Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /
Borderline
Revolution Of The Open Mind
Gepost door Borderline op vrijdag 23-03-2007 om 17:20:29
Ben al sinds jonge leeftijd erg geïnteresseerd in True Crime, met name de psychologie van de criminele geest. Seriemoordenaars, verkrachters, pedofielen, mannen die hun vrouw mishandelen (zowel geestelijk als lichamelijk), enzovoorts, enzovoorts. Lees er boeken over, kijk films en series als Criminal Minds, waar je een hoop van op kan steken, enzovoorts, enzovoorts. Kan me altijd vinden in de redenering, waarom deze mensen doen wat ze doen. De intelligente underachiever, opzoek naar erkenning. De van vrouwenhoudende, vrouwenmoordenaar. Je kan tenslotte alleen iets haten, als het iets beïnvloed waarvan je houd. En zo kan ik nog wel een hoop voorbeelden geven. Maar… Zijn hier mensen die dit ook interessant vinden? Of net zoals mij, zich kunnen verplaatsen in de schoenen van deze personen? Ben benieuwd!
Pummety040
Wie zijn moerrrrrr?
Gepost door Pummety040 op vrijdag 23-03-2007 om 17:22:45
Ik ben er ook geinteresseerd in, daarom wou ik ook psychiatrie gaan bestuderen, maar ik ga dat helaas niet halen met vmbo tl
Fhiela
nee
Gepost door Fhiela op vrijdag 23-03-2007 om 17:24:49
ja ik vind dat ook geile shit,

ik kijk ook altijd FBI-files en ehm forenisch dectecives ofzo en ehm dokter G en zon serie met helderziende

en tja al die andere series... lees ook veel boeken over mensen die vermoord worden etc die dan vluchten en uit wanhoop 34930490 mensen vermoorden vind die shit ook wel intresant
----------------------------------------
Smoke likes youre life is depending on it..
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op vrijdag 23-03-2007 om 17:27:55
nee, totaal niet eigenlijk

als ik een boek lees of film kijk over misdaad oid dan kijk ik voor de spanning of special effects of omdat het een goede film is ofzo, maar me erin verplaatsten kan ik eigenlijk vrijwel nooit
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
Bigfoot
Wack
Gepost door Bigfoot op vrijdag 23-03-2007 om 17:29:52
Ik wel, ik snapde gedachte van zo'n gozer meestal compleet, ik voel ook altijd veel meer voor de moordenaar dan voor de eigenlijke hoofdpersoon

tenzij het op religie gebaseerd is

alhoewel Seven wel dik is
----------------------------------------
argh
SimonS
SimonSays
Gepost door SimonS op vrijdag 23-03-2007 om 18:23:10
ik begrijp meestal alleen een moord uit wraak of van mensen die echt een bepaald persoon enorm haten om een verschikkelijke reden, om andere redenen doden is belachelijk toch dan ben je psygisch niet goed of ontoerekeningsvatbaar zoals ze dat zo mooi zeggen
[ Dit bericht is gewijzigd door op 23-03-2007 @ 18:24:22 ]

----------------------------------------
joahh
SLM040
Wat nou!? Geen kusje!!?
Gepost door SLM040 op vrijdag 23-03-2007 om 18:24:18
moorden uit eigenbelang kan ik ook nog goed begrijpen hoor..
----------------------------------------
Thomas schreef op 06-03-2008 @ 21:52
hihi, piemel, hihihi vagina! oooh noh! hihi
Zesco Gepost door Zesco op vrijdag 23-03-2007 om 22:19:10
Same for me. Altijd in geïnteresseerd geweest. De meest afschuwelijke misdaden moeten geestelijk te verklaren zijn hoewel niet altijd te rechtvaardigen. Iedereen doet wat hij denkt dat het beste is op het moment dat ze voor een keuze staan, dat de keuze in een maatschappij als deze verafschuwd word maakt het soms zo moeilijk om te begrijpen wat er in de mensen omgaat. Meeste mensen kijken naar het probleem of de misdaad maar kunnen de oorzaak niet bevatten, meestal omdat ze dat niet eens willen. Het meest fascinerende vind ik de personen die iets doen terwijl ze in een situatie zitten waarin het helemaal niet zou hoeven. Hoe ondoorgrondelijker de rede van de misdaad, hoe meer het me bezig houd.
Xflipit
Listen To Me
Gepost door Xflipit op vrijdag 23-03-2007 om 22:22:35
Mensen vermoorden is zowieso fout.
Ik vind dat het alleen kan uit zelfverdediging. ( of in sommige gevallen de doodstraf)

En dan nog alleen als je de aanvaller niet aankunt met normaal fysiek geweld.
----------------------------------------
Sean is a rapper but rapping is lame.
die ene kerel
SLMEARV
Gepost door die ene kerel op vrijdag 23-03-2007 om 23:13:41
true crime is echt een klote game zeg
----------------------------------------
smooth criminal on beatbreaks
Able
EX-P,you know the name
Gepost door Able op zaterdag 24-03-2007 om 00:34:12
haha @ dek,..moest ik ook gelijk aan denken

maar ontopic:kijk het is niet zo dat ik me er in ga verplaatsen maar vind het altijd wel intressant wat er dan ingodsnaam in hun omgaat om zo ver te kunnen gaan ,oftewel wat de aanzet is tot...


----------------------------------------
rood de kleur dat zegt dat ik het niet heb
haat dat accent,tis waarom ik op gratis biets rap
 Index / Algemene zaken /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0076 sec.