Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
Abstrakt
gewoon checken,gewoon doen!
Gepost door Abstrakt op woensdag 21-03-2007 om 00:29:29
Kijken of mensen et fet vinden, feed is altijd welkom


de bovenste track is dnb,de rest hiphopbeats, check zowieso ff de track Duister
http://www.soundclick.com/abstraktbiets

hier is de onderste een mix van 2 dnb nummers van me,de rest zijn hiphopbeats
http://www.myspace.com/abstraktbiets
[ Dit bericht is gewijzigd door op 21-03-2007 @ 18:08:57 ]

----------------------------------------
ja nee dat vind ik ook opzig weetje
WEBs Gepost door WEBs op woensdag 21-03-2007 om 13:14:40
vind ze wel dope..
die duister is idd duister.. wel vet.. totdat dr op 22 seconde dat kkgeluid in komt
moonlight sonate loopt niet lekker.. doordat de drums en piano niet kloppen
rust vind ik wel dope.. die is gewoon chill.. alleen begint een beetje te vervelen meer variatie in je melodietje doen ofzo
internal wordt op 11 seconden wel dope.. maar ik zou er iets anders mee doen.. wel je drums houden..
en locutus.. ja.. ik vint dnb gwoon kut
----------------------------------------
sono ubriaco?
tisjongek
gek!
Gepost door tisjongek op woensdag 21-03-2007 om 13:27:47
Quote:
WEBs schreef op 21-03-2007 @ 13:14
vind ze wel dope..
die duister is idd duister.. wel vet.. totdat dr op 22 seconde dat kkgeluid in komt
moonlight sonate loopt niet lekker.. doordat de drums en piano niet kloppen
en locutus.. ja.. ik vint dnb gwoon kut


dat dus verdr zit j shit technisch vrij netjes in elkaar maar slaag je niet egt in t scheppen van n sfeer probeer btr te samplen en j komt al n heel eind...
----------------------------------------
Hou je niet van langharige duitse mannuh?
Marsman Gepost door Marsman op woensdag 21-03-2007 om 15:58:40
Ga leren spellen WEBs. Ga ook aan je eigen beats werken, je bakt er nu niets van.

Ontopic:

Locutus
Voor je eerste Drum n Bass track helemaal niet heel slecht vind ik. Heb je de drumlijn zelf gemaakt of is het een (standaard)loop?
Lekker dat ineens alle instrumenten invallen. Ik zou de melodie die er op 26 sec inkomt wat uitstellen. Zo kan je nog heel veel gaan klooien met de opbouw. Hier en daar een break zou ook veel toevoegen.

Internal
Vind de sounds niet mooi.

Rust
Bass is lelijk. Heletijd open aanslagen moet je veranderingen in aanbrengen. Wordt erg snel saai zo. Dat pingelding wat op 32 seconde inkomt vind ik ook niet helemaal vers. Verder moet je nog wat aan afmixen doen.. Minder FX over bepaalde dingen.

Moonlight Sonata
Erg jammer van het mooie pianospel.

Duister
Weer iets doen aan afmixen (kan het niet helemaal goed beoordelen, mn stereosysteem zit te fucken). Wel lekker duister, maar zou hier ook voor sommige dingen andere sounds kiezen en zou hier ook met de opbouw gaan klooien.


Over het algemeen vind ik de beats veel te kort en niet goed van opbouw. De rest is wel oké denk ik zo.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 21-03-2007 @ 16:00:15 ]
Abstrakt
gewoon checken,gewoon doen!
Gepost door Abstrakt op woensdag 21-03-2007 om 18:20:08
bedankt voor de feed,
aan Marsman:
ik heb de drums van locutus zelf gemaakt,zelf samples gekozen etc, ik heb ff men bericht ge-edit,nu staat de link naar men myspace(vandaag gemaakt) er ook op,daar staat een mix op van die Locutus en men nieuwe DnB track Thoughscapes, wil wel is weten wat je daarvan vind

Ik moet nog wat schroeven aan Moonlight Sonata,maar veel mensen vinden et mooi dus ik denk dat er wel toekomst in zit(dat haalt nog niet weg dat ik veel liever het originele stuk luister dan mijn beat,komt ook omdat ik zelf pianostukken schrijf)
Rust moet ik ook nog is updaten idd,ik vind zelf dat pingeldeuntje wel vet er bij passen maar over die bas heb je gelijk,het is dan ook het oudste wat op die sites staat.
Of ik aan duister ga knoeien weet ik niet, de drums laat ik in ieder geval zo

