Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 ] | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Özcan schreef op 30-03-2007 @ 04:58 Neeh! Ken ik Niet... Maar iemand wakker dan... wie is die ekte ekte gangster? extince? | ||
RijmPiet Hoe wou je dat doen? ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Mc-V schreef op 30-03-2007 @ 09:28 Ik kon topic niet vinden van deze keer .. Dusss Wie gaan er naar de Take Over Vanavond ?? ik ga wel een kijkje nemen bij de takeover, met mijn levensgevaarlijke click! ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Swike schreef op 30-03-2007 @ 00:45 Das fokkop kayc, ook een hele tijd last van gehad, en voor m'n werk en stage moet ik vaak bukken zegmaar, maar dat ging gewoon niet door die knie, ging niet verder. .................................... EN JULLIE GAAN DIT ALLEMAAL LEZEN WANT IK HEB DIT NIET VOOR JAN LUL GETYPT!!!!! Zeker zo'n type die net zijn certificaat heeft gehaald, maar toch niet kan scooter rijden. Ik heb je verhaal gelezen. Wel kut voor hem .. heheheheheh ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
LayD Space![]() |
![]() | ![]() |
kut voor die gast ja... pf ik kom op school, voor het eerst sinds TIJDEN nog wel op TIJD om 9 uur in de les.. ... de clou: Ik was vrij van school -.-" ---------------------------------------- ja.. leven is een ding die je moet leven.. | ||
SLM040 Wat nou!? Geen kusje!!? ![]() |
![]() | ![]() |
waar is de liefde? | ||
Mindstate![]() |
![]() | ![]() |
Weggevlogen @LayD ![]() | ||
LayD Space![]() |
![]() | ![]() |
tis gewoon zwaar klote.. weer een dag verspild aan die rotte tering pc ---------------------------------------- ja.. leven is een ding die je moet leven.. | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: dap schreef op 30-03-2007 @ 09:36 (...) extince? Nee, de redactie van GeenStijl ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
De Gevallen Engel | ![]() | ![]() |
Quote: Özcan schreef op 30-03-2007 @ 04:58 Neeh! Ken ik Niet... Maar iemand wakker dan... wie is die ekte ekte gangster? ik! ik kroop deze morgen om half 8 pas mijn bed in nu ben ik wel kenkermoe ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
ik kroop er om kwart voor 5 uit om van half 6 tot 2 uur te werken, net vrij. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Poco Marquez Music |
![]() | ![]() |
Quote: Özcan schreef op 30-03-2007 @ 12:56 (...) Nee, de redactie van GeenStijl true | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: De Gevallen Engel schreef op 30-03-2007 @ 14:37 (...) ik! ik kroop deze morgen om half 8 pas mijn bed in nu ben ik wel kenkermoe ik zou kapotmoe zijn. Ja, dat ben ik nu ook wel... maar dan zou ik helemaal moe zijn. [ Dit bericht is gewijzigd door op 30-03-2007 @ 14:46:42 ] ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
KRStarr Back in business |
![]() | ![]() |
Weet iemand hier hoe ik aan die Kroonjuwelen film/documentaire kan komen? ---------------------------------------- BBRRAAPPPP!!!! | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
www.kroonjuwelen.com daar zal ie wel te koop zijn denk ik ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Of mogelijk hier ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Mc-V | ![]() | ![]() |
Quote: RijmPiet schreef op 30-03-2007 @ 09:37 (...) ik ga wel een kijkje nemen bij de takeover, met mijn levensgevaarlijke click! aii aii ik kom ook met me tuignegers | ||
MTijn whut!? ![]() |
![]() | ![]() |
Livio niet weggaan dankzij mij he? ---------------------------------------- Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be. | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
schoolexamens voorbij wajooo! hehe vanmiddag zaten we joint te roken komt er een oude man bij staan echte hele verhalen over vroeger enzo echt meer dan 1,5 uur met die kerel staan praten ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
He hallo! Sterf! doei (K) | ||
strijker Van 0 tot 10 ![]() |
![]() | ![]() |
Wat heb ik toch een hekel aan mensen (lees: wijven) die constant heel dominant verbaal aanwezig zijn in een groep. Chill the fok uit bitch. | ||
Iminic DE LAUWREAAT ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: strijker schreef op 30-03-2007 @ 22:10 Wat heb ik toch een hekel aan mensen (lees: wijven) die constant heel dominant verbaal aanwezig zijn in een groep. Chill the fok uit bitch. Zo'n grote woord naar jou. ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
![]() | ![]() |
