Index / Drop je eigen audio / | ||
brutus_barrakus creative crew guy ![]() |
![]() | ![]() |
http://www.soundclick.com/popsyclemegazord http://www.myspace.com/boekert gevaarlijk benader zachtaardig niet haastig gedraag je gevaarlijk je hebt de vonk laten branden nu brand ik in de vlammen brandend van verlangen brandend van verlangen zo schattig zo prachtig je lacht toch 't mag ook bedacht me geen dame zo schattig zo schattig zo prachtig je lacht toch je hebt de vonk laten branden nu brand ik in de vlammen brandend van verlangen wat kijk je blijf kijken het beest in mij bevrijden mijn meisje bekijk je bevrijd me verlangen ontvangen signalen uitstralen behagen alle dagen verlangen ik loop door de lucht ik kijk niet meer terug het is achter de rug het is me gelukt je ziet me niet gaan ik blijf naast je staan met mijn hand in je haar ik streel hier en daar en ik schreeuw hier en daar dat ik van je hou ik loop door de lucht het is alleen maar geluk geluk geluk freestyle van die kutvogel ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
Poco Marquez Music |
![]() | ![]() |
ik vind het echt niets man, no offence naar jou ik snap t niet, is dit jou style? wil je niet 'gewoon' rappen? of leer je 't nog ik weet niet ouwe :p deze stilo is niets voor mij | ||
Jakyman | ![]() | ![]() |
ik begrijp er ook niets van idd maar vind het wel grappig ![]() | ||
![]() | ![]() |
precies dat gewone rappen word door teveel mensen gedaan Vincent zegt: dope rapper , maar wat een kut beat BOEKER-T. zegt: hehe BOEKER-T. zegt: ga maar bij kapowski fronten daarover Vincent zegt: de groeten van d-d-dopoloog ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
Kapowski Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp |
![]() | ![]() |
Vincent moet zijn bek houden hij weet niks helemaal niet als hij dopoloog is. | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
de eerste keer was leuk, k vind het nu vrij saai worden. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
beetje bull ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Je wil te graag anders zijn. Kom dan met iets speciaals, iets lyrisch ongeëvenaards, of juist beatwise. | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Kapowski schreef op 19-03-2007 @ 06:55 Vincent moet zijn bek houden hij weet niks helemaal niet als hij dopoloog is. woord! ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
Nathaliie Fok jou! ![]() |
![]() | ![]() |
En toch heeft het iets.. ---------------------------------------- Show me who you really are. | ||
![]() | ![]() |
kijk meisjes vangen die signalen op ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Kapowski schreef op 19-03-2007 @ 06:55 Vincent moet zijn bek houden hij weet niks helemaal niet als hij dopoloog is. Hehe rufteef! ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
![]() | ![]() |
warme ranja drinken is netzoiets ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
Index / Drop je eigen audio / |