Index / Drop je eigen teksten / | ||
NoApologies echt ![]() |
![]() | ![]() |
Rennen hah Rennende , op de vlucht raad is voor wie hah De Klote Politie GMA ik citeerde een zin van je Ik rijm als een nerd Bitch je praat over muggen Jou sylo is afgekeurd Want de Olifant Rapt nog onduidelijker dan die Groupie Watskeburt Gezaaide Paniek als artiest een artistieke flow is nodig gappie je wordt Higher dan gappies in BLow blowde antiek Kom ik met kirtische text Op de beat ik spit hardcore jij zingt en huilt eigenschappen van een softy Ik verstoor de balance van de wereld Bij ons heeft een echtte Kerel echt geen 6 pack want ik glok 6 pack's en heb nog wel een 6 pack maar terug naar de diss track Ik heb je 3 teksten niet gelezen misschien doe ik het morgen alles wat in de eerste tekst moet je inkortte want het staat op de andere 2 maar dan op een verschillende volg orde Je hebt een Hard hoofd denkt je bent kastro todat je eindigt als gasten van vatos locos Mosko Mijn vader figuur deze grap is jou teduur realiteit zal jou angst betekenen dus probeer je jou fantasie op papier tetekenen ik laat je lopen zonder paraplu de kogels regenen negatieve deja vu Wat zal dat betekenen Slachtoffers vallen Zonder dat ze dat weten Slechts onwetenden Willen competitie dus denken ze zich met mij te gaan meten Mutahfucker zonder ziel zoek je leven Ik hossel als een Crack junk Maar ik kan je niks geven ik snijd je handen zodat je geen distracks kan schrijven in de donker is waar je grootste angst zal blijken realist kun je mij niet reiken grond honden kunnen niet naar de sterren stijgen in hel zul je blijven kk nerd met je stadionbuurt die nooit uitbreid is het niet de buurt die verklaart was tot criminaleit vrij En dan kom jij met je gekke stories die je van scarface nakt als dit schaken was dan stond je al schaakmat Ik space meer dan een austronaut ? dan moet het wel zijn omdat je zusje van me houd en me tevreden houd Want ik ben higher dan een ruimte schotel beef is niet voor vegatariers maar deze fa2man wilt het tog koken ik ben mystreieuzer dan de moord op 2pac geheimen staan in een boek opgeslagen net als mackiavelli's boek had deze gasten zijn erg geestig in plaats van rappen moet je comedyshows geven zoniet dan help ik je wel echt te zweven deze hersenen hebben een doel en dat is geld winnen ik maak doekoe net zo als ze die uitprinten als ik in de plus sta staan andere gasten in de minnen criminele kringen Die gasten zoals jij je graf in dwingen deze tekst is oogverblindend het laat je teveel doekoe pinnnen Als om geld gaat dan weet je dat mijn zakken stinken Uitgeschakelde gasten worden aangevinkt en jij wordt verminkt en gekinkelt bitches zoals jij worden de ledematen van verkocht zoals producten in de winkels heb je vlinders in je buik love bitch k help ze wel eruit met een vlindermes in je buik je bent niet zwaar in the game want kijk hoe ik je zal verplaatsen meang hahahahaahha Ik heb je teksten niet allemaal gelezen Is gewoon dezelfde troep alleen georienteerd maaar je weet nu hoe het zit BITCH love head komt STadion buurt representen de liefste buurt heb deze even opgezet Ging ff een gast online dissen was meer een online battle FUCK THE WORLD Fuck de world als we herladen. en we woedende snelheden meemaken. soldiers met taken slash vragen die ons met stress beladen. vrezen onze toekomst vingers wijzen naar benladen. sharon de echtte architect van de achtergehouden bloedbaden in me rug gestoken en aan het bloeden opgefockkte gedachtes die wij allen moeten ontmoeten handgeweren in handen Pipa�s zijn wreed die kogels zijn heet ze branden Inhalleer de pistool geur visualiseer de schade word ik door mijn eigen pijn verscheurd of zijn het mijn daden vreemd gefluister hoor bitches gissen staan ons so snel te dissen neem foto�s voor de politie wanhopige hoop dat ze ons hitten Vergeet ons en geef ons vele eeuwen ik zie de toekomst duidelijk maar ben geen helderziende Vergeef mn zonden en mn straffen die ik verdiende Sinds ik niet in de jailhouse zit beste wraak is fuck vrienden Wij zijn straatsoldaten bossen en hosselen blind we proberen satan van ons aftehalen maar hebben sterke tegenwind iemand red me verloren in gekte geboren en rapte mn leven is hecktisch. [ Dit bericht is gewijzigd door op 02-04-2007 @ 18:48:48 ] ---------------------------------------- niet | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
