Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen audio /
LAUWESHIT
if you hustlin and get it walk about and dont spit
Gepost door LAUWESHIT op dinsdag 27-03-2007 om 19:04:50
http://www.soundclick.com/bands/songInfo.cfm?bandID=648066&songID=5152385

weet niet meer wat ik er mee aanmoet :'( was iig de bedoeling om iets orgineels te worden maar zit al een tijdje vast.

iemand tips/feedback?
----------------------------------------
Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something. - Plato
BigSam
Vitamine-E
Gepost door BigSam op dinsdag 27-03-2007 om 19:07:30
ik vind het opzich niet slecht klinken hoor,
maar weet je wat het is, ik vind het altijd moeilijk om iemand een tip te geven hoe die het beter kan, of hoe hij verder moet met een beat, want dat is je eigen ingeving, je eigen inspiratie, beetje het zelfde als een schilder vraagt, hoe zou jij het verder afmaken, voor mij gevoel, snapje
----------------------------------------
Ik zit vast in een lift
LAUWESHIT
if you hustlin and get it walk about and dont spit
Gepost door LAUWESHIT op dinsdag 27-03-2007 om 19:11:50
ja man daar heb je idd gelijk in alleen ik vind het echt ziekelijk lastig om na een goed stukje, een overgang in te schakelen naar een volgend stuk, wat ook nog is lekker moet aansluiten op het eerste stuk
----------------------------------------
Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something. - Plato
livio
Oldschool
Gepost door livio op dinsdag 27-03-2007 om 19:14:11
die 'yeah eh eh eh eh eh eh', klinkt niet helemaal lekker, ik zou die 'eh' tjes mee laten doen met het ritme van je percussie. Scratch erna en een zware baslijn die inzet.

Maar beter ga je zelf iets verzinnen

LAUWESHIT
if you hustlin and get it walk about and dont spit
Gepost door LAUWESHIT op dinsdag 27-03-2007 om 19:16:45
thnx
----------------------------------------
Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something. - Plato
 Index / Drop je eigen audio /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0076 sec.