Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Muziek /
dap
038
Gepost door dap op donderdag 22-03-2007 om 08:40:21
Soms dan zie je persberichten voorbij komen waarvan je denkt... uhhhh okay..

Quote:
urbanTwins: nieuwe rappers gaan online

UTRECHT – Ze noemen zichzelf “dé urban sensatie van 2007”, de rapper/producer Don Davila en rapper Be Double You. Onder de naam urbanTwins brengen zij hun muziek voor een groeiende doelgroep jongeren en jonge volwassenen. De muziekstijl is ‘urban’, de teksten zijn ‘dope’, de stijl is ‘bling bling’. Benieuwd naar hun nummers? Die zijn sinds gisteren gratis te downloaden!

De urbanTwins onderscheiden zich van andere rapgroepen door hun opvallende voorkomen en ludieke teksten. Er wordt met enige regelmaat verwezen naar Hummers, veel geld verdienen en het leven als beroemdheid. En nog opvallender: het platform wat ze gebruiken is volledig virtueel.

Muziek gratis downloaden

Natuurlijk hebben de urbanTwins een eigen website; www.urbantwins.nl. Hier kunnen bezoekers het laatste nieuws over de Twins lezen, wallpapers downloaden etc. Maar vanaf dinsdag 20 maart kan men hier ook hun muziek gratis downloaden. De rapper Be Double You zegt hierover "onze doelgroep kent geen wereld zonder internet en mp3-spelers, net zoals wij. Dus bieden wij alles gratis aan. If ya can't beat 'em, join 'em, ja toch?".

Internet; onbegrensde mogelijkheden

Het internet staat centraal voor de urbanTwins om hun doelgroep te bereiken. Zo kunnen mensen op hyves.nl ‘vrienden worden’ van de Twins. Ook houden zij hier een blog bij en kunnen diverse foto’s bekeken worden. In de eerste 24 uur dat hun muziek hier te beluisteren was, hadden de Twins al enkele honderden bezoekers.

Ook wordt er gebruik gemaakt van andere media. Via een eigen ‘channel’ op de populaire site YouTube geven de urbanTwins een blik achter de schermen. “We werken nu aan meer multimedia content voor op internet. Je kan dan denken aan videoclips en meer filmpjes met achtergronden over de urbanTwins; echt stoer man!” blikt Don Davila vooruit. De urbanTwins zijn dus zeer de moeite waard om in de gaten te houden!








Ik hoop dat dit een grap is
[ Dit bericht is gewijzigd door op 22-03-2007 @ 08:42:03 ]
Mindstate
Gepost door Mindstate op donderdag 22-03-2007 om 08:50:32
Quote:
dap schreef op 22-03-2007 @ 08:40
Ik hoop dat dit een grap is


Inderdaad, gaat weer nergens over..
tisjongek
gek!
Gepost door tisjongek op donderdag 22-03-2007 om 09:08:37
egt stoer man! kep die site alvast onder favorieten gezet


dit wordt em!
----------------------------------------
Hou je niet van langharige duitse mannuh?
Schaduw Gepost door Schaduw op donderdag 22-03-2007 om 09:13:15
Dit moet wel een grap zijn, zo triest is niemand.. Plus dat die kop me bekend voor komt..
tisjongek
gek!
Gepost door tisjongek op donderdag 22-03-2007 om 09:21:17
de muziek is ook aardig triest

gemiddelde beginneling hier dropt btr
----------------------------------------
Hou je niet van langharige duitse mannuh?
die Lange
HARD
Gepost door die Lange op donderdag 22-03-2007 om 09:29:50
kanker meg0wlu.
Tha_Bre
Ondertitel
Gepost door Tha_Bre op donderdag 22-03-2007 om 09:37:19
Ik vind het heel moeilijk te geloven dat ze serieus zijn.
----------------------------------------
I ain't in this just to rhyme great
Mx Fortune
Gepost door Mx Fortune op donderdag 22-03-2007 om 09:52:41
damn gay!

whaha, die euro ketting
RijmPiet
Hoe wou je dat doen?
Gepost door RijmPiet op donderdag 22-03-2007 om 10:48:35


Yo, de Don in de huis gasten! Ik ben egt moeilijk. Tussen het pimpen door ben ik producer en rapper van de urbanTwins en rock die tent, ja tog!

Aight, de Be Double You is online op je beeldscherm en dope als altijd! Peepz zijn jaloers op de manier waarop ik mijn rijms op de beat dump, je weet tog? Nou dan!

haha jonge check die youtube video tuurlijk is dit een grap



vrij slechte grap wel, beetje played out.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 22-03-2007 @ 14:13:29 ]

