Index / [arch] Battle corner / | ||
Zesco | ![]() | ![]() |
Tekstbattle. 16 regels. Deadline: Alle tijd. 3 votes is bye bye. [ Dit bericht is gewijzigd door op 28-03-2007 @ 22:37:58 ] | ||
MasterMind | ![]() | ![]() |
zesco alle mense denke als ze jou op straat zien lope aan een lesbo je vriende hebbe alleen interesse in je geld en je do ik zeg het je zo je tekste zijn wack mijne zijn high-tec je bent te dom voor tic tac to zo dom dat je zakt op lwo je neemt je moeders werk over als een crackho wat deed je madre in me wijk ze wou balle nadat ze me had gepijpt ik zei ik heb geen tijd voor een wrak-wijf ik gaf haar me zakje van vijf na deze battle is het weer tijd dat je onderduikt* ik kom met de harde feit je stinkt zo erg dat zelfs een varken niet lang bij je uitblijft je bent het kak die ik uitschijt zesco of moet ik zegge justin ik weet zeker dat je me battled met een uitrusting je doet stoer, voor een balletjespistool vraag je eerst om de vergunning ga loesoe met je blu cru* je wilt me ckr bang make met voodoo, boohoo click clack boem is hoe ik het doe je bent niet levensmoe maar het leven is van jou moe je bent zo wanhopig dat je je eige pis als drank gaat verkope en dan nog gaan hope dat de zake gaan lope zelfs je vader durft niet naast je te lope met je onverdragelijke hoofd ik weet wel dat je er niks aan kan doen want een bitch zoals jij krijge geen enkele poen je vraagt je moeder nog om een zoen en dan zeg je tege iedereen dat je bent ontgroent blu cru = is zijn click ofzo [ Dit bericht is gewijzigd door op 29-03-2007 @ 15:26:26 ] | ||
Zesco | ![]() | ![]() |
Al dat gezeik bevestigt de ironie van de naam Mastermind Want je stijl is onopvallend als een gabber die kanker krijgt Als jij mij verslaat dan rijden Hells Angels op een tandem Je bedreigingen doen niks als ijscomannen met een magnum Zn stijl is `no bubbles´ want deze bitch is een sissy En zelfs Ores dissde me nog harder in de Eredivisie Als ik me tot zijn niveau wil verlagen moet ik met koters gaan slapen Hij is zelf een lul daarom is ie alleen met kloten geschapen Ook over die sukkel zn vrienden breng ik de feiten op tafel Zn click is de natte droom van een eekhoorn, alle eikels verzamelt Met een glock kom ik je hele motherfucking buurt verkloten Een week later spuit jij mn schuur nat met een supersooker Ookal kom ik gaar ik weet dat die bitch toch speest Je rijm is wel ok en alles.. maar je stinkt nog steeds Mn lines komen viezer aan dus iedereen ziet je liever gaan Peeps denken dat je kreupel bent want niemand ziet je staan | ||
Zesco | ![]() | ![]() |
Voten mag. | ||
038-RAZ Rage ![]() |
![]() | ![]() |
Vote Zesco die 2de line van je was dope ![]() ---------------------------------------- Je bent geen MC en niet technisch waardig. Je rapt ziek,. en ik bedoel het echt niet aardig. | ||
Bizzy_D silly bitch ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Zesco schreef op 28-03-2007 @ 22:53 Al dat gezeik bevestigt de ironie van de naam Mastermind Want je stijl is onopvallend als een gabber die kanker krijgt die is echt king Zn click is de natte droom van een eekhoorn, alle eikels verzamelt played concept, eekhoorns en eikels Met een glock kom ik je hele motherfucking buurt verkloten Een week later spuit jij mn schuur nat met een supersooker dope, leuk gevonden Ookal kom ik gaar ik weet dat die bitch toch speest Je rijm is wel ok en alles.. maar je stinkt nog steeds filler Peeps denken dat je kreupel bent want niemand ziet je staan jammer dat je eindigd met een playde line Mastermind, ik heb niet veel te zeggen over je tekst, je moet echt eens gaan kijken naar de lengte van je zinnen en alles, ik zag niks anders dan fillers, probeer hard&origineel te komen, blijf schrijven. Zesco, je moet iets origineler komen,al had je een paar dope lines, je kan nog veel beter. Pas op dat je niet teveel fillers gebruikt vote Zesco | ||
ok wat is met de lengte van de zinne? | ||
038-RAZ Rage ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: MasterMind schreef op 29-03-2007 @ 21:31 ok wat is met de lengte van de zinne? Dat lijken wel 2 zinnen in 1 soms + probeer je te beperken tot 12 - 14 lettergrepen per zin. [ Dit bericht is gewijzigd door op 29-03-2007 @ 21:34:34 ] ---------------------------------------- Je bent geen MC en niet technisch waardig. Je rapt ziek,. en ik bedoel het echt niet aardig. | ||
Zesco | ![]() | ![]() |
Thanks Bizzy_D, je hebt gelijk maar binnenkort drop ik een ille orginele tekst. 038-RAZ als je je vote nog zou kunnen onderbouwen.. zo telt ie niet. | ||
Sercan-G Geboren om te winnen |
![]() | ![]() |
ik ben zelf ook nieuw maar ik vind dat zesco tog harder komt dan mastermind... en ook dat mastermind te veel lettergrepen heeft in een zin.... dus mij vote gaat naar: Zesco | ||
Seubie | ![]() | ![]() |
Zesco: Aantal harde punches, dope rijm en gewoon een tekst van niveau Mastermind: 2 bars per zin, zwakke punches Vote Zesco | ||
Zesco | ![]() | ![]() |
Thanks mensen! Lijkt me duidelijk.. | ||
zesco ik vond je tekst wel dope man en orgineel gedaan nja je was de duidelijke winnaar.. propz | ||
Zesco | ![]() | ![]() |
Bedankt man, ook props naar jou. | ||
Index / [arch] Battle corner / |