwekkend door zijn dikkkkke chain, niet om zijn show... zijn show stelt DIKKK teleur!!

kortom: nas beweert dat hiphop dood is.. maar volgens mij is nas gewoon zelf een beetje af gestorven..


Mee eens
----------------------------------------
Blijf niet hangen in je verleden en onderneem
rame
Gepost door rame op vrijdag 18-05-2007 om 01:37:42
Hehe die chain is wel ugly.
mixxman
Gepost door mixxman op vrijdag 18-05-2007 om 09:48:50
hehe shit echt vaag dat ie niet naar kroatie gaat, pussy
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
Ziek
gombeat
Gepost door Ziek op vrijdag 18-05-2007 om 10:49:59
niet al te positieve recensie op state
AceInc
Breaking Atoms
Gepost door AceInc op vrijdag 18-05-2007 om 10:59:00
Quote:
MTijn schreef op 17-05-2007 @ 16:18
haha gangsta rapper

en It was written IS niet net zo goed als Illmatic, dat is jouw mening.

Ik vind It was written echt een kak album vergeleken met illmatic


alleen al het feit dat de grote 3 (Premier, Large Pro en Pete Rock) allemaal producties hebben op Illmatic maakt het voor mij een veel beter album en dan heb ik het nog niet eens over hoe Nas lyrical komt.

is volgens mij naast The Future Is Now (Non Phixion) het enige album waar ze alledrie producties op hebben.
----------------------------------------
hate when wack rappers say they hate wack rappers
Finger
Gepost door Finger op vrijdag 18-05-2007 om 11:40:21
Zal best maar ik vind de meeste beats ruk.
Ziek
gombeat
Gepost door Ziek op vrijdag 18-05-2007 om 11:48:39
Hey man accepteer gewoon dat mensen verschillende smaken hebben gek.
AceInc
Breaking Atoms
Gepost door AceInc op vrijdag 18-05-2007 om 12:06:28
Ik weet niet wou jou probleem is maar het enige wat ik doe is een argument geven waarom IK Illmatic beter vindt.
----------------------------------------
hate when wack rappers say they hate wack rappers
Ziek
gombeat
Gepost door Ziek op vrijdag 18-05-2007 om 12:20:05
Ik bedoelde t niet kut ofzo, maar ik zie vaker dat mensen tegen elkaar blijven zeggen waarom ze iets vetter vinden, uiteindelijk komt t op smaak neer, sorry hoor.
MTijn
whut!?
Gepost door MTijn op vrijdag 18-05-2007 om 13:06:25
Mja idd ik vind die beats echt kankervet. Ik weet nog dat ik Illmatic voor het eerst luisterde nadat Huus werd gevraagd om te kiezen tussen Sean P en Nas en hij zeii "Met zo'n album als Illmatic op je naam win je zoiezo", en hij was een enorm Sean P fan dus t moest goed zijn. Aan t begin dacht ik echt zo WTF? wacke shit. Maar by The World Is Yours en daarna vond ik em kk vet en daarna begon ik die shit dr voor ook te diggen.

Beetje doelloos verhaal maar tis echt mn lievelingsalbum ongeveer
----------------------------------------
Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be.
Bru-Taal1989
Gepost door Bru-Taal1989 op vrijdag 18-05-2007 om 15:15:08
Quote:
AceInc schreef op 18-05-2007 @ 10:59
(...)

alleen al het feit dat de grote 3 (Premier, Large Pro en Pete Rock) allemaal producties hebben op Illmatic maakt het voor mij een veel beter album en dan heb ik het nog niet eens over hoe Nas lyrical komt.

is volgens mij naast The Future Is Now (Non Phixion) het enige album waar ze alledrie producties op hebben.

Grote 4 + q tip
Nas komt lyrical idd heel hardt, maar dat doet ie ook op it was written. Verschil zit em alleen in de beats, die op it was written ook dope zijn maar het idd niet redden bij die van illmatic....
[ Dit bericht is gewijzigd door op 18-05-2007 @ 15:18:40 ]

----------------------------------------
[url]http://www.last.fm/user/Bru-Taal/[/url]
Bru-Taal1989
Gepost door Bru-Taal1989 op zondag 20-05-2007 om 01:08:30

Wel dope filmpje...
----------------------------------------
[url]http://www.last.fm/user/Bru-Taal/[/url]
Cath
Gepost door Cath op maandag 21-05-2007 om 21:34:03
Ik vond het helemaal niet zon geweldig optreden. Je merkte duidelijk dat hij moe was en hij kon die energie niet overbrengen. Dat ligt niet aan het publiek maar hoe een mc met zijn publiek omgaat. Hij stond stil in het midden van het podium en deed al zijn hits en klassiekers. Niet gekke dingen, springen etc.. Die sfeer zat er gewoon niet in. Heel raar, ik heb en had er gewoon geen gevoel bij, neutraal zeg maar
----------------------------------------
Alot of kids were busting rhymes, but they had no taste. Some said Guest was wack, but now is that the case?!?
Finger
Gepost door Finger op maandag 21-05-2007 om 21:37:35
Ik hoop maar dat we hier in Groningen ee nbetere show krijgen als ik dit allemaal zo lees.
Mip
Gepost door Mip op dinsdag 22-05-2007 om 18:07:50
jammer dat zn stem erg fucked up is..
ik kan me 2 jaar terug in Paradiso nog goed herinneren, toen hadtie totaal geen backup
ze zijn ook slecht op elkaar ingespeeld, is duidelijk te merken tijden NY State of Mind
KRStarr
Back in business
Gepost door KRStarr op dinsdag 22-05-2007 om 18:22:43
Naja ik heb een hele dope show gehad maar misschien komt dat wel vanwege mn fanboy-smaak
----------------------------------------
BBRRAAPPPP!!!!
Monn-E
Vitamine E
Gepost door Monn-E op woensdag 23-05-2007 om 15:39:45
Bij dat filmpje van ML75 zie je wel goed dat ie soms z'n zinnen helemaal niet haalt, beetje jammer toch ja
----------------------------------------
Vitamine E:
Twitter
 Index / Optredens, festivals en parties /   [Pagina: 1 [2] ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0092 sec.