----------------------------------------
Jonkonize!
MTijn
whut!?
Gepost door MTijn op donderdag 22-03-2007 om 11:00:13
O wee als ze Utrecht voor schut zetten
----------------------------------------
Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be.
poppekontje Gepost door poppekontje op donderdag 22-03-2007 om 11:04:40
hehe best wel groot uigepakt voor een slap grapje.
----------------------------------------
www.joeyvankoningsbruggen.nl
livio om 22:17:37 :
Joey is een baas.
@Koningsbruggen
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op donderdag 22-03-2007 om 11:05:16
hehe, idd een grap
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
boris
Gepost door boris op donderdag 22-03-2007 om 11:06:23
als het serieus is, triest. als het een grap is, triest.
----------------------------------------
ik maak gehakt van balletjes
tisjongek
gek!
Gepost door tisjongek op donderdag 22-03-2007 om 11:09:40
ali b kwam ermee weg...
----------------------------------------
Hou je niet van langharige duitse mannuh?
poppekontje Gepost door poppekontje op donderdag 22-03-2007 om 14:01:16
''Voordat de Don en Be Double You als de urbanTwins de scene overnamen, maakten ze dik shizzle in het bedrijfsleven. Hier zagen ze menig gangsta ten onder gaan aan RSI of gehaald worden door de burn-out-gatekeeper. Vlak voordat deze dangerous lifestyle hun de (strop)das om deed, zagen ze hun redding in die muziek. “Ik zweer je, als ik niet aan het produceren was gegaan was ik in de goot geëindigd als senior executive consultant of zo weet je,” spreekt de Don. Die gedachte is gewoon moeilijk man! Street wisdom, true true!''''
----------------------------------------
www.joeyvankoningsbruggen.nl
livio om 22:17:37 :
Joey is een baas.
@Koningsbruggen
Jspr
Gepost door Jspr op donderdag 22-03-2007 om 14:02:13
Quote:
poppekontje schreef op 22-03-2007 @ 14:01
“Ik zweer je, als ik niet aan het produceren was gegaan was ik in de goot geëindigd als senior executive consultant of zo weet je,” spreekt de Don. Die gedachte is gewoon moeilijk man! Street wisdom, true true!''''


hahaha
----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
Mizou
OWJAHJOH??!
Gepost door Mizou op donderdag 22-03-2007 om 14:10:48
ik zal ook ff reageren..

ik hoop dat t niet serieus is
----------------------------------------
www.serife.nl
Kapowski
Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp
Gepost door Kapowski op donderdag 22-03-2007 om 14:11:01
Ik ken ze, hun zijn echt
dap
038
Gepost door dap op donderdag 05-07-2007 om 21:32:39
release: eerste videoclip van de urbanTwins

UTRECHT – ‘In mijn gepimpte wagen’ is de titel van de eerste videoclip van de urbanTwins die op 4 juli is gereleased. Het rapduo, dat al enkele nummers via hun website als .mp3 had uitgebracht, laat op deze manier duidelijk zien dat het ze serieus is. Zij hebben ruim vijftig gepimpte auto’s bij elkaar gebracht om de videoclip op te nemen. Veel bling bling, spoilers, bumpers, getinte ramen en neonverlichting vullen het beeld. De videoclip is voor iedereen te zien op youTube.

De urbanTwins onderscheiden zich van andere rapgroepen door hun opvallende voorkomen en ludieke teksten. Er wordt met enige regelmaat en ook in andere filmpjes verwezen naar Hummers, veel geld verdienen en het leven als beroemdheid. Maar het nummer ‘in mijn gepimpte wagen’ draait vooral om de spectaculair aangepaste auto’s en hoge snelheden. “Ik heb de need for speed, wij zijn altijd op tijd” rapt Don Davila, terwijl op de achtergrond racegeluiden te horen zijn. Be Double You ligt de keuze voor de videoclip als volgt toe: “We laten met deze videoclip duidelijk zien wie we zijn en waar we voor staan. Nederland, bereid je voor want de urbanTwins komen eraan”.

enjoya Gepost door enjoya op donderdag 05-07-2007 om 21:45:54

----------------------------------------
Waar woorden eindigen begint de muziek
Bizzy_D
silly bitch
Gepost door Bizzy_D op donderdag 05-07-2007 om 21:49:34
die velgen draaien door gek! kk froes
bramr
Gepost door bramr op donderdag 05-07-2007 om 21:55:36
wat een schijtnerds...ook nog een een clip schieten met een beat die niet eens van hun is...White Rappers...tu sabe!
livio
Oldschool
Gepost door livio op donderdag 05-07-2007 om 22:33:49
Jezus, dat hier serieus op gereageerd wordt.

Zie dat stukje van Joey, nog grappig ook trouwens.
Hyreme
Gepost door Hyreme op donderdag 05-07-2007 om 22:42:26
dit is nog erger dan lexxxie
----------------------------------------
Pupils dilate like columbine killers with slow watches
dap
038
Gepost door dap op donderdag 15-11-2007 om 19:49:56
ze houden wel vol ...

urbanTwins: kerstmannen zeggen “Ho Ho Ho”!

UTRECHT – Vandaag werd het nieuws bekend dat het Australische Kerstmannen-verhuurbedrijf Westaff de kreet “Ho Ho Ho” heeft verboden. Volgens hen is deze term mogelijk seksistisch omdat “Ho” kan worden uitgesproken als een plat Engels woord voor hoer. De urbanTwins, gewend om te praten in hiphop slang, zijn geraakt door dit nieuws en brengen uit protest een nieuwe videoclip uit; “Ho Ho Homies”.

De urbanTwins onderscheiden zich van andere rapgroepen door hun opvallende voorkomen en ludieke teksten. Er wordt met enige regelmaat verwezen naar Hummers, veel geld verdienen en het leven als beroemdheid. In hun teksten komen veel woorden voor die alleen door rappers worden gebruikt, de taal van de straat. “Dat kerstmannen geen ‘ho’ meer mogen zeggen is al wack, maar ik voel hem al aankomen: we’re next. Straks mag ik mezelf in mijn records geen pimp meer noemen. We komen in actie voor het te laat is!” zegt Be Double You (op foto links). De urbanTwins hopen met hun actie een duidelijk tegengeluid te laten horen om deze beperking van de vrijheid van woordkeuze tegen te gaan.



Hier nog wat super materiaal:
[ Dit bericht is gewijzigd door op 15-11-2007 @ 19:51:20 ]
D-on Gepost door D-on op donderdag 15-11-2007 om 20:00:36
waar kan ik props geven
----------------------------------------
En dat is hoe de vork in de steel zit.
 Index / Muziek /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0104 sec.