Index / Feedback / | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
Prow heeft ons te kennen gegeven te willen stoppen als moderator bij NLhiphop. Prow heeft enkele jaren als moderator op de verschillende 'battle fora' gezeten en hefet verschillende opzetten van deze fora mee gemaakt. Wij willen Prow bedanken voor de inzet in de afgelopen jaren. En zullen hem vast nog wel terug zien als gewone user. ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
Kapowski Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp |
![]() | ![]() |
Props prow, lang volgehouden | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
edit: Plaatje was niet mooi Nou, doei ... jammer dat ze competities nooit meer zo geworden zijn als dat ze waren .. [ Dit bericht is gewijzigd door op 29-03-2007 @ 14:05:43 ] ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
prow![]() ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Seubie | ![]() | ![]() |
props ! | ||
L2N twezus ![]() |
![]() | ![]() |
ik wil mod wordeeee!! ---------------------------------------- L2's bradda's en bradderinnen: zix finger dax freakyfreek kadee livio dge xflipit jspr thomas bigsam mofo ozcan muss maffedodo sjaakie brandt bj iminic rvr gizzle freshss melle ouweschoolgast aprofourz gaucho saku/angelix ottogast deekte g0ldfinger leyla | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
wie gaat dan de battlecorner op orde houden? ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
BigSam Vitamine-E ![]() |
![]() | ![]() |
ikke ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
V.I.P. en Mx lijkt me Props voor Prow! ---------------------------------------- .... | ||
Poco Marquez Music |
![]() | ![]() |
mazzel he | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
Vervanging gaan we waarschijnlijk eerst intern oplossen. Nog geeeeeeeeeeeen idee van merken we vanzelf ![]() ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
Iminic DE LAUWREAAT ![]() |
![]() | ![]() |
Props aan Prow! ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
Ik had me al aangeboden bij spade, maar er is niet echt op ingegaan ofzo. Dus waarschijnlijk gewoon de oorspronkelijke mods. Of ik word gewoon geflasht hehe ![]() ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
spelbreker No Probz ![]() |
![]() | ![]() |
p'z man | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
thanks prow ![]() ![]() ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Hyreme schreef op 29-03-2007 @ 16:50 thanks prow ![]() ![]() ![]() de tijd voordat jij er was bedoel je? ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 29-03-2007 @ 16:54:55 ] ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Bizzy_D silly bitch ![]() |
![]() | ![]() |
thanks voor je inzet Prow | ||
Kipman Tilberuchtst ![]() |
![]() | ![]() |
wow had niet verwacht dat ie ooit nog zou stoppen gek, propjes voor je prullenbak ---------------------------------------- Kiphop baby! | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
Dank u prow! ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
Prow Rechtvoorjeraaprap ![]() |
![]() | ![]() |
ja t had gewoon weinig zin meer om battlemod te blijven, zo nu en dan als ik het forum checkte waren de topics die ik had moeten sluiten al gesloten door andere mods ![]() jullie ook bedankt he. ik blijf nog wel rondhange hiero oja @ Ozcan mijn streven is om toch nog een keer een toernooi te houden zoals in de 'goede oude tijd' ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 29-03-2007 @ 19:01:44 ] ---------------------------------------- Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit | ||
Finger![]() |
![]() | ![]() |
Thx Prow.. ondanks ik niks met die shit te maken heb. | ||
De Gevallen Engel | ![]() | ![]() |
pff, werd tijd dat je eruit ging wijze beslising, prow ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
SLM040 Wat nou!? Geen kusje!!? ![]() |
![]() | ![]() |
Prow Rechtvoorjeraaprap ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: De Gevallen Engel schreef op 30-03-2007 @ 13:34 pff, werd tijd dat je eruit ging wijze beslising, prow fijn dat jij dat vind ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 31-03-2007 @ 11:20:58 ] ---------------------------------------- Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit | ||
Fhiela nee ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Finger schreef op 29-03-2007 @ 19:06 Thx Prow.. ---------------------------------------- Smoke likes youre life is depending on it.. | ||
chester www.leonchester.nl ![]() |
![]() | ![]() |
Po Po Prow!! Dat waren nog eens battle's en toernooien.. [ Dit bericht is gewijzigd door op 31-03-2007 @ 15:12:04 ] ---------------------------------------- onderschrift | ||
Nulkommaniks | ![]() | ![]() |
heeft iemand 'n link voor de songtekst van Vierus ft Nul Elf Acht - Fabienne .. ??!!!!!!!!!!!!!!!! . | ||
Kaya in NL ![]() |
![]() | ![]() |
Nie echt ut juiste topic kerel | ||
Index / Feedback / |