Jatoch. Dan ben je met 10 collega's waaronder 2 van die eenentwintigjarige, aandachtsgeile kutjes die de hele tijd de centrale rol in het gesprek opeisen. En dan met een conversatieniveau beneden 0. Aaaaargh. | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Chill 'em strijker! Luister anders naar Herman van Veen, zijn al je frustraties meteen weg ![]() Ik promoot die gast echt teveel btw ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
![]() | ![]() |
Okay..I'm cool. Maar ik pass op Herman, no disrespect ;P | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Ach, dat mag wel hoor, ik haat je nu niet opeens, ofzo, denk ik ![]() ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
Ik haat Leyla wel. Maar dat is puur gebaseerd op haar goddelijke lichaam. ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
hehe | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Hi hi :$ Omg, wat een breezerreactie eigenlijk ![]() Wij meisjes, we zijn ook állemaal hetzelfde eh, meteen smelten bij een compliment... Edit 2: bij een compliment waarvan je weet dat 'ie nergens op slaat, zoals ik in dit geval dondersgoed weet dat Muss niet eens weet hoe m'n lichaam eruitziet. ![]() Zijn jongens eigenlijk ook zo? Moet haast wel. [ Dit bericht is gewijzigd door op 30-03-2007 @ 22:42:30 ] ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
KayC Back in Town! |
![]() | ![]() |
Waar is je lichaam dan hahahahaha jongens! ---------------------------------------- Zwolle | ||
![]() | ![]() |
hehe Leyla ik heb een foto van jou in je spookradio shirt gezien ![]() Goddelijk! ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
KayC Back in Town! |
![]() | ![]() |
Mensen ik heb paar tequilla's op, biertjes, en whisky's. Morgen denk ik vast hoe kon ik me zelf voor schut zetten maar fuck it hahahahahahah ---------------------------------------- Zwolle | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Dan zou je me eens moeten zien zónder dat shirt, god-de-lijk, al zeg ik het zelf ![]() ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
![]() | ![]() |
hehe deal! Waar en wanneer? ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
KayC Back in Town! |
![]() | ![]() |
Nu! waar woon je leyla? ik kom met de auto. ---------------------------------------- Zwolle | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Je bent dronken KayC, je mag niet autorijden! Muss, we regelen wel een keer een double date, als jij je tjik nou overhaalt, zorg ik voor Liquid ![]() Als je vriendin minstens net zo mooi is als ik, dan moet het wel lukken! ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
![]() | ![]() |
Ja hoor gaat lukken. ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Iminic DE LAUWREAAT ![]() |
![]() | ![]() |
Voten! ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
Red Bull Soundclash, Ned 3, 31 Maart 23:40 uur Met pete Philly en Perquisite vs. Beef ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
Nieroth Coneijn, Kip & Dirk zijn bazen! ![]() |
![]() | ![]() |
saaiheid² verveel me dood ![]() ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
![]() | ![]() |
Je mag wel wat van mij huiswerk lenen? ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
![]() | ![]() |
k, wat voor? Natuurkunde/scheikunde/biologie zou ik mij niet laten doen ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
![]() | ![]() |
Nee het gaat om een marktanalyse voor de Nintendo DS ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
psp is beter | ||
![]() | ![]() |
oh ik heb een nintendo DS ;o ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
![]() | ![]() |
het is niet mijn idee geweest dap, ik heb beide nog niet in mijn handen gehad hehe ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
D-on | ![]() | ![]() |
Linkend mario-kart is het enige dope aan de nintendo DS. Of bestaat er ook supersmash bros voor de DS? ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
![]() | ![]() |
Nee, maar New Super Mario Bros. owned ook keihard ^^ ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
MTijn whut!? ![]() |
![]() | ![]() |
Morgen Diggy Dex. Iemand enig idee of hij een leuke show heeft? ---------------------------------------- Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be. | ||
![]() | ![]() |
Ik heb wel een idee over hoe laat ik ga slapen voor je. Weltrusten! ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
BigSam Vitamine-E ![]() |
![]() | ![]() |
![]() ahahhahahahahhah DAX is koning haha Quote: Hij zegt het misschien wel, de dax is een boeler, ik ben misschien een eend maar ik kwak op je moeder, [ Dit bericht is gewijzigd door op 31-03-2007 @ 00:43:36 ] ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 ] |