Freestyle zeker ? | ||
SimonS SimonSays |
![]() | ![]() |
probeer op de lengtes van je zinnen en de maat te letten, want dit kun je nooit flowen ---------------------------------------- joahh | ||
038-RAZ Rage ![]() |
![]() | ![]() |
tenzij hij vertieft goed is in het verwisselen van flows en de ziekste beats kan maken voor zichzelf probeer nou maar 12/14 lettergrepen per regel [ Dit bericht is gewijzigd door op 01-04-2007 @ 14:33:37 ] ---------------------------------------- Je bent geen MC en niet technisch waardig. Je rapt ziek,. en ik bedoel het echt niet aardig. | ||
NoApologies echt ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: 038-RAZ schreef op 01-04-2007 @ 14:32 tenzij hij vertieft goed is in het verwisselen van flows en de ziekste beats kan maken voor zichzelf probeer nou maar 12/14 lettergrepen per regel Deze heeft een mooi ritme (k maak self beats en dese past er precies in en gaawt lkkr oowk) ---------------------------------------- niet | ||
aprofourz Ojajoh?! ![]() |
![]() | ![]() |
heb je een link naar je beats? ---------------------------------------- http://soundcloud.com/aprofourz | ||
NoApologies echt ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: aprofourz schreef op 01-04-2007 @ 14:53 heb je een link naar je beats? neej ik heb ze op de com staan maar ik heb geen websites of wat dan want dat is niks aan heb zo'n programma logic pro daar maak ik beats mee ---------------------------------------- niet | ||
038-RAZ Rage ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: NoApologies schreef op 01-04-2007 @ 14:49 (...) Deze heeft een mooi ritme (k maak self beats en dese past er precies in en gaawt lkkr oowk) laat maar horen dan http://www.speedyshare.com/ daar kan je opgezetten http://www.soundclick.com/ daar ook [ Dit bericht is gewijzigd door op 01-04-2007 @ 14:57:24 ] ---------------------------------------- Je bent geen MC en niet technisch waardig. Je rapt ziek,. en ik bedoel het echt niet aardig. | ||
![]() | ![]() |
En zet meteen ff wat beats erop! ---------------------------------------- http://soundcloud.com/aprofourz | ||
NoApologies echt ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: 038-RAZ schreef op 01-04-2007 @ 14:55 (...) laat maar horen dan http://www.speedyshare.com/ daar kan je opgezetten http://www.soundclick.com/ daar ook hiej kun je hem downloaden http://www.speedyshare.com/596520120.html ---------------------------------------- niet | ||
![]() | ![]() |
Kan het opgegeven bestand niet vinden. Controleer of het pad juist is getypt. Als het pad juist is opgegeven, bevindt het bestand zich niet op de opgegeven locatie of is de computer waarop het bestand is opgeslagen off line. en het is maar 23kb dus kan niet echt veel zijn [ Dit bericht is gewijzigd door op 01-04-2007 @ 15:03:14 ] ---------------------------------------- http://soundcloud.com/aprofourz | ||
NoApologies echt ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: NoApologies schreef op 01-04-2007 @ 15:00 (...) hiej kun je hem downloaden http://www.speedyshare.com/596520120.html maar dan moet je wel de volgende tekst lezen Buck Buck Gma over daar hoort die beat bij ---------------------------------------- niet | ||
038-RAZ Rage ![]() |
![]() | ![]() |
opslaan als beat.mp3 ---------------------------------------- Je bent geen MC en niet technisch waardig. Je rapt ziek,. en ik bedoel het echt niet aardig. | ||
NoApologies echt ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: 038-RAZ schreef op 01-04-2007 @ 15:03 opslaan als beat.mp3 ja ---------------------------------------- niet | ||
038-RAZ Rage ![]() |
