Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Drop je eigen teksten /
NoApologies
echt
Gepost door NoApologies op vrijdag 30-03-2007 om 17:09:13
Check deze shit

ik geef je dit een woordencircus waarnaar ik het Spit…
Geen bullshit of niet meegemaakte dingen, geen Frans Bauer nummers die ik moet zingen..
Maar ik hou het underground en kom niet naar boven,
geen nummer hits waardoor ik me moet uisloven..
Wat beloofd is beloofd en ik maak het waar, geen geïrriteerde zinnen die shit is klaar…
Ik breng die blijvende geur,dit is lange termijn de waarheid is
hier dus gozer dit is geen schijn..
Geen wiet of shag ik hou mijn longen gezond,
geen verdovende middelen daarvoor is het leven te kort…
Ik hang liever met mezelf dan met die jongens die praten teveel, ze vertellen leugen naar leugen waar gaat de straat toch heen…
Neej ik doe geen gangstashit geef mij die MIC door dan laat ik je zien hoe ik in het leven zit..
Ik ben wie ik ben, ik hoef geen nutteloze transformaties te
ondergaan ik hoef niet in de picture te staan…
Dit is mijn visie op zaken stelde op tijd op mijn agenda en nu vervul ik mijn geplande taken..
Maar ik kijk naar voren en verrijk mijn eigen rijk, kom niet gauw in nood want ik bouwde alvast mijn eigen dijk…

Kennis is macht ik denk eerst na voordat ik mijn stappen zet, haal het best uit het leven en maak mijn eigen wet..
Ik ben koppig en zo hoort het ook, niet makkelijk te overhalen ik hou van mijn eigen zelfverzekerdheid dit eigenschap is een feit…
Chil met Talib en MethodMan op mijn MP-3 speler, zo ervaar ik de muziek en schrijf ik essentiëler…
Ik liet de wonden helen met muziek nu zijn we paar jaar verder en nog steeds bezig met mijn ding…
Ik heb geen bling bling om mijn nek, mijn banksaldo is gering maar ik geef je deze Hip Hop tinteling…
Dit is meer dan woorden, dit is meer dan alleen rijms dit zijn gedachten die ik op mijn vragen antwoorden..

REF:
Dit is inzicht op verschillende zaken, geen geschillen die niet voor zichzelf praten..
Een positieve groei een doorslaggevende voortvloei…
Een lang verwachte progressie kort gezegd Hip Hop is mijn muziek obsessie..
----------------------------------------
niet
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op vrijdag 30-03-2007 om 17:09:52
even een algemene tip: je kan beter één tekst posten waar je echt je best op doet, dan vier per dag
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
Poco
Marquez Music
Gepost door Poco op vrijdag 30-03-2007 om 17:16:23
word @ Vip en lees de tutorial aub
 Index / Drop je eigen teksten /
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0077 sec.