Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 ] | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: upnorth schreef op 21-03-2007 @ 16:57 (...) Haha dat hoef ik gelukkig niet. doe je ook journalistiek nu ? ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
ozcan wij hebben in ons Nederlands lokaal op school een hele wand met missers in krantenartikelen. Volgens mij is daar ook een site van, wanneer heb je nodig? Ik zou morgen voor je kunnen kijken. ---------------------------------------- beng! | ||
upnorth Geile Scheisse! ![]() |
![]() | ![]() |
Ja! In Zwolle sinds september![]() ---------------------------------------- Days to come | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Ik heb gehoord dat Özcan een hele grote dikke blonde neger is met een mat. | ||
![]() | ![]() |
Ik zei toch al dat ik m een keer had zien lopen?![]() ---------------------------------------- Days to come | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: upnorth schreef op 21-03-2007 @ 17:09 Ik zei toch al dat ik m een keer had zien lopen? ![]() Heey upnorth... waarom spreek je me niet aan dan!? Ik val wel op denk ik; ik ben de enige Turk daarro hahah, kan niet missen .. gaucho, als je die shit kunt jatten, zou het wel mooi zijn [ Dit bericht is gewijzigd door op 21-03-2007 @ 17:19:17 ] ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
![]() | ![]() |
Ik ben nogal verlegen ![]() Daarbij wist ik niet zeker of jij het wel was hehe. ---------------------------------------- Days to come | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: livio schreef op 21-03-2007 @ 17:06 Ik heb gehoord dat Özcan een hele grote dikke blonde neger is met een mat. Klopt op de mat na Hij heeft lange pijpenkrullen. ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
omebob AFCA ![]() |
![]() | ![]() |
hoi muss ---------------------------------------- forever young! afca cbs.. | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: upnorth schreef op 21-03-2007 @ 17:23 Ik ben nogal verlegen ![]() Daarbij wist ik niet zeker of jij het wel was hehe. Kan niet missen man, .. er loopt zelden een andere turk in het D-gebouw.. heb meestal zo'n dikke leren jas met bont aan, anders zo'n bruinig jasje, beetje gladjanus-stijl ... ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
![]() | ![]() |
Ok, ik zal het in de gaten houden. Maar nu eerst leren voor de tentamens. Heb ik volgende week weinig tijd voor vrees ik. Moet ook nog verhuizen. ---------------------------------------- Days to come | ||
MTijn whut!? ![]() |
![]() | ![]() |
AARGH KUT ENKELS/KNIEËN EN DAN IS DE FYSIO OOK NOG EENS GESLOTEN VANDAAG GODVERRRR hoe moet dat nou op de training maandag damnnnn ---------------------------------------- Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be. | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Check deze geile milf ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: upnorth schreef op 21-03-2007 @ 17:32 Ok, ik zal het in de gaten houden. Maar nu eerst leren voor de tentamens. Heb ik volgende week weinig tijd voor vrees ik. Moet ook nog verhuizen. Zit jij in die klas met februari-instromers..? zij is lekkerder, Swike [ Dit bericht is gewijzigd door op 21-03-2007 @ 17:35:32 ] ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
![]() | ![]() |
Eh nee. Gewoon in september begonnen. Eigenlijk een paar weekjes later, omdat ik me aan de late kant ingeschreven had. ---------------------------------------- Days to come | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
welke klas dan, upnorth? ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Kapowski Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp |
![]() | ![]() |
Ik heb net een aanrijding gezien | ||
![]() | ![]() |
Ik zag het al aan je avatar Kapowski. Ozzie: 1E! [ Dit bericht is gewijzigd door op 21-03-2007 @ 17:42:05 ] ---------------------------------------- Days to come | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: upnorth schreef op 21-03-2007 @ 17:41 Ik zag het al aan je avatar Kapowski. Ozzie: 1E! hmm, ik 1d, man .. wel apart dat ik het niet wist .. ![]() ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
![]() | ![]() |
Ik had verwacht je nog wel een keer tegen te komen bij gebouwtje D. Dan was de "verassing" des te groter geweest![]() ---------------------------------------- Days to come | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