![]() | ![]() |
lol dit is een snelkoppeling doe ff de echte dan ---------------------------------------- Je bent geen MC en niet technisch waardig. Je rapt ziek,. en ik bedoel het echt niet aardig. | ||
NoApologies echt ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: 038-RAZ schreef op 01-04-2007 @ 15:06 lol dit is een snelkoppeling doe ff de echte dan nu moet hij wel goed zijn http://www.speedyshare.com/827916368.html ---------------------------------------- niet | ||
038-RAZ Rage ![]() |
![]() | ![]() |
vervalsing is ook een kunst ---------------------------------------- Je bent geen MC en niet technisch waardig. Je rapt ziek,. en ik bedoel het echt niet aardig. | ||
![]() | ![]() |
http://www.jamglue.com/tracks/19401-HIP-HOP-Rap-Beats-Freestyle-Battle-Beat-instrumental- hier staat dezelfde beat.....raaaaaar [ Dit bericht is gewijzigd door op 01-04-2007 @ 15:17:27 ] ---------------------------------------- http://soundcloud.com/aprofourz | ||
Roikuh Eindhoven/Strijp-S |
![]() | ![]() |
Lyrics zijn niet geweldig.. flowt niet. Ik denk da je daar meer op moet letten Oh ja trouwens "je beat" is gewoon te downloade op ares ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 01-04-2007 @ 15:18:45 ] ---------------------------------------- Props Bennekel Edi en Stratum | ||
![]() | ![]() |
(wijst met vinger)heb je daar een verklaring voor! ---------------------------------------- http://soundcloud.com/aprofourz | ||
038-RAZ Rage ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: aprofourz schreef op 01-04-2007 @ 15:22 (wijst met vinger)heb je daar een verklaring voor! hij heeft hem eventjes upgeload ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 01-04-2007 @ 15:23:06 ] ---------------------------------------- Je bent geen MC en niet technisch waardig. Je rapt ziek,. en ik bedoel het echt niet aardig. | ||
NoApologies echt ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Roikuh schreef op 01-04-2007 @ 15:18 Lyrics zijn niet geweldig.. flowt niet. Ik denk da je daar meer op moet letten Oh ja trouwens "je beat" is gewoon te downloade op ares ![]() kan makkelijk want via logic pro ku je hm daar ook op zetten en volgens mij kun je hem via limewire ook downloadewn ---------------------------------------- niet | ||
![]() | ![]() |
Quote: NoApologies schreef op 01-04-2007 @ 15:48 (...) kan makkelijk want via logic pro ku je hm daar ook op zetten en volgens mij kun je hem via limewire ook downloadewn Ik geloof je meteen...is dit een 1 april grap ofzo? ---------------------------------------- http://soundcloud.com/aprofourz | ||
038-RAZ Rage ![]() |
![]() | ![]() |
jep en ik lach me kapot ---------------------------------------- Je bent geen MC en niet technisch waardig. Je rapt ziek,. en ik bedoel het echt niet aardig. | ||
Roikuh Eindhoven/Strijp-S |
![]() | ![]() |
Quote: NoApologies schreef op 01-04-2007 @ 15:48 (...) kan makkelijk want via logic pro ku je hm daar ook op zetten en volgens mij kun je hem via limewire ook downloadewn Tja weet je wat ut is... kheb die beat al en jaar of mss wel langer.. ---------------------------------------- Props Bennekel Edi en Stratum | ||
NoApologies echt ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Roikuh schreef op 01-04-2007 @ 15:52 (...) Tja weet je wat ut is... kheb die beat al en jaar of mss wel langer.. diej beat heb ik 2 jaar gelden of zo iets met een vriend gemaakt ---------------------------------------- niet | ||
![]() | ![]() |
1 april 2005 toevallig? ---------------------------------------- http://soundcloud.com/aprofourz | ||
038-RAZ Rage ![]() |
![]() | ![]() |
hey check deze beat heb ik ook een tijdje geleden gemaakt, maar op limewire gezet -_-' http://www.speedyshare.com/907396115.html ---------------------------------------- Je bent geen MC en niet technisch waardig. Je rapt ziek,. en ik bedoel het echt niet aardig. | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
geen spam hier, praten over beats doe je maar via pm ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