Overigens zijn dit wat je hier hoord allemaal korte preview versies(vandaar de korte duur en slechte opbouw), ik heb er geen zin in dat iemand er op gaat rappen zonder et mij ff te vragen ofzo,daarom kan je ze ook niet downloaden,en dan heb je altijd nog mensen die et met een audio output recorder doen, ik heb gewoon geen zin in dat sjansturken een schatje tekst op mijn beats droppen,

Blijf komen met die feed
----------------------------------------
ja nee dat vind ik ook opzig weetje
tisjongek
gek!
Gepost door tisjongek op woensdag 21-03-2007 om 19:00:18
Quote:
Marsman schreef op 21-03-2007 @ 15:58
Ga leren spellen WEBs. Ga ook aan je eigen beats werken, je bakt er nu niets van.


zinloos ghaat
----------------------------------------
Hou je niet van langharige duitse mannuh?
WEBs Gepost door WEBs op woensdag 21-03-2007 om 19:10:36
dat bedoel ik
----------------------------------------
sono ubriaco?
Marsman Gepost door Marsman op donderdag 22-03-2007 om 17:01:36
Dan moet je dat ook zeggen, WEBs.
Patreez
Gepost door Patreez op donderdag 22-03-2007 om 18:07:31
er is al een dj die abstract heet..

daar komt verwarring van
Hof van Jaeden
Koning der Armen
Gepost door Hof van Jaeden op vrijdag 23-03-2007 om 19:05:53
Quote:
Marsman schreef op 21-03-2007 @ 15:58
Ga leren spellen WEBs. Ga ook aan je eigen beats werken, je bakt er nu niets van.

Ontopic:

Locutus
Voor je eerste Drum n Bass track helemaal niet heel slecht vind ik. Heb je de drumlijn zelf gemaakt of is het een (standaard)loop?
Lekker dat ineens alle instrumenten invallen. Ik zou de melodie die er op 26 sec inkomt wat uitstellen. Zo kan je nog heel veel gaan klooien met de opbouw. Hier en daar een break zou ook veel toevoegen.

Internal
Vind de sounds niet mooi.

Rust
Bass is lelijk. Heletijd open aanslagen moet je veranderingen in aanbrengen. Wordt erg snel saai zo. Dat pingelding wat op 32 seconde inkomt vind ik ook niet helemaal vers. Verder moet je nog wat aan afmixen doen.. Minder FX over bepaalde dingen.

Moonlight Sonata
Erg jammer van het mooie pianospel.

Duister
Weer iets doen aan afmixen (kan het niet helemaal goed beoordelen, mn stereosysteem zit te fucken). Wel lekker duister, maar zou hier ook voor sommige dingen andere sounds kiezen en zou hier ook met de opbouw gaan klooien.


Over het algemeen vind ik de beats veel te kort en niet goed van opbouw. De rest is wel oké denk ik zo.


Ik ben het vrijwel volledig eens met deze reactie. Wat ik er aan wil toevoegen is iets over Moonlight Sonate.

Ik zou [als je net begint met samplen], niet gelijk klassieke muziek samplen vanwege de tempowisselingen die er vaak [vrijwel altijd] in zitten. Ik zou eerst met simpelere samples beginnen en later als je denkt dat je er aan toe bent [net seksuele voorlichting zo, maar goed] over gaan op de klassieke samples.
----------------------------------------
Check www.hofvanjaeden.com!
tisjongek
gek!
Gepost door tisjongek op vrijdag 23-03-2007 om 19:23:36
Quote:
dobleye schreef op 23-03-2007 @ 19:05
(...)

Ik ben het vrijwel volledig eens met deze reactie. Wat ik er aan wil toevoegen is iets over Moonlight Sonate.

Ik zou [als je net begint met samplen], niet gelijk klassieke muziek samplen vanwege de tempowisselingen die er vaak [vrijwel altijd] in zitten. Ik zou eerst met simpelere samples beginnen en later als je denkt dat je er aan toe bent [net seksuele voorlichting zo, maar goed] over gaan op de klassieke samples.


idd of kleinere cuts pakken...
----------------------------------------
Hou je niet van langharige duitse mannuh?
Hof van Jaeden
Koning der Armen
Gepost door Hof van Jaeden op vrijdag 23-03-2007 om 19:35:15
Quote:
tisjongek schreef op 23-03-2007 @ 19:23
(...)

idd of kleinere cuts pakken...


idd of zelf piano leren spelen
----------------------------------------
Check www.hofvanjaeden.com!
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0109 sec.