Index / Sport, hobby en vrijetijd / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 ] | ||
SimonS SimonSays |
![]() | ![]() |
Quote: Evaaa schreef op 21-05-2007 @ 20:23 HALLO waarom antwoord niemand hier??? nike dunk high in maat 38.5 waaaaar vind ik ze.. ik vind alleen maar poep kleuren ![]() typ gewoon in nike dunk high ---------------------------------------- joahh | ||
Mc-V | ![]() | ![]() |
ik post ze hier wel opnieuw![]() ![]() Misschien wat voor replay ![]() ![]() Hard ! [ Dit bericht is gewijzigd door op 21-05-2007 @ 20:36:21 ] | ||
Finger![]() |
![]() | ![]() |
Hard lelijk ja damn. | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
ik voel je mcv @eva, doe rstig...ga winkels af overal verkopen ze die shit, check google..doe moeite ---------------------------------------- .... | ||
SimonS SimonSays |
![]() | ![]() |
tegenwoordig is trouwens ook echt alles nike he.. zoek dope sneakers maar liever geen nikes, iemand suggesties? ---------------------------------------- joahh | ||
LennyDee Proost! ![]() |
![]() | ![]() |
Nikeys gewoon, Swoosh FTW ![]() ---------------------------------------- Allemaal op het goede leven | ||
Cath![]() |
![]() | ![]() |
![]() De veters zijn in het echt felgroen ![]() ---------------------------------------- Alot of kids were busting rhymes, but they had no taste. Some said Guest was wack, but now is that the case?!? | ||
MTijn whut!? ![]() |
![]() | ![]() |
Ey Replay die bovenste zijn dope. Waar koop je ze? En die onderdste ga ik als het goed is overkopen van een vriend ![]() @Cath: Zomaar ![]() @MC-V die zijn ook best dope ---------------------------------------- Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be. | ||
LennyDee Proost! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Jspr schreef op 28-03-2007 @ 14:04 (...) weet iemand waar je die in nederland kan halen?! AM1 kan je op ebay wel krijgen. En een paar andere webshops. Daarnaast heb je ze in Groningen bij de Fanssport wel (niet die kleur combi meende ik) en zo nu en dan bij FootLocker. ---------------------------------------- Allemaal op het goede leven | ||
Cath![]() |
![]() | ![]() |
Quote: MTijn schreef op 21-05-2007 @ 23:03 @Cath: Zomaar ![]() Ik ben 1.80 denk ik.. Misschien ietsje kleiner (hoop ik haha). ---------------------------------------- Alot of kids were busting rhymes, but they had no taste. Some said Guest was wack, but now is that the case?!? | ||
MTijn whut!? ![]() |
![]() | ![]() |
![]() ik ben zelf 1,92 ---------------------------------------- Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be. | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
ik 1. 86, damn wat zijn jullie lang ---------------------------------------- argh | ||
Evaaa VZ ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Replay schreef op 21-05-2007 @ 20:32 ik voel je mcv @eva, doe rstig...ga winkels af overal verkopen ze die shit, check google..doe moeite Jezus, denk je echt dat ik dat al niet gedaan heb? Ik ben geen debiel ofzo.. alleen vind ik die shit nergers hier in het zuiden... ---------------------------------------- hoi | ||
KRStarr Back in business |
![]() | ![]() |
links Maneki Money Cats van n maat, midden mij maxjes, rechts n maat zn hawaaiitjes vond t gewoon vette fotos zucht ik wil ook hawaii ![]() ![]() ---------------------------------------- BBRRAAPPPP!!!! | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
![]() ![]() schade van deze week | ||
upnorth Geile Scheisse! ![]() |
![]() | ![]() |
Waar is de tijd gebleven dat je schoenen kocht wanneer de vorige afgetrapt waren? Metro-jeugd.. ---------------------------------------- Days to come | ||
Ziek gombeat ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: upnorth schreef op 26-05-2007 @ 21:10 Waar is de tijd gebleven dat je schoenen kocht wanneer de vorige afgetrapt waren? Metro-jeugd.. zo laat is t bij mij. | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: upnorth schreef op 26-05-2007 @ 21:10 Waar is de tijd gebleven dat je schoenen kocht wanneer de vorige afgetrapt waren? Metro-jeugd.. haha word vroeger liep ik in m'n schoenen tot er zo'n groot gat inzat dat m'n sok vies werd nu laat ik het net ietsje minder ver komen [ Dit bericht is gewijzigd door op 27-05-2007 @ 00:38:48 ] ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
ik koop schoenen als ik zin heb en als ik ze nodig heb | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
ik heb 1 paar schoenen, daar gym ik ook mee ![]() Schooier steez! ---------------------------------------- argh | ||
Critical | ![]() | ![]() |
---------------------------------------- zelfs de sky is geen limit voor mij | ||
![]() | ![]() |
Dat waren tijden toen mijn ouders erover gingen wanneer ik nieuwe schoenen kreeg, nu heb ik zelf het geld en vind sneakers gewoon dope, dus als ik het geld heb...waarom niet. ---------------------------------------- BBRRAAPPPP!!!! | ||
bboyL-mo![]() |
![]() | ![]() |
haha ![]() ---------------------------------------- gij zult niet stelen de overheid duldt geen concurrentie | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Critical schreef op 27-05-2007 @ 11:56 fakking lelijk die st patrick days | ||