ik ben de twee weken hiervoor thuisgebleven ja.. maar daarvoor ben ik elke college aanwezig geweest... ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
BigSam Vitamine-E ![]() |
![]() | ![]() |
damn ik mag een radio programma gaan doen bij een jongerecentrum, bij ons. damn heel die studio staat vol met platen en oude muziek gek.. ik ga daar zeker veel samples van rippen zeg damn : D ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
![]() | ![]() |
Keurig. Ik ben trouw aanwezig bij praktijk, maar daar krijg je uiteindelijk ook studiepunten voor. Voor de rest schat ik zo'n 80% aanwezig te zijn. College's die om half negen beginnen hebben mn voorkeur niet zo namelijk. [ Dit bericht is gewijzigd door op 21-03-2007 @ 17:58:20 ] ---------------------------------------- Days to come | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
hoezo moet jij geen portfolio maken dan... wat ik eerder vroeg? ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
![]() | ![]() |
Ik moet wel een portfolio maken, maar ik hoef geen fouten in krantenartikelen bij te voegen. Alleen voor mij "opvallend" nieuws verzamelen, en daar een kleine verantwoording bij schrijven. ---------------------------------------- Days to come | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
shit, die docenten leggen het allemaal anders uit... flikkerss ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
![]() | ![]() |
Die van mij is nieuw. Doet het allemaal nog keurig volgens het boekje. De ene keer werkt dat in je voordeel, de andere keer niet. Maar hij doet zn best wel. ---------------------------------------- Days to come | ||
MTijn whut!? ![]() |
![]() | ![]() |
PM? ---------------------------------------- Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be. | ||
Pummety040 Wie zijn moerrrrrr? ![]() |
![]() | ![]() |
ik pm je wel hoor. | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
Player! | ||
![]() | ![]() |
who me? ![]() | ||
Kipman Tilberuchtst ![]() |
![]() | ![]() |
player? sletje? wast verschil eigenlijk? nee ik noem je geen sletje ---------------------------------------- Kiphop baby! | ||
![]() | ![]() |
Ja ik wou eerst sletje zeggen, want voor mij is 't eigenlijk t zelfde, alleen klinkt player wat ehm minder negatief. | ||
![]() | ![]() |
hoe is het met chantal | ||
![]() | ![]() |
Hehe fok jou. | ||
MTijn whut!? ![]() |
![]() | ![]() |
Ik doe Hyreme's kunstje maar dan met 2 letters en een vraagteken. ---------------------------------------- Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be. | ||
![]() | ![]() |
Zal ik er dan maar een positieve wending aangeven? | ||
De Gevallen Engel | ![]() | ![]() |
jahaaa ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
![]() | ![]() |
Doe maar niet | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: MTijn schreef op 21-03-2007 @ 18:16 PM? Sorry, baas... hehehe ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Stoeprand WHITE TRASH! ![]() |
![]() | ![]() |
GOEIEAVOND, iemand een bordje nasi? ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
![]() | ![]() |
Ja met ham kip rijst sate saus omelet met sambal en casave kroepoek | ||
![]() | ![]() |
Dus dat, lekker lekker dat heb ik voor me neus mannn! Wil je ook wat? ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
![]() | ![]() |
zeg ik toch net![]() | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
tering jullie eten smerige shit ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
![]() | ![]() |
Wat nou smerig? jij weet niet wat smerig is.. Smerig eten ze in afrika, wij eten lekker! Ook Kapowski krijgt een bordje en dan is het op. Kapowski eet je morgen weer Spaghetti want die was ook erg lekker! ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
Critical | ![]() | ![]() |
ga is voten bij eredivisie tekstshit jongens ![]() ---------------------------------------- zelfs de sky is geen limit voor mij | ||
![]() | ![]() |
Critical ik wou graag, maar nu komt het![]() @ stoeprand morgen wordt het chili con carne | ||
Critical | ![]() | ![]() |
hehe ---------------------------------------- zelfs de sky is geen limit voor mij | ||
![]() | ![]() |
Ow daarvan gaan we ruften gek, ik weet niet wat het morgen word ik hoop iets lekkers Chicken Tonight ofzo ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 ] |