NoApologies echt ![]() |
![]() | ![]() |
maar wat vinden jullie van deze dan![]() ---------------------------------------- niet | ||
038-RAZ Rage ![]() |
![]() | ![]() |
je hoeft je topic niet zo snel te kicken hoor ---------------------------------------- Je bent geen MC en niet technisch waardig. Je rapt ziek,. en ik bedoel het echt niet aardig. | ||
NoApologies echt ![]() |
![]() | ![]() |
hoe bedoel je RAZ ---------------------------------------- niet | ||
Fhiela nee ![]() |
![]() | ![]() |
hij bedoeld dus dat als je even geen reacties krijgt en hij gaat naar beneden meteen iets post zodat je topic weer boven in de actieven topiclijst staat... ---------------------------------------- Smoke likes youre life is depending on it.. | ||
NoApologies echt ![]() |
![]() | ![]() |
oow zo oke ---------------------------------------- niet | ||
NoApologies echt ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Mx Fortune schreef op 01-04-2007 @ 14:25 Freestyle zeker ? soort online freestyle wat er nu op staat ![]() ---------------------------------------- niet | ||
038-RAZ Rage ![]() |
![]() | ![]() |
ga je fucking topic niet om de 20 minuten kicken!!! ---------------------------------------- Je bent geen MC en niet technisch waardig. Je rapt ziek,. en ik bedoel het echt niet aardig. | ||
![]() | ![]() |
RAZ, hou je eens met je eigen zaken bezig ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
NoApologies echt ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: 038-RAZ schreef op 01-04-2007 @ 18:07 ga je fucking topic niet om de 20 minuten kicken!!! Grote bek of niet voor zo'n klein ventje ---------------------------------------- niet | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
Eey NoApolagies, wil je een battle? ik vind je maar een iritant kutjong die mad bite, dus ja of nee? ---------------------------------------- argh | ||
NoApologies echt ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Bigfoot schreef op 01-04-2007 @ 19:21 Eey NoApolagies, wil je een battle? ik vind je maar een iritant kutjong die mad bite, dus ja of nee? hoe zo vind je mij irritant mongool en ik hoef niet met zo'n flikkertje als jij te battlen ---------------------------------------- niet | ||
BigSam Vitamine-E ![]() |
![]() | ![]() |
pook pok pok pok pok pokieeee ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: NoApologies schreef op 01-04-2007 @ 19:21 (...) hoe zo vind je mij irritant mongool en ik hoef niet met zo'n flikkertje als jij te battlen Ghehe mietje ---------------------------------------- argh | ||
KevinR 010 ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Bigfoot schreef op 01-04-2007 @ 19:58 (...) Ghehe mietje pik je dat noapologies??!?! | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
Nou ja hij zal wel moeten, anders whoop ik zijn ass toch wel in een battle ---------------------------------------- argh | ||
![]() | ![]() |
verdomme, hoe vaak moet ik het zeggen? je gaat niet in een topic van iemand anders iemand uitdagen voor een battle, dat doe je maar via pm of via het uitdagingen topic je gaat niet spammen in een topic van iemand anders, alleen feed geven en reageer nou alsjeblieft ook eens een beetje normaal allemaal je hebt de hele tijd de bek vol van dat het niveau zo laag is, maar met dit soort acties ben je er zelf ook schuldig aan vanaf nu alleen feed hier dus, meer niet andere reacties worden weggemod ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
haha ! Die beat heb ik al minimaal 4 jaar op mijn pc staan ![]() Je text kan wel de nodige aanpassingen gebruiken. Is het niet slimmer om gewoon eens voor een text te gaan zitten en hem uit te schrijven, in plaats van je freestyles te onthouden en ze dan uit te typen, wat ik overigens wel knap vind. | ||
NoApologies echt ![]() |
![]() | ![]() |
- [ Dit bericht is gewijzigd door op 02-04-2007 @ 19:33:49 ] ---------------------------------------- niet | ||
Index / Drop je eigen teksten / |