BigSam Vitamine-E ![]() |
![]() | ![]() |
ik heb alleen hele lelijke schoenen gezien hier ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
Jackdeaap PABLAAAAAAAAAAAW ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: dodelijk ---------------------------------------- ijerkoffinmycereal | ||
Finger![]() |
![]() | ![]() |
Quote: BigSam schreef op 27-05-2007 @ 23:24 ik heb alleen hele lelijke schoenen gezien hier Word. | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: BigSam schreef op 27-05-2007 @ 23:24 ik heb alleen hele lelijke schoenen gezien hier true, ik zie over het algemeen ook lelijke schoenen hier. Ik snap bij sommige soorten schoenen niet hoe mensen daarmee over straat durven ---------------------------------------- beng! | ||
MTijn whut!? ![]() |
![]() | ![]() |
meningen, meningen ---------------------------------------- Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be. | ||
Cath![]() |
![]() | ![]() |
zomaar! Mijn air max zijn echt wel leip. ---------------------------------------- Alot of kids were busting rhymes, but they had no taste. Some said Guest was wack, but now is that the case?!? | ||
MTijn whut!? ![]() |
![]() | ![]() |
![]() ga ik vandaag bestellen ---------------------------------------- Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be. | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Quote: BigSam schreef op 27-05-2007 @ 23:24 ik heb alleen hele lelijke schoenen gezien hier HEY!! ik drop altijd die spange kicks, dus wat kom je haten! ![]() ---------------------------------------- .... | ||
MTijn whut!? ![]() |
![]() | ![]() |
dr is dikke korting op www.caliroots.com ff dat jullie t weten die ik net poste kosten nog maar 65 euro ---------------------------------------- Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be. | ||
SketchR KABEEEMMM! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Critical schreef op 27-05-2007 @ 11:56 Odih! WTF!?! Die zijn echt kkmooi ![]() Waar heb je die gehaald, kword tijd dat ik weer ga sparen ![]() ---------------------------------------- Kabeeemmm! | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Replay schreef op 28-05-2007 @ 17:09 (...) HEY!! ik drop altijd die spange kicks, dus wat kom je haten! ![]() kut wijf | ||
![]() | ![]() |
als je dan voor groen air max gaat doe mij dan maar homegrowns, 10x zo mooi ---------------------------------------- BBRRAAPPPP!!!! | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
Pfft, die hoge enkel shit is gay en nike air max model ook witte sneakers van de scapino! ---------------------------------------- argh | ||
MTijn whut!? ![]() |
![]() | ![]() |
nogmaals: MENINGEEEN ![]() ---------------------------------------- Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be. | ||
Mc-V | ![]() | ![]() |
ik heb hem ook ![]() | ||
Judith | ![]() | ![]() |
haha ik zal zo is even mijn mooie schoentjes droppen | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Quote: Boswottels schreef op 28-05-2007 @ 21:23 (...) kut wijf eikol, ben je dood ofzo? bel me eens een x dan [ Dit bericht is gewijzigd door op 29-05-2007 @ 19:42:46 ] ---------------------------------------- .... | ||
![]() | ![]() |
morgen krijg k van boardlords mn Nike Regime's binnen, zal ze dan wel posten met photo, prrrpo ---------------------------------------- BBRRAAPPPP!!!! | ||
Duncan | ![]() | ![]() |
Kon het niet laten vond ze echt te dope, zeer binnenkort dus om men voetjes: | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Quote: KRStarr schreef op 31-05-2007 @ 00:24 morgen krijg k van boardlords mn Nike Regime's binnen, zal ze dan wel posten met photo, prrrpo die heb ik ook, in het bruin met rood met beige ofzo | ||
![]() | ![]() |
euhm naja regimes is gewoon algemeen model, ik heb die met soort oranje main-colour...en beigegoud achtig logo voor de rest wit... ben ff te lui om photo te uppen gehhee edit die Maneki Neko's Money Cats shinen echt fucking hard dat goud, op photos...in het echt vind ik hem veeeeel mooier zoals ik hem had gepost op mijn foto...maja in t echt vind ik kicks altijd mooier (of lelijker) [ Dit bericht is gewijzigd door op 31-05-2007 @ 23:53:05 ] ---------------------------------------- BBRRAAPPPP!!!! | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Ik zoek al 6 delen lang naar mooie schoenen ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
MTijn whut!? ![]() |
![]() | ![]() |
draag jij cowboylaarzen ofzo hyreme? ---------------------------------------- Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be. | ||
Ziek gombeat ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Hyreme schreef op 31-05-2007 @ 23:53 Ik zoek al 6 delen lang naar mooie schoenen www.royalelastics.com | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Replay schreef op 29-05-2007 @ 19:42 (...) eikol, ben je dood ofzo? bel me eens een x dan pm je nummer dan | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
![]() gister gekocht | ||
Index / Sport, hobby en vrijetijd / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 ] |